Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 21 2017, 07:47

Niinpä. Saa nauraa ja vitsailla mutta jokin roti pitää tässäkin asiassa olla. Esimerkiksi itsemurha- ja raiskaus"vitsit" menevät ainakin minun mielestäni liian pitkälle koska kyse on todella vakavista asioista. Kumma juttu kun jotkut suuttuvat ja nostavat metelin tyhjästä ja muutenkin loukkaantuvat joka asiasta. Mutta jos loukkaantuu aiheesta, leimaantuu heti yliherkäksi ja saa kuulla ettei "ymmärrä huumoria". Suorat henkilökohtaiset hyökkäykset ovat sellainen asia, josta loukkaantuminen on ymmärrettävää. 

Muistuu mieleen eräs kohu, jossa ruotsalainen Youtube-käyttäjä Pewdiepie julkaisi videon jossa pidellään kylttiä jossa lukee "Death to all jews" eli selvällä suomenkielellä toivotettiin kuolemaa kaikille juutalaisille. Video tietenkin poistettiin ja sen julkaisija menetti tuloja ja sopimuksia irtisanottiin. Pewdiepie itse ja moni tapausta kommentoinut väittävät kivenkovaan että kyseessä oli "vitsi" ja että tapauksesta loukkaantuneet eivät "ymmärrä huumoria". Kuoleman toivottaminen kokonaiselle ihmisryhmälle on ainakin minun mielestäni liikaa, eikä siinä ole mitään vitsikästä. En muutenkaan perusta Pewdiepien videoista. Huutaa ja kiroilee ihan liikaa, ja hänen naamansa näkeminenkin ärsyttää minua. 

Tästäkin tapauksesta voi olla mitä mieltä tahansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 21 2017, 09:32

Lil Hoss kirjoitti:


Muistuu mieleen eräs kohu, jossa ruotsalainen Youtube-käyttäjä Pewdiepie julkaisi videon jossa pidellään kylttiä jossa lukee "Death to all jews" eli selvällä suomenkielellä toivotettiin kuolemaa kaikille juutalaisille. Video tietenkin poistettiin ja sen julkaisija menetti tuloja ja sopimuksia irtisanottiin. Pewdiepie itse ja moni tapausta kommentoinut väittävät kivenkovaan että kyseessä oli "vitsi" ja että tapauksesta loukkaantuneet eivät "ymmärrä huumoria". Kuoleman toivottaminen kokonaiselle ihmisryhmälle on ainakin minun mielestäni liikaa, eikä siinä ole mitään vitsikästä. En muutenkaan perusta Pewdiepien videoista. Huutaa ja kiroilee ihan liikaa, ja hänen naamansa näkeminenkin ärsyttää minua. 

Taas yksi syy miksi en pidä Pewdiepiesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 21 2017, 18:56

En itekään oo koskaan välittänyt Pewdiepiesta ja nyt vielä vähemmän ton episodin takia. Se ei tosin muutenkaan vaikuta täysin tasapainoiselta ihmiseltä somekäyttäytymisensä perusteella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 21 2017, 19:25

En edes ymmärrä mikä Pewdiepien videoissa viehättää ihmisiä. 

Pewdiepie itse on julkaissut videon jolla pyytää anteeksi kyseenalaisia "vitsejään", mutta samalla kuitenkin puolustelee toimintaansa ja syyllistää mediaa kohusta. Tulee sellainen vaikutelma ettei hän ole oikeasti pahoillaan. Ja mitä kohuun tulee, hän saa syyttää vain itseään. Oma vika, mitäs julkaisi sen videon. Kuoleman toivottaminen ei ole naurun asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 22 2017, 03:49

Siis tulee niiin sellaine vaikutelma, et se pahoittelis sitä et siitä koko tapahtuneesta loukkaannuttiin eikä sitä että itse mokas :'D Se "vitsi" oli oikeesti mauton ja aika kaukana hyvästä huumorintajusta, huumori kun vaatii tilannetajua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 22 2017, 09:05

Se tyyppi on muutenkin nuija. Seuraavan kerran kun broidi kysyy mikä mua Pewdiepiessä häiritsee näytän sille tän jutun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 22 2017, 14:59

Joo, jokaisella ihmisellä on oma käsityksensä huumorista, se on ymmärrettävää, mutta... onko nimenomaan pakko tehdä esim. mitään sellaista, jossa ollaan toivottavinaan pahaa jollekin ihmisryhmälle? Tässä vuosien varrella on tullut vastaan tälläisiäkin tapauksia 'huonosta huumorista': vuoden 2015 tammikuun alussa ranskalaisen satiirilehti Charlie Hebdon tiloihin tehtiin isku, jossa kuoli kaksitoista ihmistä, ja mikä oli hyökkääjien motiivi tälle iskulle? Lehti oli julkaissut aiemmin monia Muhammed -aiheisia pilakuvia ja mikä "parasta", lehti ei ottanut tästä opikseen vaan jatkaa vieläkin uskontojen pilkkaamista, eli suorastaan kerjää verta nenästään Mad

Eikä tässä vielä kaikki: sama lehti kehtasi vielä mennä tekemään pilaa saman vuoden lokakuussa tapahtuneesta Egyptin lentokoneturmasta, mikä ei saanut esim. Venäjän valtiojohtoa iloiseksi. Pistää kyllä vähän miettimään, että miksi näin ikävästä asiasta edes tehdään pilaa ja saadaan esim. uhrien omaiset raivon valtaan? Halutaanko vain olla sellainen mahdollisimman shokeeraava ja huomiota saava vai eikö siellä lehden toimituksessa ymmärretä, että jos ollaan menossa ns. "rajan yli", sen yli ei missään nimessä mennä Evil or Very Mad ?

Hyvää huumoria, siis aikuisten oikeesti laadukasta ja hyvällä maulla luotua huumoria arvostan, mutta en yllämainitsemaani idiotismia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 22 2017, 15:15

On ihan ymmärrettävä asia että jokaisella on erilainen huumorintaju, mutta rajansa kaikella. Pahojen asioiden toivottaminen ihmisille/ihmisryhmille menee kuitenkin liian pitkälle, eikä sitä voi kuitata huumorilla. Toisinaan käy niin, että alennutaan suoriin henkilökohtaisiin hyökkäyksiin ja samalla vedotaan huumoriin.

Muistan tuon Charlie Hebdo - jutun. Ehkä ei olisi pitänyt julkaista pilakuvia, mutta toisaalta en myöskään halua kannustaa hyökkäämään lehtien tiloihin. Aika ajattelematonta toimintaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 23 2017, 01:16

Syitä miksi vihaan itseäni -lista sai täydennystä, on kyllä niin idiootti olo että kyrsii varmaan pari viikkoa Very Happy Jätin rakkaan, jo valmiiksi melko runsaasti pahoinpidellyn läppärini lattialle patjan päälle (loisin juhannuksen ajan serkullani) ja serkkuni astui vahingossa sen päälle ja nyt sen näytössä on satakunta pitkää skraadua :'D Kone toimii kuin ennenkin mutta hänessä on hieman kosmeettista epämiellyttävyyttä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 23 2017, 08:40

Auts Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptySu Kesä 25 2017, 20:50

Nyt on flunssa tullut minullekin. Sad Ja tässä ehti olla muutama lämmin päivä mutta nyt on taas kylmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyMa Kesä 26 2017, 02:39

Mulla ollut tää sama nyt nää kaks viikkoa, en hirveesti kärsi enää mut yskin koko ajan ja pitäis kantaa jatkuvasti mukana nenäliinoja et pärjäisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyMa Kesä 26 2017, 08:42

Lil Hoss kirjoitti:
Nyt on flunssa tullut minullekin. Sad Ja tässä ehti olla muutama lämmin päivä mutta nyt on taas kylmä.
Voi harmi Sad . Toivottavasti tuut pian kuntoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyMa Kesä 26 2017, 20:10

Varmasti tulen kuntoon. Kyllä se menee ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTi Kesä 27 2017, 08:54

Joo totta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTi Kesä 27 2017, 19:07

Äh, tekisi mieli kirjoittaa fanfictionia mutta inspis on vähissä. Ideoita on mutta en saa niitä toteutettua käytännössä. Onpa ärsyttävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 28 2017, 01:16

Siis jos oon tullu uudestaan kipeeks ni heitän itteni kyl seinään, oon niin ultimaattisen kyllästyny tähän. Tulin muutama tunti sitten koiran kanssa lenkiltä ja nyt on kurkku taas kipeänä kuten kaksi viikkoa sitten, en oikeesti jaksa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyKe Kesä 28 2017, 08:39

Lil Hoss kirjoitti:
Äh, tekisi mieli kirjoittaa fanfictionia mutta inspis on vähissä. Ideoita on mutta en saa niitä toteutettua käytännössä. Onpa ärsyttävää.
Joo toi on tuttu tunne
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 29 2017, 21:30

Eikä, taas sorruin lukemaan Youtuben ja monen muun nettisivun kommentteja vaikka ei pitäisi facepalm  Kommenttiosioiden perusteella siellä ei ole juuri ollenkaan fiksuja ja mukavia ihmistä. Ei pitäisi lukea niitä mutta on todella vaikea välttää, koska kommentteja ei oikein voi piilottaa. Toisaalta haluaisi tietää mitä muut ajattelevat, mutta toisaalta ei halua koska kommenttiosiot ovat lähes aina täynnä törkyä. Miten voin olla niin typerä. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyTo Kesä 29 2017, 22:57

Sorrun aina Facebookissa Iltalehden kommenttiosiota lukemaan, ja se on joka kerralla kyllä virhe :'D Enää en jaksa edes suuttua ihmisten ääliömäisyydestä, lähinnä harmittelen sitä uskomatonta määrää silkkaa tyhmyyttä. Lohduttaudun sillä, että nää ihmiset saa mut tuntemaan itseni vähän älykkäämmäksi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:35

Iltasanomien nettijuttujen kommenttiosiot ovat usein aika älyttömiä. Ei kai siinä auta muu kuin yrittää itse olla fiksumpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:48

Iltasanomat on muutenkin yliarvostettu lehti joka liioittelee otsikoilla isolla L:llä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:51

Prätkämimmi kirjoitti:
Iltasanomat on muutenkin yliarvostettu lehti joka liioittelee otsikoilla isolla L:llä.

Samaa mieltä. On yliarvostettu. Liioittelee joka asiaa. Olen yrittänyt rajoittaa iltapäivälehtien lukemista mm. niiden sivustojen kommenttien takia. Iltasanomien uutisten tasossa on muutenkin parantamisen varaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:52

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Iltasanomat on muutenkin yliarvostettu lehti joka liioittelee otsikoilla isolla L:llä.

Samaa mieltä. On yliarvostettu. Liioittelee joka asiaa. Olen yrittänyt rajoittaa iltapäivälehtien lukemista mm. niiden sivustojen kommenttien takia. Iltasanomien uutisten tasossa on muutenkin parantamisen varaa.
Sama täällä. Saatan vilkasta otsikot kun olen lenkillä
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 EmptySu Heinä 02 2017, 23:50

Siis en tiedä ahdistaako vai ärsyttääkö mua enemmän, mut pakko vähän avautuu tänne jossa ei oo niin suurta bustausvaaraa Very Happy

En oo tottunu siihen et miehet tai ylipäätään mun perheen ulkopuolinen kehuu mua mitenkään erityisesti ja oon ihan imarreltukin tästä, mut en ymmärrä sitä et joidenkin miesten jakeluun ei vaan mene se et jossain menee raja.
> keissi on siis se että oon yhteisten kavereiden kautta tutustunu yhteen jätkään jolla on samoja kiinnostuksenkohteita ku mulla ja se on muuten kiva tyyppi, mut sillä on kai jotain tunteita mua kohtaan. Ei siinäkään viel mitään, mut sillä on tapana kehua mua joka välissä ja muuta vastaavaa. Yhdessä vaiheessa näitä ihailunosoituksia sateli joka käänteessä ja jouduin sanomaan kahdesti etten jaksa sellaista, ja se loppui sit joksikin aikaa kunnes se jatkuu taas.

Joskus kauan sitten heitettiin läpällä et voitais mennä treffeille (hän tosin otti sen puheeksi ensin) ja nyt miesparka kai oikeesti haluais.
Vaikka näin biseksuaalina miehetkin kiinnostaa ja tää tyyppi ei oo pahan näkönenkään, en tiedä haluunko koskaan ukkoa itelleni. Oon aina kaikenlaisista traumoista johtuen miesten seurassa todella varautunut ja luotto miehiin on aikalailla miinuksella ja sanoinkin siitä tälle jätkälle, mutta se nyt vain hokee ettei mun tarvi pelätä sen kans mitään ja ettei se tekis mulle mitään pahaa. Onkohan noin kun piti useampaan otteeseen huomauttaa kaikesta siitä kehumisesta? Muutenkin tää heittelee välillä ihan niinku out of nowhere kaikkea "olis kyl ihana suudella sua" ja "mitä mieltä oot cuddlaamisesta" (miten ihmeessä toi suomennetaan), ottaa niin koteloon tollanen. Ollaan kai molemmat menossa syksyn Traconiin joten ahdistaa jos sielläkin täytyy tavatessa sanoa et älä pliis koske tai muuta sellasta.

Muilla vastaavia kokemuksia? :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: