Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyMa Elo 20 2018, 16:12

Jokainen voi tietenkin olla sitä mieltä kuin on. Mutta tuollainen omien juttujen pitäminen ainoana oikeana ja kiistely siitä, minkä vuosikymmenen tuotanto on parasta, on lapsellista. Monesti tällaisiin keskusteluihin ottavat osaa etupäässä aikuiset ihmiset, joiden voisi luulla olevan tarpeeksi fiksuja ymmärtääkseen että kyseessä on makuasia, ja että makuasioista ei sovi tapella.

En ole tarkoittanut dissata vanhempaa tuotantoa. Minulle on vain samantekevää miltä aikakaudelta mikäkin juttu on peräisin - mutta moni ei näytä ajattelevan samoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyMa Elo 20 2018, 16:24

No niinpä! Totta kai se, mistä itse tykkää tuntuu aina paremmalta kuin mikään muu... mutta se ei tarkoita etteikö muut voisi tykätä omista suosikeistaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 08:02

No, jokainen voi tykätä mistä tykkää.

Varoitus, tämä viesti on pitkä.

Tässä viestissä kerron miksi suhtaudun uusiin prätkiksiin niin kuin suhtaudun. Kerron myös miksi en ymmärrä fanien jyrkän kielteistä reaktiota uuteen sarjaan ja miksi toivon että haukkuminen loppuisi tai ainakin vähenisi. Ihan kuin olisi väärin ja tuomittavaa tykätä uusista prätkiksistä.

Suhtautumista selittää taustani josta kerron nyt.

Lapsena katsoin paljon vanhoja jaksoja videolta ja joitakin televisiosta, ja sitten porukat kielsivät katsomasta niitä sarjan kielenkäytön takia Mad Koska minulla oli elämässä paljon muita isoja ongelmia, prätkikset tavallaan unohtuivat vuosikausiksi. Vuoden 2007 joulukuussa olin television äärellä ja huomasin että yhdeltä kanavalta tulee prätkähiiret, mikä toi fiiliksen "hei, tuossa on jotain tuttua". No, aloin katsoa ja se oli tuo uusi sarja, joka oli minusta kivan oloinen ohjelma ja on nyt. Katsoessani alkoi palautua asioita mieleeni ja aloin ajatella että "hetkinen, ketähän nämä Turbo, Vinski ja Moto ovat?". Surprised Pidin uudesta sarjasta jo silloin. Katselin uutta sarjaa ja pidin siitä. Alkuvuodesta ryhdyin etsimään tietoa prätkähiiristä netissä ja huomasin 90-luvulla tehdyn sarjan jota olin katsonut pienenä. Mieleni tulvi täyteen muistoja ja aloin katsoa vanhoja jaksoja Youtubesta - vanha sarja palautui mieleeni ja ajattelin että oikein hyvä on tämäkin.

Törmäsin fanisivustoihin ja joihinkin foorumeihin, joille aloin liittyä. Aloin päästä sisään fandomiin, mutta vähitellen huomasin että vuoden 2006 prätkikset näin lievästi sanottuna ovat eräänlainen tabu ja tuottavat ongelmia. Jos uusi sarja otettiin puheeksi, alkoi yksipuolinen haukkuminen eikä mitään hyvää sanottu. Jouduin vuosien varrella itsekin raivoamisen kohteeksi pelkästään siksi että puhuin uusista prätkiksistä. Erehdyin lukemaan prätkisvideoiden kommenttiosioita Youtubessa, jotka olivat täynnä vain ja ainoastaan uuden sarjan haukkumista. Hämmästyin ja jopa säikähdin fanikunnan vihaa, että mistä moinen kun se on vain piirretty. 
Tiivistelmä:

1. Vanha sarja oli unohtunut mutta palautui mieleen uutta katsoessa. Siksi tykkään sekä uusista että vanhoista prätkiksistä.

2. En ymmärrä faniyhteisön suhtautumista uuteen sarjaan koska

a) Minusta tuntuu, että he ovat tehneet kärpäsestä härkäsen. Maailmassa on oikeitakin ongelmia, joiden rinnalla bmfm2006 on mitätön pikkujuttu. Taitaa olla asiat liian hyvin kun pitää piirrossarjasta noin paljon paineita ottaa. En vain tajua miksi tästäkin asiasta on tehty niin iso numero.
b) Fanien suhtautuminen uuteen on ollut minusta turhan jyrkkää ja suhteettoman vihamielistä - minkä vuoksi tämä fandom jopa pelottaa minua ja olen miettinyt fandomin jättämistä muutamaan otteeseen pale Olen pelännyt tämän takia jopa nettikiusaamisen kohteeksi joutumista, enkä uskalla puhua uudesta sarjasta vaikka haluaisin.
c) Ei ole mitään loogista ja järkevää syytä vihata uutta sarjaa niin paljon - on menty liikaa tunteet edellä
d) BMFM2006 on vain piirretty, eikä siitä ole mitään syytä ottaa paineita, sillä piirretyt eivät ole kuolemanvakava asia niin kuin jotkut tuntuvat ajattelevan.
e) Tuntuu siltä että minun odotetaan pyytävän anteeksi sitä, että pidän myös uudesta sarjasta.
f) Olen joutunut itsekin raivon kohteeksi koska olen ottanut uuden sarjan puheeksi.
g) Olen kurkkuani myöten täynnä sitä että uutta sarjaa vain ja ainoastaan haukutaan eikä koskaan sanota mitään hyvää. Ja tässä omat ajatukseni erään Disney-hahmon sanoin: jos et osaa sanoa mitään hyvää, älä sano mitään. Eli jos ei osaa muuta kuin haukkua, niin ole hiljaa tai opettele edes keskustelemaan rakentavasti.
h) Tosi moni pitää vanhoja prätkiksiä ainoana oikeana. En ymmärrä tätä, koska mitään ainoaa ja oikeaa ei ole. Ja tällainen ainoana oikeana pitäminen sotii arvomaailmaani vastaan koska periaatteeni on "elä ja anna toistenkin elää".

Toivoisin että tästäkin aiheesta voitaisiin keskustella vaihteeksi rakentavaan sävyyn, fiksusti, sivistyneesti, kiihkottomasti ja muiden mielipiteitä kunnioittaen vaikka ne eivät olisi samoja kaikilla. Elä ja anna toistenkin elää. Tässä ei ole kyse maailmanlopusta. Minulle on ihan sama tykkäävätkö muut uudesta sarjasta vai ovatko tykkäämättä - mutta valitettavasti muut eivät näytä ajattelevan samoin.

Muuten, nyt tiedän millaisen avatarin otan seuraavaksi Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 15:19

En pistä sitte ollenkaan huonommaksi tässä tarinoidessa..
Olipas mielenkiintoinen tarina tosta, että uudet prätkikset johti vanhojen uudelleen löytämiseen!

Olen ihan samaa mieltä, että prätkisfanitus on epätavallisen skitsoa! Shocked Ite en oo ollu foorumeilla, mut oma näkökulma on devistä. Siellä tuntuu että ihmiset näkee vaan omat parituksensa ja yleensä omien hahmojensa kanssa. Kytätään sairaanloisesti että kuka muka kopioi ja mitä :'D Mullekin tultiin avautumaan MINDEN HAHMOSTA Tanyasta, että se on muka niinko jonku muun hahmo (ruskea turkki ja punaiset hiukset on vissii jonku omaisuutta) ja tosiaa siis semmoisten ihmisten toimesta, jotka ei oo kommentoinu muuten ikinä mitään mun kuviin. Sit just jos joku surullinen ihmiskohtalo on mennyt tekemään sen vääryyden että on ottanu jonkun kuvan netistä ja esittää sitä omanaan nii ihan järkyttävä joukkolynkkaus!! En toki tietenkään puolustele tekoa, väärinhän se on, mutta voisko asiaa hoitaa jotenkin muuten..

Minä tässä yritän miettiä kovasti syitä miksi en tykkää uusista hiiristä ja päällimmäinen syy varmasti on vain ja ainoastaan nostalgia. Kaikki asiat mitä täs keksin johtaa kaikki tonne nostalgian piikkiin.
Minähän siis olen ollut järkky kova fani aina... Mä en muista semmosta aikaa, ettenkö olis katsellut hiiriä. Mulla on etuoikeus olla semmoset serkut ja täti joka on aikoinaan nauhoittanut miltein joka ikisen prätkähiirijakson telkkarista. Oikeesti tässä vuosia sitten kun veljeni kanssa löydettiin ladattava paketti kaikista prätkisjaksoista me ei voitu kattoa kun ihan yhden käden sormilla laskettava määrä jaksoja, joita ei oltais nähty jo moneen kertaan (serkut kun kyllästyi hiiriin niin ne antoi kasettinsa kaikki meille)

Mä oon ollut sillon yläasteella kun kuulin ilouutisen, että prätkikset tulee takaisin. Suurin syy pitämättömyyteen on varmasti se että toiveet oli IHAN LIIAN KORKEALLA eihän nyt tietenkään täsmälleen samat hiiret voineet tulla takaisin, mutta sitä toivoi ihan liikaa silloin.

Sit mä fanitan liikaa tota 2D animointia. Mua ärsyttää ihan tosi lujaa kun tietokoneanimointi sekoitetaan tommoseen 2D animointiin. Ja sarjoissa se tehdään aina niin köppäisesti..

Sit nykyinen piirtotyyli ärsyttää Very Happy Ja siis tarkoitan että toihan on siis yleinen kehitys joka piirretyssä. Kasari ja ysäri piirretyt oli täynnä kehonrakennusmuskeleita. Mut mä oon muskelihiirten ystävä.. x'D musta se oli niin hämmentävää, että tavallaan "tarina jatkuu" mutta hiiret on nuorentuneet sitten viimenäkemän :'D Ja erityisesti inhosin miten Moto oli piirretty... Inhoan sen kasvoja ja erityisesti MITKÄ NE MAALIPURKKISAAPPAAT ON XD ihan kamalat...

Ja sit tosiaa se fakta että mä olin auttamattomasti liian vanha. Mutta liian nuori ymmärtämään, että noi uudet prätkähiiret on tehty samalle kohdeyleisölle, kuin mille alkuperäisetkin. Ja minä en enää ollut sitä kohteyleisöä. Juoni on tarkoitettu lapsille ja niin se pitää ollakin. Mutta vanhojen jaksojen fanitus sulki silmät siltä tosiasialta, että tottakai näiden vanhojenki jaksojen juonet on lapsille suunnattuja. Toki se roisimpi kieli teki niistä vanhemmallekin katsojalle viihdyttävää, mutta silti.

Ja ps. äidin sisko kielsi kans lapsiltaan prätkähiiret niiden käyttämän kielen takia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 15:47

Pahgiz,

Voit olla oikeassa sen suhteen että fanituksessa on ainakin joiltain osin menty yli. Tosin jokaisessa fandomissa on ne omat ongelmansa. Hiukan outoa, että joku on tullut sanomaan sinulle hahmosta jonka luoja on Minde. Omien hahmojen luominen on ok, ja prätkisten fandomissa on paljon omia hahmoja, joten on väistämätöntä että hahmojen väliltä voi löytyä yhtäläisyyksiä. En itsekään tue toisten luomusten esittämistä omana, mutta en myöskään kannata joukolla lynkkaamista. 

Nyt alan hahmottaa paremmin ajattelutapaasi kun olet perustellut näkökulmasi ja sitä miksi uusi sarja tuottaa ongelmia. Itse en koe piirtotyyliä ongelmana, ja minusta uudessa sarjassa on erityisen positiivista se, että Santtu otetaan mukaan jätkien seikkailuihin - se on jotain mitä vanhassa sarjassa ei oikeastaan tapahtunut. Minulla on vain tullut mitta täyteen tätä uuden sarjan haukkumista ja sitä ettei siitä sanota mitään hyvää. Jos ei osaa sanoa mitään mukavaa niin on joko oltava hiljaa tai opeteltava keskustelemaan rakentavasti. Mielelläni kuulisin ihmisiltä myös positiivisia kommentteja uusista prätkiksistä. Kaikesta ei voi eikä ole pakko tykätä. 

Loppujen lopuksi, se on vain piirrossarja. Ei siitä kannata paineita ottaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 16:09

Itsekin olen sitä mieltä ettei kaikki 2000-luvulla tehdyt sarjat ole täyttä kuraa. Jotkut eskarilaisille suunnatut sarjat on hiukan naurettavia kun hahmot yrittää saada katsojan mukaan mutta ei se ekaluokkalaisille ole tarkoitettu sarja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 16:14

Joillakin ihmisillä on asiat liian hyvin jos piirrossarjoista pitää hihat polttaa. Eiköhän maailmassa ole oikeitakin ongelmia.

Jokainen voi minun puolestani katsoa mitä haluaa tai olla katsomatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 16:18

Joo oon samaa mieltä. Jengillä on joku ongelma hermostuvat piirrossarjoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 17:24

Last Chance kirjoitti:
Nyt alan hahmottaa paremmin ajattelutapaasi kun olet perustellut näkökulmasi ja sitä miksi uusi sarja tuottaa ongelmia. Itse en koe piirtotyyliä ongelmana, ja minusta uudessa sarjassa on erityisen positiivista se, että Santtu otetaan mukaan jätkien seikkailuihin - se on jotain mitä vanhassa sarjassa ei oikeastaan tapahtunut. Minulla on vain tullut mitta täyteen tätä uuden sarjan haukkumista ja sitä ettei siitä sanota mitään hyvää. Jos ei osaa sanoa mitään mukavaa niin on joko oltava hiljaa tai opeteltava keskustelemaan rakentavasti. Mielelläni kuulisin ihmisiltä myös positiivisia kommentteja uusista prätkiksistä. Kaikesta ei voi eikä ole pakko tykätä. 

Loppujen lopuksi, se on vain piirrossarja. Ei siitä kannata paineita ottaa.

Joo!! Parhaita uudistuksia tosta uudesta sarjasta on mm. Santtu ja Minni. Minni siksi että sitä näkee enemmän ja Santulla tykkäsin tosta sen uudesta tyylistä ja just siitä ettei hänen ainoa rooli oo olla se pakollinen kirkuva neito pulassa.

Sit musta on loisto veto toi Ronaldo T. Rump XD En oo kuullu onko Trump kuullu tästä nimen väännöstä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 17:26

Joo mäkin itse asiassa tykkäsin Santun uudesta hiukan poikatyttömäisestä tyylistä XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 17:57

Pahgiz kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Nyt alan hahmottaa paremmin ajattelutapaasi kun olet perustellut näkökulmasi ja sitä miksi uusi sarja tuottaa ongelmia. Itse en koe piirtotyyliä ongelmana, ja minusta uudessa sarjassa on erityisen positiivista se, että Santtu otetaan mukaan jätkien seikkailuihin - se on jotain mitä vanhassa sarjassa ei oikeastaan tapahtunut. Minulla on vain tullut mitta täyteen tätä uuden sarjan haukkumista ja sitä ettei siitä sanota mitään hyvää. Jos ei osaa sanoa mitään mukavaa niin on joko oltava hiljaa tai opeteltava keskustelemaan rakentavasti. Mielelläni kuulisin ihmisiltä myös positiivisia kommentteja uusista prätkiksistä. Kaikesta ei voi eikä ole pakko tykätä. 

Loppujen lopuksi, se on vain piirrossarja. Ei siitä kannata paineita ottaa.

Joo!! Parhaita uudistuksia tosta uudesta sarjasta on mm. Santtu ja Minni. Minni siksi että sitä näkee enemmän ja Santulla tykkäsin tosta sen uudesta tyylistä ja just siitä ettei hänen ainoa rooli oo olla se pakollinen kirkuva neito pulassa.

Sit musta on loisto veto toi Ronaldo T. Rump XD En oo kuullu onko Trump kuullu tästä nimen väännöstä...

Totta, Minniä näkee enemmän kuin alkuperäisessä versiossa. Santtu oli toki aika paljon neito hädässä-roolissa vanhassa sarjassa, tosin olihan hän tiimin mekaanikkona myös. Vähemmän on pulassa uudessa sarjassa ja enemmän jätkien mukana mikä on plussaa.

Näyttää siltä että tämä Ronaldo Rump on ottanut vaikutteita Trumpista - voi olla että on jopa parodia.

Toivottavasti te muut ette tuomitse minua sen takia että tykkään myös uudesta sarjasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyTi Elo 21 2018, 18:18

: D Pöh! Kyllä ihmiset saa tykätä mistä tykkää... Kyllä minäkin löysin vahingossa tän Miraculous Ladybug and Chat Noir-piirretyn tässä XD Rakastuin siihen ihan liikaa XD Siinäkin kuitenkin aikasta hömppä juoni.. Mut tässä sitä kytätään joka kerta ku uus jakso tulee, että millä konnankoukulla sen jakson saa itse katottua XD

Ja tässä ripittäytymisessä voin jatkaa että tykkään myös jossain määrin Power Rangereista XD Mighty morphing versiosta kiitos. Ja kuitenkin ne jos mitkä on ylihömppää XD Joka jaksossa täysin sama kaava!!! Saviukot, pahis, Rita suurentaa pahiksen, Rangerit kutsuu robottinsa, jotka yhdistyy yhdeksi valtavaksi robotiksi ja sitten ne kutsuu sen perhanan miekan ja voittaa pahiksen XD Mut on niillä törkeen kova tunnari kuitenki! XDDD

Vaikka mieskin naureskelee vähän noille mun fanituksille nii ihan sama XD en minäkään tykkää mistää star gatesta XD silti mahdutaan saman katon alle
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 15:59

Mäkin tykkään Mighty Morphing Power Rangereista XD. Siinä suorastaan loistaa 80-luku.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 16:09

Joo siis tunnustan ihan täysin, että en katsonut uusia präkähiiriä silloin kun ne tuli, lähinnä koska sisko oli jonkun katsonut ja vauhkosi siitä miten kaikki on muutettu ja miten huono se on... niin en sit katsonut

Mikä siis oli oikeastaan hyvä, koska mulla oli varmasti just silloin sellainen myöhäisteinin/parikymppisen "olen nyt vakava aikuinen lapsuus jääkööt taa" jakso menossa elämässä ja oisin varmaan inhonnut sitä ihan muuten vaan. Sama kävi itse asiassa Star Wars the Clone Wars sarjan kanssa, vaikka se on oikeasti synkkä ja aikuismainen sarja vaikka onkin 3D animaatio niin en katsonut sitäkään koska ööö hirveän vakava teini-ihminen sillon kun se olis tullut xD 

Mutta lopulta katsoin ja yllätyin positiivisesti! Joo, tyyli on muutettu rajusti ja se ottaa itseään ehk vieläkin vähemmän vakavasti kuin vanha sarja mutta hahmojen luonteet on tallella ja jopa vitsit on siellä (katsoin tosin suurimmaks osaks englanniksi, se sliipattu kirjakieli suomennos tökki ehkä eniten alkuun) Isoin asia mikä on mua auttanut uudelleen nauttia muutenkin sarjoista ja peleistä on ymmärtää tosiaan, ettei enää välttämättä ole sen kohdeyleisöä. Mutta se ei tarkoita, etteikö sitä voisi katsoa tai pitää jopa ihan hyvänä. 

Se on aika lailla sama niin Prätkähiirten kuin esim. uusien Star Wars elokuvien kanssa. Ei nyky-nuoriin uppoa se sama kuin vaikka 20 vuotta sitten. Eikä se tarkoita, että kumpikaan olisi huono, tai että nostalgiafanit sais heittää bussin alle kokonaan uusien fanien haalimisen tieltä... olis tosi mahtavaa saada vaik vanha sarja uudelleenjulkaistuna mutta jos tekijät ennemmin tähtää tulevaan ja uusiin juttuihin niin parempi se kuin ei mitään.

Täytyy varmaan herätellä uuden sarjan ketju eloon Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 16:14

En ole koskaan ollut oikein innostunut Star Warsista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 16:24

Uudessa sarjassa minulle tuotti ongelmia vain Miihkalin tunnistamaton ulkonäko ja se, että Moto oli vauhtanut prätkänsä rumaan kolmipyöräiseen. Muuta pahaa sanottavaa minulla ei ole. Nämäkin ovat aika pikkujuttuja joten en nosta meteliä niistä. Se kirjakielisyys vähän tuntui oudolta kun oli tottunut sihen että hahmot puhuvat slangia.

Olen jo sanonut sen mitä minulla on ollut sanottavana tässä asiassa. Bmfm2006 on vain piirretty - ei siitä tarvitse hihojaan polttaa. Saa tykätä mutta ei ole pakko.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 16:33

Joo Miihkalin muodonmuutos oli kans vähän sellanen ylläri uudessa sarjassa mut ei siin sarjassa muuten mitään moitittavaa ollu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 17:25

Haha joo muakin ärsytti kun Moton pyörä oli vaihdettu... kunnes näin sellaisen kolmipyöräisen oikeassa elämässä ja se oli oikeastaan aika pähee! 
Tosin jäi mietityttään, mitä kaikkea seikkailuja tähän muutokseen liittyy... Kun Motolla on rakas pyörä vaihtunut ja häntäkin rikki...
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyKe Elo 22 2018, 17:27

Joo se Moton hännän kulma jäi muakin kummastuttamaan et missä välissä Moton häntä on murtunut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptySu Elo 26 2018, 10:57

Huuh, katselin äsken Googlesta vaihteeksi kuvia Woody -cowboynukesta, niin siellä tulee aika paljon vastaan tällaisia kuvia, joissa tällä kyseisellä nukella on naamallaan... rape-face *värisee*. Se on jotenkin niin häiritsevä ja kuvottava, että tulee sellainen olo, että nyt on kyllä mokattu ja pahasti. Tässä aihetta käsittelevä artikkeli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptySu Elo 26 2018, 10:59

Okei toi kuulostaa tosi oudolta
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyMa Elo 27 2018, 06:53

Eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, mistä piirrossarjasta pitää eniten ja mistä vähän vähemmän, enkä itse ainakaan näe mitään järkeä tuomita ketään sen perusteella. Toisiin uppoaa toisenlaiset asiat paremmin ja sille ei voi mitään, eikä tarvitsekaan voida mitään.

Mulla oli tällainen dilemma 2003 TMNT:n kanssa, etenkin lapsena kun kasarikilppareita ei näytetty tv:ssä enää lähes lainkaan. En pitänyt tästä uudesta sarjasta, ajattelin sen olevan huono ja väärä ja ihan tyhmä ja ties mitä - pari vuotta sitten aloin katsoa sitä ihan mielenkiinnosta, ja nyt olen katsonut sen useampaan kertaan eri kielillä :'D Kaikesta ei siis tarvitse pitää, mutta usein ennakkoluulot on kuitenkin melko turhia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyMa Elo 27 2018, 07:02

Näinhän se on, tällaisien asioiden perusteella ei pitäisi tuomita eikä kiistellä. Ja sekin on totta että toisia kiinnostaa toiset asiat enemmän kuin toiset. Kaikesta ei voi eikä ole pakko tykätä mutta pitää osata keskustella rakentavasti ja fiksusti.

Maailmassa on oikeitakin ongelmia ja jotkut jaksavat vaahdota piirrossarjoista ja siitä jos hahmojen ulkonäkö muuttuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyMa Elo 27 2018, 09:13

Jeah samaa mieltä. Ei se ole maailman loppu jos jossakin uudessa sarjassa on surkeen näköiset hahmot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 EmptyLa Syys 01 2018, 10:18

Heräsin tänä aamuna taas kerran pää kipeänä Sad 

Ja tämä foorumin ylläpitäjän virka on ehkä yksi maailman epäkiitollisimpia ja vähiten arvostettuja "töitä". (Itsehän tähän ryhdyin.) Yritän pitää yllä järjestystä ja huolehtia omalta osaltani ilmapiiristä ja yhteishengestä - tosin ilmapiiri on meidän kaikkien vastuulla, ei pelkästään minun. Tekemistä on paljon ja palkkaa ei makseta senttiäkään. Täällä voi toki olla oma itsensä, mutta se ei tarkoita sitä että tehdä mitä sattuu - meillä on olemassa säännöt joihin kuuluu se, että ollaan ystävällisiä ja kohteliaita toisia kohtaan.

Kaikesta huolimatta olen parhaani tehnyt, ja toivoisin että käyttäjät osaisivat arvostaa kaikkea sitä vaivaa jonka näen foorumin, sen ilmapiirin ja järjestyksen eteen joka päivä. Usein minua vaivaa tunne siitä ettei minua arvosteta ja siksi tekee mieli joskus kysyä että olisiko parempi jos minua ei olisi täällä?

Vähän hankala tästä paikasta on luopua, kun täällä on tapahtunut hyviäkin asioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 32 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 32 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: