Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 08:12

Miksi kukaan ei vastaa minulle? Joudun lähettämään jo kolmannen viestin peräkkäin pelkästään siksi ettei kukaan vastaa. Inhottavaa, kun joudun aina puhumaan itsekseni. Tuntuu siltä että se on yhdentekevää mitä täällä sanon, sillä ei ole kuitenkaan vaikutusta.

Minut on siis toistuvasti saatettu nöyryyttäviin tilanteisiin, näen päivittäin paljon vaivaa tämän sivuston eteen, mutta kiitoksen sijaan pidetään itsestään selvyytenä ja jopa syyllistetään herkkänahkaisuudesta ja suvaitsemattomuudesta. Haluaisitteko tekin olla paikassa, jossa on juuri tällaista?

Voisiko joku - kuka tahansa - vastata edelliseen viestiini jossa kerroin syitä siihen miksi haluaisin häipyä täältä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 08:47

No en pidä sinua itsestään selvyytenä. Jos muut pitää se on niiden ongelma. Sä oot mahtavin tyyppi jonka olen tavannut. Ja jos haluat paremman itsetunnon sun pitäis ekakskin lopettaa kuuntelemasta niitä jotka polkee sua. Oot oman onnes seppä. Myönnän että kuulostaa aika jeesustelulta mut oon itse elää sen mukaan ja sen on parantanu oloa kummasti. Kannattaa kokeilla.

Mun edellinen perjantai oli aika kurja kun pitkästä aikaa nenä meni niin tukkoon että seuraavana aamunakin poskiin sattui. Kumpa joku osais selittää et mille mä olen A. allerginen vai B. onks tää jokin krooninen flunssa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 09:04

Olen yrittänyt elää juuri noin mutta se on ollut yhtä tyhjän kanssa. Itsetuntoni tulee paranemaan vasta sitten kun saan hyväksyntää toisilta. Kyllä se vain on niin, että itsetunto voi kehittyä vain vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa. Asiasta on tieteellistä näyttöä ja käytännön kokemusta - ja myös psykologitkin ovat sillä kannalla. Ihan kuin siinä olisi jotain pahaa, että haluaa olla pidetty Mad 

"Älä välitä mitä muut sanovat" on vähintäänkin kyseenalainen elämänohje. Eli älä piittaa muiden reaktioista vaikka olisit satuttanut heitä? Käytännössä se tarkoittaa että ole vaikka totaalinen ääliö joka ei piittaa tekemistensä seurauksista eikä tarvitse ottaa vastuuta käytöksestään. 

Huomaa kyllä, miten välinpitämättömästi täällä suhtaudutaan siihen kun otan puheeksi häipymisen. Se on selvää, että teille on samantekevää vaikka minua ei olisi. Tiedän kyllä milloin minua ei arvosteta.

Saattaa olla flunssaa. En ole lääkäri joten en voi antaa diagnoosia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 09:15

No multa sä saat hyväksyntää. Sä oot hyvä just sellaisena kuin oot. Ja ne joiden mielestä et ole kantisis itse käydä tutkituttamassa pääkoppansa Mad

No en nyt ihan tuota tarkoittanut. Tarkoitin et jos ne satuttaa sua oot niin kuin et oliskaan kuullut mitään. Joskus harkitsin sellaista temppua et jos kannan mp3-soitinta koulussa käännän vain musaa kovemmalle kun joku tulee aukomaan pätään ja ne kuule mitään. "Sori? Mitä? Ei kuulu!" siihen tyyliin.

En halua että häivyt. Sä oot tän foorumin selkäranka. Jos voisin hypätä koneen kautta sinne halaisin sua ja kiittäisin oikein kädestä pitäen et sä oot pistänyt tän paikan pystyyn.

Ehkä joo. Kun mul on flunssa niin se kyl tulee syöneeks nää aivastuspuuskat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 09:28

Mitäköhän nyt sanoisi tähän scratch Kummasti muutun tärkeäksi jos puhun lähtemisestä.

Kannattaa seurata tilannetta ja tarkkailla omaa olotilaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 09:34

No kun se on niin scratch. Miks mä muuten sua hehkuttaisin koko ajan jos en olis sitä mieltä. Tiedän kyl millaista on kun vanhemmat on urpoja (tai no mun kohdalla faija on urpo) ja kaikki tuntuu olevan vastaan. Meil on melkein samanlainen tausta.

Joo niin aionnkin tehdä. Kiitti vinkistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 13:04

Voi p***e! Aina silloin tällöin itselleni tulee tällainen inhottava tilanne vastaan, että mieleen tulee joku asia, jonka sitten unohdan parin sekunnin päästä totaalisesti. Näin kävi jälleen kerran hetki sitten. Niin ärsyttävää! Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptySu Loka 07 2018, 16:01

DeadRat21,

Unohdit varmaankin vastata edellisen sivun loppuun jättämääni viestiin joka oli osoitettu juuri sinulle. Entä olisiko mahdollista että kertoisit, miksi inhoat minua niin paljon? Vaikka olen yrittänyt vuosikaudet olla sinua kohtaan ystävällinen, näyttää siltä että sinulla on jotain henkilökohtaisesti minua vastaan. En halua pakottaa mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:30

DeadRat21 kirjoitti:
Voi p***e! Aina silloin tällöin itselleni tulee tällainen inhottava tilanne vastaan, että mieleen tulee joku asia, jonka sitten unohdan parin sekunnin päästä totaalisesti. Näin kävi jälleen kerran hetki sitten. Niin ärsyttävää! Mad
Joo mä tiedän Mad . Sellaset blackoutit on todella ärsyttäviä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:32

Se että joutuu unohdetuksi, on vielä paljon pahempaa kuin tuollaiset "balckoutit" ja se ettei minulle vastata.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:33

Ehkä sekin kyllästyi tähän iankaikkiseen kiistelyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:34

Ei tämä ole mitään "iankaikkista kiistelyä", vaan oikeaa asiaa! Mad Tämä vastaamattomuus vain lisää haluani häipyä täältä!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:36

No voisitte sitten sopia tän Mad. Mua se ainakin alkaa tympiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:42

En nyt tiedä sopimisesta, mutta kyllä sinuakin ottaisi pattiin jos yrittäisit toistuvasti saada vastauksia kysymyksiin mutta kukaan ei reagoi Mad Tämä reagoimisen puute vain lisää haluani lähteä täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:44

No joo ottais kyl mut enemmän mua ottaa pattiin toi ettette te kaks pysty luovuttaan tän asian suhteen Mad. Tää alkaa olla jo menneen talven lumia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:46

Ei ole, enkä voi teeskennellä että mitään ei olisi tapahtunut. Rauhoitun vasta kun saan vastauksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 08:56

No sitä odotellessa.

On kyl ihme miten yhden Marvelin hahmon etsinnässä voi oikeesti kestää näin kauan. Ois luullu et Mavel Sarjakuvalehdistä ois löytyny Blade mut ei. On vaan Wolverine, Tuomari, Daredevil ja Aaveajaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:03

Tuntuu siltä, että minun odotetaan teeskentelevän että mitään ei olisi tapahtunut. Se on helpommin sanottu kuin tehty. Ne nöyryytykset, joihin olen täällä joutunut, ovat olleet sen verran tylyjä ja pitkäkestoisia että en ole vieläkään päässyt niistä kunnolla yli. Toivoisin itsekin että täällä olisi kaikki ok, mutta ei se ole niin helppoa kun järjestetään nöyryyttäviä tilanteita ja syyllistetään herkkänahkaisuudesta kun yritän pitää yllä järjestystä. facepalm 

Siinä voi mennä yllättävän kauan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:10

Ei vaan odotetaan että sopisitte keskenänne facepalm. Mä olen itsekkin herkkänahkainen ja itsepäinen kuin aasi ja hankalaks se menee silloin kun kaks pässinpäätä lyö päänsä yhteen.

Joo huomattu on
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:17

Anteeksi, mutta koen loukkaavana sen että haukut minua pässinpääksi. En ole herkkänahkainen enkä itsepäinen, mutta minullakin on olemassa tunteet joita on loukattu syvästi ja perusteellisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:20

En tarkoittanut sinua vaan itseäni. Olen itse herkkänahkainen ja itsepäinen ja varsinkin isän kanssa ollaan varsinaisia pässinpäitä. Sitä ajoin takaa. Anteeksi että esitin asian huonosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:29

Ok, nyt tajusin mistä on kyse. 

Olen aika tarkka järjestyksen ylläpitämisestä täällä, koska a) Suomen laki velvoittaa valvomaan, b) pyrin siihen että täällä olisi jokin tolkku ja järjestys yllä c) en halua, että tästä tulee Ylilauta kakkonen d) järjestys luo turvallisuuden tunnetta ja e) haluaisin että internetissä olisi edes yksi vihasta vapaa sivusto. Ja jostain syystä tämä on tulkitty herkkänahkaisuudeksi. Aika erikoinen käsitys herkkänahkaisuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:33

Sitä mäkin toivoisin et tää ois viha vapaa sivusto. Ja mun mielestä noi on ihan hyvät syyt järjestyksen ylläpitoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:37

Niistä syistä olen aika tarkka siitä että täällä pysyy järjestys yllä. Ja järjestyksen ylläpitäminen on ihan eri asia kuin herkkänahkaisuus joksi se on tulkittu. Herkkänahkaisuudesta moittiminen tuntuu siltä että minua moititaan siitä että yritän pitää järjestystä yllä.

En oikeastaan haluaisi olla vihoissa kenenkään kanssa, mutta... joissakin tapauksissa se on helpommin sanottu kuin tehty.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 EmptyMa Loka 08 2018, 09:40

Joo ymmärrän tuon kyllä täysin. Mäkään en haluis et oisitte vihoissa keskennänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 37 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 37 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: