Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyKe Huhti 26 2017, 17:39

Mä tavallas kauhulla odotan et millon multa ruvetaan kiskomaan. Iskä ainaskin on lojunu sit koko loppupäivän sohvalla poistojen jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyKe Huhti 26 2017, 17:53

Joo, mut piti melkein kantaa autoon ja kotona kaaduin samantien sohvalle ja nukuin sen 8h Very Happy Mut jos viisurit alkaa pahasti häiritä niin kyllä ne kannattaa poistattaa, itse toimenpidekään ei oo yhtään paha ja nukkuminen selvittää päätä lääkkeistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Huhti 27 2017, 08:03

Äiti kyl meni suoraan töihin viisaudenhampaan poiston jälkeen mut se kai riippuu ihmisestä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Huhti 27 2017, 20:44

Varmasti riippuu ihmisestä ja siitä missä kunnossa on toimenpiteen jälkeen.

Nyt kun tuota sääennustetta olen seurannut, näyttää siltä että vappuna tuleekin räntää taivaan täydeltä Sad Ja lämpötila jää alle 10 asteen. Ainakin Pohjois-pohjanmaalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Huhti 28 2017, 00:50

Melko rautanen mutsi jos on mennyt suoraan toimenpiteestä töihin Very Happy Riippuu toki varmaan ihmisestä, ite pyysin suht paljon lääkettä niin kirurgi ohjasi olkapäistä huoneeseen kun meinasin kävellä ovea päin.

Helsingissä on ollut ihan hirveä sää (ja erittäin ailahteleva), on tullut räntää ja rakeita ja kaatosadetta enemmän kuin on laillista. Yllätyn, jos vappuna voi mennä edes kauppaan ilman talvitakkia. Kesän olis parempi kestää sit marraskuuhun, jos tää meno jatkuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Huhti 28 2017, 14:38

Thanks Very Happy. Jos jokin mua täl hetkel ärsyttää niin se et mun nenä on tukossa ja vuotaa kuin seula. Sen lisäks mun kurkku on kipeä enkä mä edes ole aivastellut sarjatulta.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptySu Toukokuu 07 2017, 19:39

Siis voi herra mun vereni, en enää ikinä luota muoviastioihin. Olin pakannut menoihini mukaan salaattia ja tarkistanut sata kertaa että kansi on kiinni, tunkenut vielä muovipussiinkin ja lätkäissyt kangaskassiin - nyt kotiin tultuani kelasin syödä sen loppuun mut just mun tuurilla tää koko systeemi on auennut ja kaikki nesteet ja muut mukavat leviää pöydälle ja tärkeiden papereiden päälle, myös mun laturit ja lompakko ja kaikki mahdollinen saavat osansa tästä :'D Nyt mun olohuoneen pöytä ja asiat haisee ihan kanalta.

Halusin vain olla terveellinen. Onneks Hesen safka ei puukota selkään näin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 08 2017, 08:40

Auts aika ikävää
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Toukokuu 26 2017, 04:33

Mun opettajat on joko suuttunu mulle tai sit niiden Wilma ei vain toimi, oon nyt kysynyt asioita ja laittanut infoa omasta tilanteestani mutta ei oo kuulunu vastausta. Historianopettajalla taisi rasahtaa rusinat mun kanssa kaikista pahiten, sen kilahtamisensa jälkeen laitoin viestiä kurssiin liittyen ja hän vastasi 4 päivän päästä, kovin niukkasanaisesti vielä. Voisin alkaa pelaamaan opettajabingoa, rasti ruutuun kun suututan jonkun :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Toukokuu 26 2017, 17:48

No just
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 29 2017, 18:28

Vähän henkilökohtaisempaa avautumista tänään (ihanaa et voi purkaa tuntojaan muuallekin kuin Facebookiin tai Twitteriin), mutta siis joskus ihmettelen kouluni opettajien suhtautumista opiskelijoidensa ongelmiin. Olin unohtanut ilmoittautua syksyn kirjoituksiin, ja opinto-ohjaaja laittoi viestiä et aionko osallistua ollenkaan jne. Vastasin siihen että luulin osallistuneeni samaan aikaan kun tein toisen opon kanssa yo-suunnitelman joskus aiemmin.

Tuli sit vastaus että "yo-suunnitelma ei ole sama kuin kirjoituksiin osallistuminen". Eipä mulle ei ole laitettu mitään infoa koko kirjoituksista (ja oletin myöhemmin et kai se tossa sit oliki se ilmottautuminen mun osalta) ja opettajien pitäis kaikkien tietää etten ole ollut kykenevä menemään kouluun tässä parin viikon aikana miljoonan eri ongelman takia, ja missään muualla ei oo ollu tietoa näistä :'D Pitääks täs nyt laittaa A4 ympäri koulua et "opiskelija xx xx ryhmästä xx ei ole ollut tunneilla koska on henkisesti epävakaa ja itsetuhoinen eli info Wilman kautta" ??? Alkaa menemään hermot kun tuntuu, että yksikään auktoriteetti ei vain millään ymmärrä tätä tilannetta.

Tää oppilaitos tosin on muutenkin sellainen, että apua ja tukea yms. pitää oikeasti vaatia, ihan vain ilmoittaminen ei riitä. Onneks tää viikko enää, en kestäis yhtään enempää kun nytkin tekemättömiä koulutehtäviä jäljellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTi Toukokuu 30 2017, 13:45

Oi kun kiva
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptySu Kesä 04 2017, 18:43

Kirjoitusinto, missä olet? Jatkaisin mielelläni Chicagon suojelijoita, mutta inspis on vähissä. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä siitä, mitä teen sille tarinalle. Haluaisin kyllä viedä sen loppuun. Jospa kirjoittaisin välillä jotain muuta? Olenkin jo miettinyt paria ideaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyMa Kesä 05 2017, 08:25

Joo toi on turhauttavaa kun ideat ei tahdo päätyä paperille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyMa Kesä 05 2017, 08:27

Älä muuta sano. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että on ideoita mutta ne eivät päädy paperille asti. Tai sitten se että haluaa kirjoittaa mutta ei ole ideoita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyMa Kesä 05 2017, 08:31

Tuttua. Tuntuu samalta kuin TV sammuis kesken lähetyksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Kesä 15 2017, 05:00

Siis niin moni asia pännii tällä hetkellä.
1) Veljeni tuli la-su välisenä yönä kotiin baarista ja koska hän on joskus vähän idiootti, alkoi sitten tekemään ruokaa noin neljältä. Sit se puupää meni sohvalle nukkumaan unohtaen jauhelihansa pannulle, ja tietenkin se paloi pannuun kiinni ja mustemmaks ku yö, ja viisaana vei sen sitten takapihalle (parasta on, että mun ikkuna on takapihan yläpuolella). Heräsin aamulla siihen, että koko talossa haisi ihan hirveeltä (lähinnä siltä kuin joku olis palanut elävältä meidän keittiössä) ja koska on kesä, joudun pitämään ikkunaa auki, ja haju levis sit mun huoneeseen. Nyt se on onneksi vähän laantunut ja on kiva ettei koko kämppä syttynyt tuleen, mutta paistinpannun kohtalo oli melko surullinen, se nimittäin joutui roskakatokseen. Haiskoon nyt siellä sitten, sori naapurit :'D

2) Oon melko kipeänä enkä tiedä miks, ja tää olotila on raivostuttava. En voi puhua ku yskin keuhkoni pihalle koko ajan, aivastelen miljoona kertaa viiden minuutin välein ja kurkku on kuin siellä olis sata pientä neulaa. Hakkaan kohta päätä seinään.

3) Muistin vasta, että mulla on perjantaina se siirtynyt hampaanpoistoaika ja saan ne supervahvat lääkkeet. Samana päivänä mun koira tulee isän luota takaisin, olisihan se kiva olla sen kanssa mutta koko päivä menee varmaan nukkuessa ja seuraavat kaksi dormicum-pössyistä selvitessä. Ja syömään opetellessa. Elämä tuntuu vähän hankalalta nyt, toivottavasti teidän ajat on helpompia Very Happy


(vaihdoin avataria jotta sulaudun laumaan, toivon ettei haittaa :'D vaikka tää onki varmaan hirvein lopputulos mitä oon luonu mut oon kipee ja kello on viisi niin se annettakoon anteeksi)
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Kesä 15 2017, 10:36

Toi kuva on kyl tosi hauska Very Happy. Vinski näyttää vähän hämmästyneeltä mut siihen sopii kyl toi kukkakranssi
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Kesä 15 2017, 20:22

retrogalaxy kirjoitti:
2) Oon melko kipeänä enkä tiedä miks, ja tää olotila on raivostuttava. En voi puhua ku yskin keuhkoni pihalle koko ajan, aivastelen miljoona kertaa viiden minuutin välein ja kurkku on kuin siellä olis sata pientä neulaa. Hakkaan kohta päätä seinään.

Kuulostaa siltä, että olet joutunut kesäflunssan "uhriksi". Itsekin jouduin kokemaan samoja oireita (jatkuvaa yskimistä, räkimistä, aivastelua jne.) vain muutama päivä koulun päättymisen jälkeen ja olin käytännössä koko viime viikon kipeänä. Mutta kuten kaikki flunssat, kyllä sekin loppuu ennen pitkää Wink .
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTo Kesä 15 2017, 20:37

Joo, tää tuntuu ihan tappavan kamalalta ja on kuuma ja kylmä ja ties mitä koko ajan, silmätkin vuotaa välillä ku Niagaran putoukset. Tosin on tässä jotain hyvääkin, oon aina halunnu itelleni tällasen ketjupolttajaäänen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Kesä 16 2017, 09:13

retrogalaxy kirjoitti:
Joo, tää tuntuu ihan tappavan kamalalta ja on kuuma ja kylmä ja ties mitä koko ajan, silmätkin vuotaa välillä ku Niagaran putoukset. Tosin on tässä jotain hyvääkin, oon aina halunnu itelleni tällasen ketjupolttajaäänen Very Happy
Ai semmonen et ääni kuulostaa siltä kuin joku raapis kivellä pyykkilautaa Very Happy . Silt ainakin kuulostaa yks niistä kavereista joka on Huutokaupan metsästäjissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyPe Kesä 16 2017, 17:08

Just sellanen suurinpiirtein Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyLa Kesä 17 2017, 08:01

Niin mä vähän arvelinkin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyTi Kesä 20 2017, 17:07

On se kumma, ettei nykyään voi sanoa mitään ääneen koska "joku voi loukkaantua". Mutta toisaalta - jos loukkaantuu oikeasta asiasta, saa heti yliherkän ja/tai huumorintajuttoman leiman. Mihin tämä maailma on menossa? facepalm
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 EmptyKe Kesä 21 2017, 02:27

Niinpä! Omassa kaveripiirissä voidaan yleensä puhua mistä vain miten vain, mutta meidänkin ympyröihin mahtuu muutama tällainen, jotka tuntuvat loukkaantuvan ihan vain loukkaantumisen/uhriutumisen ilosta. Jotkut jopa silloin, kun heillä ei ole mitään minkä puolesta suivaantua! Jotenkin jännä.

Ja sit tosiaan tää mielensäpahoittajan leima, raivostuttaa ihan. Esimerkiks jos joku asia loukkaa henkilökohtaisten asioiden takia, niin en ymmärrä miks joku lähtee väittelemään onko siitä oikeutta ottaa itseensä vai ei.

Kaikki itsemurha/itsetuhovitsit on musta lähinnä mauttomia juurikin henk. koht. syistä, mutta näitä kuulee silloin tällöin ihan lähipiiristäkin.

En saa unta niin avaudun vielä lisää, tulin noin yhdentoista aikaan illalla kotiin pienessä tuiskeessa ja piti mennä nukkumaan, mutta sit jäinkin koneelle ja tässä sitä ollaan. Tää ihana flunssa ei oo lähtenyt juuri minnekään, hirvittää ajatellakin miten paljon oon tuhlannut paperia niistämiseen ja puhuminen on yhä yskän sävyttämää. Tätä on jatkunut melkein kaks viikkoa ?? Ja se hammaspoisto siirtyi taas, nyt se on heinäkuussa vasta kun olin viimeksi niin kipeä etten pystynyt menemään sinne :'D Vaikeaa kaikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: