Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Tammi 22 2016, 00:05

Minua harmittaa edelleen se asia, mitä olen muutamassa aikaisemmassa viestissä yrittänyt kovasti kertoa, mutta nyt kerron hieman eri asiasta joka ottaa nuppiin. Nyt on kuitenkin sellainen olotila, että tekee mieli päästää höyryjä.

On se vaan kumma että joillakin ihmisillä on pakonomainen tarve lytätä ja polkea toisia  Evil or Very Mad Asiaa ei todellakaan helpota se, että lähipiirissäni on valitettavan paljon sellaisia ihmisiä - ja heidän kanssaan joudun olemaan säännöllisesti tekemisissä olosuhteiden pakosta. Valitettavasti heidän joukossaan on myös niitä kaikkitietäviä jotka kuvittelevat olevansa oikeassa aina ja kaikessa, ja jotka luulevat olevansa oikeutettuja tekemään toisille mitä huvittaa. 

Sainpas sanottua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Tammi 22 2016, 07:17

Fanfiction ja fanitaiteessa ois nyt uus topic
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptySu Helmi 21 2016, 23:16

No niin - nyt kun huoltotoimenpiteet on tehty. Mutta aion nyt sanoa erään asian joka on vaivannut minua pitkään. Sanokaa minua miksi haluatte (jos uskallatte), mutta nyt menen itse asiaan ja kerron julkisesti ajatukseni.

En kerta kaikkiaan pysty käsittämään sitä miksi siitä vuoden 2006 prätkiksistä ei voi keskustella fiksusti ilman että pitää aloittaa armoton p*skaksi haukkuminen (kuin se olisi ainoa oikea totuus) ja raivoaminen? Tämä on syy siihen miksi olen joskus harkinnut prätkähiirifandomin hylkäämistä. Jos olen täysin rehellinen, minä tykkään sekä vanhoista että uusista prätkiksistä. Enää en aio piilotella ja häpeillä tätä asiaa. Enkä ole koskaan ymmärtänyt (enkä luultavasti tule ikinäymmärtämään) miksi bmfm2006- sarja on tabu ja tuottaa ongelmia niin monelle. Kaikesta ei tietenkään voi eikä ole pakko tykätä, ja tästäkin asiasta pitäisi pystyä keskustelemaan asiallisesti ja kiihkottomasti.

Tällä foorumilla on on ihan ok tykätä myös näistä uudemmista jaksoista.  Jos asian hyväksyminen tuottaa ongelmia, tämä foorumi ei ole sinua varten.

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä Vinski/Santtu- parituksessa oikein viehättää. Minusta he eivät sovi toisilleen ollenkaan. Sitä paitsi pidän enemmän Moto/Santtu -parituksesta joka on oma suosikkiparitukseni. Tiedän, ettei se ole canonia eikä tule koskaan, mutta fanfictionissa saa käyttää luovuuttaan ja kirjoittaa mistä parista tahansa. Jos haluat kirjoittaa Vinskistä ja Santusta parina, niin antaa mennä- en aio enkä voi estää sinua tekemästä niin.

En odota, että kukaan olisi samaa mieltä kanssani. En myöskään saavani minkäänlaista ymmärrystä osakseni - halusin vain tuoda esille erään asian joka on vaivannut minua hyvin pitkään.

Tuntuupä hyvältä kun olen saanut puhuttua suuni puhtaaksi Smile

Edit 22.2.-16 klo 7.18. Olin kirjoittanut tekstin myöhään illalla väsyneessä mielentilassa joten siitä tuli hieman sekavaa - joten nyt sen pitäisi olla selkeämpää.


Viimeinen muokkaaja, Lil Hoss pvm Ke Helmi 24 2016, 12:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyMa Helmi 22 2016, 07:49

No jos multa kysytään 2006 sarjasta niin ei se paha ollu mut yks juttu jäi vähän hämmentämään: Mihin jätkien lihakset katos?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyMa Helmi 22 2016, 08:02

Prätkämimmi kirjoitti:
No jos multa kysytään 2006 sarjasta niin ei se paha ollu mut yks juttu jäi vähän hämmentämään: Mihin jätkien lihakset katos?

Hyvä kysymys. Olen ihmetellyt samaa itsekin. Rolling Eyes Tosin näyttää siltä, että Moton lihakset eivät ole kadonneet minnekään. Ihmettelen myös mitä Moton kädelle on tapahtunut ja miksi hänellä on erilainen prätkä.

Lienee aika palata alkuperäiseen aiheeseen eli sekalaisiin vuodatuksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Huhti 08 2016, 00:55

-


Viimeinen muokkaaja, Feila Eldfluga pvm Pe Huhti 08 2016, 17:44, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Huhti 08 2016, 07:30

Minusta näyttää siltä että Turbo ja Minni olivat jonkinlaisessa suhteessa jo 90-lukulaisissa jaksoissa. Ja kuten olen aikaisemmin todennut, uudempi sarja tuntuu olevan hirveän iso ongelma ja tabu monille. Itse mielelläni keskustelisin aiheesta mutta näyttää siltä että suurimmalle osalle faneista on täysin mahdotonta keskustella bmfm2006-sarjasta asialliseen sävyyn.

Ja nyt lienee aika palata takaisin alkuperäiseen aiheeseen. On se vaan kumma että nykyaikana ihmisen kuvittelevat voivansa tehdä ja sanoa mitä huvittaa Evil or Very Mad Internetissäkin ilkeillään ja kiroillaan koko ajan ilman syytä. Ja turha yrittää selitellä, että internetissä nyt vaan on tallaista. Hyvät tavat näyttävät unohtuneen melkein kaikilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Huhti 08 2016, 07:42

Feila Eldfluga kirjoitti:
 Aika vaan johtuu sairaslomasta, joka johtuu kipsatusta kädestä
Missä sä sen telosit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyPe Huhti 08 2016, 11:53

Prätkämimmi, tuli hevosen kanssa erimielisyyksiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyLa Huhti 09 2016, 08:15

Vierailija kirjoitti:
Prätkämimmi, tuli hevosen kanssa erimielisyyksiä.
Putosit siis hevosen selästä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptySu Kesä 26 2016, 17:04

Juhannus on nyt ohi ja sääkin on lämmennyt kunnolla. On kuitenkin eräs asia joka järkyttää minua ja painaa mieltäni.

*vetää henkeä ja laskee kymmeneen*


Jotkut ihmiset eivät sitten yhtään ajattele mitä internettiin kirjoittavat vaan hävyttömästi uhkailevat muita ja jopa käskevät toista tappamaan itsensä Evil or Very Mad Varsinkin Youtubessa tätä tapahtuu tosi paljon, minkä vuoksi olen lakannut lukemasta Youtube-videoiden kommentteja. Eikö näitä ihmisiä hävetä ollenkaan!? Mitä jos joku vaikka oikeasti yrittää tappaa itsensä tuollaisten kirjoitusten takia? Toivon koko sydämestäni, että tälle sivustolle ei koskaan ilmesty moista törkyä - ja jos ilmestyisi, puuttuisin asiaan välittömästi.


Kaikesta huolimatta olen hyvilläni siitä, että tällä sivustolla ei tarvitse pelätä uhkailluksi tulemista. Onneksi täällä on mukavan rauhallista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyMa Kesä 27 2016, 08:13

Lil Hoss kirjoitti:



Jotkut ihmiset eivät sitten yhtään ajattele mitä internettiin kirjoittavat vaan hävyttömästi uhkailevat muita ja jopa käskevät toista tappamaan itsensä Evil or Very Mad Varsinkin Youtubessa tätä tapahtuu tosi paljon, minkä vuoksi olen lakannut lukemasta Youtube-videoiden kommentteja. Eikö näitä ihmisiä hävetä ollenkaan!? Mitä jos joku vaikka oikeasti yrittää tappaa itsensä tuollaisten kirjoitusten takia? Toivon koko sydämestäni, että tälle sivustolle ei koskaan ilmesty moista törkyä - ja jos ilmestyisi, puuttuisin asiaan välittömästi.

No onneks tänne ei ole eksyny sellaisia ääliöitä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyMa Kesä 27 2016, 09:34

Onneksi ei ole eksynyt. Smile

Olen järkyttynyt myös sen takia että eräs perheenjäseneni joutui autokolariin juhannuksena Sad Ehdin jo säikähtää, että onko hän loukkaantunut. Kumpikin auto on aika romuna, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Selvisi siis pelkällä säikähdyksellä. Kumpikin osapuoli oli selvin päin.


Viimeinen muokkaaja, Lil Hoss pvm Ma Kesä 27 2016, 09:43, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Tarkensin yhden jutun)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyTi Kesä 28 2016, 08:05

Lil Hoss kirjoitti:


Olen järkyttynyt myös sen takia että eräs perheenjäseneni joutui autokolariin juhannuksena Sad Ehdin jo säikähtää, että onko hän loukkaantunut. Kumpikin auto on aika romuna, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Selvisi siis pelkällä säikähdyksellä. Kumpikin osapuoli oli selvin päin.
Oho  Shocked . No onneks ei käyny pahemmin. Mun yhteen kaveriin törmäs auton kerran joulun alla ja silt murtu käsi ja silmäkulmaan tuli haava. Mut must tuntu ehkä kauheimmalta sen takii kun Greyn anatomiassa (yks sairaalasarja jota veli ja äiti seuraa ahkerasti) oli just edellisenä päivänä ollu auto-onnettomuus ja se nainen oli jääny kaulastaan renkaan alle. Voit kyl vaan kuvitella pelästyksen pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyTi Kesä 28 2016, 09:52

Lil Hoss kirjoitti:
Olen järkyttynyt myös sen takia että eräs perheenjäseneni joutui autokolariin juhannuksena Sad Ehdin jo säikähtää, että onko hän loukkaantunut. Kumpikin auto on aika romuna, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Selvisi siis pelkällä säikähdyksellä. Kumpikin osapuoli oli selvin päin.
Huh huh, tuollaisesta kuuleminen yhtäkkiä ei todellakaan ole mukavaa pale! Mutta onneksi kuitenkin selvisi, se on tärkeintä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyTi Kesä 28 2016, 10:33

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Olen järkyttynyt myös sen takia että eräs perheenjäseneni joutui autokolariin juhannuksena Sad Ehdin jo säikähtää, että onko hän loukkaantunut. Kumpikin auto on aika romuna, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Selvisi siis pelkällä säikähdyksellä. Kumpikin osapuoli oli selvin päin.
Huh huh, tuollaisesta kuuleminen yhtäkkiä ei todellakaan ole mukavaa pale! Mutta onneksi kuitenkin selvisi, se on tärkeintä.

Ei olekaan. Olihan se järkyttävää kun sain tietää mitä oli tapahtunut pale Pahemminkin olisi voinut käydä, mutta onneksi ei käynyt yhtään pahemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyKe Kesä 29 2016, 08:19

Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Olen järkyttynyt myös sen takia että eräs perheenjäseneni joutui autokolariin juhannuksena Sad Ehdin jo säikähtää, että onko hän loukkaantunut. Kumpikin auto on aika romuna, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut. Selvisi siis pelkällä säikähdyksellä. Kumpikin osapuoli oli selvin päin.
Huh huh, tuollaisesta kuuleminen yhtäkkiä ei todellakaan ole mukavaa pale! Mutta onneksi kuitenkin selvisi, se on tärkeintä.

Ei olekaan. Olihan se järkyttävää kun sain tietää mitä oli tapahtunut pale Pahemminkin olisi voinut käydä, mutta onneksi ei käynyt yhtään pahemmin.
Onneks ei käyny pahemmin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyTi Elo 09 2016, 08:50

Yks juttu mikä mua ottaa yleensä päähän on eläipoliisisarjoissa esiintyvät tyypit jotka yrittää puhua itsensä ulos jutusta tai esittävät tyhmää. Esim kun kerran Philadelphian eläinpoliiseissa poliisit näki ihan selvästi  et talon takapihalla on nälkäkuoleman partaalla oleva koira ja kun ne menee puhumaan omistajalle siitä niin omistaja kysyy hyvin hämmästyneenä et "Mikä koira?" Toinen hiukan vastaava juttu oli Houstonin eläinpoliiseissa kun poliisit meni hakemaan huonossa kunnossa olevia hevosia yhdeltä tallilta ja yhdel niist hevosist oli kaviokuume niin omistaja väittää kiven kovaa et kavio kasvaa takaisin. "Joo, ei kasva, tyhmä!" Oikeesti mä huusin sen yhtaikaa niiden ohjelman eläinpoliisien kanssa. Aika usein mun mielestä ne tyypit jotka on kohdellu kaltoin eläimiä ansaitsis saman kohtelun kuin ne eläimet. Esim Phoenixin eläinpoliiseissa roskalaatikosta sidottuna löytynyt koira niin sen sinne laittanu tyyppi kyl itse joutua roskalaatikkoon sidottuna, vaikka kaatikselle asti mun puolesta Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyTi Elo 09 2016, 16:35

Prätkämimmi kirjoitti:
Yks juttu mikä mua ottaa yleensä päähän on eläipoliisisarjoissa esiintyvät tyypit jotka yrittää puhua itsensä ulos jutusta tai esittävät tyhmää. Esim kun kerran Philadelphian eläinpoliiseissa poliisit näki ihan selvästi  et talon takapihalla on nälkäkuoleman partaalla oleva koira ja kun ne menee puhumaan omistajalle siitä niin omistaja kysyy hyvin hämmästyneenä et "Mikä koira?" Toinen hiukan vastaava juttu oli Houstonin eläinpoliiseissa kun poliisit meni hakemaan huonossa kunnossa olevia hevosia yhdeltä tallilta ja yhdel niist hevosist oli kaviokuume niin omistaja väittää kiven kovaa et kavio kasvaa takaisin. "Joo, ei kasva, tyhmä!" Oikeesti mä huusin sen yhtaikaa niiden ohjelman eläinpoliisien kanssa. Aika usein mun mielestä ne tyypit jotka on kohdellu kaltoin eläimiä ansaitsis saman kohtelun kuin ne eläimet. Esim Phoenixin eläinpoliiseissa roskalaatikosta sidottuna löytynyt koira niin sen sinne laittanu tyyppi kyl itse joutua roskalaatikkoon sidottuna, vaikka kaatikselle asti mun puolesta Mad

Eläinpoliisiohjelmia seuratessa huomaa kyllä, että jotkut ihmiset eivät todellakaan sovellu lemmikinomistajiksi. En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään miten joku voi kohdella omia lemmikkejään tuolla tavalla. 

Tuon nälkiintyneen koiran vastuuton omistaja ei selvästikään tunnu osoittavan minkäänlaista syyllisyyttä tai katumusta Evil or Very Mad  Ja se sairas hevonen olisi kuulunut viedä eläinlääkärin hoidettavaksi.

Tavallisesti eläinpoliisiohjelmissa moiset eläinten rääkkääjät saavat ansionsa mukaan - eläimet otetaan pois, voi tulla sakkoja tai joskus voivat joutua vankilaan. Onneksi on kuitenkin eläinpoliisien kaltaisia ihmisiä jotka oikeasti välittävät eläinten hyvinvoinnista. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyKe Elo 10 2016, 08:23

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Yks juttu mikä mua ottaa yleensä päähän on eläipoliisisarjoissa esiintyvät tyypit jotka yrittää puhua itsensä ulos jutusta tai esittävät tyhmää. Esim kun kerran Philadelphian eläinpoliiseissa poliisit näki ihan selvästi  et talon takapihalla on nälkäkuoleman partaalla oleva koira ja kun ne menee puhumaan omistajalle siitä niin omistaja kysyy hyvin hämmästyneenä et "Mikä koira?" Toinen hiukan vastaava juttu oli Houstonin eläinpoliiseissa kun poliisit meni hakemaan huonossa kunnossa olevia hevosia yhdeltä tallilta ja yhdel niist hevosist oli kaviokuume niin omistaja väittää kiven kovaa et kavio kasvaa takaisin. "Joo, ei kasva, tyhmä!" Oikeesti mä huusin sen yhtaikaa niiden ohjelman eläinpoliisien kanssa. Aika usein mun mielestä ne tyypit jotka on kohdellu kaltoin eläimiä ansaitsis saman kohtelun kuin ne eläimet. Esim Phoenixin eläinpoliiseissa roskalaatikosta sidottuna löytynyt koira niin sen sinne laittanu tyyppi kyl itse joutua roskalaatikkoon sidottuna, vaikka kaatikselle asti mun puolesta Mad


Tavallisesti eläinpoliisiohjelmissa moiset eläinten rääkkääjät saavat ansionsa mukaan - eläimet otetaan pois, voi tulla sakkoja tai joskus voivat joutua vankilaan. Onneksi on kuitenkin eläinpoliisien kaltaisia ihmisiä jotka oikeasti välittävät eläinten hyvinvoinnista. Smile
Jeah totta Very Happy. Mä muistan yhdestä eläinpoliisiohjelmasta (tais olla Houston) et yks kaveri, jolla oli suurin piirtein luurankolaihoja hevosia, joutu vankilaan ja ekat kolme kuukautta vedellä ja leivällä. Ja sit yhdes sellases ohjelmas ku Koirienpelastajat (eläinpoliiseja jossa panostetaan justa koiriin) niin jostain talosta, jossa oli kaltoin kohdeltuja koiria ja kaapista löytyi kaks matkalaukullista parin päivän ikäisiä pentuja, niin se kaveri sai muistaakseni 30 vuotta linnaa ja elinikäisen eläinten pito kiellon vaik musta sen ois pitäny olla toisin päin. Siis et elinkautinen ja 30 vuotta eläinten pito kieltoo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyLa Syys 10 2016, 09:19

Hienoa. Flunssa iskee päälle ja koko yö menee vastentahtoisesti valvoessa.  sick

Mitenköhän sanoisin tämän..?  scratch  

Usein pidetään itsestäänselvänä sitä, että jokaisella on ainakin yksi ystävä ja hyvät, lämpimät välit vanhempien kanssa. On kuitenkin totta, että on olemassa ihmisiä joilla ei ole lainkaan ystäviä ja välit perheen kanssa ovat huonot. Itse kuulun juuri näihin ihmisiin. Sad Tämän enempää en mielelläni avaudu tästä asiasta koska kyseessä on arkaluontoinen asia.

Jos sinulla on ystäviä ja hyvät välit perheen kanssa, olen iloinen puolestasi ja toivon, että osaat arvostaa niitä hyviä ihmissuhteita joita sinulla on.

Teki mieli päästää höyryjä. Ja kylläpä teki hyvää sanoa tämä asia "ääneen".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptyLa Syys 10 2016, 20:09

^^ komppaan. Olen muuttanut niin usein opintojen ja töiden perässä että ystävyyssuhteet on vaan  hiipuneet. Olen sen verran introvertti, että se ei sinällään haittaa vaikkei kavereita ole (välillä pohdin kuinka kurjaa voi olla yksinäisellä ekstrovertillä, varsinkin jos on ujo), kun netin kautta kuitenkin voi jonkin verran samanhenkisten ihmisten kanssa viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia, mutta kyllä välillä toisten ihmisten asenteet harmittaa. Vaikkapa kun joku kysyy kavereista ja kertoo vaikkapa pelaavansa samojen ihmisten kanssa netissä (ja ite kun luulee että se on aika hienoa, on tuttuja toisella puolen maapalloa) ja tulee kommentti "ei kun tarkotin oikeita ystäviä".
-_-

Ei se vaan ole niin helppoa ystävystyä "oikeassa elämässä" (mikä olisi taas toisen vuodatuksen aihe, netti ON osa oikeaa elämää Razz), paljon helpompaa on menettää vanhoja kavereita kun elämät ja kiinnostuksenkohteet muuttuu, vaikkei ikinä riitaantuisikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptySu Syys 11 2016, 08:56

Sama täällä. Frendei ei silleen juuri ole ja isä unohda koko juttu. Se on välistä niin nuija et harkitsen ens keväänä kotoa muuttamista. Esim kerran kun me katottiin Voicea ja yhel kilpailijalla oli korkkiruuvi kiharat ja isot rusetit niin mä totesin et sen täytyy olla lolita ja se rupes valittaan ettei niin voi sanoo kun Lolita on joku huono kirja jossa joku äijä makaa jotain 12-vuotiasta. Piti hakee netin kuva hausta kuva et mitä tarkoitan mut se intti edelleen. Viime perjantaina kun mä oli kuunnellu Graveyardin CD:n ja se kysy et mitä mä tykkäsin ja mä sanoin et ihan ok niin se rupes väittään ettei niin voi sanoo. Ja yleisesti ottaen kun mulle riittää sen riitely ja päätän olla enää ottamatta kantaa ja olla huomioimatta sitä se jatkaa edelleen. Siinä on taas yks syy miks mä olen päättäny olla ihastumatta todellisiin miehiin Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptySu Syys 11 2016, 09:26

Se onkin aika tavallista että ihmissuhteet hiipuvat kun muutetaan töiden ja opintojen takia. Introvertti voi toki kokea kavereiden puutteen eri tavalla kuin ekstrovertti. Itse olen ekstrovertti ja kyllähän se ottaa välillä päähän. Voi hyvinkin pitää paikkansa että internetissä on "tosielämää" helpompi tutustua samanhenkisiin ihmisiin - ja internetissä voi jopa saada uusia ystäviä. 


Joskus voi olla hyvä ajatus ottaa etäisyyttä omiin perheenjäseniin, varsinkin jos riidellään paljon ja välit ovat kireät.  Itsellä on aina ollut vanhempien kanssa tosi huonot välit, ja olen jopa aika vakavasti harkinnut lopullista välien katkaisemista. Sisarusten kanssa en ole ollut puheväleissä moneen vuoteen. Tiedän, kuulostaa kovin äärimmäiseltä.

Pahus. Taisin avautua taas liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 EmptySu Syys 11 2016, 13:51

joo täytyy myöntää, välit vanhempiin parani sen jälkeen kun muutin pois kotoa Razz 

mutta vuokrat kun on nykyään karanneet pilviin ja oman asunnon ostaminen on tehty lähes mahdottomaksi niin ymmärrän kyllä, kuinka moni joutuu asumaan vanhempien tai sukulaisten luona pitkäänkin vaikkei haluaisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: