Jatkuu
A/N: Tää on sit viimeinen osio tätä juttua. Toivottavasti olette tykänneet ja jos haluatte toisen samanlaisen niin sanokaa vaan.
Häät - MiihkaliPaikka:
Vanha mestari, Uusikaupunki, Suomi
Värit:
Valkoinen ja pinkki
Kaaso:
Anni
Best man:
Moto
Morsiusneidot/sulhaspojat:
Minni, Santtu, Turbo, Vinski ja Rontti
Kakku:
Nelikerroksinen kakku joka on koristeltu vaaleanpunaisilla kukilla
Morsiusneitojen ja kaason puvut:
Valkoiset olkaimelliset kreikkalaistyyliset puvut ja bootsit
Sulhaspoikien ja best manin puvut:
Valkoiset paidat, valkoiset solmukkeet, valkoiset liivit, mustat takit, mustat housut ja mustat kengät
Hääpuku:
Valkoinen merenneito puku jossa on avoin selkä
Sulhasen puku:
Valkoinen paita, valkoinen solmuke, musta liivi, musta takki, valkoinen nenäliina rintataskussa, mustat housut ja mustat kengät
Reaktio:
Kun Miihkali näki sinun tulevan kohti alttaria hän ei yksin kertaisesti saanut sanaa suustaan. Papin piti rykäisrä kolmesti ennen kuin hän sai Miihkalin huomoin. Se sai sinut kikattamaan hieman.
Onnittelut:
" Sä näytät aivan ihanalta (S/N). Toi puku on upea. Onnea" Anni
" Mä uskon et teil on loistava tulevaisuus edessä. Onnea teille" Moto
" Teiniromanssi näyttäis täyttäneen tehtävänsä. Te ootte upea pari. Onnea kummallekkin" Santtu
" Te näytätte niin onnellisilta yhdessä. Onnea" Minni
" Kun mä näin teidät ekaa kertaa yhdessä niin mä teisin et siit tulis jotain. Onnea" Turbo
" Perheen perustamisesta vielä sen verran et toivottavasti saatte paljon lapsia" Vinski.
" Lippu korkeella häiskä. Ja (S/N) pidä miehes maan pinnalla" Rontti
Hääkimpun heitto:
Jotenkin kimppu onnistui putomaan suoraan Rontin syliin. Hän muuttui tulipunaiseksi kasvoiltaan ja koska Vinskin oli pakko nälviä oli lattialla oli kohta leikkimielinen kahakka käynnissä
Kommentoikaa pliis