Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Prätkähiiret pelit

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyMa Syys 05 2016, 17:43

Mulla on BMFM2006 sarjaan pohjautuva PS2 peli, josta wikipedia yllätyksekseni kertoo, että se on ilmestynyt vain Suomessa, Australiassa ja Briteissä  Shocked 

Täytyy joku päivä kaivaa pleikka esiin ja ottaa kuvia itse pelistä ja paremmin kirjoittaa siitä, muistaakseni oli minulle aika vaikea, mutta ei mahdoton (ja enemmän konsolia pelanneelle varmasti liiankin helppo) ja jäi kesken lähinnä kun tuli vaan kaikkea muuta ja vähän alkoi mietityttää sekin, kun en ollut tätä uutta sarjaa nähnyt ja ilmeisesti aika vahvasti peilaa sen tapahtumia niin oli tarkoitus etsiä se sarja katsottavaksi ennen kuin jatkaa peliä ja spoilaa itse itsensä... no nyt ehkä alkaa olla se päivä viimein tehdä tuo Very Happy 




Googlatessa sattui, että ilmeisesti Nintendo on myös tehnyt hiiristä pelin, onko kellään ollut sitä? 
Tai löytyisikö sitä ehkä emuloituna netistä?




Myös yllätys, että Androidille /iphonelle olisi ilmeisesti myös saatavana joku Prätkähiiret peli? Mulla on vaan vanha windows phone... harmi ei voi testaa



Äh olisiko nyt jo aika vaihtaa wp androidiin kun ilmeisesti tässä on sentään jotain huumoria mukana

Prätkähiiret pelit Bmfmandroid



Ja sitten ilmeisesti näistä on ollut myös lautapeli? Onko tietoa millainen se on ollut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 06 2016, 06:51

Ite oon kuullu noista kaikista ja pelaanki tota viimesintä android peliä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 06 2016, 08:01

Mä oon pelannu tota lautapeliä ja se on tosi rock. Ideana on kerätä tarpeeks monta pistettä kukistamalla pahiksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptySu Loka 09 2016, 18:03

:Oon nyt pelannut tuota Android peliä ja sehän on ihan paras! Tosin olen aika tumpelo vielä mutta hyvät musiikit ja äänet siinä. Vaikka ihan ensiksi se peli sanoikin aww shit'... ääntä vähän kovemmalle niin se olikin vissiin leipiksen repla oh Chigaco. Korvat toimii...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptySu Loka 09 2016, 21:31

Norton kirjoitti:
:Oon nyt pelannut tuota Android peliä ja sehän on ihan paras! Tosin olen aika tumpelo vielä mutta hyvät musiikit ja äänet siinä. Vaikka ihan ensiksi se peli sanoikin aww shit'... ääntä vähän kovemmalle niin se olikin vissiin leipiksen  repla oh Chigaco. Korvat toimii...
Itsekin olen tuota Android -peliä pelaillut jokunen aika sitten ja on se kyllä kieltämättä ihan kelpo ja haastavakin tekele, tosin tehtävät toistavat itseään. Prätkällä ajamisen lisäksi voisi vaikkapa mätkiä pahiksia pika-aikatapahtumien tahtiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyMa Loka 10 2016, 07:22

DeadRat21 kirjoitti:
Norton kirjoitti:
:Oon nyt pelannut tuota Android peliä ja sehän on ihan paras! Tosin olen aika tumpelo vielä mutta hyvät musiikit ja äänet siinä. Vaikka ihan ensiksi se peli sanoikin aww shit'... ääntä vähän kovemmalle niin se olikin vissiin leipiksen  repla oh Chigaco. Korvat toimii...
Itsekin olen tuota Android -peliä pelaillut jokunen aika sitten ja on se kyllä kieltämättä ihan kelpo ja haastavakin tekele, tosin tehtävät toistavat itseään. Prätkällä ajamisen lisäksi voisi vaikkapa mätkiä pahiksia pika-aikatapahtumien tahtiin.
En o pelannu mut vaikeelta vaikuttaa ainaskin mitä pelivideota katsoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Loka 11 2016, 18:03

Joo on se välillä vähän hankala kun on aika tumpelo älypuhelimen kanssa, mutta ärsytyskynnys ei oo vielä ylittynyt ja tarinassa on ihan alkuperäiselle uskollisia hassuja juttuja.
Olishan se toki kiva jos tästä olisi tietokone versio, kosketusnäyttö kun ei oo hirveän armollinen jos on yhtään jäykät nivelet tai muuten vaikeutta hienomotoriikassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Loka 11 2016, 21:31

Oon kokeillu pelata tuota PS2 peliä, mutta kun en saanu isompaa laumaa pahiksia ja näiden koiria hakattua, annoin olla xD

Älypuhelin-peli tyssäs kans samaan, en vain osannu väistää niitä ohjuksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyKe Loka 12 2016, 07:47

Ei o videopeliä ja mä olen muutenkin ihan toivoton viedopelien pelaaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyKe Loka 12 2016, 16:48

Katsoin että playstoressa olisi toinenkin samojen tekijöiden prätkispeli, tällä kertaa Marsin sotaan sijoittuva strategiapeli. Täytyy varmaan viikonloppuna ladata ja kokeilla. 

Tuo pleikkapeli on mullekin hankala kun oma aikansa menee aina nappuloiden opetteluun, mutta joku päivä sen vielä pelaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyPe Loka 14 2016, 07:12

Se lautapeli on kyl ihan huippu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyLa Heinä 29 2017, 09:03

Itse asiassa mä olen pari kertaa nähny sen lautapelin  kirpputorilla mut en o onnistunu ostaan sitä kummallakaan kerralla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 19 2017, 13:36

Norton kirjoitti:
Googlatessa sattui, että ilmeisesti Nintendo on myös tehnyt hiiristä pelin, onko kellään ollut sitä? 
Tai löytyisikö sitä ehkä emuloituna netistä?


Kyllä, tämä peli löytyy emuloituna sellaisesta paikasta kuin vizzed.com, josta löytyy lukematon määrä vanhoja pelejä. Tässä pelin tarkka osoite: http://www.vizzed.com/play/biker-mice-from-mars-snes-super-nintendo-7637-game

Tosin ensin täytyy asentaa Vizzed RGR -niminen liitännäinen koneelle ja jos haluaa pelejä pelata, suosittelen FireFoxilla pelaamista. Chromella en itse ainakaan pysty pelejä pelaamaan, vaikka teen kuten ohjeissa pyydetään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 19 2017, 14:39

Eiks ton pelin idea o lähinnä ralli
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 19 2017, 16:55

Prätkämimmi kirjoitti:
Eiks ton pelin idea o lähinnä ralli
Tavallaan, kun kerran pelistä löytyy noita hyppyreitä ja maastoltaan erityyppisiä ratoja, tosin tässähän ei kisata aikaa vaan tekoälyn ohjaamia kuskeja vastaan formuloiden ja Mario Kartin tapaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyTi Syys 19 2017, 16:56

Niin mä vähän muistelinkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit EmptyPe Huhti 27 2018, 16:00

Musta on vähän hassua et vanhasta sarjasta ei tehty tasohyppelyä niin kuin uudesta sarjasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Prätkähiiret pelit Empty
ViestiAihe: Vs: Prätkähiiret pelit   Prätkähiiret pelit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Prätkähiiret pelit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Prätkähiiret elokuva?
» Prätkähiiret huvipuisto
» Prätkähiiret joulukalenteri (S)
» Prätkähiiret mieltymys (K-13)
» Prätkähiiret roolipeli

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Prätkähiiret Marsista :: Oheistuotteet-
Siirry: