Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 EmptyMa Loka 08 2018, 09:48

En haluaisi olla vihoissa, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty koska toinen antaa ymmärtää että vihaa minua nimenomaan siksi koska olen ihminen ja sitten kiusaa siitä koko päivän. Se oli minusta tosi nöyryyttävä kokemus. Siitä se vihanpito on alkanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 EmptyMa Loka 08 2018, 11:38

Noniin. Aion nyt puhua juuri sen mitä ajattelen.
 
Lähden täältä foorumilta. Itseasiassa eilen olen jo tuhonnut viestejäni täällä. Kuvat ja ficit.
 
Miksikö? KOSKA TÄÄLLÄ TULEE AINA VAIN PAHA MIELI TAI VERI KIEHUU RAIVOSTA!!! Miksi kävisin tällaisessa paikassa pahoittamassa oman mieleni?
 
Luulin että tämän foorumin pointti oli yhteisen fanituksen jakaminen; ficcien ja kuvien jakaminen ja hyvänmielinen jutustelu. Olen tosiaan liittynyt tänne jo 2016, mutta vasta viime kesästä aloin työttömyyden yhteydessä käymään täällä säännöllisesti, minulla on ollut välilehti aina auki Last Chance Garagelle. Ja pakko myöntää, että jo ensimmäisen kuukauden jälkeen minua on alkanut pänniä valtavasti koko foorumi.
 
Ikäväkseni joudun toteamaan syyksi suoraan foorumin adminin Last Chancen, joka käyttäytyy erinomaisen diktaattorimaisesti. Hänen luomansa foorumin säännöt eivät mitä ilmeisemmin koske häntä. Hän kohtelee meitä hänen foorumilaisiaan todella huonosti ja epäkunnioittavasti.  Tässä muutamia esimerkkejä: lokeroit meidät introvertit kaikki samaan lokeroon, joka on ”IHMISVIHAAJA”, lokeroit meidät kaikki älypuhelinta käyttävät ja siitä nauttivat ”ylimielisiksi ja epäsosiaalisiksi”, olet sitä mieltä, että RAKKAUS pitäisi pyyhkäistä maan päältä vain koska sinä et ole sitä kokenut? Lyttäät toisen ihmisen eläinrakkauden ja sanot sen olevan ONGELMA?!! Niin kenelle? SINULLE?! (itse väität että ihmiskunta ei ole paha vaan hyvä ja silti olisit valmis tappamaan kaikki sudet sukupuuttoon..?)
Ja eritoteen jos olemme eri mieltä kanssasi niin ME olemme AUTOMAATTISESTI väärässä. En tiedä miten et voi olla näkemättä, että joka kerta kun täällä tulee skismaa, niin aina toisena osapuolena olet sinä..?
 
Minua todella rasittaa, että täällä vatvotaan JATKUVASTI monta vuottakin vanhoja asioita!
Admin sanoo raatavansa joka päivä tämän foorumin järjestyksen eteen ja mitä täällä on aktiivisia kävijöitä? Tyyliin 5? Aika suoraan sanottuna hanuristahan me olemme, jos joka päivä joutuu raatamaan, että me pysytään täällä aisoissa…
Ja miten tällaisia viestejä ei voisi ottaa henkilökohtaisesti, kun fakta on, että meitä on kourallinen!?
 LC:lle ei myöskään riitä anteeksi pyynnöt. Haluaisin tietää mitä ihmettä enempää ihminen voisi tehdä?!!!
 
Olen myös lopen uupunut tähän yhteen tiettyyn oravanpyörään, joka pyörii tyyliin vähintään kerran viikossa.
-LC uhkaa lähteä ja kaataa foorumin mennessään, kun kukaan ei häntä arvosta.. (ihan vinkkinä.. harvempi ihminen sanoo sitä edes rakkaalleenkaan niin usein kuin mitä sinä vaatisit sitä foorumin pitäjänä)
-Ihmiset sanovat älä kaada, me tykätään tästä foorumista.
-Admin ei usko, mutta hiljenee hetkeksi.
 
Jaaaaaa sama alkaa alusta tosiaan parhaimmillaan parinkin päivän päästä.
Toisessa keskustelussa voidaan melkein pahoitella, mutta silti sama rumba ja raivoaminen alkaa uudelleen.
 
Ymmärrän että LC kärsii mitä ilmeisemmin mielenterveysongelmista ja toivon vilpittömästi, että saisit asiasi kuntoon, mutta se ei valitettavasti tapahdu muutaman ihmisen Prätkähiiri fandom-foorumilla. Itse voisin aloittaa, vaikka tukinetistä. Siellä pääsee vaikka ilmaiseksi juttelemaan chatin välityksellä ammatti-ihmisen kanssa asioista, mitkä mieltä painaa…
 
Eli kiitos ja hyvästi.
Voisitteko olla hyvä poistaa tunnukseni, mitä en näköjään itse pysty tekemään (joka koettelee minun käsitystäni itsemääräämisoikeudesta, mutta jos koet siitä jotain nautintoa, niin anna palaan vaan.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 EmptyMa Loka 08 2018, 11:42

Olen ollut jo pidempään Pahgizen kanssa samoilla linjoilla.

Myös minun nimimerkkini saa poistaa. Kiitos ja hyvästi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 EmptyMa Loka 08 2018, 11:55

Voi ei. Olen pahollani kaikesta mutta nyt on varmasti liian myöhäistä pyytää anteeksi Sad 

Ymmärrän, että ottaa päähän ja suututtaa. Tosin tuo diktaattoriksi ja mielenterveysongelmaiseksi leimaaminen menee liian pitkälle. Minä haluaisin puhua asiat selväksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä mutta en saa tilaisuutta. Kyllä koen ettei minua juurikaan arvosteta täällä ja edes kiitoksen sana riittäisi. Konfliktitilanteissa on ollut minun lisäkseni myös muita. Olen yrittänyt puuttua konfliktitilanteisiin mutta saan vain moitteita. En ole kohdellut ketään huonosti enkä tarkoittanut loukata ketään. Ja toisin kuin mitä sanot, en ole tuominnut ketään eriävän mielipiteen takia.

Eli jos valvon järjestystä ja puutun ongelmiin, sekö tekee minusta automaattisesti diktaattorin? wtf 

Mitään pahaa en ole tarkoittanut. Olen yrittänyt pyytää apua ammattilaisilta, mutta he eivät ota minua tosissaan. Minulla ei ole muuta paikkaa puhua asioistani kuin tämä.

Anteeksi vielä kerran vaikka ette halua sitä kuulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 EmptyMa Loka 08 2018, 15:17

Ehkä on parempi että lukitsen tämän ketjun kun se näyttäisi ryöstäytyneen käsistä ja jotta saataisiin tämä tilanne rauhoittumaan. 

Lukkoon ja kaatopaikalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 38 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 38 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: