Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyMa Syys 24 2018, 18:56

Täällä ei ole oikeaa tai väärää tapaa ilmaista itseään. Olen sekä hämmästynyt että positiivisesti yllättynyt siitä että tätä sivustoa kuvaillaan tärkeäksi. 

Tuo pitää paikkansa, että kaukolämmössä on hyvät ja huonot puolensa. Halpaa, mutta sitä ei ehkä osata tai viitsitä aina ottaa käyttöön. Aion viedä asiaa eteen päin ja toivottavasti ottavat asiani todesta. Moni muukin tämän kerrostalon asukas varmasti palelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyMa Syys 24 2018, 19:08

minusta on hieno asia, että täällä on ystävällinen ilmapiiri... ja kyllä se on mielestäni paljon myös ylläpitäjän tekosia! Et pelkää esittää omia mielipiteitä, mutta et myöskään tuomitse muita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 11:09

Tilanne on nyt tämä:

Kävin tänään vuokranantajan toimistolla puhumassa tilanteestani. Minulle kerrottiin, että kaukolämpö on käytössä, mutta lämmönjakokeskuksessa on vikaa jota selvitetään parhaillaan. Lämmönjakokeskuksen vika on siis syy asuntoni kylmyyteen. Muillakin saman kerrostalon asukkailla on ollut sama ongelma.

Nyt asia on menossa eteen päin ja toivottavasti ongelma saadaan korjattua mahdollisimman pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 15:53

No hyvä et asia on selvinny ja korjausprosessi on päällä. Mun ainoo huono puoli tällä hetkellä on jumissa oleva selkä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 15:55

Auts, ei varmasti tunnu kivalta kun selkä jumiutuu.

Omalla kohdalla tilanne on korjautumassa ja patterit alkavat lämmetä. Asunnon lämpötila on jo siedettävä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 15:59

Joo ei todellakaan kun hieroessa alkaa nähdä tähtiä ja pahimmillaan kyyneleet nousee silmiin.

Sehän on hyvä juttu. Toivottavasti pian lämpenee kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 16:00

Auts Sad Toivottavasti olo alkaa helpottaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Syys 25 2018, 16:01

Auts todellakin Sad. Sitä mäkin toivon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyMa Loka 01 2018, 11:34

Asunnon lämpötilaongelma on nyt kunnossa ja asunto tuntuu jo mukavan lämpimältä. Mutta... olen taas taloudellisessa ahdingossa josta saan "kiittää" aktiivimallia.

Näyttää siltä että pian joudun pian laittamaan uuden toimeentulotukihakemuksen vireille Sad Minulta otettiin pois työttömyystyet heinä-ja elokuun ajalta mielivaltaisesta syystä, minkä seurauksena jouduin hakemaan toimeentulotukea elokuun ajalle. Kela antoi ymmärtää että voin täyttää työttömyysajan ilmoituksen normaalisti elokuun ja syyskuun vaihteessa, mutta en voinut täyttää sitä. Joten jouduin syyskuun lopussa hakemaan työttömyystukea uudestaan enkä tiedä kuinka kauan kestää ennen kuin tuki myönnetään - jos edes myönnetään.

Tämä vuosi on ollut minulle henkisesti raskas, mm. taloudellisten ongelmien takia. Mutta kun tämä nykyaikainen systeemi on niin perhanan monimutkainen ja hankala Mad Ilman aktiivimallia minulla ei olisi näitä ongelmia. Töitä haluaisin tehdä siinä missä muutkin, en vain tiedä mitä töitä tekisin ja työpaikkoja ei oikein ole tarjolla. Aktiivimalli siis näyttää perustuvan siihen oletukseen, että työttömät olisivat laiskoja ja että työttömyys olisi oma vika. Ei työttömyys ole välttämättä oma vika eikä se välttämättä johdu laiskuudesta! Mad 

Tällä menolla joudun jatkuvasti hakemaan toimeentulotukea. Eli kiitos vain päättäjille kun olette ottaneet käyttöön uuden systeemin, josta on enemmän haittaa kuin hyötyä, ja joka on pilannut monen ihmisen elämän. Oletteko nyt tyytyväisiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyMa Loka 01 2018, 19:35

Hyvä että lämmöt nousi!

Ja kyllä taas sylettää tuo aktiivimalli puolestasi! Ei ole mitään järkeä. Pitäisi olla ihan selvä, että jos ei ole töitä, silloin saa työttömyystukea, ja jos on osa-aika töitä, niin sitten saa osittain työttömyystukea.

Mutta eihän se noin helposti mene. Täytyy sanoa, etten ole kovin poliittisesti aktiivinen ollut aiemmin, mutta nyt on pakko alkaa välittää ennen kuin nykyiset hallituspuolueet pilaa kaiken hyvän mitä suomessa on rakennettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyMa Loka 01 2018, 19:50

Lämpötila on nyt ok, ja nyt täällä pystyy taas olemaan.

Työttömyystukea kuuluisi saada jos ei ole töitä - sen pitäisi olla itsestään selvää. Käytännössä tukia vain leikataan, käsittelyajat ovat pitkät ja systeemi sekava. Tästä aktiivimallista on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Sen takia olen ollut jatkuvasti taloudellisissa ongelmissa viime aikoina. Olen joutunut pyytämään rahaa ruokaa varten porukoilta ettei tarvitse nälässä elää. 

Harkitsen vakavasti toimeentulotuen hakemista. Koska jotain on pakko olla. Ei näin voi elää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Loka 02 2018, 16:07

Hyvä juttu et lämmöt on taas toiminnassa.

Jos jokin mua ärsyttää näistä työkkärin papereista eniten on se et pitäis joka kuukaus laittaa meneen työtuntilomake. Eiks se muka ole itsestään selvää et mä käyn töissä jos ei perään soiteta täh?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Loka 02 2018, 16:19

Varmasti on ärsyttävää joutua täyttämään lomakkeita toisensa jälkeen. Pitäisi olla itsestään selvää jos ei soitella perään.

Tämä systeemi on kummallinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Loka 02 2018, 16:22

Joo se on tosi ärsyttävää. Ja on tosi outo systeemi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTi Loka 02 2018, 20:16

Sain varattua ajan Kelalle, jotta voisin keskustella tilanteestani ja toimeentulotuen hakemisesta. Mikään ei ole tällä hetkellä varmaa, enkä tiedä miten näiden tukiasioiden kanssa käy nyt Sad Työttömyys on itse asiassa aika stressaavaa, eikä aktiivimallista johtuva rahan puute ainakaan auta asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyKe Loka 03 2018, 16:25

Joo mä tiedän Sad. Itsekkin saan arvailla et jatkuuks tää duuni seuraavan kokouksen jälkeen vai ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTo Loka 04 2018, 15:29

Näillä näkymin pääsen asioimaan Kelan toimistolle ensi tiistaina selvittämään mahdollisuutta saada toimeentulotukea Sad Toimeentulotukea joudun toistamiseen hakemaan koska aktiivimallin takia minulla on aina rahat lopussa ja jotain rahaa on pakko olla että selviäisin vuokrasta ja muista tähdellisistä menoista. Aktiivimallissa on se ongelma, että on epäselvää miten se aktiivisuus näytetään käytännössä toteen. Työttömyysrahaa saadakseen pitäisi hakea töitä, mutta miten osoitat hakeneesi töitä? Mad Ja sitten on vielä se ongelma ettei työpaikkoja ole saatavilla eikä tiedä mitä töitä hakisi. Käytännössä tuo on kiristystä, joten kutsun aktiivimallia kiristysmalliksi.

Tämä kiristysmalli on kumottava, sillä siitä on ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Luottamukseni Kelaan ja viranomaisiin on heikkenemään päin juuri tämän kiristysmallin takia.

Jälleen kerran tekee mieli häipyä tältä foorumilta ja jättää se oman onnen nojaan. Kysyn siis toistamiseen; olisiko parempi jos minua ei olisi täällä? Usein tuntuu siltä, että minua pidetään itsestään selvyytenä ja että teille olisi yhdentekevää jos minä lähtisin täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTo Loka 04 2018, 16:36

Pidän sulle peukkuja sen toimeentulotuen suhteen Sad. Toi aktiivimalli on kokolailla ärsyttävä tapaus. Ja mitä tulee tuohon kysymykseen minkä esitit niin Ei Olisi! Et ole itsestään selvyys! Et ole surkimus! Et ole yhtään huono tyyppi! Olet mahtavin tyyppi jonka olen yleensä tavannut netin kautta ja haluaisin tavata sinut oikeasti! Tuo on totta vieköön totuus!
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTo Loka 04 2018, 16:45

Tuo aktiivimalli on itse asiassa syypää siihen, miksi toimeentulotukihakemusten määrä on kasvanut räjähdysmäisesti tänä vuonna. Mutta... Toivotaan parasta ja sitä että saadaan jokin selvyys tähän tilanteeseen. Tässä tilanteessa on se hyvä puoli että työvoimatoimiston henkilökunta on tarjoutunut auttamaan minua työllistymisessä. Juuri nyt yritän keskittyä työllistymiseen ja siihen että saisin elämääni jotain tolkkua ja järjestystä.

No jaa, enpä tiedä. Se ei ole mikään salaisuus että itsetuntoni ei ole paras mahdollinen ja siksi en helposti ota vastaan kehuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyTo Loka 04 2018, 16:48

Kuulostaa ihan järkevältä suunnitelmalta ja myös sekin on hyvä että työvoimatoimisto avittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyPe Loka 05 2018, 14:12

Välillä iskee sellainen "elämä on mennyt ohi" olo, viimeksi eilen kun puolitutut netissä alkoivat muistella teini-iän sekoilujaan ja hauskoja nuoruuden kokemuksia kaverien kanssa.

Ja vaikka toisaalta on kiva lukea toisten kokemuksia niin samaan aikaan iskee hirveä katkeruus ja kaipuu, ettei itsellä oikeastaan ollut "tavallista teini-ikää" tai nuoruutta, olin koulukiusattu ja silloinkin, kun löysin kaverin (toisen koulukiusatun) en oikein koskaan päässyt hengaamaan koulun ulkopuolella kun asuin kaukana kaikesta, mopoa ei ollut ja bussit kulki vain kouluaikoina.

Vaikka toisaalta, se on varmasti myös pelastanut monelta huonolta kokemukselta kun ei ole joutunut ryhmäpaineen alle niin olen iästäni huolimatta vieläkin monessa asiassa aika "awkward" miten sen nyt suomentaisikaan, kömpelö? Kun toiset on saaneet harjoitella sosiaalisia taitoja jo teini-iässä, jolloin virheitä on ns. hyväksyttävää tehdä mutta itseltä tuo vaihe jäi ohi kokonaan. Silloin sitä ei huomannut, koska toisaalta tuntui hyvältä olla vakava teini ja sen sekoilun yläpuolella, mutta nyt aikuisena on tajunnut, että olisipa päässyt mukaan, koska nyt aikuisena olo on niin ulkopuolinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyPe Loka 05 2018, 14:44

Tuttu fiilis. Minustakin tuntuu joskus siltä että olen jäänyt paitsi monista asioista, joita muuta saman ikäluokan edustajat ovat tehneet ja käyneet läpi. En oikein saanut käydä läpi tavallista teini-ikää kahdesta syystä. Porukat eivät juuri koskaan antaneet tehdä mitään sellaista mitä ikätoverit tekivät - mutta jostain syystä nuoremmat sisarukset saivat tehdä melkein mitä tahansa Evil or Very Mad  Toinen syy on se, ettei minua koskaan otettu mukaan mihinkään vaan suljettiin aina ulkopuolelle. 

Kuulostaa tosi ikävältä että olet joutunut kiusatuksi Sad 

Ihmissuhdetaitoja voi harjoitella myös aikuisena. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyPe Loka 05 2018, 22:00

Last Chance kirjoitti:
Jälleen kerran tekee mieli häipyä tältä foorumilta ja jättää se oman onnen nojaan. Kysyn siis toistamiseen; olisiko parempi jos minua ei olisi täällä? Usein tuntuu siltä, että minua pidetään itsestään selvyytenä ja että teille olisi yhdentekevää jos minä lähtisin täältä.
Hmm, mitä tästä kommentista (ja monesta aiemmasta samantyyppisestä) olen ymmärtänyt, veikkaanpa, että admin kärsii todella huonosta itsetunnosta. Minusta alkaa myös tuntua siltä, että mitä enemmän tuot näitä asioita esille, voisin jopa vannoa, että siitäkin huolimatta, että sinulle kommentoidaan, tunnet olosi yksinäiseksi (eli tunnut kaipaavan tällaista "oikeaa", reaalimaailmassa tapahtuvaa face-to-face-kontaktia), sinä vihaat itseäsi ja koet, ettei nimenomaan sinulle ole olemassa nyt eikä tule koskaan olemaan minkäänlaista paikkaa suomalaisessa yhteiskunnassa. Onko asia näin?

Noh, minullakin oli enemmän tai vähemmän aika tyly teini-ikä, kiusaamista on tullut itsekin koettua ja raskasta, alentavaa sontaa. Isälläni kun oli tapana matkustella työn takia ympäri maailmaa, ja kun hän tuli matkoiltaan takaisin, kaiken piti olla isossa omakotitalossamme aivan täydellistä ja saattoi tulla kritiikkiä, jos yhdestäkin kohdasta löytyi likatahra. Siitä huolimatta, että vaikka isäni tienasi hyvin, hän käytti ansaitseman rahansa pääosin itseensä ja nettipokerin pelaamiseen, mikä sai varsinkin äitini aika usein vihaiseksi. Saatan vaikuttaa turhamaiselta, mutta minä kadehdin vuosikausia sitä, että monilla minunikäisilläni ihmisillä oli pelikonsoleita, joista saatoin vain ja ainoastaan haaveilla ja minulta jäi nimenomaan tämä 6. konsolisukupolvi (ns. PlayStation 2- ja Xbox -aikakausi) kokonaan välistä ja samoin oli käydä myös 7. konsolisukupolven (ns. PlayStation 3-, Xbox 360- ja Wii -aikakausi) kanssa. 

Avioeron jälkeen kotitalouteemme on aina silloin tällöin tullut lisättyä uusi konsoli seuraavassa järjestyksessä: ensin Wii (2011 joulun alla, joka on tosin myyty pois), sitten PlayStation 3 (2012 joulun alla), PlayStation 4 (2016 joulun alla), PlayStation Portable/PSP -käsikonsoli (2017 vuoden alussa), PlayStation Vita -käsikonsoli (2017 vuoden alussa, PSP:n "seuraaja", joka on tosin julistettu "enemmän tai vähemmän kuolleeksi", tästä voitte lukea tarkemmin) ja PlayStation 2 (2017 keväällä, kun olin eräässä Hämeenlinnassa sijaitsevassa työpajassa TOPissa, huomasin eräiden työntekijöiden testaavan konsolia ja päätin pitkän pohdinnan jälkeen ostaa sen; PS2:ssa on se ominaisuus, että sillä voit pelata myös PlayStation(1)-pelejä, eli toisin sanoen saat kaksi konsolia yhdessä ja se on myös kaikkien aikojen myydyin pelikonsoli, sitä on myyty maailmanlaajuisesti peräti yli 158 miljoonaa kappaletta).
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyLa Loka 06 2018, 07:37

DeadRat21,

Höpö höpö, turha syyttää minun itsetuntoani. Johtuu ihan tästä yhteisöstä ja sen ongelmista. Täällä on ollut toistuvasti sellaisia tilanteita, jotka ovat olleet minun kannaltanit hyvin nöyryyttäviä ja jotka olen joutunut kestämään yksin. Raadan kuin orja tämän sivuston eteen joka päivä, mutta saanko kiitosta? Ei, vaan minua pidetään itsestän selvyytenä eikä minulle kommentoida jos en erikseen sitä vaadi. Pidän yllä järjestystä, mutta kiittämisen sijaan saan sinulta syytöksiä herkkänahkaisuudesta ja suvaitsemattomuudesta. 

Tämän kaiken takia mieleni on tehnyt häipyä täältä. Tuskin kukaan viihtyisi paikassa jossa joutuu nöyryytetyksi, raataa kuin orja ilman kiitoksen sanaa ja syyllisteään yliherkäksi.

Reaalimaailmassa minulla ei ole käytännössä lainkaan mahdollisuuksia sosiaalisiin kontakteihin jotka ovat minulle kuin ilmaa keuhkoihin - johtuen suomalaisten allergisuudesta kaikkea sosiaalisuutta kohtaan.

Eli tiivistettynä, ei johdu itsetunnosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 EmptyLa Loka 06 2018, 12:42

Täydennys edelliseen viestiin: Ja usein tuntuu myös siltä, että puhun itsekseni - niin kuin nyt.

Ja vain yksi käyttäjä on vastannut kysymykseeni siitä, olisiko parempi jos häipyisin täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 36 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 36 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: