Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Helmi 04 2018, 11:41

Ite kannatan C-poretabletti juomia. Ne auttaa ainaskin mulla
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Helmi 04 2018, 11:44

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
*haukotus*

Taas kerran flunssassa ja tällä kertaa on kuumettakin Evil or Very Mad Elokuun lopusta tähän päivään asti flunssakierteessä eikä tervettä päivää ole näkynyt. Välillä näyttää siltä että olen paranemassa, mutta sitten uusi tauti iskee melkein heti saman tien. Mihin helvettiin minun vastustuskykyni on kadonnut? (Anteeksi kielenkäyttö.) Mad
Pikaista paranemista, ehkäpä pitäisi lääkäriltä kysyä, miksi vastustuskykysi on niin heikko. Veikkaan, että olet katsonut netistä, minkä takia vastustuskyky ei toimi, mutta suosittelen kuitenkin katsomaan seuraavan artikkelin, jos siitä olisi jotain apua.

Hyvällä tuurilla tämäkin kierre menee ohi, mutta jos ei kohta mene, käyn lääkärissä. Olenkin yrittänyt tutkia asiaa internetissä, mutten ole vielä löytänyt vastausta. Haluan uskoa että tämä menee ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Helmi 04 2018, 11:46

Pidetään peukkuja ja toivotaan parasta. Mul kyl tullu tutuks sellanen et mulla on varmaan kokonaiset kaksi kuukautta flunssa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Helmi 04 2018, 11:50

Toivotaan parasta. Seuraavalla kauppareissulla ostankin näitä vitamiiniporetabletteja ja yrittän keksiä jonkin keinon jolla saisi parannettua tätä vastustuskykyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Helmi 04 2018, 11:51

Ne on ihan hyviä ainaskin appelsiinin ja sitruunan makuiset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTi Helmi 20 2018, 17:49

Nyt olen ollut terveenä jonkin aikaa ja päässyt aloittamaan työharjoittelun tämän viikon maanantaina.

Tosin tämä työpäivä venähti normaalia pidemmäksi ja suurimman osan ajasta istuin koneella kirjoittaen sillä seurauksella että hartiat ovat aivan jumissa. Ja niskaa särkee niin että sattuu jos käännän päätä Mad Ei tunnu kivalta. Toivottavasti kipulääke auttaa edes vähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 21 2018, 07:04

Auts tuo tuttua Mad. On tosi inhottavaa kun niska ja hartiat on niin jumissa ettei tiedä miten päin olisi
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 21 2018, 16:27

Nyt ei satu enää läheskään yhtä paljon kuin eilen. Tänään pääsinkin tuntia aikaisemmin pois koska pomon mukaan olin tehnyt ylitöitä - ja sen seurauksena saanut ilkeän niskakivun joka on jo hellittämässä otettaan.

Jatkossa venyttelen enemmän työpäivän aikana ja teen taukojumpan ettei sama juttu toistuisi. Kipeä niska ei ole mikään kiva juttu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTo Helmi 22 2018, 18:30

Se on ehkä viisasta. Mulla on aika usein niska jumissa sen takia et oon istunut turhan pitkään koneella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTi Helmi 27 2018, 18:24

On ollut jaksaminen aika vähissä jo pitkään, oikeesti tuli ihan ikävä tätäkin foorumia kun tein tänne tulostakin itselle hirveän kynnyksen, että en voi käydä täällä koska ficci on vieläkin kesken tai en ole jaksanut piirtää mitään uutta... bla bla hölmöä itseruoskintaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTi Helmi 27 2018, 20:43

*huokaus* 

Taas on ollut paljon huonoja öitä peräkkäin. Tätä unettomuushelvettiä on jatkunut jo lähes 10 vuotta eikä loppua näy Mad Omalääkärikin vain syöttää minulle sitä melatoniinia joka on yhtä tyhjän kanssa - vaikka olen useaan otteeseen pyytänyt vahvempaa unilääkettä ja lekuri tietää tasan tarkkaan minun uniongelmani. Toistelee, että "harkitaan asiaa", mutta asia ei ole edennyt. Luuleeko se sadisti, että minä olen joku narkkari joka vain haluaa sekoittaa päänsä aineilla?! Evil or Very Mad En taatusti ole narkkari enkä halua sekoittaa päätäni lääkkeillä. Haluan vain nukkua.

En odota saavani ratkaisua ongelmaani täältä, haluan vain tilaisuuden päästellä höyryjä.

Edit 28.2.-18: Hieno homma, taas kerran sairaana Mad Menen kohta lääkäriin kun tämä vastustuskykykin on lähes olematon nykyisin. Pomo antoi kuitenkin luvan lähteä kotiin kesken päivän.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 28 2018, 15:55

No onneks sait vapaata. Sairastuminen on aina ikävää ja unettomuus vielä enemmän Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 28 2018, 16:01

Juuri sitä se on. Pomo päästi kesken päivän pois, koska meidän työpaikalla on sellainen käytäntö, ettei tulla sairaana tartuttamaan toisia töihin. Nyt vain odotellaan paranemista. Todennäköisesti olen loppuviikon poissa töistä, ja ensi viikolla olen lomalla joten on aikaa toipua. Ja kirjoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 28 2018, 16:02

No kannattaa ottaa vaan levon kantilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyKe Helmi 28 2018, 19:34

Hieno homma, kännykkäkin on hajonnut käsiin Mad Nyt on tosi monta kertaa käynyt siten, että näyttö pimenee ja näppäimistössä on valot mutta itse kännykkä ei reagoi mihinkään vaikka mitä nappia painaisi. Olen monta kertaa kokeillut irroittaa akun ja laittaa sen takaisin, mikä auttaa vain hetkellisesti.

Vastoinkäymisiä toisensa perään. Milloin minulla oikein alkaa mennä hyvin? Mad

Edit 1.3.-18 klo 02.15: Taas näitä öitä jolloin kukun pystyssä aamukahden jälkeen Evil or Very Mad Viimeiset 10 vuotta unettomuutta ovat olleet yhtä helvettiä eikä kukaan edes yritä ymmärtää vaan syyllistää minua omasta tilastani johon en ole pystynyt vaikuttamaan. Olen jo tosi epätoivoinen tämän unettomuuden kanssa ja turhautunut kun kukaan ei ymmärrä Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTo Maalis 01 2018, 15:30

Kantsisko harkita uuden kännykän hankkimista. Mun tietääkseni niit perusmallin kännyköitä on vielä myynnissä. Mun entinen oli sellainen et sil ois varmaan voinu hakata nauloja.

En o kyl koskaan kärsiny unettomuudesta mut on kyl sellasii öitä ollu ettei oikeen mikään asento o mukava eli on tääl ainakinyks joka ymmärtää Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTo Maalis 01 2018, 15:49

No, onhan tuo ollut minulla jo aika kauan. Niin kauan etten edes muista. Ei kai tässä auta muu kuin hankkia uusi luuri. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptyTo Maalis 01 2018, 15:50

Se ois ehkä viisasta jos vanha ei toimi Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:20

*huokaus* 

Se on selvää että kännykkäni on tullut tiensä päähän ja hajonnut lopullisesti. Näyttö pimenee tämän tästä, ja kun näyttö on pimeänä, näppäimistössä on valot mutta puhelin ei reagoi mihinkään. Tosi ärsyttävää varsinkin tekstiviestejä kirjoittaessa kun näyttö sammuu koko ajan. Eilenkin sammui ainakin 10 kertaa samaa viestiä kirjoittaessa.

Tässä ei näytä olevan muuta vaihtoehtoa kuin hankkia uusi puhelin Sad Inhoan älypuhelimia, mutta kun muutakaan ei ole tarjolla puhelinmarkkinoilla. Joten ei ole vaihtoehtoja.

Joskus menee hermot teknologian kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:22

On niitä vanhojakin malleja vielä tarjolla  Sad. Joskin ne on varmaan sellasia mummomalleja mut kuitenkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:26

Jos saisin itse päättää, minulla olisi yhä se vanha Nokia 3310. Mutta kun ei ole koska teknologiapakkomielteinen isäni halusi välttämättä hankkia minulle uusia puhelimia, vaikka vanhat olisivat olleet toimivia. Nytkin tuo on monta vuotta yrittänyt tuputtaa minulle älypuhelinta ja painostanut minua hankkimaan sellaisen, vaikka kuinka monta kertaa olen kieltäytynyt ja käskenyt lopettamaan älylaitepropagandansa tuputtamisen Mad 

Eikö olekin ärsyttävää tuollainen tuputtaminen?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:28

Joo on Mad. Ja aika tavallista kun broidi tuputtaa tähtien sotaa oikein olan takaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:32

Mahtaa ottaa aivoon Mad 

Kunpa isä lopettaisi tuollaisen ärsyttävän väkisin käännyttämisen. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi minun pitäisi hankkiä älypuhelin, koska pärjään ilmankin ja minusta älylaitteet ovat epäkäytännöllisiä. Sitä paitsi ne tuhoavat ihmisten sosiaalisen elämän kun kaikki ovat koko ajan nenä kiinni kännykässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:36

Itsekin olen samaa mieltä siitä että älypuhelin tekee kyllä ihmisen älyvapaaksi vaik omistankin äypuhelimen Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 EmptySu Huhti 08 2018, 09:40

Onhan niissä puolensakin, mutta tulen toimeen ilman älylaitteitakin.

Äitikin on sanonut minulle niinkin älyttömän asian, että jos kieltäydyn älypuhelimesta se tarkoittaa hänen mielestään sitä että kieltäydyn työnteosta wtf
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 19 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: