Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyMa Helmi 20 2017, 21:20

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Entä mitä nämä elämäntapaloukkaantujat kuvittelevat saavuttavansa sillä että pahoittavat mielensä ihan kaikesta ja leimaamalla kaiken vihapuheeksi? Tuskin yhtään mitään. 


Vielä yksi asia, jota ihmettelen, on ihmiset joiden on pakko kuuluttaa internetissä yksityisasioitaan koko maailmalle omalla naamallaan ja nimellään. Jotkut asiat voisi ihan hyvin pitää omana tietonaan. Siitä tulikin mieleen eräs sanonta - ennen kaikki yksityisasiat kirjoitettiin päiväkirjaan ja suututtiin jos joku luki niitä. Nykyään kuulutetaan yksityisasiat somessa ja loukkaannutaan jos kukaan ei lue niitä.
Onneks en ole facessa.

Nykyaikana on jo tultu siihen pisteeseen että mistä tahansa saatetaan loukkaantua ja vetää itkupotkuraivarit. Tulee sellainen mielikuva että nykyään ihmiset loukkaantuvat turhan herkästi joka asiasta. Kaikesta saa näköjään valittaa paitsi kiroilusta - ei ole hirveän kiva olla bussissa, julkisella paikalla tai joillakin internetin sivustoilla kun teinien (ja sitä vanhempienkin ihmisten) puheessa joka toinen sana joko v*ttu tai s**tana. Ei tuollaista jaksa kuunnella - ymmärtäisin kyllä kirosanojen käytön jos vahingossa satuttaa itsensä. Yrittävät muka olla niin kovia ja aikuismaisia mutta minusta se on lähinnä lapsellista ja vastenmielistä. No, onneksi suurin osa ihmisistä katsoo yleisillä paikolla mitä suustaan päästää. Ja hyvä ettei kiroilusta ole tullut täällä isoa ongelmaa.
 
 Asiaan on käytännössä hankala puuttua mutta yritetään kuitenkin olla fiksumpia nämä mielensäpahoittajat. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kyllä tässä maailmassa riittää tilaa meille kaikille. 

Tietenkään ei ole pakko käyttää naamakirjaa jos ei halua. Kannattaa muutenkin hiukan ajatella mitä internetissä jakaa omalla nimellä ja naamalla. Onneksi on niitäkin jotka ymmärtävät ettei kaikkea tarvitse kuuluttaa koko maailmalle.

Viime aikoina on ollut paljon asioita mielen päällä ja koin tarvetta sanoa ne ääneen jossakin ja vähän päästellä höyryjä. Sitähän varten tämä ketju on olemassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTi Helmi 21 2017, 08:39

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Entä mitä nämä elämäntapaloukkaantujat kuvittelevat saavuttavansa sillä että pahoittavat mielensä ihan kaikesta ja leimaamalla kaiken vihapuheeksi? Tuskin yhtään mitään. 


Vielä yksi asia, jota ihmettelen, on ihmiset joiden on pakko kuuluttaa internetissä yksityisasioitaan koko maailmalle omalla naamallaan ja nimellään. Jotkut asiat voisi ihan hyvin pitää omana tietonaan. Siitä tulikin mieleen eräs sanonta - ennen kaikki yksityisasiat kirjoitettiin päiväkirjaan ja suututtiin jos joku luki niitä. Nykyään kuulutetaan yksityisasiat somessa ja loukkaannutaan jos kukaan ei lue niitä.
Onneks en ole facessa.

Nykyaikana on jo tultu siihen pisteeseen että mistä tahansa saatetaan loukkaantua ja vetää itkupotkuraivarit. Tulee sellainen mielikuva että nykyään ihmiset loukkaantuvat turhan herkästi joka asiasta. Kaikesta saa näköjään valittaa paitsi kiroilusta - ei ole hirveän kiva olla bussissa, julkisella paikalla tai joillakin internetin sivustoilla kun teinien (ja sitä vanhempienkin ihmisten) puheessa joka toinen sana joko v*ttu tai s**tana. Ei tuollaista jaksa kuunnella - ymmärtäisin kyllä kirosanojen käytön jos vahingossa satuttaa itsensä. Yrittävät muka olla niin kovia ja aikuismaisia mutta minusta se on lähinnä lapsellista ja vastenmielistä. No, onneksi suurin osa ihmisistä katsoo yleisillä paikolla mitä suustaan päästää. Ja hyvä ettei kiroilusta ole tullut täällä isoa ongelmaa.
 
 Asiaan on käytännössä hankala puuttua mutta yritetään kuitenkin olla fiksumpia nämä mielensäpahoittajat. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kyllä tässä maailmassa riittää tilaa meille kaikille. 

Tietenkään ei ole pakko käyttää naamakirjaa jos ei halua. Kannattaa muutenkin hiukan ajatella mitä internetissä jakaa omalla nimellä ja naamalla. Onneksi on niitäkin jotka ymmärtävät ettei kaikkea tarvitse kuuluttaa koko maailmalle.

Viime aikoina on ollut paljon asioita mielen päällä ja koin tarvetta sanoa ne ääneen jossakin ja vähän päästellä höyryjä. Sitähän varten tämä ketju on olemassa.
Oon kyl täysin samaa mieltä. Toi joka paikkaan kiroilu on tosi ärsyttävää ja äärimmäisen naurettavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTi Helmi 21 2017, 17:57

Niinpä. Se onkin aika naurettavaa ja ärsyttävää jos joka toinen sana on jotain painokelvotonta. Siinäpähän nolaavat itsensä. 


Siinä olikin avautumista kerrakseen. Taitaa olla aika pitää pieni tauko foorumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyKe Helmi 22 2017, 08:59

Lil Hoss kirjoitti:
Niinpä. Se onkin aika naurettavaa ja ärsyttävää jos joka toinen sana on jotain painokelvotonta. Siinäpähän nolaavat itsensä. 
Todellakin
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Maalis 23 2017, 00:59

Aivan... Ja maailmassa on paljon asioita, joihin pitäisi oikeasti puuttua... niin eikös nämä elämäntapavalittajat ota asiakseen jotakin turhanpäiväistä...

Itseäni kismittää esimerkiksi pilkunnussijat. Joku tekee ajatuksia herättävän artikkelin oikeasta asiasta, mutta siinä on yksi kielioppivirhe. Pilkunnussija valittaa kielioppivirheestä, ja artikkelin asia katoaa kokonaan... 

Tai sitten nämä "minua on niin verisesti loukattu tässä, että sepitän tarinan". En ole ollut facebookissa vuosiin, mutta silloin kuin olin, kaverina oli yks entinen koulukaveri, joka vietti... niin sanotusti värikästä elämää. Hän teki päivityksiä juurikin tyyliin, että häntä on loukattu, ja poliisi on tehnyt väkivaltaa hänelle tms. Ja ne facekaverit, jotka ei siis tunteneet häntä tosielämässä olivat kauhuissaan näistä tarinoista... että voi kauhia miten nyt tuollei... poliisi on sika jne. kun taas itse nämä tilanteet nähneenä tiesin, että hän puhui puuta heinää, hän itse oli aiheuttanut hallaa itselleen... huoh. 

no joo, en oo enää facessa ollut moneen vuoteen eikä mua kiinnosta ihmiset joita harmittaa etten seuraa heitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Maalis 23 2017, 06:43

Niinpä. Maailmassa todellakin on asioita joihin pitäisi oikeasti puuttua, mutta aina löytyy niitä pikkusieluja, jotka keksivät (teko)syyn pahoittaa mielensä joka asiasta.

Pilkunnussijat ovat aika rasittavia. Ärsyttää myös ihmiset jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ja olevansa oikeassa aina ja kaikessa. Mad

Taitaa olla että on aika pitää taukoa vaahtoamisesta. En halua antaa itsestäni sellaista kuvaa, että "aina tuo yksi valittaa kaikesta". Tässä maailmassa riittää ongelmia mutta siellä on myös paljon hyvää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Maalis 23 2017, 08:00

Lil Hoss kirjoitti:
 Tässä maailmassa riittää ongelmia mutta siellä on myös paljon hyvää. Smile
Toi on kyl totta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyKe Huhti 12 2017, 23:22

Ärsyttää, sillä en haluais käydä ruotsin puhekurssia mutta toisaalta sen tilalle pitäisi ottaa joku kurssi, jotta opinnot ei viivästyis neljään ja puoleen vuoteen Very Happy Ja siis tuli noista kännijutuista mieleen, vihaan niitä! Kaikille ystävilleni oon sanonu, ettei mulle saa laittaa känniviestejä (paitsi tietenkin jos on joku katastrofitilanne meneillään ja ollaan avun tarpeessa). Muistan miten joku kaveri meni Facebookissa kännissä avautumaan katkeraa eroaan eksänsä uuden tyttöystävän tilapäivitykseen, humalajutut on rasittavia missä tahansa Very Happy En voi väittää ettenkö itse joisi alkoholia, mutta humala ei kiinnosta yhtään ja tunnun olevan ainoa kaveriporukastani, joka ajattelee näin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Huhti 13 2017, 06:48

Samaa mieltä, kännijutut ovat aika ärsyttäviä. En ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt mitä hienoa niissä on. En voi väittää että olisin ihan täysin raitis, sillä juon viiniä silloin tällöin.  Muutenkaan en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on kännien vetämisessä. Minun oppilaitoksessani on paljon sellaisia opiskelijoita jotka eivät tunnu osaavan puhua muusta kuin känneistä ja krapuloista scratch Vaihtaisivat välllä puheenaihetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Huhti 13 2017, 09:16

En juo ja ne maistiaiset joita olen ottanut (ehtoolisviini, amiksen keittiöpuolen viinin maistajaiset ja viime kesäisen Tallinan reissun menomatkan porukoiden dirnkit) on maistunu kauheilta. Viineistä en erottanu muuta kuin yhtä kitkerää ja karvasta kuin edellinenkin. Samalla luokalla oleva tyttö kyl kerto kerran tilanneensa hesellä kännissä vaniljahampurilaisen mut mitä hauskaa siinä on et menee munaamaan itsensä scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Huhti 13 2017, 09:20

Alkoholi on musta kyllä aika pahaakin, jos juon niin aina sekoitan sitä Spriten sekaan Very Happy
Pitäis nousta ylös (jätin pois sen ruotsinkurssin, saan herätä myöhemmin<3) mut sääreen iski just hirveä suonenveto. En oikein nauti näistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Huhti 13 2017, 09:24

Auts ne on inhottavia. Suonenvedot siis Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyTo Huhti 13 2017, 09:45

Just kun ajattelin et tänään on hyvä päivä, ulkona on satanut lunta ja on märkä, loskainen sää. Miksi Sad

+ siis ei oo todellista. Menin vahingossa väärälle kurssille väärään luokkaan kun Wilma ei toiminut aamulla enkä voinut tarkistaa :DDD Täällä nyt kauhuissani odotan, milloin joku tajuaa etten kuulu tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 08:25

retrogalaxy kirjoitti:


+ siis ei oo todellista. Menin vahingossa väärälle kurssille väärään luokkaan kun Wilma ei toiminut aamulla enkä voinut tarkistaa :DDD Täällä nyt kauhuissani odotan, milloin joku tajuaa etten kuulu tänne.
Aika hyvin sanoisin Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 10:43

Meillä oli siis kaksoistunti ja Wilma alkoi toimimaan vasta myöhemmin, ja istuin siellä tunnin ennen kun tajusin mokani Very Happy Kukaan ei kuitenkaan sit huomannu ja selvisin ne lähes 3 tuntia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 10:53

retrogalaxy kirjoitti:
Meillä oli siis kaksoistunti ja Wilma alkoi toimimaan vasta myöhemmin, ja istuin siellä tunnin ennen kun tajusin mokani Very Happy Kukaan ei kuitenkaan sit huomannu ja selvisin ne lähes 3 tuntia.
No hyvä juttu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:16

Selasin tossa yöllä tän ketjun aikaisempaa keskustelua, ja mun mielestä omia mielipiteitä saa tuoda esille ja kannattaakin, eri näkökulmat on ainoastaan hyvä juttu vaikka joku ei oliskaan samaa mieltä.
Sellaiset mielipiteet, jotka on oikeasti loukkaavia yms. on mulle poikkeus ja ne vois pitää ihan itsellään, mutta en oikein usko täällä olevan ihmisiä, jotka tois esimerkiks vaikka vihapuhetta julki. Itse en ainakaan tuomitse ketään ja mielipiteissä harvoin on kyse absoluuttisesta totuudesta, joten mun puolesta kaikki mielipiteet ja ajatukset on sallittuja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:25

Tämä maailma olisi aika tylsä paikka jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta. Itse pyrin ainakin kunnioittamaan toisten mielipiteitä, olivat ne miten erilaisia tahansa. Eri mieltä saa olla, ja kannattaa myös perustella oma näkemyksensä. Minua myös kiinnostaa kuunnella mitä ajatuksia ja mielipiteitä muilla ihmisillä on.

Jotkut asiat voisi pitää omana tietonaan, eikä kaikkea välttämättä tarvitse ilmaista ääneen.

Minä en ole huomannut, että vihapuhe olisi tällä foorumilla ongelma. Ja jos sitä tulisi tänne, siihen puututtaisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:28

Lil Hoss kirjoitti:
Tämä maailma olisi aika tylsä paikka jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta. Itse pyrin ainakin kunnioittamaan toisten mielipiteitä, olivat ne miten erilaisia tahansa. Eri mieltä saa olla, ja kannattaa myös perustella oma näkemyksensä. Minua myös kiinnostaa kuunnella mitä ajatuksia ja mielipiteitä muilla ihmisillä on.

Jotkut asiat voisi pitää omana tietonaan, eikä kaikkea välttämättä tarvitse ilmaista ääneen.

Minä en ole huomannut, että vihapuhe olisi tällä foorumilla ongelma. Ja jos sitä tulisi tänne, siihen puututtaisiin.
Oon samaa mieltä
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:34

Netissä voi onneksi vähän vapaammin ilmaista omia ajatuksia ja mielipiteitä, mulla on kaveripiirissä tyyppejä jotka tuntuvat ottaneen elämäntehtäväkseen muiden sanomisiin puuttumisen ja kaikesta loukkaantumisen (okei, yksi henkilö erityisesti ja olis noin monta loistavaa esimerkkiä näistä tilanteista).

Täällä on jees, kun voi keskustella niin syvällisesti tai pintapuolisesti kuin haluaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:37

Oon samaa mieltä. Tääl ei kukaan ota nokkiinsa toisen sanomisista
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:43

Kiitos palautteesta, Prätkämimmi ja retrogalaxy. Mukava kuulla positivista palautetta Smile En mene väittämään että tämä sivusto olisi täydellinen, mutta jos on jotain parannettavaa, kuuntelen parannusehdotuksia. Pyrin pitämään huolen siitä että täällä olisi kaikilla hyvä olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 11:45

Ole hyvä vain Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 16:53

Siis tällainen avautumisketju on ihan loistava, voisin kirjoittaa taas monologin siitä mikä on vialla.

Ärsyttää tää alkoholikulttuuri, mulla oli pitkään elämässä sellainen vaihe että mun kaverit lähtivät mieluummin ryyppäämään kuin viettivät aikaa mun kanssa. Silloin koin olevani absolutisti, ja taisivat mun kaverit sanoakin jotain, etteivät halua mua moralisoimaan alkoholinkulutuksesta tjsp. vaikken koskaan saarnannut siitä mitään. Nykyään kaveriporukat vaihtuneet jollain tavalla ja voin ylläpitää sosiaalista elämääni edes jotenkin :'D

En oikein edes ymmärrä, mitä ihmiset tekee lähtiessään juomaan. Kaverin portaikkoon sammuminen ja kylpyammeeseen oksentaminen kuulostaa vain tylsältä ja jään mieluummin himaan. En tosin tiedä, kun ei ole kokemusta minkään sortin kotibileistä tai vastaavista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 EmptyPe Huhti 14 2017, 17:03

Minuakin ärsyttää tämän maan juomakulttuuri. ( Pitkään luulin että olen ainoa joka ajattelee näin mutta näyttää olevan muitakin. ) Jos ei halua juoda, saa heti tiukkapipon ja huumorintajuttoman leiman.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: