| Prätkähiiret mieltymys (K-13) | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ke Toukokuu 17 2017, 08:40 | |
| Jatkuu Hän huomaa sinussa jotainTurboTurbo oli tullut hakemaan sinua treffeille ja olit mennyt hakemaan takkiasi huoneestasi. Turbo katseli ympärilleen olohuoneessa ja huomasi sitten TV:n päällä olevat valokuvat. Tavallisia perhekuvia mutta yksi kuitenkin kiinnitti hänen huomionsa. Kuva oli mustavalkoinen ja siinä oli pitkä roteva mies jolla oli yllään tyylikäs puku ja päässä fedora. Kasvoja koristi ilkeän näköinen arpi ja käsissä miehellä oli sikari ja konekivääri. Turbo otti kuvan käteensä ja tutki sitä tarkemmin. Mies näytti tutulta mutta ei niin kuolleelta kuin viime tapaamisella. - Se on mun isoisä, sanoit tullessasi olohuoneeseen. Turbo katsoi hetken sinua ja sitten taas kuvaa. Hänellä alkoi raksuttaa. - Oliks sun isoisäs Al Capone? hän kysyi hämmästyneenä. Nyökkäsit ja hieroit niskaasi hieman nolona. - Jeah, ei olla kyllä koskaan tavattu. Se oli gangsteripomo 30-luvulla, selitit. Turbo katsoi kuvaa hieman vaivaantuneena. - Sanotaanko et mulla on ollu kunnia tavata sun pappas, hän virnisti. Katsoit Turboa hieman kummastuneena. MotoOlit ryhtynyt hetken mielijohteesta leipomaan ja saanut aikaan mitä upeimman mansikkakakun. Olit pistänyt sen ikkunalaudalle jäähtymään, kun ovikello soi ja menit avaamaan. Ovella seisoi Moto (L/K)kimpun kanssa. - Hei (S/N). Ootko valmis treffeille? hän kysyi. Nyökkäsit hymyillen. - Joo oon kyllä. Odota hetki niin mä käyn hakees laukun, sanoit ja siirryit sen verran että Moto pääsi sisälle. Menit hakemaan olkalaukkuasi ja Moto katseli sillä aikaa ympärilleen. Äkkiä hän tunsi herkullisen tuoksun ja seurasi sitä keittiöön. Kakku oli edelleen ikkunalaudalla jäähtymässä. Moto katsoi sitä hieman hämmästyneenä. Hän ei tiennyt että osasit leipoa. Tulit juuri silloin keittiöön. Moto katsoi sinua. - En tienny et osaat leipoa, hän naurahti. Hymyilit hieman ujosti. - No toi tuli vaan hetken mielijohteesta. En kuitenkaan o mikään kondiittori, sanoit niskaasi hieroen. VinskiLojuit Vinskin kanssa huoneessasi sängyllä ja pelasitte videopelejä. Vinski oli väittänyt ettet pystyisi pelaamaan ylös alaisin ja olit ottanut haasteen vastaan. Huonompi juttu oli se että sipsien napsiminen oli hieman hankalampaa. hetken kuluttua sipsikulho oli tyhjä. - Ei kai haittaa jos pistän paussille hetkes. Mä käyn hakees lisää mässyä, sanoit ja nappasit kulhon mukaasi lähtiessäsi ulos. Vinski nosti peukkua selvän merkiksi. Kun olit kadonnut näköpiiristä Vinski alkoi tutkia huonettasi. Hän onnistui löytämään vanhat kouluaikaiset päiväkirjasi ja alkoi lukea niitä. Hetken kuluttua hänestä alkoi tuntua ettei se tainnutkaan olla kovin hyvä idea. Ala-asteen loppu ja yläaste aikasi oli ollut yhtä kurjuutta päivästä toiseen. Kun tulit takaisin näit Vinskin yhä päiväkirjojen kimpussa. - Vinski! ärähdit. Vinski nosti katseensa. - Sua ... sua kiusattiin koulussa? hän onnistui kysymään. Vaikenit jonkin aikaa ja katsoit kirjoja. Huokaisit. - Jeah, koska mä olin erilainen. Mä en sopinu muottiin. Mä järkytin status quota, selitit samalla kun istuit sängylle. Vinski katseli sinua hetken ja kietoi sitten kätensä ympärillesi. - Mä varmistan ettei kukaan enää ikinä voi sauttaa sua, hän kuiskasi. SanttuOlit kävelyllä Santun kanssa kun äkkiä huomasit pikkutytön juoksevan kadulle pallon perässä. Riensit tytön perään sillä tähän oli osumassa auto. Nappasit tytön syliisi ja käännyit selkäpäin autoa. Santtu peitti silmänsä peläten pahinta mutta kolaria ei koskaan tapahtunut. Olit luonut itsesi tytön ympärille voimakentän johon auton nokka oli osunut. Kuski nousi autosta ja riensi luoksenne. - Oletteko kunnossa? hän kysyi. - Jeah ollaan kyllä. Onneks sun autossas on hyvät jarrut, totesit hymyillen ja autoit sitten tytön pystyyn. - Leiki ens kerralla leikkikentällä äläkä kadulla okei, sanoit hymyillen. Tyttö nyökkäsi ja juoksi pois pallonsa kanssa. Käännyit katsomaan Santtua joka tuijotti sinua yhä suu auki. - Olet supersankari? hän kysyi kun pääsitte kauemmas tapahtuma paikalta. - No joo. Sori kun en maininnu etukäteen, virnistit nolona. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) To Toukokuu 18 2017, 08:27 | |
| Jatkuu Mistä hiustyylistäsi hän pitää.TurboSaparot. Pidät hiuskiasi aika usein saparoilla ja Turbosta ne saavat sinut näyttämään leikkisältä. Koska sinulla on muutenkin pitkä tukka hiuksesi lentävät aina taaksepäin prätkän kyydissä MotoTuulen tuivertama. Motosta näytät upealta kun olet kävellyt kaupungin halki ja hiuksesi ovat saaneet tuulikäsittelyn. Omasta mielesätsi näytät siltä kuin olisit kävellyt tornadokujalla mutta Moto pitää tyylistäsi. VinskiSuora. Sinulla on pitkä suora tukka josta saa helposti väännettyä vaikka mitä mutta Vinskistä ne ovat parhaimillaan auki. Hänen on helppo pelata niillä kun katselette TV:tä ja makaat häneen nojaten. SanttuStorm look. Hiuksesi ovat pitkät ja aaltoilevat joten tuulisella säällä ne saavat aivan omanlaisensa käsittelyn. Varsinkin navakalla tuulella ne saattavat nousta pystyyn ja laskeutua puuskan lannuttua pöyhittyinä kehystämään kasvojasi. Santtu pitää siitä. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Pe Toukokuu 19 2017, 15:22 | |
| Jatkuu Minne hän tykkää antaa sinulle suukon.TurboNenä. Aina kun näytät olevan allapäin Turbo antaa sinulle suukon nenänpäähän kuin sanoen: "Kaikki kyllä järjestyy". MotoOtsa. Moto on sinua rutkasti pidempi joten hänellä on tapana ennen lähtöään suudella sinua otsalle kuin sanoen: "Rakastan sinua ja olen aina kanssasi". VinskiPoski. Vinskillä on tapana tehdä yllätyshyökkäys kimppuusi takaapäin ja antaa sinulle niin monta poskisuukkoa ennen kuin ehdit vääntäytä irti. SanttuOhimo. Aina kun istut syventyneenä johonkin tehtävään Santulla on tapana herättää huomiosi antamalla sinulle suukko ohimolle. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Pe Toukokuu 19 2017, 21:02 | |
| Voisin kuvitella Moton tekevän juuri noin Onhan hän aika pitkä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) La Toukokuu 20 2017, 09:12 | |
| Lil Hoss: Sitä mäkin ajattelisin . Jatkuu LemmikkisiTurboTanskalais-ruotsalainen pihakoira. Sinulla on tanskalais-ruotsalainen pihakoria nimeltä Laikku. Kun Turbo tapasi Laikun ensikertaa kumpikaan ei oikein tiennyt miten suhtautua. Turbo ei ollut juurikaan koirien kanssa tekemisissä ja Laikku taas ei ollut koskaan nähnyt niin isoa hiirtä.Hetken Turboa nuuhkittuaan Laikku oli kuitenkin todennut Turbon ihan mukiin meneväksi kaveriksi. MotoMaine coon. Sinulla on Maine coon nimeltä Horus. Horuksen ja Moton ensitapaaminen oli kyllä harvinaisen huvittava esitys. Istuitte sohvalla suudellen kun Horus tepasteli sisään. Se jäi hetkeksi tuijottamaan Motoa ja pinkaisi sitten pakosalle. Sinun piti houkutella se esiin sängyn alta lohella ja lahjoa vaikka kuinka monella tonnikala säilykepurkilla ennen kuin se suostui tutustumaan Motoon. Selitit Motolle jälkeenpäin Horuksen käytöksen sillä että Maassa kissat metsästävät hiiriä ja Moto sattuu olemaan iso hiiri. VinskiKuningasboa. Sinulla on vaalea kuningasboa nimeltä Serena. Vinskin ja Serenan ensitapaaminen oli kyllä aika hauskaa katseltavaa. Istuitte olohuoneessa katsomassa TV-jännäriä Kanteiden kuningas kun Serena päätti luikerrella selkänojalle. Serena kutitteli hetken Vinskin niskaa kielellään mikä sai Vinskin läpsäimemään itseään niskaan. - Onks ikkuna auki vai miks tääl on itikoita? hän kysyi. - Mä olen kyllä sulkenu ikkunat jos sitä mietit, sanoit ja lähdit sitten täydentämään popcorn-kulhon. Juuri kun olit saanut kulhon täyteen Olohuoneesta kuului jäätävä kiljaisu: - ÄÄÄÄÄKKKKK!!!!! (SSSSSS/NNNNNNN)!!!!!!! Ryntäsit olohuoneeseen ja purskahdit nauruun. Serena oli luikerrellut esiin selkänojan suojista ja työntynyt kohti Vinskiä joka yritti perääntyä koko ajan käsinojan. - Mitä sä naurat? Sullaon sisällä python, Vinski ähelsi. - Ei hätää. Se on vaan Serena. Mun lemmikkiboa, nauroit. - Sun mikä? Vinski kysyi. SanttuFretti. Sinulla on fretti nimeltä Winston. Santusta pikku kaveri on totaalisen söpö ja rupeatte heti hihittämään kun kutsutte Winstonia nimellä Winnie ja Vinski kysyy: "Täh?" Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) La Toukokuu 20 2017, 22:53 | |
| Repesin tuolle käärmejutulle | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Su Toukokuu 21 2017, 09:28 | |
| Lil Hoss: Se oli tarkoituskin . Jatkuu Merkkien selitykset: (P/Y/N): Parhaan ystäväsi nimi. (K/K/N): Kouluaikaisen kiusaajasi nimi. (E/N): Exäsi nimi. Sinä itketTurboParas ystäväsi jonka olit tuntenut lapsuudesta asti oli soittanut sinulle. Puhelu ei kuitenkaan ollut mikään iloisin mahdollinen. Ystäväsi oli käynyt mammografiassa ja hänellä oli todettu pahan laatuinen rintasyöpä joka oli jo aika vaarallisessa vaiheessa. Yritit olla puhelimessa kannustava vaikka tiesit rintasyövän pahimmassa tapauksessa aiheuttavan joko kuoleman tai rintojen menetyksen. Puhelun loputtua jäit istumaan sohvalle. Et voinut sille mitään mutta silmäsi täyttyivät kyynelillä ja aloit itkeä. Turbo tuli sisälle asuntoosi ja kuuli heikot nyyhkytyksesi. Hän tuli olohuoneeseen ja näki sinut itkemässä sohvalla. - (S/N) miks sä itket? hän kysyi ja istui viereesi sohvalle. Nostit katseesi ja katsoit Turboa. - (P/Y/N). Hänellä on rintasyöpä, nyyhkytit. Turbo katsoi sinua hetken ja kietoi sitten kätensä ympärillesi. Hän halasi sinua lohduttavasti samalla kun itkit hänen olkapäätään vasten. - Olen tässä. Kaikki on hyvin, hän rauhoitteli. MotoJärkkäsit keittössä välipalaa samalla kun Moto seurasi TV:stä lätkäottelua. Chicago Black hawks vastaan Pittsburgh Penguins. Olit itsekin hiukan kiinnostunut tilanteesta sillä olit kova Black hawksien kannattaja. Yritit saada tilanteesta selvää etkä huomaanut että viilsit itseäsi veitsellä käteen ennen kuin tunsit kivun. Katsoit kättäsi ja näit verijuovan valuvan kättäsi pitkin. Silloin se tapahtui. Mieleesi tulvahti kuva vanhempiesi kuolemasta. Vuoristotie, rekka, kallioseinämä, verta joka puolella. Korvissasi alkoi kohista ja aloit kaatua taaksepäin. Kuulit vaimeasti Moton huutavan nimeäsi kun kaaduit lattialle. Hetkeä myöhemmin havahduit siihen että makasit kylpyhuoneen lattialla jalat vasten kylpyammeen reunaa ja Moton vieressäsi sitomassa kätesi haavaa. - Älä säikytä mua tolleen, Moto sanoi huomatessaan sinun palanneen tajuihisi. Hän kuulosti huolestuneelta. - Sori Moto. Asia on vaan niin etten mä kestä nähdä verta, selitit onnettoman näköisenä. - Ai jaa. Onks siihen joku syy? Moto kysyi varovaisesti. Silmiisi kihosi kyyneliä. Aiheesta puhuminenkin teki jo pahaa mutta Moton oli saatava tietää. - Koska koska mun vanhemmat kuoli auto-onnettomuudessa kun mä olin kuuden. Meihin törmäs vuoristotiellä rekka ja auto osu suoraan päin kallioseinämää. Mun porukat oli liiskaantunu jauhelihaks siinä kolarissa. Vain mä selvisin, kerroit itkien. Moto katsoi sinua pitkään ja auttoi sinut ylös. Sitten hän halasi sinua lohduttavasti. - Mä olen pahoillani, hän kuiskasi. VinskiOlit toivonut että koulusta pääseminen olisi vihdoin tuonut rauhan elämääsi mutta näemmä olit väärässä. Entinen kiusaajasi nimittäin oli löytänyt sinut neitin välityksellä ja yritti nyt kaikin keinoin tehdä elämäsi yhtä kurjaksi kuin kouluaikoina. Olit vähän aikaa sitten ilmoittanut seurustelevasi mahtavan prätkäkundin kanssa ja kukas se päättikään ruveta ilkkumaan ellei kiusaajasi. Luit postauksen kommenntteja silmät jo aivan täynnä kyyneliä. "Prätkäkundi? Mikä sil on pyöränä? Pappatunturi?" "Yrität vaan hämätä. Ei sul ketään o" "Kuka edes haluis olla sun kanssa yhdessä kun oot niin outo" Olit jo valmis heittämään puhelimesi seinään kun Vinski tuli huoneeseesi ja löysi sinut itkemästä. - Hei söpöliini. Mikä hätänä? hän kysyi ja istui viereesi sängylle. Et vastannut heti vaan työnsit puhelimesi Vinskin käteen. - (K/K/N). Se tässä on hätänä, sanoit itkien. Vinski tutki hetken kommentteja ja alkoi sitten näpytellä kännykkää. Katsoit häntä kysyvästi. Kun hän oli lopettanut hän ojensi kännykän takaisin virnistäen. - Annoin vähän palautetta, Vinski totesi. Aloit lukea vastauksia. "Omas on plutolainen" "Et varmana edes tuntis prätkää vaikka se törmäis suhun" "Ootko kattonu ittees peilistä senkin rotta" Et voinut sille mitään mutta purskahdit nauruun. Olisit halunnut nähdä kiusaajasi ilmeen kun hän lukisi Vinskiltä saamansa viestit. Vinski virnisti ja kiskaisi sinut halaukseen. Käänsit kameran selfielle ja otiti teistä kuvan. SanttuOlit juuri lähdössä ulos Santun kanssa kun puhelin soi ja menit vastaamaan. Heti vastattuasi toivoit ettet olisi vastannut. Soittaja sattui nimittäin olemaan exäsi. - Kuules nyt likka. Sä olet mun eikä sitä yks punapää ja sen prätkäjengi tuu estään. Sulla ei ole mitään vastuksia mua kohtaan. Mä en aio kuunnella yhtään sönkötystä jostain surkeesta lähestymiskiellosta. Mua ei laki ja vankilat pitele. Mä saan sut vielä ja sen sä totta vie saat kokea, exäsi raivosi luurin toisessa päässä. Et saanut sanottua mitään sillä et saanut suun vuoroa etkä muutenkaan uskaltanut puhua. Kyyneleet alkoivat virrata poskiasi pitkin. Santtu laski kätensä olallesi. - Onks se (E/N)? hän kysyi. Nyökkäsit. - Annas luuri mulle, Santtu sanoi ja otti kuulokkeen. Heti kun hän pääsi puhelimeen exäsi sai sellaiset palautteet että oksat pois. - Joten turpa kii räkäpallo, Santtu kivahti lopuksi ja paiskasi sitten puhelimen kiinni. Tuijotit Santtua suu auki. Hän vain hymyili ja ojensi sinulle nenäliinan. - Sun kannattaa kuivata silmäs ennen kuin mascara valuu, hän naurahti. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ma Toukokuu 22 2017, 07:15 | |
| Jatkuu SuosikkielokuvatTurboLakeuden kutsu MotoSyytön mies VinskiThe Last Will SanttuVeljekset Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ti Toukokuu 23 2017, 14:13 | |
| Jatkuu A/N: Mä lisään nyt yhden uuden hahmon tähän listaan ja se on Hevihemmo. Hevihemmo osa 1Miten tapaatteOlit galaxien välisillä rockfestareilla kun näit hänet ensikertaa. Olit halunnut nimen omaan nähdä Valamiehet lavalla mutta lämppäri löi sinulta kirjaimellisesti jalat alta. Varsinkin laulajakitaristi. Pitkä ja laiha vihreä ihoinen punapäinen mies jonka kitarasta lähti kunnon ilotulitus esityksen loputtua. Unohdit Valamiehet alta aika yksikön. Kun lämppärikeikka oli ohi kiirehdit backstagepassin avulla lavan taakse vain saadaksesi tavata komean laulajan. Löysit nopeasti pukuhuoneen mutta ennen kuin ehdit koputtaa kuulit sisältä kova äänistä kiistelyä. - Mä sanoin jo etten o mukana. Mun pahispäivät on ohi, laulaja kivahti. - Mietihän vielä vähän hemmo. Joko sä lähdet mukaan hyvällä tai sit pahalla, kuului uhkaava ääni. Aloit hieman huolestua. Pitäisikö sinun etsiä vartija ja kertoa että lämppäribändin laulajaa uhkailtiin pukuhuoneessa. Et kuitenkaan ehtinyt päättää mitään kun puhelimesi päätti puolestasi. Soittoäänesi nimittäin sattui olemaan Jerry Cotton. - Kädet ylös. Olette pidätetty. Kaikkea mitä tästä lähtien sanotte voidaan käyttää todisteena teitä vastaan, puhelimesta kajahti. Samassa ulos säntäsi lauma ulkoavaruuden olentoja jotka olivat pukeutuneet kuin miamilaiset gangsterit. Hevihemmo seisoi hämmästyneenä ovella ja katsoi sitten sinua. - Oliks se Jerry Cotton? hän kysyi. Nyökkäsit. - Jeah. Luetko niitä? kysyit. - Jeah, Hevihemmo virnisti valloittavasti. Punastuit hieman ja vilkaisit sitten kelloa. Valamiesten keikka alkaisi ihan kohta. Olit jo säntäämässä pois kun Hevihemmo huikkasi perääsi: - Hei, Tuhkimo, mikä sun nimi on? - (S/N), vastasit. EnsitreffitKoska olet kova hevifani sinulla ei kestänyt kauankaan etsiä Hevihemmon puhelinnumero numerotiedustelusta. Sen sijaan yllätyit aika tavalla kun Hevihemmo päättikin soittaa sinulle ja pyytää sinua treffeille. Hänellähän olisi ollut vaikka millä mitalla faneja jotka olisivat maksaneet vaikka mitä päästäkseen ulos hänen kanssaan. Miksi hän valitsi sinut? Olit kuitenkin heti valmis lähtemään treffeille. Hevihemmo vei sinut rockbaariin jossa soi vanhat ja uudet klassikot läpi yön. Tilasitte juomat ja istuitte juttelemassa baaritiskiin nojaten kunnes kaiuttimista alkoi soida Might as well smile. Hevihemmo katsoi sinua. - Haluatko tanssia? hän kysyi. Nyökkäsit ja hän veti sinut tanssilattialle. Tanssitte koko yön. Ne olivat upeat treffit. Hän pyytää sinua tyttöystäväkseen.Hevihemmo oli järjestänyt sinulle liput bändinsä keikalle ja ihan eturiviin. Et kuitenkaan ollut osannut odottaa mitään yllätystä. Kiekka alkoi jo lähennellä loppuaan kun yllätys tuli. - Kiitti kaikille. Ootte ollu ihan mahatava yleisö. Nyt ois aika vetää se viiemeinen biisi. Tää kappale on omistettu yhdelle mega upealle naiselle joka käveli mun elämään pari kuukautta sitten ja esti mua joutumasta rievityks palasiks. Tää biisi on Tell her you belong to me ja tää on sulle (S/N), Hevihemmo kertoi ja alkoi laulaa. Sanat suorastaan soljuivat lävitsesi. Sanoissa oli niin paljon tunnetta että pääsi tuntui räjähtävän. Hevihemmo ojensi sinulle kätensä ja veti sinut lavalle. - (S/N), ryhdytkö tyttöystäväkseni? hän kysyi. - Kyllä, henkäisit ja halasit Hevihemmoa. Lauloitte kappaleen loppuun yhdessä. EnsisuudelmaOlit backstagella Hevihemmon ja tämän bändin kanssa ja piditte keikan jälkeisiä jatkoja. Radio soitti täysillä heviä ja sima virtasi. Koko porukka alkoi jo olla aika hiprakassa kun Hevihemmo päätti äkkiä vetäistä sinut intohimoisimpaan suudelmaan ikinä. Ajattelit hetken hänen juoneen liikaa mutta kohautit sitten olkiasi ja vastasit suudelmaan yhtä intohimoisesti etkä edes kuullut miten muu bändi vihelsi ja hihkui. LempinimetHänen lempinimensä sinulle: Beibi. Mikä sopisi paremmin rokkikukon suuhun. Sinun lempinimesi hänellä: Rokkikukko. Punainen tukka tuo hiukan mieleen kukon heltan ja hän soittaa hevirokkia joten nimi on aika osuva. Kommentoikaa pliis
Viimeinen muokkaaja, Prätkämimmi pvm To Toukokuu 25 2017, 08:44, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Unohdin yhden osion) | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ke Toukokuu 24 2017, 08:21 | |
| Jatkuu Merkkien selitykset (S/V): Silmien väri KansallisuutesiTurboAmerikka. Olet täysiverinen amerikkalainen ja sen kyllä huomaa. Rakastat pikaruokaa, baseballia ja prätkiä. Turbo oli suorastaan ällistynyt kun sait hodarin alas kolmella haukkauksella. MotoEnglanti. Olet kasvanut Englannissa mutta muutit vanhempesi kanssa Yhdysvaltoihin töiden perässä. Juot jonkin verran teetä ja iltapäivätee on suorastaan sinulle elämäntapa. Moto oli ensialkuun hieman epävarma teen suhteen mutta parin juonti kerran jälkeen hän huomasi pitävänsä siitä vaikka ei niin paljon kuin kotikaljasta. VinskiMeksiko. Olet kotoisin Meksikiosta mutta muutit Chicagoon opiskelemaan. Olet melkolailla tulinen tyttö ja sekös sopii Vinskille. Meksikolainen ruoka saa kyllä hänellä liekit nousemaan kurkusta. Chili ei taida sopia hiiren vatsalle. SanttuJapani. Japanilaisuus paistaa sinusta kuin aurinko kirsikankukkista. Olet ujo ja hiljainen vaikka harrastatkin karatea. Santtu pitää siitä kun pukeudut kimonoon kevätjuhlia varten. Myös shusi on uponnut Santtuun vaikka jätkät katsovatkin kummeksuen levään käärittyjä riisikääröjä joissa on kurkkua, sipulia, porkkanaa ja kalaa. HevihemmoVenus. Olet kotoisin toiselta planeetalta auringosta katsoen. Hevihemmosta kirkkaan turkoosi ihosi korostaa silmiesi (S/V) väriä ja tekee sinusta entistäkin kauniimman. Erikoisia avaruusolion lahjojasi on myös se että pystyt ampumaan rinnastasi sydämen muotoisia energiasäteitä ja äänesi on kuin seireenillä. Venuslaisuudessa on hyvät puolensa. Kommetoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) To Toukokuu 25 2017, 09:39 | |
| Jatkuu Hevihemmo osa 2YhetystiedotHänen: Beibi Sinun: Rockjumala Mistä hän pitää sinussaSilmäsi. Hän huomasi ensimmäisenä silmäsi kun tapasitte ensikerran. Silmiisi syttyy aina erilainen tuike tunteen mukaan. Jos olet iloinen ne säkenöivät kuin tähdet. Jos olet vihainen ne palavat. Hevihemmosta silmäsi ovat kun kaksi saturnuslaista kardoonkiveä jotka kimaltelevat tietyssä valaistuksessa kaikissa sateenkaaren väreissä. Mistä pidät hänessäHänen hiuksensa. Hevihemmon kirkkaanpunainen tukka on se mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiosi. Pelkät hiukset tuntuivat hehkuvan voimaa. Ja lavalla ne pääsevätkin esille. Tuulettimen puhaltaessa ylöspäin hänen ympärillä hiukset muistuttavat miltei liekkejä. Kuin tuli joka symboloi hänen palavaa rakkautaan heviin. Sinut siepataanHevihemmon bändille oli saatu järjestettyä keikka Maassa joten hän oli välttämättä halunnut esitellä sinut muutamille ystävilleen. Onneksi keikka oli samassa kaupungissa kuin kaveritkin joten matkustaminen ei ainakaan tuottanut ongelmia. Odottelit lavan takana että bändi oli saanut hoidettua soundcheckin ja lähtisitte moikkaamaan kavereita. Yllättäen tunsit kylmän teräksen koskettavan päätäsi ja käännyit katsomaan taaksesi. Valtava rasvainen korsto seisoi takanasi aseen kanssa mukanaan lauma hyypiöitä. - No niin neiti. Sä tuut mukaan mukisematta tai voi sattuu jotain ikävää, korsto murahti. Olit nostanut kätesi olkapäiden korkeudelle ja hyypiöt väänsivät kätesi selän taakse. Toinen sitoi kätesi selän taakse ja toinen veti päällesi trenssin ettei kukaan huomaisi sidottuja käsiäsi. Korsto jätti jonkin lapun läheiselle pöydälle ja roistot lähtivät viemään sinua mukanaan. Ulkona teitä odotti auto. Ette kuitenkaan ehtineet kunnolla edes autoon sisälle kun Hevihemmo ryntäsi takaovelle. - (S/N)! hän huusi. - Hemmo au-mmm! et päässyt kovin pitkälle kun rasvainen korsto peitti suusi kädellään ja kiskaisi sinut autoon. Auto ampaisi liikkeelle ja näit takaikkunasta kuinka Hevihemmo yritti ehtiä perään mutta auto kaartoi kulmasta ja katosi näköpiiristä. Hän pelastaa sinutEt ollut varma kuinka kauan olit istunut tyhjässä toimistohuonessa tuoliin sidottuna mutta oman arviosi mukaan olit mielessäsi rukoillut apua jo vähintään tunnin. Sitten toimiston ovi aukesi ja läpimädän kalan haju täytti huoneen. Sinun teki mielei oksentaa. Plutolainen ominaislöyhkä on pahempi kuin Merkuriuksen viemärit. Leipäjuusto käveli sisälle ja nosti leukaasi kierosti hymyillen. - Toivottavasti ette ole pitkästynyt täällä yksin istuessanne, hän sanoi maireasti. - No en pitkästynyt mutta peffa on hellänä, hymähdit. Takamuksesi oli todellakin aika puuduksissa. Leipäjuusto vain virnuili. - Sinun ansiostasi saan viimein möyhennettyä ne rasittavat rotanrääpäleet, hän sanoi. - Hevihemmo ei ikinä suostu sun määräysvaltas alle, kivahdit. Leipäjuusto virnisti pilkallisesti. - Eikö edes suloisen tyttöystävänsä takia? hän kysyi. Silloin sinulla alkoi sytyttää. Sinua pidettiin panttivankina että Leipäjuusto saisi yliotteen Hevihemmosta. - Missä sä oot Hemmo? ajattelit huolissasi. Et kuitenkaan ehtinyt miettiä pitkään kun toimiston ikkuna hajosi ja Hevihemmo kaahasi sisään mukanaan lauma... - Hiiriä!? hämmästyit. - Kilppareitako odotit söpöliini? valkoinen kysyi. Pyöräytit silmiäsi. Hevihemmo nousi hunajanruskean hiiren prätkän selästä ja tähtäsi Leipäjuustoa kitarallaan. - Päästä tyttö menemään graavisilakka. Heti! Hevihemmo ärähti. Leipäjuusto sen sijaan virnisti pahan suovasti. - Luulenpa ettei sinulla oikein ole muita vaihtoehtoja kuin totella minua poikaseni. Muussa tapauksessa tämän viehättävän neidin pää saattaa lentää taivaan tuuliin, hän sanoi. Silloin huomasi että kaulasi ympärillä oli todellakin räjähdepanta. Leipäjuusto veti esille radiolaukaisimen. - Askelkin vielä ja pamahataa, hän uhkasi. Suljit silmäsi pelosta. Viisi sekuntia ja se olisi menoa. Hyvää yötä maailma! Mutta mitään ei tapahtunut. Sen sijaan harmaa hiiri ampui lasertykillään laukaisimen pois Leipäjuuston kädestä ja Hevihemmo murskasi sen jalkansa alle. Sitten hän riensi luoksesi. - Ootko okei? hän kysyi vapauttaessaan sinua. Nyökkäsit ja heittäydyit hänen kaulaansa. Sitten hunajanruskea rykäisi. - En haluis keskeyttää mut meidän ois parasta häipyä täältä, hän sanoi. Hevihemmo nyökkäsi, nappasi sinut syliinsä ja kiirehti kohti ikkunaa. Loikkasitte koko porukka ikkunasta juuri kun rakennus räjähti. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Pe Toukokuu 26 2017, 08:12 | |
| Hevihemmo on varsinainen rokkikukko Hyvä kun tuli pelastamaan. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Pe Toukokuu 26 2017, 15:29 | |
| Lil Hoss: Jeah niin on . Jatkuu Hevihemmo osa 3Hän huomaa sinussa jotainOlitte levytysstudiolla ja kuuntelit innoissasi Hevihemmon bändin soittoa. Lopulta äänittäjä näytti taukomerkkiä ja bändi tuli ulos äänityskopista. Porukka oli menossa haukkaamaan jotain. - Tuuks mukaan? Hevihemmo kysyi. Puistelit päätäsi. - Ei kiitti. Ei o nälkä, sanoit. Hevihemmo nyökkäsi ja lähti bändin kanssa ulos studiolta. Huomasit tilaisuuden tulleen ja livahdit äänityskoppiin. Sinulla oli aina ollut upea ääni mutta et ollut uskaltanut esitellä lahjaasi kellekkään julkisesti. Aloit laulaa kappaletta My lonely room. Olit niin keskittynyt sanoihin ja lauluun ettet huomannut Hevihemmoa ennen kuin olit lopettanut kappaleen ja hän alkoi taputtaa. Olit yhtä punainen kuin Mars. - Sulla on upee ääni. Miks sä et sanonu et osaat laulaa, Hevihemmo kysyi. - No tota noin oon aika ujo ääneni suhteen. Pelkään kuulostavani kuolevalta sorsalta, sanoit niskaasi hieroen. Hevihemmo käveli luoksesi ja painoi kätensä olkapäillesi. - Sun äänes on universumin kaunein. Älä häpee sitä, hän sanoi hymyillen. Punastuit kuin ruusu. Mistä hiustyylistäsi hän pitääKlassinen kasarihevi look. Sinulla on klassinen kasarihevi lookki jota on tupeerattu vielä aika raskaalla kädellä. Mukana rokkaaminen saa hiuksesi lentämään kuin niillä olisi oma tahto. Kun joraat keikan eturivissä Hevihemmo ei voi kuin tuijottaa sinua ja villisti heiluvia hiuksiasi. Minne hän tykkää antaa sinulle suukonNiska. Aina kun yrität keskittyä johonkin tehtävään vaikka biisin kirjoittamiseen saatat saada suukkoyllätyshyökkäyksen niskaasi Hevihemmolta. LemmikkisiSinikelta-ara. Sinulla on sinikelta-ara nimeltä John Silver. Rakastat merirosvojuttuja melkein yhtä paljon kuin heviä. John Silverin ja Hevihemmon ensi kohtaaminen oli siitä aika erikoinen sillä olit kutsunut koko bändin esiintymään bileisiisi joiden teemanan sattui olemaan merirosvot. Olit pukeutunut kuin Angelica Pirates of the Caribbean Vierailla vesillä-elokuvassa ja kukas se päätti ilmestyä paikalle täydellisessä Jack Sparrown puvussa ellei Hevihemmo. John Silver istui olkapäälläsi kuin paraskin merirosvon papukaija ja Hevihemmo luuli sitä hetken aikaa lelulinnuksi. Se luulo kuitenkin väistyi nopeasti kun John Silver päätti lennähtää Hevihemmon olalle ja näykkäistä häntä korvasta. Lintu on hieman mustasukkainen sinusta eikä suvaitse flirttailua kanssasi. Sinä itketSiivoskelit kirjahyllyäsi kun löysit vanhan valokuva-albumin. Menit sohvalle istumaan ja aloit selata albumia. Kuvat veivät sinut menneisyyteen. Aikaan kun olit ollut vielä pikkutyttö. Kun kaikki Venuksessa oli vielä kunnossa. Kun plutolaiset eivät olleet vielä vallanneet sitä. Yksi kuva sai sinut herkistymään. Kuvassa seisoit kotitalosi edessä vanhempiesi, isovanhempiesi ja sisariesi kanssa. Muistit setäsi ottaneen kuvan. Se oli viieminen kerta kun koko perhe oli ollut yhdessä. Sen jälkeen Venus oli vallattu. Aloit hiljaa nyyhkyttää ja kyyneleet putoilivat valokuva-albumille. - (S/N)? kuului silloin Hevihemmon ääni ja tunsit käden olkapäälläsi. Käänsit katseesi ylös ja näit poikaystäväsi katsovan sinua huolissaan. - Onks kaikki okei? Hevihemmo kysyi. Et vastannut vaan ojensit hänelle albumin. Hän selasi hetken kuvia. - Sun perhe? hän kysyi. Nyökkäsit. - Ne on kuollu? hän kysyi. Nyökkäsit ja kyyneleitä alkoi valua yhä vuolaammin. Hevihemmo kietoi kätensä ympärillesi ja antoi sinun itkeä rintaansa vasten. - Olen pahoillani, hän kuiskasi hiljaa korvaasi. SuosikkielokuvaValamiehet Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) La Toukokuu 27 2017, 08:41 | |
| Jatkuu IskurepliikitTurbo" Mun sydän on kuin moottoripyöräpäiväkirjan lukko ja sulla on avain siihen" Et voinut olla hihittämättä kuullessasi tämän. Moto" Sä saat mut haluamaan tien päälle taas" Punastuit kuin ruusu ja hihitit ennen kuin kysyit että minne hän halusi lähteä lomalle. Vinski" Sä olet kuin ranskattaren ruokavuosi" Sylkäsit kotikaljat hänen naamalleen koska aloit nauraa, Turbo ja Moto repesivät ja Santtu löi kätensä otsaan. Santtu" Tiesiks et ranskattaret ei liho" Jäit tuijottamaan itseäsi peilistä ja samalla Santtua suu auki. Hevihemmo" Sä olet mun rockenkeli. Sä voitat mussa olevan pahuuden" Kiedoit kätesi hänen kaulaansa ja virnistit kuin ottaisit haasteen vastaan. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Su Toukokuu 28 2017, 07:32 | |
| Jatkuu Miten nukutTurboNukut yleensä kyljelläsi ja Turbo on kietonut kätensä vyötärösi ympärille. Olette eräänlaisessa lusikkaasennossa. MotoKoska Moto on suht iso nukut usein pää hänen lihaksikasta rintakehäänsä vasten kun Moto makaa selällään. VinskiNukutte molemmat kyljellään ja Vinski on kietonut häntänsä suojelevasti ympärillesi. SanttuNukutte molemmat kyljellään käsikädessä. HevihemmoOlette molemmat kääriytyneet toistenne ympärille aivan kuin olisitte toistenne pehmolelut. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Su Toukokuu 28 2017, 08:25 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
Vinski Nukutte molemmat kyljellään ja Vinski on kietonut häntänsä suojelevasti ympärillesi.
Santtu Nukutte molemmat kyljellään käsikädessä.
Aika söpöä | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Su Toukokuu 28 2017, 08:35 | |
| Kiva et tykkäät . Mustakin ne on aikast söpöjä | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ma Toukokuu 29 2017, 08:14 | |
| Jatkuu Hän pyytä sinua muuttamaan yhteenTurboSinä ja Turbo istuitte olohuoneessa katsomassa telkkarista Etelän petoa kun Turbo kääntyi katsomaan sinua. - Muutetaanko yhteen? hän kysyi. Olit aika yllättynyt kuulemastasi. - Siis tarkotaks sä tota oikeesti? kysyit. Turbo näytti hieman vaivautuneelta. - Tarkotin kyllä. Siis mä tajuun kyllä jos sä et halua sitä mut..., Turbo ei päässyt loppuun kun sanoit hymyillen: - Joo. Mä haluan muuttaa sun kanssas yhteen. MotoOvikello oli juuri soinut ja olit mennyt avaamaan. Ovella seisova Moto huomasi nopeasti että olit itkenyt. - Hei, kukka. Mikä hätänä? hän kysyi, kun ohjasit hänet olohuoneeseen. Istuit sohvalle ja Horus hyppäsi syliisi. - Mun vuokrasopimus on loppumassa. Jos mä en saa maksettua uutta vuokraa mä saan häädön. Mä ja Horus joudutaan kadulle kodittomiksi, nyyhkytit. Moto kääri käsivartensa ympärillesi ja halasi sinua lohduttavasti. Sitten hän katsoi sinua. - Kuule jos sä oot kämppää vailla niin sä voisit muuttaa mun luo asuun, hän ehdotti. Ilmeesi kirkastui heti. - Oikeesti? kysyit. Moto nyökkäsi ja katsoi sitten Horusta. - Horuksesta viel sen verran et mun yks kaveri on kyl allerginen kissoille, hän mainitsi. - Hankkikoon allergialääkkeet. Horus ei lähde löytöeläintalolle yhden kissa-allergikon takia, hymähdit armottomasti. VinskiVinski kyyditsi sinua ja Serenaa juuri kotiin eläinlääkäriltä missä olit käyttänyt Serenan vuositarkastuksessa. Tuloksena täysin terve kuningasboa. Kun käännyitte kotikadun kulmasta teitä tervehti järkyttävä näky. Koko kerrostalo oli tulessa. Vinski pudotti sinut kyydistä ja säntäsi liikkeelle auttamaan pelastustöissä jos joku olisi jäänyt jumiin palavaan rakennukseen. Voit vain tuijottaa tulimyrskyä shokissa. Putosit polvillesi kadulle ja painoit pääsi alas. Kaikki mitä sinulla oli ollut oli kadonnut liekkimereen yhdessä humahduksessa. Lopulta Vinski ajoi takaisin ja löysi sinut itkemästä lohduttomasti. Vinski nousi prätkän selästä, tuli luoksesi, polvistui ja halasi sinua. - Mä oon pahoillani tästä. Jos mä voin jotenkin korvata tän niin sano vaan, hän kuiskasi. - En mä tiedä. Mulla ei ole enää kotia, nyyhkytit. Vinskillä taisi juuri silloin välähtää. Hän nosti kasvosi omiaan kohti. - Sä voit tulla asuun mun luo, hän sanoi hymyillen. Aloit hymyillä vaikka itkit edelleen ja halasit häntä. SanttuOlit alkanut saamaan uhkaussoittoja exältäsi ja et enää uskaltanut olla yksin kotona. Päätit soittaa Santulle ja pyytää häneltä apua. Kesti hetken ennen kuin Santtu vastasi. - Last Chance Garage, hän sanoi. - Hei Santtu. (S/N) tässä. Kuule mulla on ilmenny aika iso ongelma, sanoit. - Mikä? Kalanaamako? Santtu kysyi huolestuneena. - Ei. En mä sen takia olis huolissani. Se on (E/N). Se soittelee mulle uhkaussoittoja enkä mä uskalla enää olla yksin kotona. Pelkään et se stalkkaa mua, kerroit samalla kun kurkistit sälekaihtimen välistä pihalle. Santtu tuntui miettivän jonkin aikaa ja sanoi sitten: - Jos sä tulisit asuun tänne kunnes tilanne viilenee. Mä voin pyytää jätkii hakeen sut. - Oikeesti? Kiitti Santtu. Sä oot paras, henkäisit. - No problem, Santtu vastasi. HevihemmoIstuitte olohuoneessa kuunnellen heviä ja suudellen aika raskaalla kädellä, kun Hevihemmo ehdotti yhteen muuttamista. katsoit häntä hetken aikaa yllättyneenä mutta aloit sitten hymyillä ja painoi hellän suudelman hänen huulilleen. - Sopii, rokkikukko, hymyilit. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ti Toukokuu 30 2017, 13:44 | |
| Jatkuu KännitekstaritTurboSankarini: Hei muru. Voisiks tulla hakeen mut? (S/N): Toki mut mikä on vialla? Puhkesko rengas tai jotain? Sankarini: No ei kun... (S/N): Älä sano. Sä joit taas liikaa kotikaljaa? Sankarini: Jeah. (S/N): *huoh* selvä mä tulen. MotoRitari metallisella kädellä: E (S/N). Us uke? Prinsessa: Häh? Ritari metallisella kädellä: Ä aon us uke? Prinsessa: Siis täh? Ritari metallisella kädellä: T ä sa ue? Prinsessa: Sä oot kännissä vai mitä? Ritari metallisella kädellä: H eh. Prinsessa: Odota ulkopuolella. Mä tuun hakeen sut. Ritari metallisella kädellä: K VinskiHottis hiiri: (SSS/NNN)!!!! Sä oot niin upee ja mahtis. Mä en o mitään sun rinnallas. Söpöliini: Okei kuinka paljon sä oot juonu? Hottis hiiri: Pari kolme. Söpöliini: Mä tuun hakeen sut. Varaudu vuosisadan kankkuseen. SanttuLast Chance: Hei (S/N) voisiks vähän auttaa? Tyttö varjoiselta kujalta: Toki. Mikä on ongelma? Last Chance: No tota sanooko muutaman promillen rattis mitään? Tyttö varjoiselta kujalta: Ajoit sä kännissä? HevihemmoRockjumala: Hei beibe oisko nyt hyvä hetki pienille pusuille. Beibi: Ootsä ihan kunnossa? Rockjumala: Täydellisessä. Sä oot mun enkelini. Beibi: Sä et taida olla ihan kunnossa. Rockjumala: Oon mä ihan ok. Beibi: Kuule sä oot ihan kännissä. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Ke Toukokuu 31 2017, 20:27 | |
| Jatkuu Likainen Havanna - TurboOlit onnistunut saamaan liput Kuuban matkalle jonne olit pyytänyt koko porukan. Se oli jätkien ensimmäinen matkan Chicagon ulkopuolella. Heti kun pääsitte hotellille Vinski oli jo valmis ryntäämään uima-altaalle tiirailemaan tipuja. Saitte hänet kuitenkin huoneeseen vaihtamaan sentään vaatteet. Olit juuri vaihtanut yllesi bikinit kun Turbo tuli huoneeseen. Jäit tuijottamaan Turboa. Hänellä oli jalassaan pelkät mustat speedot ja et voinut kääntää katsettasi niistä lihaksista. Turbokin tuijotti sinua. Lopulta hän särkin tilanteen tulemalla luoksesi ja suutelemalla sinua. Et voinut sille mitään mutta takerruit Turboon kuin iilimato. Suutelitte niin kiihkeästi että kaaduitte sängylle. Kovin pitkälle ette kuitenkaan päässeet sillä ovelta kuului koputus ja sitten Vinskin ääni: - Hei te kaks. Joks te ootte valmiita? Mä haluun altaalle. Katsoitte toisianne hieman noloina ja lähditte altaalle. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) To Kesä 01 2017, 08:24 | |
| Jatkuu Haiteksti - MotoOlit valinnut lopputyösi aiheeksi hait ja yritit saada jotain aikaiseksi mutta pelkät tietokirjat ja netin tiedot eivät vain tuntuneet olevan avuksi. Aloit jo muutenkin olla väsynyt ja lopulta nukahdit työpöydän ääreen. Näit unta että olit ilkeän paronin sieppaama prinsessa. Seisoit vesirajan alle jäävässä kallioluolassa tippukiveä vasten sidottuna. Paroni Leipäjuusto virnisteli sinulle pahan suovasti. - No niin kultaseni. Isäsi on valmis maksamaan vaikka millaiset lunnaat sinusta mutta ei ollut mitään puhetta saako hän sinut elävänä takaisin, hän sanoi ja napasutti sitten sormiaan. Ritairn pukuinen Rasvanahka tuli paikalle ja sujautti kaulaasi raan ja verisen naudan paisti kimpaleen. Irvistit inhosta. - Vietä hauska hetki täällä hailuolassa. Kuulemma nousuvesi tulee tänne todella nopeasti. No nähdään tuon puoleisessa, Leipäjuusto naureskeli samalla kun velhon pukuinen Nuikki loihti kiven syrjään. Roistojen lähtiessä luolasta sisälle alkoi jo tulla vettä. Ennen pitkää vesi ylsi jo kaulaasi asti. Silloin näit sen. Valtava valkohain evä. Lihakimpaleesta lähtevä veri oli houkutellut sen paikalle. Yritit pysyä mahdollisimman liikkumatta mutta turhaan. Hai syöksyi suoraan kohti. Suljit silmäsi kauhusta. Ei hai kuitenkaan ehtinyt käydä kiinni sillä jokin iski sitä veden alla kunnolla kuonoon. Eteesi pintaan nousi Moto jolla oli merilevä silmälappu, korallista väsätty mekaaninen käsi ja merenmiehen pyrstö joka oli samaa väriä kuin hänen prätkänsä. - Moto, henkäisit. - Kestä vielä hetki. Saan sut vapaaks hetkessä, Moto sanoi ja ryhtyi vapauttamaan sinua. Ei aikaakaan kun olit irti köysistä ja Moto ui kanssasi kalliolle. Noustessaan kalliolle hänen pyrstönsä muuttui jaloiksi. Katsoit komeaa urhoasi hymyillen. - Kiitos, sanoit. Koska merenmiehet eivät voineet puhua astuttuaan maalle Moto tyytyi virnistämään. Heräsit äkkiä siihen kun Moto ravisteli sinua olkapäästä. - (S/N). Hei (S/N). Ootsä hereillä? hän kysyi. - Joo olen, sanoit ja katsoit Motoa. Hän seisoi edessäsi tavallisena marsilaishiirenä kuten yleensä. Huokaisit. - Ootko okei? Moto kysyi. - Joo oon. Näin vaan unta et olit merenmies, sanoit ja aloit sitten kertoa unestasi. Moto katsoi hetken sinua ja sitten lopputyötäsi. Hänellä alkoi raksuttaa. - Kuule, mitä jos käyttäisit sitä untas apuna ton lopputyön kanssa, hän ehdotti. Näytit hetken hämmästyneeltä mutta aloit sitten hymyillä. Moto oli oikeassa. Unestasi saisi aika hyvin aineistoa tekstiin. Suikkasin nopean suukon Moton poskelle. - Kiitti Moto. Sä oot todella mun oma merenmies, naurahdit. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) To Kesä 01 2017, 13:53 | |
| Aika jännittävä uni | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) Pe Kesä 02 2017, 14:24 | |
| Lil Hoss: Kiva et tykkäät . Jatkuu Lempiyhtyeesi/musiikkiTurboSuistamon Sähkö MotoJuice Leskinen VinskiTuure Kilpeläinen SanttuMaija Vilkkumaa HevihemmoOskar Merikanto Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) La Kesä 03 2017, 08:18 | |
| Jatkuu Mitä tavallisesti vohkit häneltä.TurboAurinkolasit. Tykkäät hieman pelleillä Turbon kustannuksella ja nappaat aika usein hänen aurinkolasinsa. Vaikka Turbo ei näekkään oikein hyvin ilman laseja hänestä näytät hyvältä lasien kanssa. MotoRintapanssari. Olet aina ihaillut Moton lihaksia ja sinulla on tapana vohkia rintapanssari vain saadaksesi ihailla Moton lihaksikasta rintakehää. VinskiHuivi. Sinä ja Vinski käytte usein takaa-ajoa koska tykkäät vohkia Vinskin huivin. - Hei! Takasin! Se on mun! Vinski huutaa. - Tuu hakeen höntti! naurat. SanttuVaaleansininen paita. Pidät Santun paidasta ja sinulla on tapana lainata sitä. Santusta paita sopii sinulle. HevihemmoSininen takki. Tykkäät takista ja vohkit sen aina välillä. Hevihemmon mielestä se sopii sinulle tosi hyvin. Ja hän todellakin antaa sinun napata sen vaikka se olisi vielä hänen päällään. Kommentoikaa pliis | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) La Kesä 03 2017, 09:25 | |
| Jotenkin alkoi naurattaa tuo huivijuttu | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13) | |
| |
|
| |
| Prätkähiiret mieltymys (K-13) | |
|