Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 09:42

Okei toi oli jo älytöntä sanon minä wtf. Ja mä pidin isääni outona
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 09:44

Äiti perustelee mielipidettään sillä että työelämässä käytetään älypuhelimia. Varmasti tuo pitää paikkansa, mutta älylaitteista kieltäytyminen ei tarkoita työstä kieltäytymistä. Haluan käydä töissä siinä missä kaikki muutkin.

Porukoillani on selvästikin jokin ongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 09:46

Joo siltä todellakin vaikuttaa. Mun oma isä on rasittava lähinnä siinä suhteessa ettei se taida olla koskaan tajunnut millaista on olla teinityttö
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 11:24

No, tulet varmaan vihaamaan minua tästä, LC, mutta omalla kohdallani vanhan, uskollisen Nokia -kännykän vaihtaminen pikkusiskon vanhaan Samsung Galaxy -älypuhelimeen on yksi niistä päätöksistä, joita en kadu pätkääkään. Pitkään halusin pitää tätä Nokiaa käytössä, mutta pakkohan se on myöntää, älypuhelimella moni asia luonnistuu niin älyttömän helposti (pääsee nettiin paikassa kuin paikassa, voi laittaa kuvia hetkessä Google Driveen, laaja kirjo erilaisia ladattavia sovelluksia jne.). Onhan se toki valitettavaa, että nykymaailmassa älypuhelimet ovat tosi isossa roolissa ihmisten jokapäiväisessä elämässä (myös minun), mutta voi niistä kyllä olla hyötyäkin. 

Ja ei, ei tässä allekirjoittanut mitään käännytystä yrittänyt. Loppupeleissä jokaisella itsellään on oikeus päättää, minkälaista kalustoa käyttää. Käännyttäminen on muutenkin omasta mielestäni typerää ajanhaaskausta ja ottaisi kyllä itseänikin pannuun, jos omat vanhemmat tyrkyttäisivät sitä sun tätä, mitä en itse edes halua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 11:30

Jeah sama täällä. Ja varsinkin kun on kyse pikkuveljestä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:02

DeadRat21 kirjoitti:
No, tulet varmaan vihaamaan minua tästä, LC, mutta omalla kohdallani vanhan, uskollisen Nokia -kännykän vaihtaminen pikkusiskon vanhaan Samsung Galaxy -älypuhelimeen on yksi niistä päätöksistä, joita en kadu pätkääkään. Pitkään halusin pitää tätä Nokiaa käytössä, mutta pakkohan se on myöntää, älypuhelimella moni asia luonnistuu niin älyttömän helposti (pääsee nettiin paikassa kuin paikassa, voi laittaa kuvia hetkessä Google Driveen, laaja kirjo erilaisia ladattavia sovelluksia jne.). Onhan se toki valitettavaa, että nykymaailmassa älypuhelimet ovat tosi isossa roolissa ihmisten jokapäiväisessä elämässä (myös minun), mutta voi niistä kyllä olla hyötyäkin. 

Ja ei, ei tässä allekirjoittanut mitään käännytystä yrittänyt. Loppupeleissä jokaisella itsellään on oikeus päättää, minkälaista kalustoa käyttää. Käännyttäminen on muutenkin omasta mielestäni typerää ajanhaaskausta ja ottaisi kyllä itseänikin pannuun, jos omat vanhemmat tyrkyttäisivät sitä sun tätä, mitä en itse edes halua.

Ei, en vihaa sinua enkä saanut sellaista käsitystä että yrittäisit käännyttää.

No, myönnän sen että älylaitteissa on puolensa ja onhan se kätevää kun kännykässä on kalenteri. En vain ymmärrä niiden hehkutusta, enkä sitä mikä niissä kiehtoo ihmisiä. Enkä edes koe tarvitsevani sellaista. Olisin pärjännyt varsin hyvin vanhalla Nokia 3310:llä. Minulle riittää se, että puhelimella pystyy soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä. Kaikki muut toiminnot koen täysin turhiksi. Sitä paitsi minun mielestäni älypuhelimet ovat liian monimutkaisia ja vaikeita käyttää. Akku tyhjenee alta aikayksikön, ja älylaitteet hajoavat herkästi, toisin kuin Nokia 3310, joka kesti vaikka se putosikin vahingossa portaita alas.

Eli tiivistettynä: onko mitään järkeä hankkia jotain jonka kokee itselleen turhaksi ja tarpeettomaksi? Jotkut ihmiset kokevat älypuhelimet hyödyllisiksi, mutta minä en. 

Nykyinen Nokia c6:ni on palvellut minua uskollisesti vuosikausia. Tämän vuoden puolella se on kuitenkin hajonnut, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin hankkia uusi kännykkä vaikka inhoan älypuhelimia syvästi Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:12

Se on kyl huomattu että akku tyhjenee nopeasti  Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:17

Entä mikä siinä on ettei älypuhelimia saa vihata tai edes kritisoida? Mad Oikeasti, olen saanut tarpeekseni älylaitteiden kehumisesta. Jos saisin päättää, älypuhelimia ei olisi olemassakaan. Mutta valitettavasti en voi vaikuttaa asiaan Mad 

Yksi syy siihen, miksi isäni pakkosyöttää minulle väkisin sitä hemmetin älylaitepropagandaansa, on se että hän on insinööri. Hänen mielestään se edistäisi hänen työuraansa jos minä hankkisin älylaitteen. Mutta kun en siihen vapaaehtoisesti suostu. Ihan kuin se olisi jotain häneltä pois jos en tällaista hankintaa tee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:20

No silloin kun tuli nää älylaitteet niin se joka rupes tuputtaan mulle älypuhelinta oli pikkuveli. Ja musta koko idea oli ihan älytön Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:54

Tekisi mieli murskata kaikki älylaitteet vasaralla ja tehdä lakialoite älypuhelimen kieltämistä varten Evil or Very Mad

*huokaus*

Ja tämä päivä alkoi niin mukavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 12:55

Joskus itsekin toivoisin voivani piilottaa älypuhelimet jonnekkin Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptySu Huhti 08 2018, 20:02

Ehkä voisin oppia jotenkuten sietämään älylaitteita, jos niitä ei koko ajan tuputettaisi, hehkutettaisi kritiikittömästi tai ei yritettäisi aina käännyttää käyttämään "äly"laitetta (jotka näyttävät tyhmistävän ihmisiä). Se iänikuinen tuputtaminen, käännyttäminen ja propagandan pakkosyöttö (jota on ehtinyt tulla jo tällekin sivustolle ja tämän ketjun tälle sivulle  Evil or Very Mad  ) on se suurin syy siihen miksi vihaan älypuhelimia niin paljon. Ja sitten on vielä epäkäytännöllisyys, korkea hinta, akku ei kestä, itse laite ei kestä normaalia käyttöä, monimutkaisuus, liikaa kaikkea sellaista mitä en tarvitse ja se että älylaitteet ovat mielestäni yliarvostettuja. 

Ja "äly"laitteiden käyttäjät/ antavat itsestään ylimielisen ja epäsosiaalisen vaikutelman. Minusta vaikuttaa siltä että he luulevat olevansa muita parempia siksi koska he käyttävät sellaisia laitteita. Epäsosiaalinen vaikutelma siksi, koska "äly"puhelimet tuhoavat ihmisten sosiaalisen elämän kun kaikilla on nenä kiinni laitteessa - ihan kuin suomalaiset eivät olisi jo muutenkin tarpeeksi epäsosiaalisia Mad Laitteet eivät korvaa aitoa, kasvokkain tapahtuvaa vuorovaikutusta jota ekstroverttina kaipaan.

Myönnän, olen ehkä hieman teknologiakammoinen. Haluaisin palata takaisin aikaan jolloin kaikilla oli se legendaarinen Nokia 3310 joka kesti mitä vain ja oli lisäksi helppo käyttää.

Pliis, älkää hyvät ihmiset aina jaksako tuputtaa ja käännyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyMa Huhti 09 2018, 08:01

No en itsekään pitänyt älypuhelimista ekaks Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyMa Huhti 09 2018, 10:18

En tule ikinä pitämään älypuhelimista Evil or Very Mad Niissä ei oikeasti ole mitään älykästä. Mitä seuraavaksi - keksitään puhelin joka ajattelee ihmisten puolesta joten he voivat luopua kokonaan omista aivoistaan? Mad 

Minä vain harmittelin, että oma puhelimeni on hajonnut ja heti samantien alkoi helvetillinen jankkaus, kädenvääntö ja käännyttäminen Mad Pelkästään sana älypuhelin saa minut näkemään punaista - niiden hehkuttajista puhumattakaan. Olisiko tosiaankin liikaa pyydetty, että lakkaisitte käännyttämästä ja tuputtamasta? Elä ja anna toistenkin elää. Älkääkä tulko minulle itkemään sitten jos/kun saatte aivosyövän "äly"laitteistanne - niin siinä voi käydä.

En olisi todellakaan arvannut että tässä käy näin.

Edit 9.4.-18 klo 20.25. Sain viime yönä vaivaiset 3,5 tuntia unta Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 15:47

Uuh unettomuus on kyl tosi ikävä tunne Evil or Very Mad. Varsinkin jos se johtuu vatsakivuista
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 15:48

Älä muuta sano. Viime yönä nukuin kuitenkin kohtuulliset 6,5 tuntia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 15:51

No hyvä et edellinen yö  meni paremmin. Oikeesti mä vihaan kuukautisjaksoja kun niistä ei saa muuta kuin kipeän vatsan ja sotkua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:06

Auts, voin kuvitella tuon. Mahtaa olla ärsyttävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:13

Joo ja viikon eka päivä on aina se kipein. Ainoo hyvä puoli on siinä et se ei o enää niin epäsäännöllistä kuin joskus aiemmin eikä kipukaan ole enää niin rasittavaa kun mulla on e-pillerit mut aiemmin pahimmillaan se oli sellasta et saan kärvistellä yhdestä eteenpäin kramppaavan vatsan kanssa kun särkylääke vaikuttaa hitaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:17

Tuttu juttu. Ensimmäinen päivä on monesti se hankalin mutta vähitellen olo helpottaa - tai pitäisi helpottaa. E-pillereitä määrätään usein niille joilla on kovia kipuja tai epäsäännöllisyyttä. Toisille ne sopivat erinomaisesti, ja toisille eivät ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:19

Mulle ne ainaskin on sopinu. Aikasemmin kipu on kyl ollu sitä luokkaa et on tehny mieli murtaa varvas et sais ajatukset toisaalle
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:21

Hienoa, että pillereistä on ollut apua. Mahtoi olla tuskallinen olotila kun teki mieli murtaa oma varvas Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:25

No oli Sad. Ikävin kokemus kipujen kanssa kyl on ollu sellanen et mä olin yläasteella historian tunnilla ja me katottiin Forrest Gumppia. Opettaja oli mennyt puhumaan puhelimessa luokan ulkopuolelle ja mä saan niin ikävän krampin et putoon lattialle
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:28

Auts Sad Tuo ei varmasti ole kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:30

Joo ei todellakaan Sad. Pariinkin otteeseen jouduin jättään liikkatunnin väliin ja lähteen kotiin kipujen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: