| Sekalaiset vuodatukset | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Joulu 05 2017, 16:11 | |
| Jeah mä katon lähinnä videon ja se siinä | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ma Joulu 11 2017, 18:48 | |
| Ugh Miten yhtä ihmistä voikaan ahdistaa näin paljon? Pistää vihaksi kaikki se mitä olen lähes 30-vuotisen elämäni aikana joutunut kestämään. Ja pliis, pyytäisin ettette painosta avautumaan. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Ti Joulu 12 2017, 16:08 | |
| | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 22 2017, 19:53 | |
| Ehdin olla pari viikkoa terveenä mutta nyt on taas flunssa alkanut uudestaan Mikä ihme vastustuskykyäni vaivaa!? | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Joulu 23 2017, 08:32 | |
| Et ole ainoa . Munkin kurkku tuntui aamulla aika karkealta. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset To Joulu 28 2017, 17:36 | |
| Mies käytti hyväkseen kuutta tyttöä - selvisi ehdollisella (Iltalehti 28.12.-17) Jälleen kerran on rikollinen selvinnyt käytännössä rangaistuksetta. "Rangaistukseksi" tuli 1 vuosi ja 10 kuukautta ehdollista. Lisäksi tekijä määrättiin maksamaan uhreilleen 25 000 euron korvaukset. Voi hyvänen aika miten surkea "oikeus"järjestelmä meillä on Ehdollinen ei ole mikään kunnon rangaistus, ja mikään rahasumma maailmassa ei tule koskaan hyvittämään sitä kärsimystä jota nämä uhrit ovat kokeneet. Olen totaalisen pettynyt Suomen "oikeus"järjestelmään. Edit 29.12 klo 2.08: Muokkaan tätä viestiä koska en kehtaa lähettää kahta peräkkäin. Taas sama juttu, kello on 2 yöllä eikä uni tule vaan olen pirteä kuin peipponen Ajatukset vain kiertävät kehää ja on kuuma. En odota että löytäisin täältä ratkaisun ongelmaani, vaan tilaisuutta avautua.
Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Pe Joulu 29 2017, 07:28, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : sekava sisältö) | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 08:53 | |
| Jep tietohakkeri saa elinkautisen mut raiskaaja pääsee ehdonalaiselle . Loistavaa oikeusjärjestelmä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:27 | |
| Tietomurrosta, talousrikoksista ja omaisuusrikoksista tulee yleensä ehdoton tuomio ja jopa elinkautinen - mutta raiskaajat, hyväksikäyttäjät ja pahoinpitelijät selviävät ehdollisella eli käytännössä ei ole rangaistus. Suomen oikeusjärjestelmässä omaisuus on tärkeysjärjestyksessä korkeammalla kuin ihmisen henki tai turvallisuus Ei mitään jakoa! | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:29 | |
| Jeah kantsiskohan vilkaista esimerkiks jenkkien oikeusjärjestelmää | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:37 | |
| Siellä on ainakin kunnolliset rangaistukset raiskaajille. Ja joissakin maissa näin alhaisesta teosta voi saada jopa kuolemantuomion. Raiskaus on yksi pahimpia asioita, mitä toiselle ihmiselle on mahdollista tehdä, joten Suomen systeemin suosima ehdollinen "tuomio" vain loukkaa uhria ja vähättelee hänen kärsimyksiään. Kovat rangaistukset käyttöön, kiitos. Sympatiani ovat aidosti kaikkien niiden puolella, jotka ovat joutuneet seksuaalirikoksen uhriksi. Itse en ole joutunut, mutta on uhattu raiskata 14-vuotiaana ja se oli aika pelottava tilanne jo sellaisenaan | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:46 | |
| Ugh tosi sairasta edes uhata sillä . Terveystiedon maikka kehotti potkaseen munille tollasessa tilanteessa | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:50 | |
| Kävi sekin mielessä mutta olisin joutunut itse vaikeuksiin siinä. Se uhkailija oli silloin samanikäinen ja samalla luokalla kuin minä. Ei siitä muuta seurannut kuin se, että tyyppi vaihtoi luokkaa. Pääsi ehkä liian helpolla. Tuollainenhan on laiton uhkaus, mutta tekijä ei ikänsä puolesta ollut vielä rikosoikeudellisesti vastuussa joten ei saanut rangaistusta | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:52 | |
| Tosi kiva . Laitoksellehan tollanen ois pitäny lähettää | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:58 | |
| Niin pitäisi. Se sama tyyppi on se joka kiusasi minua koko yläasteen ajan ilman syytä. Sain tämän tästä kuulla haukkuja ruumiinrakenteestani ja sukunimestäni josta olen kuullut kaikki mahdolliset väännökset. Eli siis nimen vääntämistä. Muutenkin kyseessä oli äärimmäisen vastenmielinen ihminen. Olen iloinen ettei tarvitse enää olla tekemisissä moisen paskiaisen kanssa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 09:59 | |
| Kuulostaa tyypiltä joka oikeesti kerjäs verta nenästään | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 10:01 | |
| Toivottavasti saakin oikeasti turpiin ja lujaa. Vaikka tiedänkin ettei tällaisia asioita saisi toivoa toisille ihmisille. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 10:04 | |
| Totta mutta olen huomannut et jos sattuu tykkään kovishahmoista alkaa pikkasen itekin ajatella kuin kovis | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 10:06 | |
| Ehkä, mutta kiusaajat eivät ole koviksia vaan totaalisia luusereita. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 10:08 | |
| | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 19:37 | |
| - Last Chance kirjoitti:
- kiusaajat eivät ole koviksia vaan totaalisia luusereita.
Juurikin näin. Ja varsinkin sellainen kiusaaja, joka kehtaa nauraa joko kiusatun selän takana, turvallisen välimatkan päästä tai porukassa, on melkoinen luuseri. Vastaan on tullut tälläisiä 'hienoja' yksilöitä, jopa nykyisessä opinahjossa, ja kerronpa nyt yhdestä tälläisestä tapauksesta. Ylä-asteella eräs rinnakkaisluokalla ollut 'kaveri', jonka kanssa tuli silloin tällöin leikittyä välitunnilla vielä ala-asteen aikana, alkoi käyttäytymään v***umaisesti minua kohtaan sitä enemmän, mitä pidemmälle yläaste eteni. Enimmäkseen kiusaaminen oli nimittelyä, mutta mahtuu mukaan sellainenkin tapaus, jossa tämä 'sankari' kävi allekirjoittaneeseen käsiksi, kun opettaja ei ollut paikalla (tosin on mainittava, että olin provosoinut herraa välikohtausta edeltävänä aikana). Mutta ei tässä vielä kaikki: yhtenä talvena katselin ohimennen tämän herran tekemisiä välitunnilla ja tämä sai jostakin sellaisen kuningasidean, että juoksee kaverinsa selkää päin ison jääpalan kanssa. Vähän vaikea on uskoa, että herra olisi muuttanut tapojaan, vaikka viimeisestä näkemiskerrasta on jotain 6 vuotta. |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset Pe Joulu 29 2017, 19:57 | |
| - DeadRat21 kirjoitti:
- Last Chance kirjoitti:
Juurikin näin. Ja varsinkin sellainen kiusaaja, joka kehtaa nauraa joko kiusatun selän takana, turvallisen välimatkan päästä tai porukassa, on melkoinen luuseri. Vastaan on tullut tälläisiä 'hienoja' yksilöitä, jopa nykyisessä opinahjossa, ja kerronpa nyt yhdestä tälläisestä tapauksesta.
Ylä-asteella eräs rinnakkaisluokalla ollut 'kaveri', jonka kanssa tuli silloin tällöin leikittyä välitunnilla vielä ala-asteen aikana, alkoi käyttäytymään v***umaisesti minua kohtaan sitä enemmän, mitä pidemmälle yläaste eteni. Enimmäkseen kiusaaminen oli nimittelyä, mutta mahtuu mukaan sellainenkin tapaus, jossa tämä 'sankari' kävi allekirjoittaneeseen käsiksi, kun opettaja ei ollut paikalla (tosin on mainittava, että olin provosoinut herraa välikohtausta edeltävänä aikana). Mutta ei tässä vielä kaikki: yhtenä talvena katselin ohimennen tämän herran tekemisiä välitunnilla ja tämä sai jostakin sellaisen kuningasidean, että juoksee kaverinsa selkää päin ison jääpalan kanssa. Vähän vaikea on uskoa, että herra olisi muuttanut tapojaan, vaikka viimeisestä näkemiskerrasta on jotain 6 vuotta. Ne vasta raukkamaisia ovatkin jotka kehtaavat nauraa selän takana. Pahan puhuminen selän takana on idioottimaista. Kuulostaa tosi ikävältä jutulta että olet joutunut kiusatuksi ja tekemisiin noin hankalien tyyppien kanssa. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi, eikä keneenkään saa käydä käsiksi vaikka mikä olisi. Ikävältä kuulostaa se myös se, että tyyppi alkoi olla hankala sinua kohtaan ja kiusaaminen paheni ajan myötä. Ja tuskin ne kiusaajat yleensä muuttavat tapojaan - jotkut harvat ehkä muuttuvat ajan myötä ja tulevat katumapäälle. Muistan itsekin tilanteita joissa kiusaaja on käynyt kiinni - se sama tyyppi johon olen aikaisemmin viitannut muutamaa viestiä aikaisemmin. Yksi sellainen välikohtaus tapahtui eräällä ruotsin tunnilla. Olin kaikessa rauhassa kävelemässä kohti pulpettia, kun tämä paskiainen aivan yllättäen hyökkäsi kimppuuni ruotsinopettajan silmien edessä. Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Minä yritin tietysti puolustautua, ja tilanne eskaloitui tappeluksi asti. Kyseinen opettaja sai välikohtauksen kuitenkin loppumaan eikä siinä käynyt pahasti. En muista yhtään mitä siitä välikohtauksesta jälkeenpäin seurasi. Minä en saanut rangaistusta, koska paikalla oli ollut silminnäkijöitä jotka olivat ilmeisesti todistaneet minut viattomaksi. Edelleen ihmettelen mistä hyvästä tämä käsiksi käyminen tuli. En tajua En ole perusluonteeltani aggressiivinen eikä luonteeseeni kuulu kiinni käyminen. Pidän kuitenkin puoleni jos joku käy oikeudettomasti kiinni. Mieluiten selvitän asiat puhumalla ja neuvottelemalla. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Joulu 30 2017, 09:56 | |
| - Last Chance kirjoitti:
- DeadRat21 kirjoitti:
- Last Chance kirjoitti:
Juurikin näin. Ja varsinkin sellainen kiusaaja, joka kehtaa nauraa joko kiusatun selän takana, turvallisen välimatkan päästä tai porukassa, on melkoinen luuseri. Vastaan on tullut tälläisiä 'hienoja' yksilöitä, jopa nykyisessä opinahjossa, ja kerronpa nyt yhdestä tälläisestä tapauksesta.
Ylä-asteella eräs rinnakkaisluokalla ollut 'kaveri', jonka kanssa tuli silloin tällöin leikittyä välitunnilla vielä ala-asteen aikana, alkoi käyttäytymään v***umaisesti minua kohtaan sitä enemmän, mitä pidemmälle yläaste eteni. Enimmäkseen kiusaaminen oli nimittelyä, mutta mahtuu mukaan sellainenkin tapaus, jossa tämä 'sankari' kävi allekirjoittaneeseen käsiksi, kun opettaja ei ollut paikalla (tosin on mainittava, että olin provosoinut herraa välikohtausta edeltävänä aikana). Mutta ei tässä vielä kaikki: yhtenä talvena katselin ohimennen tämän herran tekemisiä välitunnilla ja tämä sai jostakin sellaisen kuningasidean, että juoksee kaverinsa selkää päin ison jääpalan kanssa. Vähän vaikea on uskoa, että herra olisi muuttanut tapojaan, vaikka viimeisestä näkemiskerrasta on jotain 6 vuotta. Ne vasta raukkamaisia ovatkin jotka kehtaavat nauraa selän takana. Pahan puhuminen selän takana on idioottimaista.
Kuulostaa tosi ikävältä jutulta että olet joutunut kiusatuksi ja tekemisiin noin hankalien tyyppien kanssa. Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi, eikä keneenkään saa käydä käsiksi vaikka mikä olisi. Ikävältä kuulostaa se myös se, että tyyppi alkoi olla hankala sinua kohtaan ja kiusaaminen paheni ajan myötä. Ja tuskin ne kiusaajat yleensä muuttavat tapojaan - jotkut harvat ehkä muuttuvat ajan myötä ja tulevat katumapäälle.
Muistan itsekin tilanteita joissa kiusaaja on käynyt kiinni - se sama tyyppi johon olen aikaisemmin viitannut muutamaa viestiä aikaisemmin. Yksi sellainen välikohtaus tapahtui eräällä ruotsin tunnilla. Olin kaikessa rauhassa kävelemässä kohti pulpettia, kun tämä paskiainen aivan yllättäen hyökkäsi kimppuuni ruotsinopettajan silmien edessä. Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Minä yritin tietysti puolustautua, ja tilanne eskaloitui tappeluksi asti. Kyseinen opettaja sai välikohtauksen kuitenkin loppumaan eikä siinä käynyt pahasti. En muista yhtään mitä siitä välikohtauksesta jälkeenpäin seurasi. Minä en saanut rangaistusta, koska paikalla oli ollut silminnäkijöitä jotka olivat ilmeisesti todistaneet minut viattomaksi. Edelleen ihmettelen mistä hyvästä tämä käsiksi käyminen tuli. En tajua
En ole perusluonteeltani aggressiivinen eikä luonteeseeni kuulu kiinni käyminen. Pidän kuitenkin puoleni jos joku käy oikeudettomasti kiinni. Mieluiten selvitän asiat puhumalla ja neuvottelemalla. Kuulostavat tyypeiltä jotka harvinaisen ärsyttäviä tyyppejä . Mul ei ole silleen käyny päällekäymisiä mut muistan kerran yläasteelta kun maantiedon tunnilla meillä oli Pohjois-Amerikka aiheena ja me luettiin kirjasta vuoron perään. Opettaja ajatteli ettei luku oli lopussa mut mä huomasin omasta kirjastani et oli viel yks sivu luettavana ja mainitsin asiasta. Kun tunti loppu ja välitunnilla lähdettiin seuraavan luokan ulkopuolelle odottamaan niin pojat rupes töniin mua seinää kohti penkkien kohdalla mut eivät ihan onnistuneet koska mä nousin nopeesti käveleen penkin päällä. Onni ei kyl riittäny vessan oville asti sillä mut tönäistiin vasten roskista. Toinen juttu on ala-asteelta. Mä en kyl vieläkään o kärryillä miten se oikein kävi mut silloin meidän luokan tyttöjen ykkösjuttu oli keinupallo jota me pelattiin joka välkkä. No mä ajattelin olla kunnon kaveri ja mennä varaan keinut taas yhtä pelierää varten. Yks luokan jätkistä lähti juokseen mun rinnalla ja vissiin tönäs mua tai mä kompastuin johonkin mut seuraavaks mä makaan maassa kädet naarmuilla, uusien farkkujen polvi riekaleina ja olkapäässä kans aika ilkeä ruhje. Tietty mä aloin itkeä kun sattu ja uudet farkut rikki mut pahin kyl tuli vasta kun mut oli viety opettajanhuoneeseen paikattavaks. Mun polvi oli auki. Voitte vaan arvata miltä tuntuu ottaa farkkuja pois ja tajuu et polvi näyttää siltä kuin se ois Teho-osaston ensiapuklinikalta napatulta. (Silloin siis telkkarista tuli vielä Teho-osasto) | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Joulu 30 2017, 10:04 | |
| Prätkämimmi, nuo kuulostavat ikäviltä asioilta - ja se mainitsemasi toinen juttu vaikuttaa myös tuskalliselta Ilkeästi tehty, ketään ei saisi töniä tai satuttaa ylipäätään. Ja tuo polvi auki - auts | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Joulu 30 2017, 10:11 | |
| Joo se oli tosi ikävä kokemus . Joo polveen ei auttanu pelkkä laastari. Mä jouduin käyttää rasvalaastereita melkeen koko loppu kevään siin polvessa ja sidettä kans. Yhdestä asiasta oon tyytyväinen sen polven suhteen. Kaverit tajus oitis miks mä en tullu uimaan kun mentiin luokkaretkellä saareen. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset La Tammi 06 2018, 13:15 | |
| Joka päivä ilmestyy vähintään yksi uutisjuttu, jonka otsikossa lukee "Olet aina tehnyt sen ja sen asian väärin - näin se kuuluisi tehdä." Vaihtaisivat levyä. Kohtahan tässä ei osaa tehdä mitään oikein | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset | |
| |
|
| |
| Sekalaiset vuodatukset | |
|