Lil Hoss: Jeah sankari astuu näyttämölle. Jatkuu
7. Osa. Kharonin palkkio- Et jaksanut pysytellä vankilassa vai mitä, Pingviini, Batman sanoi.
Moto ja Vinski katsoivat toisaan hieman hämmästyneinä. Nämä kaksi sankaria olivat kyllä heille ihan uusia naamoja. Pingviini irvisti raivoisasti.
- Sinä taas ja taas ja taas, hän manasi ja alkoi sitten tulittaa sateenvarjolla kuin se olisi konekivääri.
Sankarit loikkasivat suojaan.
- Okei, joku ois voinu sanoa et sen sontsa on ase, Vinski mainitsi.
- Pingviinin sateenvarjo pitää vaikka millaisia temppuja sisällään, Batman sanoi.
- Temppuja? Onks se joku Bond-pahis? Moto ihmetteli.
- Ei vaan lintuihin hurahtanut aristokraatti pahimmasta päästä, Robin totesi.
- Ja kukas sä sitten olet? Vinski kysyi.
Batman vilkaisi hiirikaksikkoa.
- Olen Batman, hän sanoi.
Vinksi ja Moto katsoivat toisiaan nyt todella ällistyneinä. Olivatko he oikeasti saaneet taustatuekseen dynaamisen duon? Miettimiseen ei kuitenkaan ollut sen enempää aikaa sillä uusi sarjatuli luoteja lensi heidän ylitseen. Batman vilkaisi ylös ja huomasi yhden tyhjän lintuhäkin roikkuvan aivan pingviinin yllä. Hän veti esille batrangin ja heitti sen ilmaan. Pingviini jatkoi sarjatulitusta batrangin perään ja osui häkkiin saaden koko hökötyksen putoamaan.
- Ei taas! hän rääkäisi kun häkki putosi hänen niskaansa.
Hän yritti vielä kurottautua sateenvarjoonsa mutta Robin ennätti potkaisemaan sen pois hänen ulottuviltaan.
- Eih! Pingviini voihkaisi ja iski nyrkkinsä lattiaan.
Batman ja Robin kääntyivät Moton ja Vinskin puoleen jotka olivat edelleen aika tavalla ällikällä lyötyjä.
- Te siis ootte todella se Gothamin dynaaminen duo? Moto onnistui kysymään.
- Niin olemme, Batman myönsi.
- Vau, Vinski sai sanottua.
Robin tutki kaksikkoa katseellaan.
- Olen kyllä nähnyt anthroiksi pukeutuneita tyyppejä mutta ensimmäistä kertaa taistelemassa superpahiksia vastaan, hän totesi.
- Ei nä ole pukuja. Me ollaan oikeista hiiriä. Me ollaan Marsista. Avaruusolentoja, Moto selitti.
Nyt oli voimakaksikon vuoro hämmästyä.
- Avaruusolentoja? Kuten Metsästäjä Marsista? Batman kysyi.
- Okei tuo kaveri on uppo outo, Vinski totesi.
- Mun nimi on Moto ja valkea kaverini on Vinski. Sit mukaan kuuluu kans Turbo mut...hei hetkonen mis se muuten on? Moto kysyi tajutessaan ettei Turbo ollut vieläkään ilmaantunut paikalle.
Samaan aikaan Turbo alkoi hitaasti palata tajuhinsa vain tajutakseen että hän makasi selällään sängyllä kädet sängyntolppiin sidottuna. Hänen vieressään kampauspöydän ääressä istui kaunis vaaleahiuksinen ja vihreä silmäinen nainen. Koko huone oli kissoja.
- Ai vihdoin hereillä. Ihmettelinkin jo että miten kovaa oikein onnistuin iskemään sillä ruoskan kahvalla, nainen totesi hymyillen kissamaisesti.
- Okei. Kuka sä oot ja missä mä oon? Turbo kysyi ja yritti saada itsensä irti.
Nainen istui sängyn reunalle ja siveli hetken aikaa Turbon hunajanruskeaa turkkia. Sitten hän työnsi kasvonsa melkein Turbon naamaan kiinni.
- Voit kutsua minua Kissanaiseksi, Kissannainen kehräsi ja nousi sitten.
Hän otti sängyn päädystä trikoopukunsa ja meni toiseen huoneeseen.
- Olin paikallasi taas ei ole väliä. Olet täällä niin kauan kuin on tarpeellista tai pomoni haluaa sinusta päästävän eroon, Kissanainen sanoi tullessaan takaisin yllään harmaa trikoopuku, mustat hanskat ja saappaat ja kultainen vyö jolta roikkui ruoska.
Sitten hän istui jälleen sängyn reunalle ja hyväili hetken Turbon poskea.
- Minun on valittevasti mentävä mutta älä turhaan huolestu. Kissani pitävät mielellään sinulle seuraa, Kissanainen sanoi ja lähti.
Heti kun hän oli poistunut, pari kissaa loikkasi sängylle ja alkoi nuuskien tutkia Turboa.
- Oi Moton äiti. Onneks mä en ole allerginen kissoille, Turbo ajatteli hieman huolestuneena.
Samaan aikaan Cihcagon kadulla Moto, Vinski, Batman ja Robin olivat lähteneet etsimään Turboa. Eläintarhan johtajan toimistosta oli löytynyt vihjeitä siitä että kaksi muuta konnaa oli myös ollut paikalla. Voimakaksikko oli tunnistanut jäljet heti Hugo Strangen ja Kissanaisen jättämiksi. Nyt sankarimme olivat kuitenkin joutuneet taisteluun Rasvanahan ja tämän hanttapulilauman kanssa.
- Hei Robin! Robin! Katos tätä. Kato miten helppoo! Toinen käsi selän takana! Ja BONK!! Hän on poissa! Vinski naurahti ja kolautti yhden hanttapulin lentämään pitkän matkaa taaksepäin.
Batman puisteli päätään. Hän ei voinut käsittää miten nämä kaksi marsilaista oikein ehtivät vitsailla taistelun aikana. Mitä nopeammin he saisivat nämä typerykset matalaksi sitä nopeammin he saisivat teitää missä Turbo oli. Moton mekaanisen käden lasertykki ampui nopeasti konnilta aseet käsistä ja samaa vauhtia Moto iski heidät lattiaan. Ei aikaakaan kun konnat lojuivat löytyinä maassa. Batman käveli Rasvanahan luo ja tarttui tätä henkseleistä.
- Kumppanini ja minä olemme tehneet tätä jo viimeiset 24 tuntia. Ihan näin meidän kesken, en ole oikein tyytväinen tuloksiin. Joten, ennen kuin menetän malttini ja päästän tilanteen täysin hallinnastasi kysyn kauniisti vielä kerran. Missä on Kissanainen!? Batman ärähti.
- Mikä kissa? Mä en tiedä mitään kissoista. Eihän mulla edes o kissaa, Rasvanahka ähelsi.
Batman vilkaisi Vinskiä ja Motoa.
Koometoikaa pliis