Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 11984
Ikä : 34

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyTi Heinä 17 2018, 11:14

Ystäviä en edes yritä etsiä mutta juttukaverit ja sosiaaliset kontaktit kyllä kelpaisivat. Kohta lakkaan etsimästä niitäkin koska en kuitenkaan löydä niitä ja minua kuitenkin inhotaan täällä Sad Yksinäisyys syö elämänhaluani siinä määrin että joskus haluan vain ja ainoastaan kuolla pois, että pääsen tästä p*skasta.

Tähän se johtaa, jos ekstrovertti joutuu olemaan jatkuvasti yksin vasten tahtoaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyTi Heinä 17 2018, 13:11

Minä en inhoa sinua, Last Change. Olet loistava ylläpitäjä ja taitava ficcien kirjoittaja Smile Olen aika huono sosiaalisissa suhteissa, varsinkin nyt on sellainen fiilis, että taidan vain keskittyä Pleikkarilla pelaamiseen Sad 

Raskaus meni kesken. Vuoto alkoi perjantaina ja lauantai-iltana muuttui sitten ihan.. noh, arvaatte varmaan. Eilen kävin lääkärissä ja nyt odottelen pääsyä TAYS:iin, että saadaan tehtyä lääkkeillä kohdun tyhjennys. 
Eli aika itkuherkillä menty pari päivää, välillä kun unohtaa asian hetkeksi saatan jopa nauraakin, mutta.. 

Sitä päivää odotellessa, että elämästä tulee helppoa ja tasapuolista kaikille. Vielä ei ole se päivä eteen tullut.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyTi Heinä 17 2018, 13:23

Minde kirjoitti:
Minä en inhoa sinua, Last Change. Olet loistava ylläpitäjä ja taitava ficcien kirjoittaja Smile Olen aika huono sosiaalisissa suhteissa, varsinkin nyt on sellainen fiilis, että taidan vain keskittyä Pleikkarilla pelaamiseen Sad 

Raskaus meni kesken. Vuoto alkoi perjantaina ja lauantai-iltana muuttui sitten ihan.. noh, arvaatte varmaan. Eilen kävin lääkärissä ja nyt odottelen pääsyä TAYS:iin, että saadaan tehtyä lääkkeillä kohdun tyhjennys. 
Eli aika itkuherkillä menty pari päivää, välillä kun unohtaa asian hetkeksi saatan jopa nauraakin, mutta.. 

Sitä päivää odotellessa, että elämästä tulee helppoa ja tasapuolista kaikille. Vielä ei ole se päivä eteen tullut.

En nyt tiedä olenko niin hyvä kirjoittaja mutta hyvä juttu jos tuotantoni kelpaa lukijoille.

Voi ei Sad Otan osaa.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyTi Heinä 17 2018, 13:24

Siis tuli keskenmeno? Ei hitto soikoon. Otan itsekin osaa. Crying or Very sad
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 13095
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 09:55

Voi ei Crying or Very sad. Oon tosi pahoillani Minde. Otan vilpittömästi osaa.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 09:58

Kesän lämpö on kiva juttu... tiettyyn rajaan asti, ja se tietty raja on tullut vastaan jo jonkin aikaa sitten. On niin tukalat oltavat ettei jaksa puuhailla eikä pysty nukkumaan kun on kuumaa sekä sisällä että ulkona.  20-25 astetta on mukavan lämmin mutta sitä korkeampi on liikaa.

Jos tässä tilanteessa jotain hyvää on niin se, että viikonloppuna viilenee hiukan ja sataa myös, mikä helpottanee tilannetta.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 10:02

Oon samaa mieltä kun lämpötila on sellainen et varjossakin tuntuu paistuvan. Greippi litsi vissy loppui kesken ja lopulta putosin istumaan koivun alle.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 10:08

Lämmin sää on kiva juttu tiettyyn rajaan asti. Saisi tuo sää viilentyä välillä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 10:11

Joo samaa mieltä. Kuumuus on kivaa mut rajansa kaikella.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 11:53

Suomen oikeusjärjestelmä ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua. Luin hetki sitten Mtv.fi:n jutun jonka mukaan 23-vuotias mies oli käyttänyt hyväkseen 14-vuotiasta tyttöä ja saanut siitä - yllätys yllätys - ehdollisen tuomion, pituus 1,5 vuotta. Syyttäjä oli vaatinut kovempaa rangaistusta mutta tietysti käräjäoikeus hylkäsi syytteet. Tekijä joutui maksamaan 3300 euron edestä korvauksia ja kustantamaan oikeudenkäyntikuluja. 

Tämä tapaus järkyttää minua ja kuohuttaa mieltäni. Uhri sai aivan taatusti traumoja, eikä mikään rahasumma voi hyvittää seksuaalirikosten uhrien kärsimyksiä. Sen sijaan tekijä saa juoksennella vapaalla jalalla koska ehdollinen "tuomio" ei ole käytännössä yhtään mitään Evil or Very Mad Hirteen tuollaiset ihmishirviöt kuuluisivat.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 11:56

Oon kyl samaa mieltä et seksuaalirikolliset päästetään Suomessa  turhan helpolla Evil or Very Mad. Muistan joskus kyl kuulleeni et jossakin päin Afrikkaa rangaistus raiskauksesta on kyllä aika auts.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:02

Kuvauksestasi päätellen on aika kova rangaistus kyseessä. Jäin vain miettimään millainen rangaistus on kyseeessä.

Ja joissakin paikoissa raiskaaja joutuu koko loppuelämäkseen vankilaan ja joissakin paikoissa voi saada kuolemantuomion. Kun taas täällä Suomessa he saavat juoksennella vapaana täysin rangaistuksetta etsimässä uusia uhreja. Mad
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:07

No sidottuna parin tukin varaan ja paino killumaan palleihin. Auts! Joo ainaskin jenkeissä muistaakseni. Ois kyl hyvä jos sama juttu täällä Mad
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:10

Aika karulta kuulostaa, mutta se on niille ihan oikein. 

Jenkeissä kuolemantuomiota käytetään yhä vähemmän mutta rikolliset ovat ja pysyvät telkien takana. Suomikin saisi ottaa käyttöön sen että raiskaaja suljetaan loppuelämäksi vankilaan. Eipähän enää terrorisoisi ihmisiä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:12

Joo aika tavalla auts. Joo oon samaa mieltä.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:32

Tämä on sellainen aihe, että siitä voi saada aikaan oman ketjunsa. Vakava asia, jota päättäjät eivät tunnu pitävän kovinkaan tärkeänä. Käytännössä omaisuus menee Suomessa ihmishengen ja fyysisen koskemattomuuden edelle. Todella outoa.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:33

Joo niin vois. Asia on tärkeä
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:34

Erittäin tärkeä asia. Jokaisella on täysi oikeus turvallisuuteen ja fyysiseen koskemattomuuteen. Vielä kun saisi päättäjät ymmärtämään sen.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 18 2018, 12:36

Joo voisivat jo alkaa tajuta.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 09:39

Jos puhun tästä, minua syytettäisiin liiasta angstaamisesta mutta tämä on sellainen asia, että minä en voi noin vain olla hiljaa tästä Sad Tämä on nimittäin vakava asia.

Yksinäisyyteni on jatkunut jo niin pitkään eikä helpotustä näytä olevan luvassa. Porukoista ei oikein ole seuraksi koska heitä kiinnostaa vain television tuijottaminen. Minulla ei ole ketään kenen kanssa puhua, ja täälläkin on todella hiljaista. Tämä yksinäisyys on jatkunut jo niin pitkään niin hankalana, että itsetuhoiset ajatukset alkavat nostaa rumaa päätään Sad Koska olen käytännössä ilmaa kaikille ihmisille, kukaan ei edes huomaisi sitä jos minua ei olisi.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 09:42

Tuo ei kuulosta hyvältä Sad. Mullakin on ollu sellaisia ajatuksia mut oon onnistunu aina puhumaan siitä jollekulle. Musta toi on jo vakavaa. Oon tosi pahoillani sun puolestas.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 09:51

Tähän se yksinäisyys voi joskus johtaa, varsinkin jos on ekstrovertti luonne joka tarvitsee sosiaalista kanssakäymistä yhtä paljon kuin ilmaa keuhkoihin. 

Jos olen yrittänyt tosielämässä puhua näistä ajatuksista, olen saanut osakseni lähinnä vähättelyä ja "höpö höpö"-kommentteja. Paremmin sinä suhtaudut kuin esimerkiksi porukat. Jos joku puhuu itsetuhoisista ajatuksista, se pitää ottaa vakavasti. Se asia ei ole mikään vitsi.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 09:56

Joo tiedän tunteen. Tai no en ajatellut itseni tappamista mut kerran tai kaks kun joskus katsoin Kadonneita rupesin miettimään että hakiskohan mua kaikki yhtä kiihkeästi kuin ne tyypit ohjelmassa jos katoisin. Mut tiedän miltä susta tuntuu kun tuntee olevansa yksin.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 10:02

Kuulostaa vakavalta asialta jos tuollaisia ajatuksia on käynyt mielessä. Omalla taustallani on sellaista että olen useaankin otteeseen yrittänyt oikeasti tappaa itseni - sanotaanko sen takia että elämäni on ollut p*skaa monestakin syystä. 

Käytännössä olen ilmaa kaikille ihmisille, joten monesti mietin mitä minä oikein teen tässä maailmassa
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 EmptyKe Heinä 25 2018, 10:09

Joo mut siihen liittyi kans se et isä oli käyny jo viikko tolkulla hermoille. Tuo ei kuulosta hyvältä. Kannattaisko käydä juttelemassa jonkun lääkärin kanssa kun perheestä ei näytä olevan apua. Itsekin olen tuntenut samoin tai ehkä tarkemmin ottaen olen tuntenut itseni unohdetuksi. Ehkä eniten viimeksi silloin kun pikkuveli valmistui lukiosta ja kaikki hääräs sen ympärillä. H****tin sisarkateus.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 29 Empty

Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 29 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: