Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Kesä 25 2018, 19:46

Niskaa ei enää pakota. Meni monta päivää ennen kuin se meni ohi, ja jouduin myös napsimaan särkylääkettä.

Tällä hetkellä on aika masentavat fiilikset monestakin syystä. Masentaa se kaikki (ihmis)viha, jota täynnä tämä maailma on. Masentaa kun ei ole ystäviä eikä kukaan halua olla ystäväni - tämän takia olen jo ehtinyt luovuttaa ystävien löytämisen suhteen. Masentaa, kun joudun yksin homehtumaan kämpässäni vailla juttukaveria ja on taloudellisesti tiukkaa. sick  Tosin taloudelliseen tilanteeseen pitäisi tulla helpotusta lähiviikkoina kun selvitän työttömyyskorvausasioita viranomaisten kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTi Kesä 26 2018, 15:42

Niska kipu ei ole koskaan kivaa. Sen osaan sanoa kokemuksesta sick
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Kesä 27 2018, 07:49

Minusta tuntuu joskus siltä että te kaikki vihaatte minua vaikka olen yrittänyt olla hyvä ylläpitäjä ja mukava teitä kohtaan. En edes vaivaudu selvittämään syytä siihen miksi minua vihataan täällä. Jatkan tämän sivuston pyörittämistä, koska minulla ei ole muuta sosiaalista elämää, ja ekstroverttinä sosiaalinen kanssakäyminen on minulle elinehto. Vaikka olenkin vihattu täällä.

Tästä sivustosta on kuitenkin tullut pysyvä osa elämääni joten en voisi luopua siitä mistään hinnasta.

Jos tässä tilanteessani jotain hyvää on, niin se, että on taas intoa kirjoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Kesä 27 2018, 16:17

Mä en vihaa sua ja haluaisin olla sun ystävä vaikka sanoitkin luovuttanees sen suhteen. Ja saadakseni sut uskomaan kerron pari juttua.

Musta sä oot huikee tyyppi enkä mä välitä mitä muut susta ajattelee. Jos sä oot ekstovertti niin o vaan. Kuka sitä kieltää? Mulla itselläni on jääny yläasteelta vain yksi kaveri ja senkin kanssa on kasvettu erilleen kun sillä on jo kundikaveri ja ne on kihloissa. Mä itsekin haluaisin olla ekstovertti mut sen yläasteen idioottilauman takia mä olen ujo nynnerö. Jos sä et pitäis tätä foorumia mä varmaan oisin omissa oloissani ja en julkaisi juttujani missään. Tää paikka sai mut tekeen niin. Sä sait mut tekeen sen. Tää paikka, sä ja Prätkähiiret ootte eeppisimmät ikinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Kesä 27 2018, 16:23

Olen jo luovuttanut ystävien löytämisen suhteen joten kiitos mutta ei kiitos. En usko että olisin "huikea" tyyppi. 

Ihan kiva, että viihdyt täällä. Tämä paikka ei ole minusta kovinkaan "eeppinen" joten olen hämmästynyt sen takia että edes joku viihtyy täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Kesä 27 2018, 16:30

Mä siis oon ihan tosissani ton äskeisen vuodatuksen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 08:26

Höpö höpö. Myönnät siis vihdoinkin että vihaat minua.

Olen muutenkin kokenut pettymyksen tähän sivustoon liittyen. Tämän kuuluisi olla hauska ja viihtyisä paikka, mutta viimeiset 2,5 vuotta täällä on lähinnä tapeltu. En ole edes saanut yhtään ystävää vaikka sinnikkäästi jaksoin yrittää monta vuotta. Olen myös saanut todella kielteisen kuvan introverteistä ja eläinrakkaista ihmisistä. Mikä siinä on niin väärin, että pidän ihmisistä enemmän kuin "eläimistä"? scratch Mikä siinä on niin väärin että ajattelen ettei ihminen ole luonnostaan paha (koska ei ole)? 

Sitä paitsi heräsin taas kerran niska jumissa tänä aamuna. Onneksi se menee ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 08:36

No kun en vihaa. Ja ei siin o mitään väärää jos pidät enemmän ihmisistä kuin eläimistä ja ajattelet ettei ihmiset ole luonnostaan pahoja scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 08:52

Kyllä vihaat. 

Sen takia en allekirjoita väitettä ihmisen "luontaisesta pahuudesta", koska ihmiset eivät synny pahoina joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Jos ihminen olisi luonnostaan paha, a) me kaikki syntyisimme pahoina, b) ei olisi olemassa niin sanottuja hyviä ihmisiä jotka pyyteettömästi auttavat muita (esim. palomiehet, hyväntekijät) ja c) me kaikki tekisimme jatkuvasti pahaa.

Tuntuu siltä että minun odotetaan pyytävän anteeksi omaa arvomaailmaani, joka on ilmeinen syy siihen miksi minua vihataan täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 08:57

Yks pikku juttu. Jos vihaisin niin en todellakaan jaksaisi yrittää saada sua uskomaan toisin I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 09:05

Kyllä vihaat, ja pliis voisitko lopettaa tuon asian toistamisen.

Ihan kuin olisi väärin olla ihmiskeskeinen filantrooppi niin kuin allekirjoittanut itse on.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 09:06

Sopiihan se I love you. Aika mielenkiintoinen juttu toi filantropia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 09:17

Se on juuri sitä ihmisrakkautta ja uskoa ihmisen hyvyyteen. On olemassa niitäkin ihmisiä joista en pidä, ja ymmärrän etteivät kaikki ihmiset ole hyviä tyyppejä, ja uskoni ihmisiin on hetkittäin koetuksella. En kuitenkaan usko että ihmiset yleisesti ottaen olisivat kokonaan pahoja. Yritän itse olla hyvä ihminen vaikka en olekaan täydellinen (kukapa olisi?), ja minulta puuttuu kyky ymmärtää miksi joku haluaa tieten tahtoen tehdä pahaa. Näyttää siltä että muille tuottaa ongelmia se, että ajattelen näin. 

Pyydän siis anteeksi, jos arvomaailmani haittaa ja häiritsee teitä muita. Tarkoitukseni ei ole aiheuttaa mielipahaa.

Toivotan kaikkea hyvää teille kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 09:21

Ei se minua ainakaan haittaa tai häiritse I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyMa Heinä 02 2018, 14:18

Älä juksaa. Kyllä muuten haittaa. 

Tämäkin aihe alkaa tuntua turhalta kun en kuitenkaan tule ymmärretyksi. Ja pliis älä sano että ymmärrät koska se on selvä merkki siitä että et edes yritä ymmärtää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTi Heinä 03 2018, 15:29

Jo jotakin mä inhoan naiseudessa niin se on menkat. Oon kyl jo päässyt sinuiksi kivun kanssa kun on kunnon särkylääkkeet eikä enää ole hirveesti keskellä yötä heräämisiä kivun takia mutta kun se pahuksen sotku jos side on edes inan verran vinossa. Pahmillaan alkkarit on sotkussa sekä edestä että takaa ja vielä housut ja kahdesti sohvan peite.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTi Heinä 03 2018, 15:33

Viime yö oli tavallista huonompi, ja sitten vielä heräsin aamulla päänsärkyyn.


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Ti Heinä 03 2018, 16:28, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTi Heinä 03 2018, 15:39

Uuh ei kuulosta kivalta. Päänsärky on aina inhottavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTi Heinä 10 2018, 10:39

Niin ja tietysti heräsin tänäkin aamuna pää kipeänä. Sad 

Vähän ihmettelen sitä kun on tämäkin osasto hiljentynyt. Yritän pitää foorumia elossa ja edistää keskustelua kirjoittelemalla aktiivisesti päivittäin - mutta toiminnallani näyttää olevan päinvastainen vaikutus. Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut tukahduttaa keskustelua vaan ylläpitää ja edistää sitä. Ketään ei tietenkään voi vaatia tai pakottaa kirjoittamaan vaikka aktiivisuus olisi toivottavaa. Tuntuu siltä että höpötän (taas itsekseni).

Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut karkottaa käyttäjiä täältä tai aiheuttaa sanomisillani mielipahaa, mutta olen ilmeisesti onnistunut tahtomattani tekemään sen Sad Jos näin on päässyt käymään, olen aidosti pahoillani siitä jos olen aiheuttanut mielipahaa sanomisillani. Olen myös aidosti pahoillani siitä jos en ole osannut olla tarpeeksi hyvä ylläpitäjä.

Mielelläni tekisin sovinnon ja aloittaisin puhtaalta pöydältä jos se vain on mahdollista. Mielelläni myös tekisin tästä sivustosta entistä paremman ja viihtyisän jos siihen jokin keino löytyy - ja varmasti löytyykin. 

Pyydän vielä kerran anteeksi jos olen onnistunut loukkaamaan sanomisillani - ei ollut tarkoitus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Heinä 11 2018, 14:42

Eikö olekin ärsyttävää, kun naapuri huudattaa musiikkia kovalla äänellä myöhään illalla? Viime yönä yöyneni häiriintyivät koska yläkerran naapuri sai päähänsä huudattaa räppiä noin kello kymmenen aikaan illalla ja sitä jatkui jonkin aikaa. Jos haluaa kuunnella musiikkia, kannattaisi mieluummin tehdä se päivällä ettei häiritse naapurien yöunta. Tai sitten käyttää kuulokkeita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Heinä 11 2018, 16:22

Joo, onhan sen oltava todella ärsyttävää, kun joku kuuntelee myöhään illalla musiikkia. Olisi nyt sentään voinut kuulokkeita käyttää, jos oli niin pakottava tarve kuunnella musaa.

Mutta asiasta toiseen, viime viikonlopusta lähtien eräs 20-vuotias amerikanitalialainen Formula 2-sarjassa kilpaileva kuski on ollut melkoisessa myrskynsilmässä. Valitettavasti kyseistä herraa kohtaan on vaikea kokea minkäänasteista sympatiaa, koska tämä on mennyt itse pelleilemään urakalla. Ilkitöihin lukeutuu 

- tahallinen oman tallikaverin autoon törmääminen jäähdyttelykierroksella sunnuntain sprintti-kisan jälkeen 
- tallikaverin aksentin ja maneerien pilkkaaminen perheensä kanssa
- tallikaverin kiilaaminen ulos radalta
- tallikaverin pilkkaaminen Twitterissä
- auton ajaminen varikkoalueella kännykkä toisessa kädessä
- ja vielä se, ettei saapunut tuomariston eteen puhuteltavaksi, kun tätä käskettiin, ja tämän herra teki vieläpä kahdesti, tästä hyvästä tuli 60 000 euron sakot 

Näiden temppujen takia miehen edustama talli on purkanut sopimuksen tämän kanssa, ja ei olisi minusta kyllä mikään ihme, jos yksikään talli ei haluaisi noin käyttäytyvän ihmisen kanssa tehdä sopimusta. Nauttikoot ennenaikaisesta eläkkeestään. Evil or Very Mad

PS. Mies on tosin yrittänyt pelastaa, mitä on pelastettavissa "anteeksipyynnöllä", mutta siinä on ongelmana se, ettei mies pyytele anteeksi kännykkä kädessä ajamista eikä myöskään tallikaveriaan kohtaan osoitettua pilkkaamistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyKe Heinä 11 2018, 16:38

Olisi voinut edes käyttää kuulokkeita tai vähintäänkin pienentää äänenvoimakkuutta. Kaikille ei näytä olevan itsestään selvää, että myöhään illalla pitäisi olla hiljaa ja antaa toisten nukkua rauhassa. Suurimman osan ajasta kerrostalossa on kuitenkin rauhallista, ja välillä kuuluu näitä normaaleja elämän ääniä kuten huonekalujen siirtelyä. Mutta kovaääninen musiikki myöhään illalla ei ole mistään kotoisin.

Tämä ihminen ei ole minulle tuttu, mutta täytyy sanoa että on asiatonta käytöstä. Mikä hän oikein luulee olevansa? scratch Tuollainen kännykkä kädessä ajaminen on turvallisuusriski. Tuollaisen käyttäytymisen takia sopimuksen purkaminen oli vähintäänkin oikein. Tulee sellainen vaikutelma ettei hän ole aidosti pahoillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTo Heinä 12 2018, 08:50

Joo yöllinen meteli osaa olla ärsyttävää. Muistan kerran kun olin just vaipumassa uneena ja sit havahdun siihen et jossain vedetään formuloita. Tosi ärsyttävää.

Musta tuntuu et tolla kaverilla on jonkin asteinen asenne ongelma scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTo Heinä 12 2018, 08:54

Mahtoi olla ärsyttävää kuulla meteliä kun on menossa nukkumaan. Ja se on selvää että kerrostaloasunnossa kuuluu väistämättä jonkin verran ääniä, mutta illalla pitäisi olla hiljaista. Kerrostalossa asuessa pitäisi ottaa naapurit huomioon ja antaa heidän nukkua rauhassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 EmptyTo Heinä 12 2018, 08:58

Jeah niin pitäis. Oon asunu kolmessa eri kerrostalossa kun olen ollut nuorempi ja ne on ollukin suht hiljaisia mut me asuttiinkin ylimmässä kerroksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 28 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 28 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: