| Sekalaiset vuodatukset | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
retrogalaxy
Viestien lukumäärä : 202 Join date : 30.03.2017 Ikä : 26 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 14 2017, 17:10 | |
| Siis rasittavinta on just tää ajatus että jos ei käytä alkoholia, on ihmisenä ikävystyttävä. Juuri eilen erään kaveriporukkani ryhmächattiin sateli känniviestejä (etenkin ne humalaiset ääniviestit, jotka ovat täynnä pelkkää epäselvää mongerrusta, niitäkin oli riittämiin) ja niitä ei jaksaisi yhtään, etenkin kun yrittää itse keskustella jotain järkevää. | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 14 2017, 17:17 | |
| Voin vain kuvitella miten ärsyttävää on saada känniviestejä. | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Huhti 15 2017, 08:55 | |
| | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset To Huhti 20 2017, 18:06 | |
| Siis ei oo todellista. Sain aiemmin tänään tekstiviestin, et mulla on huomenna viisaudenhampaiden poisto just puoli tuntia ennen mun historian uusintaa, ja sitä aikaa ei tietenkään voi perua - parasta tässä on se et mun historianopettaja on just viikko takaperin raivonnut Wilman välityksellä siitä miten paljon oon vaivaksi sille ja etten voi jatkaa opiskelua samalla tavalla (olin kipeä jolloin en päässyt kouluun ollenkaan virallisena koepäivänä) :'D Olis tyhmää luovuttaa näin lähellä valmistumista mut ainoa mikä lukiossa kiinnostaa on se et pääsee pois sieltä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 21 2017, 15:04 | |
| | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 21 2017, 17:47 | |
| Tämänhetkinen avautumiseni koskee erästä mainosta. Kyseessä on Serlan vessapaperimainos, jossa kimeä-ääninen pikkuorava kiljuu kurkku suorana "Miten tässä käy?!! Kaasu pohjaan!!!" Onko oikeasti pakko kiljua tuolla tavalla? Ihan sattuu korviin. Joka kerta kun näen tuon mainoksen ekat sekunnit, laitan sormet korviin. Haluaisin tukkia sen oravan suun sillä vessapaperilla. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 21 2017, 19:22 | |
| Vihaan kaikkia Serlan mainoksia! Noi oravat on söpöjä mut jotain rajaa hei :'D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Huhti 21 2017, 22:20 | |
| Itellä rasahti lopullisesti rusinat tuohon meidän vanhaan pölynimuriin. Meillä on kissa ja kylään tulossa huomenna kaveri, jolla on allergiaa. Eli yritin imuroida. Paino sanalla yritin. Pölypussi vuoti suoraan moottoriin ja imuteho olematon. Marssin siis Giganttiin ja hommasin uuden. 300€ on kyl iso raha, mutta toivottavasti ny sais kissankarvat ja kissanhiekat lattialta imaistua kertavedolla, ettei tarvi 100 kertaa hinkata yhtä kohtaa ja kun saat imurin kaappiin, niin ei huomaa lattiasta yhtään että on mitään tehtykään..
Puuuh. Teki tää vuodatus hyvää. |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Huhti 22 2017, 09:07 | |
| Meidän vanhemmasta imurista petti ekana putki. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Huhti 22 2017, 22:14 | |
| Pitikin erehtyä lukemaan Youtuben videoiden kommentteja. Miten typerä olenkaan ollut Sivustolla on paljon hyvää sisältöä, mutta lähes kommenttiosuudet ovat täynnä jotain aivan älytöntä ja jopa järkyttävää luettavaa. Haastetaan riitaa koko ajan ilman syytä, kiusataan, haukutaan estottomasti v*tun idiooteiksi, homotellaan ja jopa käsketään toisia ihmisiä tappamaan itsensä. Ihan selvää vihapuhetta. Ystävälliset, asialliset ja älykkäät kommentit ovat siellä valitettavan harvinaisia. Youtuben kommentteja kuvailee osuvasti seuraava sitaatti Toy Story- elokuvasta: ei minkäänlaista älyllistä elämää. Muistin juuri äsken syyn siihen, miksi en ole koskaan julkaissut Youtubessa yhtään mitään. Kommentteja on kuinenkin aika hankala välttää. Pitäisi olla jokin toimiva selaimeen ladattava lisäosa, jolla voisi oikeasti piilottaa kommentit - Youtuben videoiden kommenteista tulee vain ja ainoastaan paha mieli. Teki hyvää päästellä höyryjä. Ja onneksi täällä osataan käyttäytyä asiallisemmin. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 09:16 | |
| Joskus mua alkaa ärsyttää kaikki terrori-iskut ja muut sellaset. Mä oon itse sitä mieltä et jos supersankareita olis niin suurimmilta katastrofeilta olis vältytty kuten esim WTC, Pariisin isku tai tää viimeinen rekkakolari Tukholmassa. Myönnän kyllä et jos ois supersankareita niin ois kyl superkonnia kans mut musta tuntuu silti siltä et maailma ois megasti parempi paikka jos olis supersankareita. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 13:01 | |
| Youtubesta ei taida muuta saadakaan kuin aivovaurion, ja eri sivustoilla ikärajojen noudattamista pitäis valvoa paljon tarkemmin (jos sitä edes tehdään), terveisin en ymmärrä miksi kukaan päästi mut Facebookiin alle 13-vuotiaana Tosin idiootteja löytyy kaikista ikäluokista. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 15:48 | |
| Minunkin mielestäni sivustojen ikärajojen noudattamista pitäisi valvoa tarkemmin. Siihen liittyy kuitenkin se ongelma, että käyttäjä voi valehdella ikänsä. Joten voi olla vaikea tietää, onko käyttäjä jo täyttänyt 13 vai onko sitä nuorempi.
Ja sekin pitää varmasti paikkansa, että idiootteja on kaikissa ikäluokissa. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 16:37 | |
| Tuli tässä istuskellessa mieleen, en käsitä miten viikonloppuna ilman pakollista herätystä voikin nukkua niin huonosti, heräsin kahdeksalta ja olin kuolla väsymykseen. Oon vieläkin vähän lääkkeissä perjantain jälkeen (note to self; ei ehkä enää Opamoxia ennen esilääkitystä), kotiin päästyä kaaduin sohvalle ja nukuin 8h putkeen ja tuntuu siltä, että kaikki huoneet pyörii. Seuraava hampaanpoisto taas muutaman viikon päästä, oi ihanaa. Onko muilla ollut yhtä suurta hammaslääkäriahdistusta ku mulla? Oon mieluummin eläny särkylääkkeillä ku käyny paikkaamassa. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 16:53 | |
| Aika kova hammaslääkäriahdistus on tuttu juttu minullekin. Sanotaanko, että on paljon huonoja kokemuksia asiaan liittyen. Jos saisin itse päättää, en menisi hammaslääkäriin ollenkaan. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Su Huhti 23 2017, 17:16 | |
| Mulle on jostain syystä sattunut kohdalle eniten näitä hammaslääkäreitä, joilla on tapana alkaa heti kättelyssä pitämään kuulustelua siitä miksi mun hampaat ei ole täydelliset ja taasko sitä ja tätä.
Joskus kun olin paljon nuorempi, mun vakiohammaslääkäri oli sellainen keski-ikäinen nainen, joka puhu mulle niinku koiranpennulle; aina se oli jotain "ei ole muru mitään hätää, tässä ei kestä kauan, voi kultapieni kaikki menee ihan hyvin" voi apua :'D | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ma Huhti 24 2017, 08:17 | |
| Ei ole hammaslääkäriahdistusta mut hammaskivenrepiminen on kyllä kidutusta. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ma Huhti 24 2017, 12:03 | |
| Oon kerran joutunu käymään poistattamassa hammaskiveä, toivottavasti ei enää koskaan | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Huhti 25 2017, 14:38 | |
| Kivat sulle . Mulla hammaskivi on ongelma | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Huhti 25 2017, 14:46 | |
| Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia hammaskivien kanssa. Eikä minulla ole koskaan ollut reikiä hampaissa. Ja tällä hetkellä minua harmittaa se miten vaikeaa vuokra-asunnon löytäminen voi nykyään olla. | |
|
| |
Prätkämimmi
| |
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Huhti 25 2017, 19:05 | |
| Jonkinasteista pelkotilaa on itselle jäänyt ala- ja yläaste-ajan hammaslääkäristä, jota me kaikki vihasimme.. Ja ei sitä pelkoa ainakaan vähentänyt aikuisiällä yksi huonosuomea puhuva naishammaslääkäri, joka ei uskonut millään, että puudute ei ole vielä vaikuttanut, vaan alkoi porata reikää: "Ei voi sattu! Puudutettu on!" Onneksi Tampereella oli tosi mahtava yksityinen hammaslääkäri, joka osasi myös sen kivunlievityksen.. pitäisi kesällä kysellä hammaslääkäriaikaa täältä Nokialta, ajattelin taas kokeilla kunnallisen hammaslääkärin puolta, josko ne siellä handlaisi sen puudutuksen ennen toimenpidettä.. |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Huhti 25 2017, 19:16 | |
| Auts Omalle kohdalle on sattunut samantapainen asia. Kyseessä ei ollut reikä vaan hampaan poisto. Kunnallisen puolen hammaslääkäri väitti että oli puuduttanut, vaikka oikeasti puudute oli täysin tehotonta ja tuntui kuin ei olisi puudutettu ollenkaan Teki häijyä. Samanlainen toimenpide on tehty myös yksityisellä hammaslääkärillä. Sillä kerralla puudutettiin kunnolla, mikä teki toimenpiteestä siedettävän. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ke Huhti 26 2017, 15:08 | |
| Mulla on porattu vaan kerran ja se meni ihan hyvin. Nyt ongelma on kyl viisaudenhampaat jotka puskee ylös ja se jos mikä tekee kipeetä | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ke Huhti 26 2017, 17:27 | |
| Mulla poistettiin just perjantaina viisaudenhammas, oon ilonen et pääsin siitäki eroon ku ne reikiintyy rasittavan helposti. Kolmen viikon päästä multa poistetaan kaks muuta hammasta, jotka on muuten vaan pilalla (silloin myös mukavasti vahvempi esilääkitys, vähän kuumottaa et kuinka tunnelissa oon sen toimenpiteen jälkeen) :'D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset | |
| |
|
| |
| Sekalaiset vuodatukset | |
|