Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
retrogalaxy

retrogalaxy

Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 26

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 14 2017, 17:10

Siis rasittavinta on just tää ajatus että jos ei käytä alkoholia, on ihmisenä ikävystyttävä. Juuri eilen erään kaveriporukkani ryhmächattiin sateli känniviestejä (etenkin ne humalaiset ääniviestit, jotka ovat täynnä pelkkää epäselvää mongerrusta, niitäkin oli riittämiin) ja niitä ei jaksaisi yhtään, etenkin kun yrittää itse keskustella jotain järkevää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 11984
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 14 2017, 17:17

Voin vain kuvitella miten ärsyttävää on saada känniviestejä.
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 13095
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyLa Huhti 15 2017, 08:55

Sama täällä
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTo Huhti 20 2017, 18:06

Siis ei oo todellista. Sain aiemmin tänään tekstiviestin, et mulla on huomenna viisaudenhampaiden poisto just puoli tuntia ennen mun historian uusintaa, ja sitä aikaa ei tietenkään voi perua - parasta tässä on se et mun historianopettaja on just viikko takaperin raivonnut Wilman välityksellä siitä miten paljon oon vaivaksi sille ja etten voi jatkaa opiskelua samalla tavalla (olin kipeä jolloin en päässyt kouluun ollenkaan virallisena koepäivänä) :'D Olis tyhmää luovuttaa näin lähellä valmistumista mut ainoa mikä lukiossa kiinnostaa on se et pääsee pois sieltä.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 21 2017, 15:04

Auts sanon minä
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 21 2017, 17:47

Tämänhetkinen avautumiseni koskee erästä mainosta. Kyseessä on Serlan vessapaperimainos, jossa kimeä-ääninen pikkuorava kiljuu kurkku suorana "Miten tässä käy?!! Kaasu pohjaan!!!" Mad  Onko oikeasti pakko kiljua tuolla tavalla? Ihan sattuu korviin.

Joka kerta kun näen tuon mainoksen ekat sekunnit, laitan sormet korviin. Haluaisin tukkia sen oravan suun sillä vessapaperilla.
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 21 2017, 19:22

Vihaan kaikkia Serlan mainoksia! Noi oravat on söpöjä mut jotain rajaa hei :'D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyPe Huhti 21 2017, 22:20

Itellä rasahti lopullisesti rusinat tuohon meidän vanhaan pölynimuriin. Meillä on kissa ja kylään tulossa huomenna kaveri, jolla on allergiaa. Eli yritin imuroida. Paino sanalla yritin. Pölypussi vuoti suoraan moottoriin ja imuteho olematon. 
Marssin siis Giganttiin ja hommasin uuden. 300€ on kyl iso raha, mutta toivottavasti ny sais kissankarvat ja kissanhiekat lattialta imaistua kertavedolla, ettei tarvi 100 kertaa hinkata yhtä kohtaa ja kun saat imurin kaappiin, niin ei huomaa lattiasta yhtään että on mitään tehtykään..

Puuuh. Teki tää vuodatus hyvää.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyLa Huhti 22 2017, 09:07

Meidän vanhemmasta imurista petti ekana putki.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyLa Huhti 22 2017, 22:14

Pitikin erehtyä lukemaan Youtuben videoiden kommentteja. Miten typerä olenkaan ollut Mad Sivustolla on paljon hyvää sisältöä, mutta lähes kommenttiosuudet ovat  täynnä jotain aivan älytöntä ja jopa järkyttävää luettavaa. Haastetaan riitaa koko ajan ilman syytä, kiusataan, haukutaan estottomasti v*tun idiooteiksi, homotellaan ja jopa käsketään toisia ihmisiä tappamaan itsensä. Ihan selvää vihapuhetta. Ystävälliset, asialliset ja älykkäät kommentit ovat siellä valitettavan harvinaisia. Youtuben kommentteja kuvailee osuvasti seuraava sitaatti Toy Story- elokuvasta: ei minkäänlaista älyllistä elämää.

Muistin juuri äsken syyn siihen, miksi en ole koskaan julkaissut Youtubessa yhtään mitään.

Kommentteja on kuinenkin aika hankala välttää. Pitäisi olla jokin toimiva selaimeen ladattava lisäosa, jolla voisi oikeasti piilottaa kommentit - Youtuben videoiden kommenteista tulee vain ja ainoastaan paha mieli. Sad 

Teki hyvää päästellä höyryjä. Ja onneksi täällä osataan käyttäytyä asiallisemmin.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 09:16

Joskus mua alkaa ärsyttää kaikki terrori-iskut ja muut sellaset. Mä oon itse sitä mieltä et jos supersankareita olis niin suurimmilta katastrofeilta olis vältytty kuten esim WTC, Pariisin isku tai tää viimeinen rekkakolari Tukholmassa. Myönnän kyllä et jos ois supersankareita niin ois kyl superkonnia kans mut musta tuntuu silti siltä et maailma ois megasti parempi paikka jos olis supersankareita.
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 13:01

Youtubesta ei taida muuta saadakaan kuin aivovaurion, ja eri sivustoilla ikärajojen noudattamista pitäis valvoa paljon tarkemmin (jos sitä edes tehdään), terveisin en ymmärrä miksi kukaan päästi mut Facebookiin alle 13-vuotiaana Very Happy Tosin idiootteja löytyy kaikista ikäluokista.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 15:48

Minunkin mielestäni sivustojen ikärajojen noudattamista pitäisi valvoa tarkemmin. Siihen liittyy kuitenkin se ongelma, että käyttäjä voi valehdella ikänsä. Joten voi olla vaikea tietää, onko käyttäjä jo täyttänyt 13 vai onko sitä nuorempi.

Ja sekin pitää varmasti paikkansa, että idiootteja on kaikissa ikäluokissa.
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 16:37

Tuli tässä istuskellessa mieleen, en käsitä miten viikonloppuna ilman pakollista herätystä voikin nukkua niin huonosti, heräsin kahdeksalta ja olin kuolla väsymykseen. Oon vieläkin vähän lääkkeissä perjantain jälkeen (note to self; ei ehkä enää Opamoxia ennen esilääkitystä), kotiin päästyä kaaduin sohvalle ja nukuin 8h putkeen ja tuntuu siltä, että kaikki huoneet pyörii. Seuraava hampaanpoisto taas muutaman viikon päästä, oi ihanaa.

Onko muilla ollut yhtä suurta hammaslääkäriahdistusta ku mulla? Very Happy Oon mieluummin eläny särkylääkkeillä ku käyny paikkaamassa.
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 16:53

Aika kova hammaslääkäriahdistus on tuttu juttu minullekin. Sanotaanko, että on paljon huonoja kokemuksia asiaan liittyen. Jos saisin itse päättää, en menisi hammaslääkäriin ollenkaan.
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptySu Huhti 23 2017, 17:16

Mulle on jostain syystä sattunut kohdalle eniten näitä hammaslääkäreitä, joilla on tapana alkaa heti kättelyssä pitämään kuulustelua siitä miksi mun hampaat ei ole täydelliset ja taasko sitä ja tätä.

Joskus kun olin paljon nuorempi, mun vakiohammaslääkäri oli sellainen keski-ikäinen nainen, joka puhu mulle niinku koiranpennulle; aina se oli jotain "ei ole muru mitään hätää, tässä ei kestä kauan, voi kultapieni kaikki menee ihan hyvin" voi apua :'D
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyMa Huhti 24 2017, 08:17

Ei ole hammaslääkäriahdistusta mut hammaskivenrepiminen on kyllä kidutusta.
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyMa Huhti 24 2017, 12:03

Oon kerran joutunu käymään poistattamassa hammaskiveä, toivottavasti ei enää koskaan Very Happy

Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTi Huhti 25 2017, 14:38

Kivat sulle Very Happy . Mulla hammaskivi on ongelma
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTi Huhti 25 2017, 14:46

Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia hammaskivien kanssa. Eikä minulla ole koskaan ollut reikiä hampaissa. 

Ja tällä hetkellä minua harmittaa se miten vaikeaa vuokra-asunnon löytäminen voi nykyään olla. Sad
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTi Huhti 25 2017, 16:02

Lil Hoss kirjoitti:

Ja tällä hetkellä minua harmittaa se miten vaikeaa vuokra-asunnon löytäminen voi nykyään olla. Sad
Jeah aika kallista ja varsinkin pääkaupungin alueella Sad
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTi Huhti 25 2017, 19:05

Jonkinasteista pelkotilaa on itselle jäänyt ala- ja yläaste-ajan hammaslääkäristä, jota me kaikki vihasimme.. Ja ei sitä pelkoa ainakaan vähentänyt aikuisiällä yksi huonosuomea puhuva naishammaslääkäri, joka ei uskonut millään, että puudute ei ole vielä vaikuttanut, vaan alkoi porata reikää: "Ei voi sattu! Puudutettu on!"
Onneksi Tampereella oli tosi mahtava yksityinen hammaslääkäri, joka osasi myös sen kivunlievityksen.. pitäisi kesällä kysellä hammaslääkäriaikaa täältä Nokialta, ajattelin taas kokeilla kunnallisen hammaslääkärin puolta, josko ne siellä handlaisi sen puudutuksen ennen toimenpidettä..
Last Chance
Admin

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyTi Huhti 25 2017, 19:16

Auts Sad 

Omalle kohdalle on sattunut samantapainen asia. Kyseessä ei ollut reikä vaan hampaan poisto. Kunnallisen puolen hammaslääkäri väitti että oli puuduttanut, vaikka oikeasti puudute oli täysin tehotonta ja tuntui kuin ei olisi puudutettu ollenkaan pale Teki häijyä. 

Samanlainen toimenpide on tehty myös yksityisellä hammaslääkärillä. Sillä kerralla puudutettiin kunnolla, mikä teki toimenpiteestä siedettävän.
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyKe Huhti 26 2017, 15:08

Mulla on porattu vaan kerran ja se meni ihan hyvin. Nyt ongelma on kyl viisaudenhampaat jotka puskee ylös ja se jos mikä tekee kipeetä Sad
retrogalaxy

retrogalaxy

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 EmptyKe Huhti 26 2017, 17:27

Mulla poistettiin just perjantaina viisaudenhammas, oon ilonen et pääsin siitäki eroon ku ne reikiintyy rasittavan helposti. Kolmen viikon päästä multa poistetaan kaks muuta hammasta, jotka on muuten vaan pilalla (silloin myös mukavasti vahvempi esilääkitys, vähän kuumottaa et kuinka tunnelissa oon sen toimenpiteen jälkeen) :'D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 6 Empty

Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset