Mulla on BMFM2006 sarjaan pohjautuva PS2 peli, josta wikipedia yllätyksekseni kertoo, että se on ilmestynyt vain Suomessa, Australiassa ja Briteissä
Täytyy joku päivä kaivaa pleikka esiin ja ottaa kuvia itse pelistä ja paremmin kirjoittaa siitä, muistaakseni oli minulle aika vaikea, mutta ei mahdoton (ja enemmän konsolia pelanneelle varmasti liiankin helppo) ja jäi kesken lähinnä kun tuli vaan kaikkea muuta ja vähän alkoi mietityttää sekin, kun en ollut tätä uutta sarjaa nähnyt ja ilmeisesti aika vahvasti peilaa sen tapahtumia niin oli tarkoitus etsiä se sarja katsottavaksi ennen kuin jatkaa peliä ja spoilaa itse itsensä... no nyt ehkä alkaa olla se päivä viimein tehdä tuo
Googlatessa sattui, että ilmeisesti Nintendo on myös tehnyt hiiristä pelin, onko kellään ollut sitä? Tai löytyisikö sitä ehkä emuloituna netistä?
Myös yllätys, että Androidille /iphonelle olisi ilmeisesti myös saatavana joku Prätkähiiret peli? Mulla on vaan vanha windows phone... harmi ei voi testaa
Äh olisiko nyt jo aika vaihtaa wp androidiin kun ilmeisesti tässä on sentään jotain huumoria mukana
Ja sitten ilmeisesti näistä on ollut myös lautapeli? Onko tietoa millainen se on ollut?
Puvitsu
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 02.08.2015 Paikkakunta : oulu
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 06 2016, 06:51
Ite oon kuullu noista kaikista ja pelaanki tota viimesintä android peliä
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 06 2016, 08:01
Mä oon pelannu tota lautapeliä ja se on tosi rock. Ideana on kerätä tarpeeks monta pistettä kukistamalla pahiksia
Norton
Viestien lukumäärä : 306 Join date : 31.08.2016
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Su Loka 09 2016, 18:03
:Oon nyt pelannut tuota Android peliä ja sehän on ihan paras! Tosin olen aika tumpelo vielä mutta hyvät musiikit ja äänet siinä. Vaikka ihan ensiksi se peli sanoikin aww shit'... ääntä vähän kovemmalle niin se olikin vissiin leipiksen repla oh Chigaco. Korvat toimii...
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Su Loka 09 2016, 21:31
Norton kirjoitti:
:Oon nyt pelannut tuota Android peliä ja sehän on ihan paras! Tosin olen aika tumpelo vielä mutta hyvät musiikit ja äänet siinä. Vaikka ihan ensiksi se peli sanoikin aww shit'... ääntä vähän kovemmalle niin se olikin vissiin leipiksen repla oh Chigaco. Korvat toimii...
Itsekin olen tuota Android -peliä pelaillut jokunen aika sitten ja on se kyllä kieltämättä ihan kelpo ja haastavakin tekele, tosin tehtävät toistavat itseään. Prätkällä ajamisen lisäksi voisi vaikkapa mätkiä pahiksia pika-aikatapahtumien tahtiin.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ma Loka 10 2016, 07:22
DeadRat21 kirjoitti:
Norton kirjoitti:
Itsekin olen tuota Android -peliä pelaillut jokunen aika sitten ja on se kyllä kieltämättä ihan kelpo ja haastavakin tekele, tosin tehtävät toistavat itseään. Prätkällä ajamisen lisäksi voisi vaikkapa mätkiä pahiksia pika-aikatapahtumien tahtiin.
En o pelannu mut vaikeelta vaikuttaa ainaskin mitä pelivideota katsoin.
Norton
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Loka 11 2016, 18:03
Joo on se välillä vähän hankala kun on aika tumpelo älypuhelimen kanssa, mutta ärsytyskynnys ei oo vielä ylittynyt ja tarinassa on ihan alkuperäiselle uskollisia hassuja juttuja. Olishan se toki kiva jos tästä olisi tietokone versio, kosketusnäyttö kun ei oo hirveän armollinen jos on yhtään jäykät nivelet tai muuten vaikeutta hienomotoriikassa.
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Loka 11 2016, 21:31
Oon kokeillu pelata tuota PS2 peliä, mutta kun en saanu isompaa laumaa pahiksia ja näiden koiria hakattua, annoin olla xD
Älypuhelin-peli tyssäs kans samaan, en vain osannu väistää niitä ohjuksia
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ke Loka 12 2016, 07:47
Ei o videopeliä ja mä olen muutenkin ihan toivoton viedopelien pelaaja.
Norton
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ke Loka 12 2016, 16:48
Katsoin että playstoressa olisi toinenkin samojen tekijöiden prätkispeli, tällä kertaa Marsin sotaan sijoittuva strategiapeli. Täytyy varmaan viikonloppuna ladata ja kokeilla.
Tuo pleikkapeli on mullekin hankala kun oma aikansa menee aina nappuloiden opetteluun, mutta joku päivä sen vielä pelaan
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Pe Loka 14 2016, 07:12
Se lautapeli on kyl ihan huippu
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit La Heinä 29 2017, 09:03
Itse asiassa mä olen pari kertaa nähny sen lautapelin kirpputorilla mut en o onnistunu ostaan sitä kummallakaan kerralla
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 19 2017, 13:36
Norton kirjoitti:
Googlatessa sattui, että ilmeisesti Nintendo on myös tehnyt hiiristä pelin, onko kellään ollut sitä? Tai löytyisikö sitä ehkä emuloituna netistä?
Kyllä, tämä peli löytyy emuloituna sellaisesta paikasta kuin vizzed.com, josta löytyy lukematon määrä vanhoja pelejä. Tässä pelin tarkka osoite: http://www.vizzed.com/play/biker-mice-from-mars-snes-super-nintendo-7637-game
Tosin ensin täytyy asentaa Vizzed RGR -niminen liitännäinen koneelle ja jos haluaa pelejä pelata, suosittelen FireFoxilla pelaamista. Chromella en itse ainakaan pysty pelejä pelaamaan, vaikka teen kuten ohjeissa pyydetään.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 19 2017, 14:39
Eiks ton pelin idea o lähinnä ralli
Vierailija Vierailija
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 19 2017, 16:55
Prätkämimmi kirjoitti:
Eiks ton pelin idea o lähinnä ralli
Tavallaan, kun kerran pelistä löytyy noita hyppyreitä ja maastoltaan erityyppisiä ratoja, tosin tässähän ei kisata aikaa vaan tekoälyn ohjaamia kuskeja vastaan formuloiden ja Mario Kartin tapaan.
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Ti Syys 19 2017, 16:56
Niin mä vähän muistelinkin
Prätkämimmi
Aihe: Vs: Prätkähiiret pelit Pe Huhti 27 2018, 16:00
Musta on vähän hassua et vanhasta sarjasta ei tehty tasohyppelyä niin kuin uudesta sarjasta.