Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 11984
Ikä : 34

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:34

On ihan ymmärrettävää jättää oppitunteja välistä jos on kovin huono olo. Ja kuitenkin jotkut sanovat että liikunta auttaa kramppeihin. Mutta jos tekee kovin pahaa, niin silloin liikunta ei ole ensimmäisenä mielessä. Ja tarpeeksi kovat krampit estävät liikkumasta kokonaan - nimimerkillä kokemusta on.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 13095
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTi Huhti 10 2018, 16:56

Jeah todellakin. Onneks niitä ei ole enää niin raskaasti
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTi Huhti 10 2018, 17:00

Hyvä juttu etteivät ne ole enää niin kovia kuin aikaisemmin. Krampit eivät ole kivoja mutta onneksi on olemassa keinoja joilla oloa voi helpottaa.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTi Huhti 10 2018, 17:02

Joo niin kuin kuumavesipullo. Se ainaskin auttaa kans
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTi Huhti 10 2018, 21:39

Harkitsen kuumavesipullon hankkimista. Magnesium voi myös auttaa, koska ainakin omalla kohdalla auttoi kun sitä joskus kokeilin. Ei tarvinnut taipua kaksin kerroin koska krampit katosivat lähes kokonaan magnesiumin ansiosta. Nyt voisin ottaa sen uudestaan käyttöön kun olen ollut pidemmän aikaa ilman.

Ja sitten muitakin juttuja.

Huonoja uutisia Sad Tänä iltana minusta tuli olosuhteiden pakosta uuden Samsung Galaxy - älypuhelimen omistaja, koska edellinen puhelimeni Nokia c6 sanoi sopimuksensa lopullisesti irti kun sitä ei saa enää päälle eikä näyttö toimi. En olisi halunnut älypuhelinta, mutta kun ei ollut muuta vaihtoehtoa No 

Tämä ei todellakaan tarkoita että olisin älypuhelinfani Evil or Very Mad En tule koskaan olemaan.

Edit 11.4.-18 klo 8.07: Hienoa, taas 3,5 tunnin yöunet takana Evil or Very Mad Vaikka lopulta sainkin unta, se jäi kovin lyhyeksi. Toivottavasti olette nyt tyytyväisiä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 16:11

Kyl sen käyttöön tottuu. Tosi kurjaa et taas jäi yöunet vähäisiksi Sad
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 16:16

Teidän älypuhelinintoilunne ottaa päähän, ja tämä propaganda ja käännytysmeininki alkaa oikeasti tuntua kiusaamiselta Evil or Very Mad Enkä varmasti totu, sanoivat muut mitä hyvänsä. Minut on käytännössä kiusattu hankkimaan älypuhelin vasten tahtoani Mad 

Sellaista se on kun on 10 vuotta kärsinyt unettomuudesta. Antaisin mitä vain jotta saisin nukuttua yöllä. Jos nukkuu yleensä hyvin, pitää osata arvostaa sitä. Kaikilla ei sitä etua ole puolellaan.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 16:18

Joo ymmärrän tunteen vaik ei ole omakohtaista kokemusta Evil or Very Mad
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 17:39

Last Chance kirjoitti:
Teidän älypuhelinintoilunne ottaa päähän, ja tämä propaganda ja käännytysmeininki alkaa oikeasti tuntua kiusaamiselta Evil or Very Mad Enkä varmasti totu, sanoivat muut mitä hyvänsä. Minut on käytännössä kiusattu hankkimaan älypuhelin vasten tahtoani Mad 
Saanko kysyä pari kysymystä: ottaako sinua päähän tämä "älypuhelinintoilu" vai se, ettei kukaan ole sinun puolellasi tämän asian suhteen, vai onko tässä kyse peräti molemmista? Ja olenko minä muka pakottanut sinut hankkimaan älypuhelimen vasten tahtoasi?
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 17:41

Mietin sitä itsekin
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 17:49

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Saanko kysyä pari kysymystä: ottaako sinua päähän tämä "älypuhelinintoilu" vai se, ettei kukaan ole sinun puolellasi tämän asian suhteen, vai onko tässä kyse peräti molemmista? Ja olenko minä muka pakottanut sinut hankkimaan älypuhelimen vasten tahtoasi?

Saa toki kysyä, mutta eri asia on haluanko vastata näihin kysymyksiin. 

Kyse on molemmista. Ottaa päähän tämä intoilu (lue: tuputtaminan ja propagandan pakkosyöttö). Ottaa päähän myös se, ettei kukaan ole tässä asiassa minun puolellani eikä edes yritetä ymmärtää minua ja näkökulmaani. että se ettei kukaan ymmärrä meitä älypuhelinten vihaajia vaan aina käännytetään väkisin. Mitä enemmän tätä tapahtuu, sitä enemmän minua ärsyttää. Sinun hehkutuksesi tuntui mainostamiselta ja se ärsytti minua lisää jo valmiiksi joutunut sietämään aivan tarpeeksi painostusta ja kritiikitöntä hehkuttamista asiasta jota vihaan. 

Älylaitteissa ei ole mitään hyvää.

Huoh. Evil or Very Mad Olen kurkkuani myöten älypuhelinpropagandaa.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 17:55

Itse asiassa en ois halunnut itsekään älypuhelinta hankkia (tarkkaan ottaen halusin mut en myönnä sitä pikkuveljelle). Yks tosi rasittava puoli älypuhelimissa on nopeasti täyttyvä muisti.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 17:56

Halusit ja et halunnut samaan aikaan? wtf 

Ja sillä kirjoittaminen on työlästä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 18:00

Ärsytti broidin intoilu uudesta älypuhelimesta ja olin hiukan kadekin siitä et kerroin äidille et haluisin oman mut pidin yllä "älytön vehje" imagoa wtf.

Akku kuluu nopeasti loppuun
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 18:00

Eli olet siis ollut älylaitefani alusta tähän hetkeen asti Mad
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 18:04

No en ole. Pidin sitä tyhmänä vehkeenä mut sisaruskateus meni yli Mad
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyKe Huhti 11 2018, 18:06

Vuorotellen sanot että halusit älypuhelimen ja että se on tyhmä vehje? Kunpa ymmärtäisin ajattelutapaasi.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTo Huhti 12 2018, 16:01

Usko pois en välillä tajua itsekkään ajattelutapaani.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTo Huhti 12 2018, 16:10

Menee vähän sekavaksi nyt.

Olisiko mitenkään mahdollista, että vaihdetaan välillä puheenaihetta? Minulla on tullut mitta täyteen tätä kännykkäjankkausta.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyTo Huhti 12 2018, 16:12

Sopii minulle.

Mua jurppii täl hetkellä ainaskin eniten se etten keksi mikä mun naamassa on mukamas nättiä kun en hokaa sitä ite.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyPe Huhti 13 2018, 06:42

Taas näitä kolmen tunnin yöunia Evil or Very Mad Koskahan tämä 10 vuoden helvetti loppuu - ei varmaan ikinä. Vihaan sitä kun ihmiset sanovat ymmärtävänsä minua tässä äsiassa - ja yleensä asialla ovat ne, joilla on vain yksittäisiä huonoja öitä. Se ei todellakaan ole mitään ymmärtämistä! Joten jos kuulut niihin joilla on vain satunnaisia huonosti nukuttuja öitä, niin pidä suusi kiinni. Ja yleensä jos joku sanoo "minä ymmärrän" se tarkoittaa oikeasti "en edes yritä ymmärtää" Evil or Very Mad Juuri ne jotka sanovat ymmärtävänsä ovat juuri niitä kaikkein surkeimpia ymmärtäjiä.

Edit 13.4.-18 klo 7.30: Muokkasin tekstiä hieman jotta se olisi vähemmän sekava. Sellaista sattuu kun väsyneenä kirjoittelee.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyPe Huhti 13 2018, 15:42

Joka tapauksessa unettomuus vaikuttaa ikävältä vaivalta Evil or Very Mad. Eiks se aiheuta kans sitä et saattaa altistua herkemmin sairauksille?
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyPe Huhti 13 2018, 15:44

Saattaa hyvinkin aiheuttaa. Nykyaikaisen tietämyksen mukaan unettomuus heikentää vastustuskykyä. Onko ihmekään että olin talvella jatkuvasti sairaana?

Ei ole minun syytäni etten saa nukuttua. Tässä ei ylipäätään haeta syyllisiä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyPe Huhti 13 2018, 15:47

Joo muistelin vaan lukeneeni siitä jostain.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 EmptyLa Huhti 14 2018, 08:29

Sanon nyt suoraan yhden asian. Olen alkanut inhota tätä sivustoa Mad
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 21 Empty

Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 21 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: