Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Prätkähiiret mieltymys (K-13)

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi

Viestien lukumäärä : 13095
Ikä : 31

Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTi Heinä 11 2017, 08:25

Jatkuu Smile

Minni osa 11

Hänen ensimmäinen ajatuksensa
" Okei sisällä ollaan nyt vaan pitää etsiä... voi luoja"

Sinun ensimmäinen ajatuksesi
" Onks tää totta vai taas yks nälän aiheuttama hallusinaatio? Mä näen hiiriä"

Työsi
Sotilas
Kommentoikaa pliis Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyKe Heinä 12 2017, 08:55

Jatkuu Smile

Minni osa 12

Lempi TV-sarjasi
Muumien maailma
Vanha pala-animaatio sarja saa sinut palaamaan lapsuuteen.

Kun olet huonolla tuulella
Kiitos rottien aiheuttaman post traumaattisen stressihäiriön ansiosta jotkut päivät olivat suorastaan älyttömän huonoja. Muistikuvat eivät millään halunneet jättää sinua rauhaan ja yleensä jouduit oikein ponnistelemaan selittääksesi itsellesi että tapahtumat ovat menneisyyttä ja ettei sinulle enää käy niin. Tämä päivä oli taas ollut sellainen. Istuit huoneesi nurkassa ja hoit itsellesi puoli ääneen että kaikki on ohi. Minni tuli huoneeseesi ja löysi sinut piilostasi.
- (S/N)? hän kysyi ja laski kätensä olallesi.
- Älä koske muhun! kiljaisit mutta tajusit sitten vieressäsi olevan hahmon olevan Minni.
Katsoit häntä yhtä aikaa nolona ja pelästyneenä.
- Sori. Mä en tarkottanu huutaa. Mä mä vain..., et saanut hämmennykseltäsi sanotuksi mitään.
Minni hymyili ja halasi sinua.
- Mä ymmärrän. Ymmärrän täysin sua, hän kuiskasi.

Lapsellisin juttu mitä teette yhdessä
Katsotte piirrettyjä. Olette molemmat huomanneet että kipeänä paras pään tyhjentäjä on vanhat piirrossarjat. Ja mikä olisikaan hauskempaa kuin katsella hiiren jallittavan kissaa vanhassa piirossarjassa.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTo Heinä 13 2017, 09:11

Jatkuu  Smile

Minni osa 13

Videopeli mitä tykkäätte pelata
Crysis 2

Yhtäläisyydet
Teillä molemmilla on samanlaiset armeijan taisteluliivit.

Painajaisesi
Heräsit huutaen ja ponkaisit samalla istumaan. Minni heräsi huutoosi ja nousi istumaan viereesi. Hän hieroi olkapäätäsi ja yritti tyynnyttää sinua.
- Ei hätää. Se oli vain unta. Sä et ole enää siinä luolassa, hän hyssytteli.
Huohotit ja painoit kasvot käsiisi. Nämä painajaiset olivat tehdä sinut hulluksi. Minni tyynnytteli sinua ja hieroi hartioitasi.
- Mä olen täällä. Mä olen aina sun turvana, hän kuiskasi.
Nyökkäsit ja halasit Minniä yhä nyyhkyttäen.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyPe Heinä 14 2017, 08:57

Jatkuu Smile

Minni osa 14

Se mikä hänessä ärsyttää sinua
Koska Minni on kenraali hänen yksi juttunsa on käskyjen jako ja se on välillä aika ärsyttävää.

Lasten nimet
Poika: Jussi
Tyttö: Laura
Nämä nimet tulivat sinulle ensimmäisenä mieleen eikä Minnillä ollut niihin vastaan sanomista.

Prätkähiiret bestiksesi
Anni
Autoit Minnin joukkoja löytämään Annin ja hän oli teille oikein ennätyskiitollinen. Siitä alkoikin teidän tyttöjen välinen ystävyys ja shoppailureissut lähimmälle ostarille.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyLa Heinä 15 2017, 09:17

Jatkuu Smile

Minni osa 15

Lomakohteet
Suomi
Olet aina halunnut käydä Suomessa koska siellä on täysin puhdas luonto. Plutolaisten näpit eivät siis ole ehtineet aivan kaikkialle.

Suhdebiisi
Rakkauden nälkä Tuure Kilpeläinen
Pidätte toisistanne niin paljon että sivusta katsojat voisivat luulla teidän olevan symdiootilla kiinni toisissanne.

Yksi sana millä hän kuvaa sinua
Hiiri
Olet muuten hiljainen ja ujo mutta kun taistelu alkaa olet valmis näyttämään viholliselle kenen kanssa ovat tekemisissä.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptySu Heinä 16 2017, 09:22

Jatkuu Smile

Hukan enkelit - Minni
Olitte taistelussa raidereita vastaan kalliosolassa. Raiderit olivat onnistuneet väijyttämään porukan ja nyt lasertulta lensi kivikossa niin että sitä olisi voinut luulla ilotulitukseksi. Äkkiä yksi laser osui Minnin yllä olevaan ulokkeeseen ja se alkoi sortua.
- Minni varo! huusit, tönäisit tyttöystäväsi pois alta ja jäit itse kivien alle.
- (S/N)! EI! Minni huusi ja ryntäsi oitis kaivamaan sinua esiin.
Lopulta hän sai sinut esille. Olit aika ilkeillä verinaarmuilla ja mustelmilla.
- Oletko okei? Minni kysyi ja yritti saada sinua ylös.
- Joo olen. Urgh! Tai sit ei, voihkaisit kun yritit päästä seisaalleen.
Jalkasi ei suostunut toimimaan. Minni auttoi sinut ylös ja sai sinut tuettua. Hän vei sinut prätkälle ja auttoi kyytiin.
- Me tarvitaan lääkintämiestä. Suojatkaa selusta, Minni huikkasi kaahatessaan ulos taistelusta.
Kipu nousi nopeasti jalkaasi pitkin selkään ja sieltä niskan kautta päähän. Sinua alkoi huimata.
- Koita pysyä hereillä. Me ollaan kohta perillä, Minni sanoi.
Mikään ei kuitenkaan auttanut. Vaivuit tajuttomuuteen. Paljon myöhemmin palasit tajuihisi sairaalaosaston sängyssä. Yritit nousta istumaan mutta huimaus heitti sinut takaisin sängyn pohjalle. Joka paikkaa tuntui särkevän. Sitten Minni ja lääkäri tulivat sisälle.
- Hyvä oot hereillä, Minni sanoi.
- Mitä tapahtu? voihkaisit.
- Sait aikamoisen kivisateen niskaasi. Olet muuten kunnossa mutta nilkkasi on murtunut aika ikävästi, lääkäri kertoi.
Vilkaisit alas ja nostit peittoa. Nilkkasi todellakin oli kipsissä. Minni laski kätensä olallesi ja hymyili.
- Kiitti kun pelastit mut, hän sanoi.
Kohautit olkiasi.
- No problem, totesit.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyMa Heinä 17 2017, 09:18

Jatkuu  Smile

Ystävyys

Turbo
Te tykkäätte jutella vaikka kuinka pitkään. Istuitte sitten puistossa puun alla tai tulostaulun katolla.

Moto
Moto on porukan varsinainen prinssi uljas. Tykkäätte pelata roolipelejä ja joskus pelit saattavat mennä larppaamisen puolellekin.

Vinksi
Vaikka olette yhdessä ette voi olla nälvimättä toisianne. Vinskin egoilusta vain saa vaikka millä mitalla vedettyä vistiä ja samaten sinun hurjapäisyydestäsi.

Santtu
Tiedät Santun olevan se jolle voi avautua vaikeimmissakin tilanteissa. Hän on aina tukenasi.

Hevihemmo
Rakastatte molemmat heviä ja jaksatte jorata vaikka aamuun asti.

Minni
Minni auttoi sinut yli rottalomasta ja on auttanut sinua muutenkin kun painajaiset ja muut vaivaavat. Minni on todellinen ystävä.
Kommentoikaa pliis Smile
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 11984
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyMa Heinä 17 2017, 09:29

Moton kanssa olisi varmasti hauska pelata roolipelejä Smile Ja tuokin on varmast totta että Vinskin egosta on helppo laskea leikkä.
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyMa Heinä 17 2017, 10:10

Samaa mieltä ja niin on Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTi Heinä 18 2017, 09:24

Jatkuu Smile

Nolo ihastus momentti

Turbo
Olitte käymässä museossa kun Turbo yritti tehdä sinuun vaikutuksen. Olitte juuri saapuneet antiikin Roomaa käsittelevään saliin. Turbo vilkaisi sinua ja sujahti sitten sivummalle.
- Hei (S/N)! Tsekkaas tää, hän huikkasi.
Kun käännyit ympäri näit Turbon yrittämässä matkia jotakin jumalpatsasta. Sinulta pääsi huvittunut hihitys. Turbo virnisti ja yritti ottaa toisen patsaan asennon kun hänen tasapainonsa järkkyi ja hän romahti vasten mallinukkeja jotka oli puettu kuin roomalainen sotajoukko. Räminä sai vartijan paikalle. Riensit Turbon luo auttaaksesi hänet ylös.
- Oletko okei? kysyit.
Turbo nosti katseensa sinuun etkä voinut olla nauramatta. Hänellä oli päässään roomalainen sotakypärä jonka hevosenjouhi harja oli aika tavalla sekaisin. Turbo näytti nolota.
- Sori tosta, hän sanoi.
Hymyilit hihittäen ja autoit hänet ylös.
- No problem. Oikeestaan sä näytät aika hauskalta toi kypärä päässäs, naurahdit.

Moto
Istuitte puistossa puun alla ja nautitte päivän paisteesta. Moto katseli sinua hymyillen kun punoit kukkaseppelettä. Näytit aika tavalla keijukaiselta tai haltijaneidolta. Lopulta sait seppeleen valmiiksi ja käännyit Moton puoleen.
- Valmiina? kysyit.
Moto näytti hieman kummastuneelta.
- Valmiina mihin? hän kysyi.
Asetit kukkaseppeleen hänen päähänsä.
- Valmiina kruunaukseen keijuprinssiksi, sanoit hymyillen ja aioit jo suudella häntä kun tunsit jonkin lepttavan otsaasi vasten.
Nostit katseesi ja Moto nosti katseensa ylöspäin. Kukkaseppele oli houkutellut paikalle perhosia jotka istuivat nyt kukissa kuin koristeet. Moto virnisti.
- Tais tulla varsinainen perhoskruunaus, hän naurahti.
Tirskahdit punastuen.

Vinski
Istuitte olkkarissa katsomassa TV-jännäriä Sana sanaa vastaan kun huomasit sipsien loppuneen.
- Mä käyn hakemassa lisää mässyä. Kerro mistä jäin paitsi, sanoit ja lähdit kulhon kanssa keittiöön.
Täytit kulhon Estrella ja Taffel sipseillä ja tulit sitten takaisin. Huomasit Vinskin kirjoittavan jotain sohvapöytää vasten.
- Mitäs väsäät? kysyit.
Vinski hätkähti ja paperi lensi hänen käsistään.
- En mitään, hän sanoi ja yritti napata paperin mutta ehdit ensin.
" (S/N). Sä olet upein tyttö jonka olen koskaan tavannut. Marsissa mä ajattelin sen olevan Anni. Kun me jouduttiin tekemään pakkolasku Maahan mä luulin et se ois Santtu. Mut nyt mä näen sen. Sä olet mun elämäni rakkaus. En kyllä osaa sanoa jäisinkö Maahan vai veisinkö sut mukanani Marsiin...."
Katsoit Vinskiä huvittuneena.
- Sä kirjoitit rakkauskirjettä, naurahdit.
Vinski punastui nolostumisesta.

Santtu
Olitte vaateostoksilla ja olitte saaneet jätkät mukaan lähinnä kuormajuhdiksi. Jätkät olivat jo aivan näännyksissä kaupasta toiseen säntäilystä ja istuivat nyt odotuspenkeillä sovituskoppien lähellä. Turbo ja Vinski istuivat nojatuoleissa tylsistyneinä ja Moto oli napannut sivupöydältä matkailulehden ja lueskeli sitä.
- Oikeesti tytöt. Eiks tää jo ala riittää? Vinski voihkaisi.
- Hei, tytöt tarvitsee shoppailuhetkensä ja miehet yleensä hoitaa roudaamisen, hymähdit ja avasit sovituskopin verhon.
Edessäsi seisoi puolialaston ja todella punainen Santtu. Myös sinä punastuit aika vahvasti. Vinski kurkisti olkasi yli.
- Hyvältä näyttää Santtu, hän totesi.
- Pää kiinni, te molemmat sähähditte.

Hevihemmo
Olitte päättäneet maalata keittiön katon saadaksenne sen sopimaan muuhun huoneeseen. Makasitte molemmat telineillä ja maalasitte kattoa punaiseksi. Väri oli kirkas, räväkkä ja rokkaava. Siinä oli ainoastaan se huonopuoli että se oli erittäin herkkä sotkemaan vaatteet. Olit juuri aikonut käydä hakemassa teille molemmille lasit limua kun päähäsi putosi maaliämpäri. Hevihemmo katsoi alas pelästyneen näköisenä.
- Ootsä okei beibi? hän kysyi.
Nostit ämpärin päästäsi nauraen. Olit yltäpäältä punaisessa maalissa.
- Kaikki kunnossa. Oon vaan punainen kuin tomaatti, nauroit.
Hevihemmo näytti nololta mutta alkoi sitten myös nauraa.

Minni
Olitte ajatelleet tehdä pizzaa ja päätitte tehdä sen taikinaa myöten. Minni yritti kaulia pohjan tavalliseen tapaan mutta siitä ei ollut tulla mitään. Puistelit päätäsi ja otit sitten taikinan käsiisi.
- Katos tätä. Opin tän TV:stä, sanoit ja aloit pyörittää pizzapohjaa.
Onnistuit pari kertaa heittämään pizzapohjan mutta sitten se lensi Minnin päähän.
- Hups, sinulta pääsi tirskahdit ja punastuit aika tavalla.
Minni nosti pohjan naamaltaan nauraen.
- Nyt voi kyl sanoo et oon ollu pizzanaama, hän nauroi.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyKe Heinä 19 2017, 09:11

Jatkuu Smile

Halit

Turbo
Turbon halaus on yleensä herkkä ja lämmin. Hän kietoi käsivartensa olkapäittesi ympärille ja puristi sinut rintaansa vasten. Halaus kertoi sinulle aina että hän olisi aina luonasi.

Moto
Pari ensimmäistä kertaa Moton halatessa sinua luulit että hän rikkoisi kylkiluusi. Moto oli näyttänyt hieman nolota kun olit maininnut asiasta.
- Sori kukka. Mä en tajuu välillä mun voimia, hän sanoi.
- No problem. Mut hillitse vähän, totesit ja hieroit kylkiäsi.

Vinski
Vinskin halaukset ovat aina aika yllätyksellisiä sillä hän hyppäsi aina kimppuusi kulman takaa ja kietoi kätensä olkapäittesi ympärillen nauraen.
- Ylläri! hän hihkaisi.
- Vinski! Senkin höynä! nauroit.

Santtu
Tavallisesti Santun halaus oli myötätuntoinen ja lämmin. Hän halaa sinua yleensä kun olet poissa tolaltasi tai allapäin. Halaus sanoo aina että hän on aina kanssasi ja rakastaa sinua.

Hevihemmo
Te halailette toisianne aika paljon mutta vistikästä kuitenkin on se että halaukset päätyvät enimmäkseen suuteluun ja sitä kautta vuoteeseen.

Minni
Halaatte aika usein mutta enimmäkseen silloin kun olette joko kahden kesken tai jompi kumpi teistä on lähdössä tehtävälle. Sen tarkoitus oli sanoa:
" Palaan pian. Pysy ehjänä. Tavataan pian"
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTo Heinä 20 2017, 10:11

Jatkuu Smile

Olet sairas

Turbo
Kävelit kotiin yskien keuhkojasi pellolle. Kurkkusi oli äärettömän arka ja pukuhuoneen peilistä katsoessasi olit huomannut että kitarisasi olivat aivan valkoiset.
- Angiinaa, ajattelit tuskaisesti ja avasit oven.
Laikku tuli sinua vastaan haukkuen ja häntä viuhuen. Sen perässä tuli Turbo.
- Hei, kultsi...vau sä näytät kaameelta. Onks kaikki okei, hän sanoi.
- En, mulla on angiina, voihkaisit ja olit saman tien pudota lattialle.
Turbo nappasi sinut kiinni ja kokeili otsaasi.
- Sulla on kuumetta, hän henkäisi ja nosti sinut syliinsä.
Turbo kantoi sinut huoneeseesi ja laski vuoteelle.
- Odota tässä, hän sanoi ja häipyi paikalta.
Laikku tuli paikalle ja hyppäsi sängylle lohduttamaan sinua hellällä nuolaisulla. Silitit koiraa väsyneesti ja aloit taas yskiä. Turbo tuli takaisin puhelimen kanssa.
- Lekuri anto sulle reseptin tohon kurkkukipuun. Mä käyn apteekissa ja kaupassa. Haluuks sä jotain, hän kysyi.
- Suklaata ja Vilpittömässä mielessä kirja, yskit.
Turbo tuli luoksesi ja silitti otsaasi.
- Ei hätää hani, hän hymyili ja suuteli otsaasi.
- Mä tulen kohta takas.
Nyökkäsit ja rupesit lepäämään.

Moto
Olit voinut huonosti aamusta asti ja vatsasi kramppasi ihan hullun lailla. Olit oksentanut jo ainakin kolmesti ja et vain jaksanut/pystynyt enää liikkumaan vessan lattialta kipujen takia. Horus oli jo pariin otteeseen raapinut ovea saadakseen huomiosi mutta luovuttanut sitten tai niin ainakin luulit. Kipuilit lattialla kunnes kuulit oven käyvän.
- (S/N)! Oleks sä täällä! Moto huuteli.
- Makkarin kylppärissä! huusit ja ähkäisit taas kivusta.
Kuulit juoksuaskelia ja sitten ovi avautui. Moto seisoi typertyneenä ovella mutta riensi sitten luoksesi.
- (S/N), oleks sä kunnossa? Mikä hätänä? hän kysyi.
- Vatsa. Se kramppaa, ähkäisit.
Moto veti paidan vatsaltasi ja kokeili sitä.
- Ei se umpisuolelta vaikuta. Veikkaan vatsatautia, hän sanoi ja auttoi sinut ylös.
Moto tuki sinua vieden sinut vuoteelle. Sitten hän istui vierellesi sängyn reunalle.
- Tuoks mä sulle jotain? Moto kysyi.
- Kuumavesipullo ois kiva, voihkaisit.
Moto nyökkäsi ja lähti keittiöön. Hymyilit hiukan kun Moto tuli takaisin kuumavesipullon kanssa. Hän laski kuumavesipullon vatsallesi.
- Kiitos, huokaisit.
Moto silitti poskeasi hymyillen.
- No problem, hän sanoi.

Vinski
Kun Vinski tuli luoksesi hän näki sinut penkomassa paikkoja.
- Ööh mitä sä etsit? hän kysyi.
- Pilleripurkkia, totesit.
Vinski hätääntyi hetkessä.
- Täh? Mikä sul on? Flunssa? Influenssa? Suu ja sorkka tauti? hän kyseli ja kokeili samaa vauhtia pulssisi, lämpösi ja hengityksesi.
Työnsit Vinskin kädet pois.
- Lopeta. Se on vaan korvatulehdus, hymähdit.
Vinski näytti häkeltyneeltä ja aloitte molemmat etsiä purkkia. Lopulta Vinski löysi pilleripurkin sohvan alta.
- Löytyi, hän huikkasi ja ojensi purkin sinulle.
- Kiitti, sanoit hymyillen.

Santtu
Jos jotakin inhosit niin vatsatautia. Mikään syömäsi tai juomasi ei suostunut mahassa vaan tuli suurinpiirtein samaa vauhtia takaisin ylös. Pahimmillaan tämä sairaus veti sinut parin viikon paastokuurille. Santtu yritti auttaa sinua ja toi sinulle proteiinipirtelöitä ja suolakalaa. 
- Come on (S/N). Sun täytyy syödä, Santtu kehotti.
- Hei sä tiedät varsin hyvin et mä en saa pidettyä mitään alhaalla, hymähdit.
Santtu ojensi sinulle jaffalasin.
- Juo tuosta, hän kehotti.
Hörppäsit siemauksen ja jäit sitten lepäämään. Santtu silitti hiuksiasi hymyillen.
- Lepää vain, muru, hän sanoi.

Hevihemmo
Hevihemmo oli järjestänyt sinulle romanttisen illallisen. Huonompi juttu oli vain se että ruuassa oli tomaattia. Naamasi paisui kuin pullataikina ja muuttui punaiseksi. Hevihemmo näytti pelästyneeltä.
- Beibi, mikä sun on? hän kysyi.
- Tomaatti...allergia...mun...lääkkeet...happea! henkäisit ja yritit kaivella kassiasi.
Hevihemmo syöksähti laukulle ja veti esille kynän muotoisen pikalääkityksen. Olit vaipumassa anafylaktiseen shokkiin. Hevihemmo iski lääkeruiskun reiteesi ja lääke alkoi nopeasti vaikuttaa. Olit pudota lattialle mutta Hevihemmo sai sinut kiinni.
- Oletko kunnossa? Voi, muru. Oon tosi pahoillani. Jos vain oisin tienny, hän voihkaisi.
- Oon kunnossa. Kiitti sun, sanoit hymyillen.

Minni
Voihkit toimistossasi ja hieroit poskiasi. Sinulla oli poskiontelon tulehdus. Minni tuli luoksesi ja laski kätensä olallesi.
- Hei kulta. Oletko okei? hän kysyi.
- Poskiontelot tappavat mut, voihkit ja siirryit samaa vauhtia otsaan.
Minni katsoi sinua ja hymyili sitten.
- Mä tuon sulle kahvia. Haluutko muuta? hän kysyi.
- Kahvi käy mun ilman maitoa. Mulla laktoositon dieetti, voihkaisit puolittain vitsailevasti.
Minni naureskeli ja lähti kahvilaan.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyPe Heinä 21 2017, 09:37

Jatkuu Smile

Lempitekstiviestisi

Turbo
Sankarini: Kuule tiedätkö sä Bloody Maryn jutun?
(S/N): Kun pimeässä huoneessa sanot kolme kertaa peilin ääressä Bloody Mary näet peilissä verisen naisen. Tiedän. Miten niin?
Sankarini: Näin sen jutun yhdessä dokkarissa mut yks juttu jäi vähän epäselväksi. Mistä se kaikki veri tuli jos se nainen veti ittensä hirteen?

Moto
Ritari metallisella kädellä: Se Game of Thrones mitä suosittelit oli aika mielenkiintonen. Tulin katsoneeksi uuden kauden ekan jakson.
Prinsessa: Ai jaa. No oletko sä Khal?
Ritari metallisella kädellä: Joo ja sä varmaan olet Dany.

Vinski
Hottis hiiri: Tuli sitten katsottua se uuden kauden eka jakso viime yönä. Huippu!
Söpöliini: Onneksi pistit sen äänettömälle. Muuten ois yks lohikäärmekuningatar tullu sanomaan pari valittua sanaa.

Santtu
Last Chance: Kuule me ja pojat aiottais lähtee uimaan Michigan-järvelle. Tuleks mukaan?
Tyttö varjoisalta kujalta: Mä taidan jättää väliin. On aika kylmä vaik on kesä.
Last Chance: Älä ole vilukissa.

Hevihemmo
Rockjumala: Kuinka me voitais järjestää se huvipuistonkeikka jos meidän kaikki kamat on hukassa?
Beibi: Eiköhän me voitais tehdä poikkeus säännöstä.
Rockjumala: Ööh mitä sä meinaat?
Beibi: Accapellaa.

Minni
Kenraali Kaluuna: Eiks ole upea kuva.
Solttupimu: Jeah. Siin tuntuu hiljaisuus.
Kenraali Kaluuna: Joo meren hiljaisuus.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyLa Heinä 22 2017, 11:01

Jatkuu  Smile

Loukkaannut

Turbo
Olit laskeutumassa portaita samalla kun Laikku pyöri jaloissasi. Kompastuit koiraan ja putosit portaita alas. Kuulit kuvottavan rusahduksen ja sitten jalkaasi alkoi särkeä aivan hullun lailla.
- Aargh! Laikku! kiljaisit tuskasta.
Laikku asteli lähemmäs pelästyneen ja häpeävän näköisenä. Tiesit Laikun olevan pahoillaan ja että kompastuminen oli vahinko joten et viitsinyt sättiä koiraparkaa.
- Ei se mitään. Se oli vahinko mutta hakisitko hätäsignaalin, voihkaisit maaten puoliksi portaiden päällä.
Koira juoksi pois ja tuli pian takaisin suussaan hiirenpään muotoinen hätämajakka. Painot majakan nappia ja pudotit sitten koko laitteen lattialle vajoten kivun takia osittaiseen tiedottomuuteen. Heräisit vasta kun Turbo taputti sinua poskelle.
- Pampula, ootko okei? hän kysyi.
- Mun jalka. Se särkee. Putosin portaita, voihkit.
Turbo kääntyi katsomaan jalkaasi ja siirsi sitä. Kiljaisit kivusta.
- Taitaa olla murtunut. Sut on saatava sairaalaan, Turbo sanoi.
Hän nosti sinut syliinsä ja kantoi ulos prätkälleen. Hieman myöhemmin makasit sairaalasängyssä ja Turbo istui vieressäsi tuolissa. Lääkäri tuli paikalle.
- Röntgen-kuvien perusteella sanoisin että nilkassa on vaikea murtuma. Sen verran vaikea että se on leikattava, hän kertoi.
Turbo puristi kättäsi näyttäessäsi pelästyneeltä. Leikkaus oli sinusta aina hermostuttavaa. Eläinten leikkaaminen ei sinusta ole niin pelottavaa kuin ihmisten leikkaaminen. Eläinten anatomia on ihan erilainen.
- Ei hätää kulta. Kaikki käy hyvin, Turbo kuiskasi rauhoittavasti.
Paljon myöhemmin istuit jalka paketissa sairaalavuoteessa juoden kahvia ja lukien lehteä kun jätkät ja Santtu ilmaantuivat paikalle.
- Hei, kaverit, sanoit hymyillen.
- Mitäs meidän invalidi? Vinski naurahti.
- Vinski! Santtu kivahti mikä sai sinut nauramaan.
- Ei se mitään. Olenhan mä tavallaan invalidi, nauroit.

Moto
Olit juuri keittänyt teetä ja kaatamassa kuumaa vettä kuppiin kun Moto avasi yllättäen keittiön oven. Käännyit yllättyneenä ympäri ja kaadoit vahingossa kuumaa vettä kädellesi. Kiljaisit ja pudotit vedenkeittimen kädestäsi tarrataksesi toiseen käteesi. Moto nappasi vedenkeittimen ja laittoi sen pöydälle. Sitten hän kääntyi katsomaan sinua.
- Oletko kunnossa? Sattuiko? hän kysyi.
Nyökkäsit kivun kyyneleet silmissäsi. Moto ojensi kätensä.
- Anna kun katson, hän sanoi ja sai sinut ojentamaan loukkaantuneen kätesi.
Kädessäsi oli aika ikävän näköinen palovamma. Moto nyökkäsi, avasi vesihanan kylmälle ja työnsi kätesi vesihanan alle. Irvistit kivusta mutta pian kipu alkoi hellittää. Aloit jo rentoutua kun Moto kävi hakemassa jääpussin ja asetti sen kädellesi. Suustasi pääsi helpottunut voihkaisu kun istuit avokeittiön baarijakkaralle. Moto toi sinulle teekupin ja istui viereesi hymyillen.
- Tohon varmaan tulee rakko mut onneks ei siihen mitään pahempaa tullu, hän sanoi.
Nyökkäsit ja maistoit teetä hieman kivuliaasti irvistäen.

Vinski
Olitte koko porukka menneet uimaan Michigan-järvelle. Olit pukeutunut vaaleankeltaisiin urheilubikinieihin ja valmistauduit juoksukisaan Vinskin kanssa.
- Paikoillanne, aloitit.
- Valmiit, Vinski jatkoi.
- Viimeinen vedessä on mätä muna, naurahdit ja säntäsit juoksuun Vinski aivan kannoillasi.
Juoksit täyttä vauhtia ja sukelsit veteen hihkuen ja nauraen. Samassa tunsit että jokin oli vinossa. Pohkeesi alkoi kouristella ja tajusit sen olevan kramppi. Hätäännyit.
- Vinski! Auta! huusit.
Vinski ui luoksesi ja yritti saada sinut ylös. Se oli todella vaikeaa sillä jokin tuntui tarttuneen jalkaasi. Aivan kuin köysi tai levä. Vinski sukelsi allesi ja huomasi jalkasi olevan jäykkä kuin lauta. Vinski nousi pintaan ja huusi:
- Jätkät! Tulkaa avuks! (S/N):llä on kramppi!
Turbo ja Moto sukelsivat veteen ja tulivat avuksi. Kolmikko sai sinut ylös vedestä ja kantoi rannalle. Yskit vettä samalla kun Moto laski sinut rannalle jalkasi oli edelleen jumissa. Vinski alkoi hieroa jalkaasi ja se alkoi rentoutua. Vinski katsoi yllesi ja huohotti vettä valuvana. Samoin Turbo, Moto ja paikalle tullut Santtu.
- Ootko okei söpöliini? hän kysyi.
- Jeah. Kiitti komistus, henkäisit.

Santtu
Olit auttamassa Santtua korjaamolla kun roskalaatikon kansi putosi päähäsi ja putosit istumaan kadulle otsaasi hieroen. Santtu oli kuullut rämähdyksen ja riensi paikalle.
- Oletko okei? Santtu kysyi.
- Ei tässä mitään. Roskalaatikko vain kävi kimppuuni, ähkäisit ja pitelit otsaasi.
Santtu auttoi sinut ylös ja ohjasi sinut sisälle. Istuit tuolille samalla kun Santtu kävi hakemassa ensiapulaukun. Tultuaan takaisin hän ryhtyi puhdistamaan haavaa. Haava ei onneksi ollut syvä. Itse asiassa se oli pintanaarmu vaikka valuttikin aika tavalla verta.

Hevihemmo
Olit harjoittelemassa aikidoa puisen harjoittelumiekan kanssa Hevihemmon seuratessa treenejä sivusta. Aloit olla jo aikamoinen ninja. Äkkiä kuitenkin jokin olkapäässäsi napsahti ja putosit polvillesi olkapäätäsi hieroen. Hevihemmo juoksi luoksesi.
- Mitä kävi? hän kysyi.
- En tiedä. Jokin niksahti pois paikaltaan, ähkäisit ja hieroit olkapäätäsi.
Hevihemmo kokeili olkapäätäsi ja uikahdit kivusta.
- Sun olkapääs on poissa paikaltaan. Koita kestää. Mä soitan lekurille, Hevihemmo sanoi ja oli menossa kun tarrasit häntä lahkeesta.
- Unohda lekuri ja rusauta se paikalleen, ähkäisit.
- Täh? Hevihemmo 
- Mä kestän kyllä, kirahdit kivusta.
Hevihemmo käänsi sinut selälleen ja otti sinua kädestä. Hän näytti huolestuneelta.
- Purista kun sattuu paljon, hän sanoi ja naksautti olkapääsi paikalleen.
Puristit kättä kouristuksen omaisesti ja kiljaisit kivusta. Hevihemmon ilme muuttui aika tuskalliseksi sillä puristus oli aika kova.

Minni
Aavikkomyrsky oli iskenyt kenttätukikohtaan ja jo pari joukkueen jäsentä oli ottanut osumaa. Sinä ja Minni olitte joukkueen johdossa.
- Tää myräkkä on kyl ennätys sanon mä. Pari kertaa oon kokenu tällaista ja silloin mä löysin Turbon kanssa hylätyn avaruusaluksen, Minni yski ja tuli telttaan yltäpäältä hiekassa.
- Radio ei toimi. Tuuli sekoittaa aaltoja, kerroit.
- Yritä vielä. Eiköhän me saada joku kiinni, Minni sanoi.
Ryhdyit taas puuhaamaan radion kimpussa, kun tunsit jonkin olevan vialla. Käännyit ympäri ja näit raiderin tulevan sinua kohti sen näköisenä kuin olisi ollut kauhuleffassa. Kaverilla oli kädessään putken pätkä. Hyppäsit ylös, mutta ennen kuin ehdit vetää pistoolia raideri jo huitaisi sinua putkella. Lensit maahan ja voihkit kivusta. Raideri käveli yllesi ja aikoi kalauttaa uudestaan kun Minni syöksyi hänen kimppuunsa. Raideri iski päänsä radiopöytään ja vaipui tajuttomana maahan. Minni kääntyi puoleesi ja nosti päätäsi. 
- Oletko okei? hän kysyi.
Ainoa mitä suustasi sillä hetkellä pääsi oli:
- Uuh.
Sitten päässäsi pimeni. Myöhemmin palasit tajuihisi lääkintäteltassa pää siteissä. Minni istui vieressäsi.
- Mikä olo? hän kysyi.
- Aivot tuntuu hyytelöltä ja päätä särkee, voihkit.
- Ei ihme. Sä sait putkesta päähän, Minni totesi.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptySu Heinä 23 2017, 08:23

Jatkuu Smile

A/N: Uus hahmo. Miihkali

Miihkali osa 1

Miten tapaatte
- Tossa on kamat. Naisten makuutilat on käytävän päässä, aliupseeri totesi ja pudotti käsiisi vapaustaistelijoiden univormun.
Nyökkäsit hieman vaivautuneen näköisenä ja lähdit liikkeelle. Miksi ihmeessä isäsi pitikään saada sinut armeijaan. Armeija oli ollut sinusta mahdottoman ikävä ja kurinalainen paikka. Vapaustaistelijat vaikuttivat oikeastaan paremmalta paikalta näin ensinäkemältä. Olit niin ajatuksissasi ettet huomannut nuorta poikaa ennen kuin törmäsit häneen. Varusteesi putosivat maahan. Te molemmat punastuitte korvianne myöten.
- Öh sori. Mä en nähny sua, nuorukainen sopersi ja laskeutui polvilleen keräämään tavararoita.
- Ei se mitään. Mähän se suhun törmäsin, sanoit ja aloit myös keräämään tavaroita.
Olit ottamassa laserpistoolia kun huomasit laskeneesi kätesi nuorukaisen kädelle. Nostitte molemmat katseenne. Poika virnisti hieman nolon näköisenä. Hänellä oli vaaleanruskea turkki ja ruskeat hiukset joissa oli oranssi raita.
- Vähän kuin nougatsuklaa, huomasit ajattelevasi.
- Mun nimi on Miihkali, poika sanoi hymyillen.
- (S/N), vastasit.

Ensitreffit
Sinusta ja Miihkalista oli tullut pian hyvät ystävät ja ei aikaakaan kun hän pyysi sinua mukaansa drive-in-teatteriin katsomaan filmiä nimeltä 10 ajatusta ajasta. Istuitte molemmat prätkien selässä ja seurasitte filmiä. Vilkaisit Miihkalia ja hymyilit. Poika oli suorastaan sanoin kuvaamattoman söpö.

Hän pyytää sinua tyttöystäväkseen
Miihkali juoksi sinut kiinni täpötäydessä ruokalassa.
- Hei, (S/N). Mun on kysyttävä sulta jotain, hän huohotti.
Et ehtinyt kysyä mitä hän aikoi kysyä kun ruuhka veti sinut mukaansa. Olit juuri saanut ateriasi kun törmäsit taas Miihkaliin.
- Niin mun piti kysyä et..., taas keskeytys kun joku veti Miihkalin mukaansa.
Olit jo päässyt pöytään kun äkkiä kuului Miihkalin voimakas ääni:
- (S/N)!
Käännyit katsomaan äänen suuntaan ja huomasit Miihkalin seisovan yhden pöydän päällä.
- Mä olen yrittänyt kysyä tätä koko lounaan ajan ja nyt mä sen kysyn. Ryhdyks mun tyttöystäväks! hän huusi.
Täpötäysi ruokala vaikeni täysin ja kaikki tuijottivat sinua odottaen vastausta. Olit punastunut kuin tomaatti mutta nousit pöydälle ja loikkasit voltilla Miihkalin luo.
- Jeah! hihkaisit ja koko ruokala ryhtyi hihkumaan.
Kommentoikaa pliis Smile
Last Chance
Admin

Viestien lukumäärä : 11984
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptySu Heinä 23 2017, 14:13

Kiva kun Miihkali on myös mukana Smile
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyMa Heinä 24 2017, 08:33

Lil Hoss: Kiva et tykkäät Smile. Jatkuu

Miihkali osa 2

Ensi suudelma
Miihkali oli vienyt sinut iltakävelylle ympäri vapaustaistelijoiden tukikohtaa ja jäitte toivon puutarhaan katselemaan Deimosta ja Phobosta. Hymyilit hiukan kahden kuun valossa ja katsoit sitten Miihkalia. Hän oli tehnyt varsinaisen Romeo tempun hakiessaan sinua ulos. Olit kuullut koputuksen ikkunasta ja huomasit Miihkalin ikkunalla pyytämässä sinua ulos. Miihkali vilkaisi sinua mutta katsoi siteen ujosti pois päin. Käänsit sitten katseensa takaisin kuuihin. Sitten tunsit kosketuksen hiuksissasi ja vilkaisit Miihkalia. Miihkali punastui aika raskaasti kun huomasit hänen yrittävän asettaa kukkaa hiuksiisi.
- Öh tota, hän änkytti nolon näköisenä.
Otit kukan Miihkalilta ja katselit sitä lempeästi. Käänsit sitten katseesi Miihkaliin ja suikkasit nopean suukon Miihkalin suulle. Miihkali näytti hieman häkeltyneeltä, vilkaisi sitten sivuilleen ja veti sinut sitten lähelleen.
- Mun oli tarkotus tehdä alote, hän totesi ja suuteli sinua hellästi.

Lempinimet
Sinun lempinimesi hänelle: Solttupoju
Miihkali on sinua vuoden vanhempi ja kokeneepi vaikka joissain kohdissa käyttäytyykin kuin teini-ikäinen. Se on sinusta vain söpöä.

Hänen lempinimensä sinulle: Gabriella
Olet aina pitänyt High School Musical-elokuvista ja Miihkalista itse asiassa muistutat hiukan elokuvan toista päähenkilöä.

Yhteystiedot
Hänen: Rambo

Sinun: Miss Kovis
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTi Heinä 25 2017, 08:56

Jatkuu Smile

Miihkali osa 3

Mistä hän pitää sinussa
Tyttömäisyys. Vaikka olet sotilas ja vapaustaistelija niin et ole niin kovis kuin mitä ensi alkuun luulisi. Tykkäät rauhallisista hetkistä kahden kesken ja muusta sellaisesta. Toisaalta tehän olette molemmat vapaustaistelijoiden nuorimmat.

Mistä pidät hänessä
Nokkeluus. Miihkali on sinusta suorastaan hämmästyttävän nokkela. Oli tilanne millainen vain Miihkali keksii nopeasti miten toimia. Vaikka hän on sedälleen ja tämän kavereille lähinnä sidekick niin sinulle hän on enemmän kuin apuri.

Sinut siepataan
- Kiva et mä tapaan vihdoin sun setäs, sanoit kun lensitte avaruusaluksella kohti maata.
Miihkali oli ottanut sinut mukaansa reissulle Maahan. Hiiripoika vilkaisi sinua ujosti hymyillen.
- Jeah kunhan ei törmätä taas tulostauluun, hän totesi.
- Jos mä hoidan laskeutumisen niin ei ainakaan tuu kolareita. Kuinka monta alusta siihen tulostauluun edes on törmänny? ihmettelit.
- Tähän mennessä neljä, Miihkali naurahti juuri kun hälytin pärähti soimaan.
Käännyitte molemmat hälytyksen puoleen.
- Mitä nyt? kysyit.
- Rotat on näemmä onnistunu pääseen sabotoimaan meidän aluksia. Rungos on pommi, Miihkali ilmoitti.
- POMMI?! huusit.
Sait kuitenkin pian hätääntymisesi kuriin.
- Äkkiä pakokapseleille, sanoit ja säntäsit juoksuun.
- Miks mä en o koskaan tullu ajatelleeks tota, Miihkali mutisi lähtiessään perääsi.
Loikkasitte pakokapseleihin ja veditte hätäviuista. Kapselit irtautuivat aluksesta juuri kun alus oli päätynyt Chicagon ilmatilaan. Sinun aluksessasi näytti kuitenkin olevan jokin vialla.
- Miihkali! Mun kapseli on vauriotunu! Mä en voi ohjata sitä! huusit radioon mutta näytti siltä että myös radio oli mykistynyt.
Aluksesi syöksyi suoraan kohti pilvenpiirtäjää ja ainoa mitä keksit oli hätälaskuasento. Kapseli rysähti suoraan ikuunan läpi toimistoon. Vaikka olit turvavöissä lensit tuulilasin läpi ja kierit pitkän matkaa lattialla ennen kuin pysähdyit. Päätäsi jyskytti ja onnistuit avaamaan silmäsi vain nähdäksesi hämäriä hahmoja ylläsi. Sitten päässäi pimeni.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyKe Heinä 26 2017, 08:40

Jatkuu Smile

Miihkali osa 4

Hän pelastaa sinut
Palasit hitaasti tajuihisi vain huomataksesi makaavasi tutkimuspöydällä sidottuna. Voihkaisit ja suljit silmäsi uudestaan.
- Sano mulle et tää on se eilisillan kanahampurilainen, ajattelit ja avasit toisen silmäsi yläpuolellasi seisoivat Leipäjuusto ja Nuikki.
- Niin mun tuuria. Ei o, ajattelit.
- Hmm sinua en muistakkaan, Leipäjuusto totesi tutkiessaan kasvojasi.
- No oonkin uus Maassa, totesit hieman närkästyneenä.
Juuri silloin Rasvanahka ryntäsi sisälle.
- Pomo! Ne hiiret on tulossa tänne, hän ilomitti.
Leipäjuusto kääntyi takaisin katsomaan sinua.
- Sinä taidatkin kuulua heihin, hän mutisi.
- Ei kun matkustan yksin, yritit selittää.
Et todellakaan halunnut saattaa Miihkalia vaaraan mutta et onnistunut siinä kovin hyvin sillä labran ovi räjähti ja Miihkali seisoi ovi aukossa laseraseen kanssa.
- Selvän teki kalat. Päästäkää (S/N) tai mä harrastan heittokalastusta laserilla, hän murahti.
Nuikki ja Rasvanahka nostivat kätensä ylös mutta leipäjuusto nappasi pöydältä laseraseen ja painoi sen piipun ohimollesi.
- Ei askeltakaan poika tai tyttö menettää henkensä, hän uhkasi.
Olit jotenkin onnistunut irroitamaan kätesi siteistä ja iskit Leipäjuustoa naamaan. Kalapomon hoippuessa taaksepäin iskusta nappasit aseen ja ammuit siteet hajalle. Miihkali riensi luoksesi ja auttoi sinut ylös pöydältä.
- Ootko okei? hän kysyi.
Nyökkäsit ja halasit häntä. Juuri silloin loput Prätkähiiristä ajoi paikalle.
- Näemmä sä onnistuit pelastaan neidon hädästä, Vinski naurahti.
- No lähinnä hämäsin, Miihkali totesi niskaansa hieroen.

Hän huomaa sinussa jotain
Istuit sängylläsi lukemassa Spider-man sarjakuvaa kiehuen jännityksestä kun kuulit ovelta koputuksen. Olit vähällä pudottaa lehden ja menit ovelle. Pysähdyit hetkeksi ja katsoit lehteä. Peter Parkeriksi naamioitunut Carnage kävi M.J:n kimppuun oven takaa. Laskit lehden pöydälle ja vedit pöytälaatikosta aseen. Kurkistit ovi silmästä. Oven takana seisoi Miihkali. Mutta oliko se Miihkali? Sehän saattoi olla oikeasti avaruussymbiootti. Avasit hiljaa oven ja päästit Miihkalin sisälle. Kun hän astui sisälle huoneeseesi paiskasit oven kiinni ja painoit pistoolin piipun hänen takaraivoonsa.
- Okei sä saat vastata kolmeen kysymykseen henkilöllisyyden varmistamiseksi. Mikä leffa me katottiin viime viikonloppuna? Kuka on mun suosikki supersankari? Mikä on James Bondin koodinumero? sanoit käskevästi.
- Mitä? Miihkali hämmsätyi.
- Vastaa! kivahdit.
- Pelon maantide, Spider-man ja 007. Mitä häh? Miihkali ihmetteli.
Laskit pistoolin ja sytytit valot.
- Sori tosta. Mä vaan halusin varmistaa et sä oot sä, selitit.
- Miten niin mä oon mä? Miihkali kysyi.
Otit lehden pöydältä ja ojensit sen hänelle. Miihkali selaili lehteä ja katsoi sitten sinua huvittuneena.
- Luuliks sä et mä olen Carnage? hän naurahti.
- Hei avaruussymbiootteja on, hymähdit.
- Joo mut ei muhun ainakaan o pesiytynyt ja varsinkaan punasta, Miihkali naurahti.

Mistä hiustyylistäsi hän pitää
Pitkä ja avoin. Hiuksesi ovat aina jopa taistelussa auki mikä saa sinut näyttämään Miihkalista totaaliselta soturilta.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTo Heinä 27 2017, 09:05

Jatkuu Smile

Miihkali osa 5

Minne hän tykkää antaa sinulle suukon
Olkapää. Aina kun istutte kalliolla katselemassa tähtitaivasta keskellä yötä ja painaudut Miihkalia vasten hän painaa hellän suukon olkapäällesi.

Lemmikisi
Pesukarhu. Kyllä sinulla on lemmikkinä pesukarhu nimeltä Meeko, jonka otit mukaasi Maasta. Pikkukaveri oli loukkaantunut ja halusit auttaa sitä. Miihkali oli hetken aikaa erimieltä mutta totesi sitten että ei yksi pesukarhu Marsin ekosysteemiä horjuttaisi ja sitä paitsi Meeko on uros.

Sinä itket
Olit juuri tullut treenaamasta kun löysit viestin eteisen pöydältä. Nostit sen ylös ja aloit lukea.
" Haluamme esittää surunvalittelumme ja kertoa että isänne on kuollut tehtävän aikana. Marsin armeija "
Lyhyt ja ytimekäs mutta se sai silti sinut pois tolatasi. Olit aina ollut isin tyttö ja nyt plutolaiset olivat vieneet hänet sinulta. Istuit sohvalle yhä järkyttyneenä. Aloit hitaasti itkeä ja painoit pääsi polviisi. Miihkali tuli juuri silloin sisälle ja näki sinut.
- Hei, Gabriella. Mikä on? hän kysyi ja tuli luoksesi.
Et pystynyt puhumaan vaan ojensit kirjeen hänelle. Miihkali luki sen läpi ja rutisti sen sitten vihaisesti palloksi. Armeija ei ollut koskaan osannut olla loukkaamatta jonkun tunteita. Miihkali kietoi kätensä ympärillesi ja halasi lohduttavasti.
- Ei hätää. Mä olen tässä, hän kuiskasi ja silitti selkääsi.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyPe Heinä 28 2017, 09:02

Jatkuu Smile

Miihkali osa 6

Suosikkielokuvasi
Star wars force awakens

Kansallisuutesi
Marsilainen. Olet täysverinen marsilainen ja se jos mikä saa sinut taistelemaan plutolaisia vastaan. Sinun kotiasi ei mikään muukalaiskala tuhoa.

Iskurepliikit
"Kuuliks muuten et Lucy menee naimisiin. Mentäiskö mekin"
Pudotit tavarasi ja käännyit tuijottamaan Miihkalia suu auki.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyLa Heinä 29 2017, 09:00

Jatkuu Smile

Miihkali osa 7

Miten nukut
Nukutte molemmat kyljellänne ja Miihkali on kietonut toisen kätensä hartioillesi.

Hän pyytää sinua muuttamaan yhteen
Istuitte jälleen kalliolla katselemassa tähtitaivasta. Olitte jutelleet jo kauan mitä haluaisitte tehdä tulevaisuudessa. Olit painanut pääsi hänen olkaansa vasten kun Miihkali kysyi:
- Muutettaisko yhteen?
Katsoit häntä hieman kysyvästi.
- Tarkotiks sä tota oikeesti? kysyit.
Miihkali näytti hieman nololta mutta nyökkäsi. Aloit hymyillä ja annoit hänelle suukon poskelle.
- Sopii mulle, sanoit.

Kännitekstarit
Rambo: Hei, beibe. Kuis kulkee.
Miss Kovis: Miihkali mis sä olet?
Rambo: Bileissä missäs muualla.
Miss Kovis: Älä vaan sano et muut raahas sut taas Seitsemään koiraan.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptySu Heinä 30 2017, 09:10

Jatkuu Smile

Miihkali osa 8

Lempiyhtyeesi/musiikki
Musta barbaari

Mitä tavallisesti vohkit häneltä
Liivi. Aina kun Miihkali on laskenut liivinsä jonnekkin ja kääntänyt selkänsä sinulla on tapana napata liivi ja kipaista pakosalle. Yleensä tämä johtaa leikkimieliseen takaa-ajoon.

Hän on kateellinen
Olitte baarissa juhlimassa jälleen yhtä takaisin voitettua aluetta. Olit juonut jo aika raskaasti, mutta et niin raskaasti ettet pysyisi pystyssä, kun paikalle toikkaroi yksi kaveri joka oli jo aika vahvassa tilassa.
- Hei, beibi. Läheks parketille, kaveri sammalsi.
- Sori, mut jätän väliin, totesit viileästi ja yritit kääntyä takaisin tuoppisi puoleen kun kaveri tarttui sinua käsivarresta.
- Mä en ota vastaan kielteistä vastausta, mies murahti.
Et oikein tiennyt mitä tekisit mutta onneksi Miihkali tuli avuksi.
- Jätä se rauhaan, hän sanoi ja tönäisi kaverin kauemmas.
Kaveri lähti mumisten jotain epämääräistä ja Miihkali kääntyi puoleesi.
- Ootko kunnossa? hän kysyi.
- Jeah, oon, nyökkäsit ja Miihkali istui viereesi.
- Ehkä on parempi et mä istun täs vahdissa, hän tuumasi.
- Mitä? Ootsä mustasukkanen? kysyit naurahtaen.
Kommentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyMa Heinä 31 2017, 08:42

Jatkuu Smile

Miihkali osa 9

Hän pyytää sinua treffeille
Olit juuri avannut varustekaappisi oven kun huomasit sen ovessa viestin.
" Lähdetkö leffaan? T: Solttupoju"
Vilkaisit vähän matkan päässä seisovaa Miihkalia joka jutteli jonkun kaverinsa kanssa ja virnistit. Hetken kuluttua Miihkalin päähän kopsahti paperipallo.
" Sopii. T: Gabriella"
Miihkali vilkaisi sinua ja te molemmat hymyilitte.

Treffiasusi
Värillinen farkkutakki, värilliset, ei liian tiukat farkut, joissa leveät käänteet housunlahkeissa, reppu ja bootsit.

Mitä tykkäätte tehdä yhdessä
Tykkäätte lukea sarjakuvia. Sinulla onkin aika kattava valikoima Marvelin supersankarisarjakuvia joita te kaksi suorastaan ahmitte.
Koomentoikaa pliis Smile
Prätkämimmi

Prätkämimmi

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 EmptyTi Elo 01 2017, 09:30

Jatkuu Smile

Miihkali osa 10

Heidän treffiasunsa
Valkoinen t-paita, farkut ja bootsit.

Hän on sairas/loukkaantunut
Seurasit sivusta kun jätkät pelasivat jenkkifutista. Miihkali oli saanut pallon ja juoksi kohti maalia kun Vinski syöksyi hänen jalkoihinsa onnistuen kaatamaan hänet. Turbo ja Moto syöksyivät myös päälle yrittäen estää nuorukaisen etenemisen, mutta Miihkali onnistui kuin onnistuikin kiskomaan itsensä maalirajan yli kaikki kolme hiirtä niskassaan. Kun pojat nousivat maasta huomasit Miihkalin ontuvan. Riensit hänen luokseen.
- Ootko okei? kysyit.
- Ei hätää. Vaan pintanaarmu, Miihkali vähätteli vaikka näit aivan selvästi että hänellä oli kovat kivut.
Pistit hänet istumaan penkille ja aloit tutkia jalkaa. Nilkka oli aika lailla turvoksissa ja kun liikutit jalkaa Miihkalin ilme kyllä kertoi että sattui ihan sairaasti.
- Sun nilkkasi on nyrjähtäny. Jätkät hei! Tuokaa jääpussi ja sidettä! huusit jo ylös menneille jätkille.
Hetken kuluttua Moto tuli paikalle jääpussin ja siderullan kanssa.
- Sattuko pahasti? hän kysyi ja laski kätensä siskonpoikansa olalle.
- Ei täs mitään, Miihkali ähkäisi kun kiedoit jääpussin nilkan ympärille siteen kanssa.
- Se siinä. Kylmän, kohon ja kompression pitäis auttaa, totesit.

Kun hän tajusi rakastavansa sinua
Olitte viettämässä iltaa ruokalassa kun joku tuli paikalle karaokeleitteiden kanssa. Ei aikaakaan kun jengi alkoi esittää erilaisia biisejä jotkut hyvin, jokut huonosti ja jotkut hyvinhuonosti. Juuri kun yksi kaveri oli saanut esitettyä kappaleen nimeltä Bagdadin kutsu valonheittimet osuivat teihin ja teitä alettiin töniä lavalle.
- Antaa palaa rakastavaiset. Vetäkää rakkauslaulu, jengi huuteli.
Vilkaisitte toisianne ja sitten eteen ilmestyivät sanat. Biisi oli Romeo ja Julia.
- Puutarhan Veronan kauneimman kanssas nähdä sain. Nyt mietin vain rakkaimpain milloin nään sen uudelleen, aloit laulaa.
- Vuoksi muiden en sua nähdä saa. Sä vaikka kerroit sen on uskoa se vaikeaa, Miihkali lauloi
- Faijas tietää sai. Eri kastiin me synnyttiin. Sä Montague oot kai. Mut Juliaksi kastettiin, aloit rohkaistua.
- Mietin vain miten kohdata voitaisiin. Silmin suljetuin kuun valossa suudeltaisiin, Miihkali lauloi.
- Sä oot mun Romeo. Mä oon sun Julia. En suudella saisi sun huulia. Sä oot mun Romeo. Mä oon sun Julia. Tää Capuletin kai suvun on tuuria, lauloitte yhdessä.
Sitten käännyit Miihkalia kohti ja katsoit häntä suoraan silmiin.
- Kirjeen viimeisen laitan mukaan Lorenzon. Milloin saat vain sen käynnistäthän alfa-Romeon, lauloit ja sitten alkoi taas kertosäe.
Kun laulu vihdoin päättyi jengi alkoi hurrata. Miihkali kiskaisi sinut lähelleen ja suuteli sinua hellästi.
- Mä rakastan sua, Julia, hän sanoi silmää iskien.
- Ja mä sua, Romeo, virnistit.
Kommentoikaa pliis Smile
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret mieltymys (K-13)   Prätkähiiret mieltymys (K-13) - Sivu 5 Empty

Prätkähiiret mieltymys (K-13)
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Prätkähiiret roolipeli
» Prätkähiiret elokuva?
» Prätkähiiret huvipuisto
» Prätkähiiret pelit
» Prätkähiiret joulukalenteri (S)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa