Name: Prätkähiiret mieltymys
Paring: Lukijan valintojen mukaan.
Waring: Tästä tulee sitten suht pitkä.
Disclaimer: En omista Prätkähiiriä. Kunhan vain pidän hauskaa ja annan mielikuvituksen lentää.
A/N: Olen nyt pitkn aikaa lueskellut Marvel aiheisia preference-juttuja ja ajattelin että kokeilen itse samaa. Idea on siis siinä että lukija itse asettuu tarinan tytön osaan ja on lempihahmonsa tyttöystävä. Hahmoja ovat Turbo, Moto, Vinski ja Santtu. Otan toki myös hahmopyyntöjä ja ehdotuksia vastaan. Ja muistakaa sitten että tää on mun ensimmäinen kerta kun teen tällaista stooria joten olkaa armollisia. Kuitenkin nauttikaa
Merkkien selitykset.
(S/N): nimesi.
(S/S/N): sukunimesi.
(H/V): hiusten väri.
(S/V): silmien väri.
Miten tapaatte.TurboOlit kävelemässä kadulla, kun huomasit ohi ajavan moottoripyöräkolmikon. Kellanrauskea kaveri kiinnitti ensimmäisenä huomiosi. Pitkä ja lihaksikas kaveri jolla oli yllään huivi, nahkaliivi, varuste- ja pistoolivyö, farkut ja prätkäsaappaat. Kasvoja et kuitenkaan nähnyt kypärän takia. Jäit katselamaan kolmikkoa etkä huomannut, että lähellä seisoskellut pikkunilkki huomasi tilaisuutensa. Ennen kuin edes tajusit roisto nappasi jo käsilaukkusi ja lähti pakoon.
- Hei! huusit miehen perään.
Hunajanvärinen kaveri oli kuullut huutosi ja huomannut tilanteen. hän ampaisi salamana prätkällään kaverin perään. Seurasit jalan perässä ja näit kuinka kaveri nappasi konnan yhdellä hännän heilautuksella.
- Tiedäks, käsilaukun sisältö voi kertoo naisesta aika paljon. Se ei kuitenkaan tainnu olla sulla mielessä, kaveri sanoi nousten prätkän selästä ja lähetyessään konnaa.
Konna veti esille pistoolin mutta ei ehtinyt edes laukaista kun sankarisi jo täräytti häntä leukaan ja nappasi käsilaukun. Sitten sankari kääntyi puoleesi ja ojensi laukun.
- Kiitos, henkäisit hieman häkelytneenä.
- Ei ongelmaa neiti..., kaveri ei päässyt loppuun kun sanoit:
- (S/N). Nimeni on (S/N).
Sankari virnisti ja veti kypärän pois päästään paljastuen hiireksi.
- Mun nimi on Turbo, hän sanoi.
Hymyilit hieman ja vedit sitten esille muistilehtiön. Kirjoitit numerosi siihen ja ojensit sen Turbolle.
- Soita mulle, sanoit silmää iskien.
MotoOlit juuri tulossa kaupasta kun näit kadulla tapahtuneen jonkinlaisen onnettomuuden. Moottoripyörä lojui kyljellään maassa ja sen vieressä makasi maassa suurikokoinen harmaa köriläs toinen jalka prätkän alla. Riensit paikalle auttaaksesi loukkaantunutta.
- Hei oletko kunnossa? kysyit.
Vedit kypärän hänen päästään ja hämmstyit melkoisesti huomatessasi miehen olevan hiiri. Hiiri avasi hieman silmiään ja katsoi sinua tokkuraisesti. Ilmeisesti hänellä oli jonkin asteinen aivotärhdys kypärästä huolimatta.
- Kuka, kuka sä oot? mies kysyi tokkuraisesti.
- Mä olen (S/S/N). (S/N) (S/S/N), sanoit.
Mies virnisti.
- Bond-fani vai? hän kysyi
- Jeah vähä, myönsit nolona.
Bond-tyylinen vastaus oli sinulle aivan luonnollista.
- Oon Hiiri. Moto Hiiri, Moto sanoi virnistäen kuin paraskin Bond-näyttelijä.
Hymyilit ja työnsit prätkän pois hänen jalkansa päältä. Moto yritti nosuta mutta jalka ei ilmeisesti kestänyt astumista. Tulit avuksi ja häntä tukien lähditte kohti korjaamoa jonka osoitteen Moto oli antanut.
VinskiOlit pikaruokapaikan tarjoilija ja olit juuri vienyt tilauksen yhteen pöytään, kun yhden pöytäseurueen valkoinen kaveri vinkkasi sinulle silmää. Porukassa oleva nainen pyöritteli silmiään sen näköisensä että olisi arvannut mitä oli tulossa. Huomasit nopeasti, että valkoinen kaveri oli naistenmies tyyppiä. Ei sillä osasit itsekin pelata sitä peliä. Menit pöydän luo ja vedit samalla esille muistilehtiön.
- Mitä saisi olla? kysyit.
- Hodarit kaikilla mausteilla ja yks kuuma pusu, valkoinen kaveri virnisti flirttailevasti.
Virnistit takaisin yhtä flirttailevasti.
- Sori mut pusuja on jaossa vaan vapaa-ajalla, sanoit.
- Mikäs misun nimi on? kaveri kysyi.
- (S/N). Entäs sun komistus? kysyit.
- Vinski, Vinski vastasi.
Nainen pyöritteli silmiään ja kaksi muuta kaveria voihkivat. Teillä oli ilmiselvä flirttikisa menossa. Voittaja on se joka saa toisen sanattomaksi. Pitkällisen sanailun jälkeen keksit miten saisit Vinskin vaikenemaan. Nappasit servetin kirjoitit siihen puhelinnumerosi.
- Soita mulle muru, naurahdit ja lähdit kävelemään kassalle.
Vinski jäi tuijottamaan perääsi suu auki ällistyksestä.
SanttuOlit juossut jo pitkän aikaa pitkin katuja. Vaatteissasi oli veritahroja ja kasvosi olivat mustelmilla. Satoi kaatamalla vettä. Lopulta et enää jaksanut juosta. Istuit alas katukiveykselle ja aloit hiljaa itkeä. Miksi tämä oli tapahtunut sinulle. Kukaan ei voinut auttaa sinua ja miksi edes haluaisi. Olit aina ollut luuseri. Painoit kädet kasvoillesi yhä itkien. Äkkiä tunsit jonkun laskevan käden olallesi.
- Hei oletko kunnossa? kuului naisen ääni.
Hätkähdit ja käännyit ympäri vain nähdäksesi naisen, jolla oli punaruskea tukka ja sinivihreät silmät. Nainen seisoi vieressäsi sateenvarjon kanssa. Laskit katseesi. Nainen laskeutui viereesi.
- Miksi oot surullinen? Mikä hätänä? hän kysyi.
- Koska exäni hakkasi minut, nyyhkytit.
Nainen hämmästyi.
- Niinkö? hän kysyi.
Käännyit katsomaan naista hieman ärtyneenä.
- No niin niin. Vai luuletko että löin itse itseltäni nenän rikki, hymähdit.
Nainen peräytyi hieman mutta laski sitten kätesi olkapäällesi.
- Olen pahoillani. Mitä tapahtui? hän kysyi.
- Kerroin hänelle, että en enää halunnut olla hänen kanssaan ja hän suuttui siitä ja kävi päälle, selitit ja aloit taas itkeä.
Nainen hieroi olkapäätäsi rauhoittavasti ja ojensi sitten sinulle kätensä.
- Tule. Turha sun on täällä kadulla roikkua. Mun korjaamo on ihan tossa lähellä, hän sanoi hymyillen.
Epäröit ensin, mutta tartuit sitten ojennettuun käteen ja nousit naisen avustamana ylös.
- Mun nimi on muuten Santtu, Santtu sanoi hymyillen.
- (S/N), sanoit ja aloit jo hieman hymyillä.
Kommentoikaa pliis