Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Foorumin aktiivisuuden parantaminen

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkisfan

Prätkisfan


Viestien lukumäärä : 149
Join date : 25.08.2016

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Heinä 25 2018, 17:13

Last Chance kirjoitti:
Prätkisfan kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Prätkisfan, kun laitat johonkin ketjuun viestin, alat seuraamaan automaattisesti tätä kyseistä viestiketjua ja saat huomautusviestejä sähköpostiisi. Tai voit alkaa seuraamaan ketjua painamalla "Seuraa aiheen vastauksia" -vaihtoehtoa.
Joo en oletakkaan että en saa ilmoitusta keskustelusta jos en itse kommentoi siihen jotain. Mutta saan korkeintaan yhden ilmoituksen tämän jälkeen ja seuraavan kerran vaikka kuinka kommentoisin niin ilmoituksia ei vaan jostain syystä minulle tule.

Tähänkään vastattuun kommenttiin en ole saanut sähköposti ilmoitusta. Tosin mulla on sähköposti muutenkin reistaillut, mutta tuli vain mieleen myös kertoa ettei kaikki ilmoitukset tule minulle vaikka asetuksista laittaisin mitä. Smile

Onpa harmi ettei ilmoituksia tule. scratch Ilmoituksia kuuluisi tulla jokaisesta vastauksesta joka on tullut seuraamaasi ketjuun tai osastoon. Sivuston asetuksissa ei ole mitään sähköposti-ilmoituksiin liittyvää, joten on epätodennäköistä että ongelma johtuu sivustosta. Muille käyttäjille, esimerkiksi Prätkämimmille tulee sähköpostiin ilmoituksia, joten tuskin ongelma johtuu sivuston ohjelmistosta.

On todennäköisempää että reistaileva sähköposti aiheuttaa ongelmasi. Vielä haluaisin kysyä, tulevatko tämän sivuston sähköpostit suoraan Saapuneet-kansioon vai menevätkö suoraan roskaposti-/spämmi-kansioon? Joskus sähköpostiohjelmat voivat tulkita harmittomat viestit roskapostiksi ja siksi siirtää ne roskapostikansioon tai poistaa jopa kokonaan.

Sähköposti ongelmat voivat olla tekevä syy, mutta ihmetyttää vain. 

Kaikki täältä tulleet viestit on tullut saapuneiden kansioon. Ei tulkitse foorumilta tulleita viestejä roskapostiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Heinä 25 2018, 18:00

Prätkisfan kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
Prätkisfan kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Prätkisfan, kun laitat johonkin ketjuun viestin, alat seuraamaan automaattisesti tätä kyseistä viestiketjua ja saat huomautusviestejä sähköpostiisi. Tai voit alkaa seuraamaan ketjua painamalla "Seuraa aiheen vastauksia" -vaihtoehtoa.
Joo en oletakkaan että en saa ilmoitusta keskustelusta jos en itse kommentoi siihen jotain. Mutta saan korkeintaan yhden ilmoituksen tämän jälkeen ja seuraavan kerran vaikka kuinka kommentoisin niin ilmoituksia ei vaan jostain syystä minulle tule.

Tähänkään vastattuun kommenttiin en ole saanut sähköposti ilmoitusta. Tosin mulla on sähköposti muutenkin reistaillut, mutta tuli vain mieleen myös kertoa ettei kaikki ilmoitukset tule minulle vaikka asetuksista laittaisin mitä. Smile

Onpa harmi ettei ilmoituksia tule. scratch Ilmoituksia kuuluisi tulla jokaisesta vastauksesta joka on tullut seuraamaasi ketjuun tai osastoon. Sivuston asetuksissa ei ole mitään sähköposti-ilmoituksiin liittyvää, joten on epätodennäköistä että ongelma johtuu sivustosta. Muille käyttäjille, esimerkiksi Prätkämimmille tulee sähköpostiin ilmoituksia, joten tuskin ongelma johtuu sivuston ohjelmistosta.

On todennäköisempää että reistaileva sähköposti aiheuttaa ongelmasi. Vielä haluaisin kysyä, tulevatko tämän sivuston sähköpostit suoraan Saapuneet-kansioon vai menevätkö suoraan roskaposti-/spämmi-kansioon? Joskus sähköpostiohjelmat voivat tulkita harmittomat viestit roskapostiksi ja siksi siirtää ne roskapostikansioon tai poistaa jopa kokonaan.

Sähköposti ongelmat voivat olla tekevä syy, mutta ihmetyttää vain. 

Kaikki täältä tulleet viestit on tullut saapuneiden kansioon. Ei tulkitse foorumilta tulleita viestejä roskapostiksi.

Kinkkinen ongelma scratch Ongelma voi ehkä johtua sähköpostiongelmista. Sivuston asetuksista tai ohjelmista tämä tuskin johtuu. 

Olen etsinyt tietoa myös Forumotionin tukifoorumilta aiheeseen liittyen ja ongelmalla voi olla jotain tekemistä käyttäjätietojesi kanssa. Käyttäjätiedot-linkin kautta voi muuttaa käyttäjätietoja ja säätää, mistä asioista täältä tulee ilmoituksia. Oletko valinnut kyllä-vaihtoehdon kohdasta "Lähetä aina ilmoitus vastauksista"? Käyttäjätietojen kautta pääsee Notifications-välilehdelle, jonka kautta voi säätää mistä asioista tulee ilmoituksia sähköpostiin. Jos laittaa ruksin kohtaan "by e-mail" rivillä jolla lukee "A new post in watched topic", pitäisi tulla ilmoitus jokaisesta vastauksesta seurattuun aiheeseen tai osastoon. 

Jostain syystä jotkin jutut täällä ovat englanniksi kun sivuston ohjelmisto on ollut alunperin englanninkielinen ja kaikkea ei ole suomenettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Heinä 25 2018, 19:56

Hei. Ajattelin ottaa osaa tähän keskusteluun omalta osaltani. Myönnän että ihan jokaista viestiä en tosta välistä ole lukenut (sormet hapuili jo niin lujaa kirjoittamaan). Älkee suuttuko XD

Pakko kommentoida jotta se nyt vaan on niin, että jos meitä on se 17 rekisteröitynyttä käyttäjää niin kaikki eivät varmasti ole kaiken aikaa aktiivisia. Itsellenikin voin sanoa, että jos ja kun oikeassa elämässä on hektistä ja stressaavaa, niin ekana ei vaan ehdi tänne. :/

Ja en tiedä muista, mutta täytyy sanoa sekin, että prätkähiiret vaan ei ole se ainoa fanituksen kohde itselle ainakaan. Välillä ollaan, että prätkähiiriä piirustellaan ja kirjoitellaan, mutta toisinaan fanituksen kohde voi olla joku muu ja katotaan vaikka Young Justice jaksoja tai esim. nyt uusin on ollut tämä Ladybug mihin on aikaa saanut suhteettoman paljon kulumaan....

Foorumi on siitä huolimatta tosi tärkeä itselle! Tämä on ainoa paikka jossa julkaista tekstejä! Koska nojoo.. On se vaan semmoinen asia josta en nyt kuuluta että harrastan prätkähiiri-tarinoiden kirjoittelua..Kuka niitä lukiskaan, kun ei ole semmosia kovia faneja kavereina juurikaan... Täällä saa olla just semmonen kun on <3
Joskus vuonna kivi ja kirves kun vasta aloittelin kirjoittelua oli IRC-galleriassa todella aktiivinen prätkähiiri-yhteisö. Se oli silloin meidän "yleisö" kirjoituksille... Nykyään sitä ei enää ole, mutta sitten löydettiin Minden kans tää <3 Kiitos siitä!

Sit toi yhteiskirjoittelu mistä tuolla puhuttiin!
Lämpimästi suosittelen!!!! Se on tosi kivaa! Sillä tavoin me Minden kanssa aikoinaan ystävystyttiinkin, kun Minde ehdotti yhteiskirjoittamista. Kyllä nykyään on niin harvassa pelkät omat kirjoittelut, yleensä aina Minde käy feattaamassa, tai päinvaston Smile Ja vaikka ei kirjoittaiskaan yhdessä niin se on ihan loistava apu kun on tyyppi jonka kanssa jutella ja selvitellä ajatuksia tarinaa ajatellen. Smile Monet sudenkuopat on päästy eteenpäin kun on kaveri auttamassa :3

Me ollaan tehty ihan reilusti vaan näin, että toinen kirjoittaa johonkin asti ja sitten lähetetään skypessä tai facen messengerissä teksti-tiedosto eteenpäin ja toinen sitten jatkaa määrän x. Yhdessä toki ensin puhutaan ja suunnitellaan mikä se juoni suunnilleen tulee olemaan. Very Happy Että oikeasti se juoni siitä etenee yhdessä haluttuun suuntaan...

Yks tapa voisi olla tehdä tuolla Googlen Docs-ohjelmassa, että tehdään tiedosto ja sit vaan jaetaan se yhdessä niin että kumpikin voi muokata sitä vaikka yhtä aikaa Very Happy Toki sama onnistuu esim officen ohjelmistoillakin, mut toi Googlen oma on ilmainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Heinä 25 2018, 20:44

Kiitos palautteesta, Pahgiz. Ja en suuttunut vaikka et lukenutkaan kaikkia viestejä tässä ketjussa.

Ymmärrän kyllä, että on muutakin elämää ja muitakin mielenkiinnon kohteita. Olen lähinnä ihmetellyt että hyvin harva tämän paikan 17:sta käyttäjästä kirjoittelee tänne säännöllisesti. Aktiivisempi kirjottelu useammalta käyttäjältä on toivottavaa mutta sille ei voi mitään jos on muitakin asioita. 

Yleensä tänne kirjoittelevat säännöllisesti minä ja Prätkämimmi, ja joskus tuntuu siltä että puhun itsekseni kun täällä ei kovin moni käy. Pari kertaa olen jopa miettinyt foorumin lakkauttamista, sillä silloin on tuntunut siltä ettei ole kovin kannattavaa pyörittää foorumia parin ihmisen takia. Olen monesti ihmetellyt olenko tehnyt jotain väärin ylläpitäjänä kun täällä on hiljaista tai olenko jopa suututtanut tämän yhteisön. Hiljaisuuden olen kokenut ongelmaksi myöskin sen takia, että olen seurallinen luonne, ja käytännössä tämä sivusto on minulle  ainoa mahdollisuus olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Mutta on hienoa kuulla, jos koet tämän sivuston tärkeäksi. Tämä paikka on olemassa juuri sitä varten että saa ilmaista itseään, kirjoittaa prätkisaiheisia ficcejä ja höpötellä prätkähiiristä hyvällä omatunnolla. Muistan hämärästi, että tuollainen irc-yhteisö on ollut olemassa joskus.

Näinkin voi löytää ystäviä Smile Tämä yhteiskirjoitteluidea on saanut jo kannatusta. Ensin Prätkisfan ehdotti sitä, ja sitten siihen lähti muitakin mukaan kannattamaan idea. Tuen ideaa itsekin, vaikka en ole vielä päättänyt osallistunko yhteiskirjoitteluun. Tässä pitää vielä suunnitella miten sen toteuttaisi käytännössä. Kirjoitusryhmä on yksi mahdollisuus, samoin Google Docs. 

Kiva kun osallistuit tähän keskusteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyTo Heinä 26 2018, 08:35

Mullekin tää foormui tärkeä siksi että voin puhua Prätkähiiristä muiden fanien kanssa Smile. Ja toi yhteiskirjoittelu idea kuulostaa tosi hyvältä muutenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyTo Heinä 26 2018, 08:36

Aktivoituminen on toki toivottavaa, mutta mitään ehdotonta pakkoa ei ole.

Täällä sanotaan että foorumi on tärkeä, mutta itselle tulee päinvastainen vaikutelma hiljaisuuden takia. Ainakin täällä käy joku.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyTo Heinä 26 2018, 08:41

No mulle se ainaskin on tärkeä. Jos mä puhun jonkun muun kanssa tästä niin multa kysytään melkein oitis "kuinkas vanha sä taas olitkaan?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyPe Heinä 27 2018, 12:21

Prätkämimmi kirjoitti:
Jos mä puhun jonkun muun kanssa tästä niin multa kysytään melkein oitis "kuinkas vanha sä taas olitkaan?"
Hah hah, tuollaiset ihmiset eivät varmaan ole itse koskaan olleet lapsia, kun kerran tuollaisia kyselevät. Laughing Eikä siinä ole mitään väärää, jos aikuinen ihminen katsoo piirrettyjä, mieluummin katson vaikka Batman: The Animated Seriesiä kuin sitä roskaa, mitä tv:stä nykyään tulee.

Prätkisfan kirjoitti:
Vielä aktivoimisesta tuli mieleen, että kirjoittaja ryhmillä voisi olla yhteiset tunnukset ja kirjoittaminen toimisi vähän samaan tyyliin, kuin rikkinäinen puhelin, jolloin tarinasta saattaa tullakkin hauska ja erilainen Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Icon_biggrin

Myös jos porukan saisi enemmän innostumaan jo palautteen antamiseen, voisi kirjoittamisesta tulla vielä mielekkäämpää. Ulkopuolistenkin kommentteja voisi yrittää saada vaikka tunnuksia ei olisi. Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Icon_smile
Hmm, kiintoisa ehdotus, tuota kirjoitusryhmää voisi todellakin kokeilla. Tosin en lämpene tuolle, että "ulkopuoliset" (siis nimenomaan rekisteröitymättömät vierailijat) saisivat mahdollisuuden kirjoittaa, siis toisin sanoen, jos joku sinne sattumalta eksyvä kaveri pääsee ryhmään, tämä voi tehdä siellä vaikka mitä. Mieluummin haluaisin, että ryhmä olisi ns. "suljettu", eli sinne pääsisivät vain ja ainoastaan tälle foorumille rekisteröityneet käyttäjät kirjoittelemaan ja varmistettaisiin ennen ryhmään liittymistä vaikka tällä foorumilla yksityisviestillä, mikä on kunkin käyttäjän Google+ -käyttäjänimi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyPe Heinä 27 2018, 12:29

Miten niin on lapsellista katsoa piirrettyjä aikuisena? Kun aikuiset niitä tekevät.

Itse en kuvailisi "roskaksi" nykyajan tuotantoa. Minä katson ennakkoluulottomasti sekä uutta että vanhaa tuotantoa. Ei kaikki vanha tuotantokaan aina ole hyvää, eikä kaikki nykyaikainen huonoa.


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Pe Heinä 27 2018, 13:10, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : selvensin yhtä asiaa)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:04

DeadRat21 kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Jos mä puhun jonkun muun kanssa tästä niin multa kysytään melkein oitis "kuinkas vanha sä taas olitkaan?"
Hah hah, tuollaiset ihmiset eivät varmaan ole itse koskaan olleet lapsia, kun kerran tuollaisia kyselevät. Laughing Eikä siinä ole mitään väärää, jos aikuinen ihminen katsoo piirrettyjä, mieluummin katson vaikka Batman: The Animated Seriesiä kuin sitä roskaa, mitä tv:stä nykyään tulee.
No mamman puolustukseksi on sanottava et se on syntynyt vähän toisen maailman sodan jälkeen ja eka telkkarikin tuli kuvioihin vuonna 1966. Eno kuulemma leikki Batmania nepparihameen kanssa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:07

Itse asiassa ensimmäiset piirretyt ilmestyivät jo ennen toista maailmansotaa. Ja minusta on aika tylyä haukkua nykyajan piirrettyjä roskaksi. En ymmärrä mitä vikaa siinä on jos katsoo nykyaikaisia piirrettyjä. Minulle on aivan sama millä vuosikymmenellä mikäkin juttu on tehty - joko nappaa tai sitten ei nappaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:14

No joo totta. Ja mustakin nykyaikaiset piirrossarjat on ihan hyviä vaik jotkut eskarilaisille tarkoitetut ohjelmat tuntuvat aliarviovan lasten älykkyyttä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Elo 01 2018, 19:09

Komppaan nyt aika paljon Pahgizin tekstiä, mutta koittakaa kestää Very Happy

Itse tosiaan työelämässä kun olen, niin ei tänne ehdi aina kovin aktiivisesti kirjoittelemaan, mutta vaikka en aina kirjautuisi sisään, käyn kurkkaamassa mitä teille muille kuuluu ja onko tullu uusia ficcejä, taidetta tms Smile 

Myös minulla Prätkikset-fanitus menee kausissa, välillä mielessä ovat muut sarjat, anime, pelit ja mitä milloinkin. Foorumi on kuitenkin itsellekin tärkeä henkireikä, jossa tapaa muita samanmielisiä ja samoista asioista kiinnostuneista Smile 

Ja kuten Pahgiz tuolla edellä kertoikin, yhteiskirjoittelu toi meidät yhteen, ensin nettikavereina, sitten ihan oikeina kavereina Very Happy  Jos löytyy jonkun kanssa yhteinen sävel, siitä kannattaa pitää kiinni ja vaalia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyKe Elo 01 2018, 19:12

Ymmärrän että on muutakin elämää ja että on muitakin kiinnostuksen kohteita. Enimmäkseen täällä ovat kirjoitelleet minä ja Prätkämimmi, joten olen ihmetellyt eikö täällä ole muita foorumista ja sen asioista kiinnostuneita. Aktiivisempi kirjoittelu on toivottavaa mutta mitään ehdotonta pakkoa ei ole. Olen jopa miettinyt, olenko tehnyt jotain väärin tai jopa suututtanut ihmiset täällä -mikä ei ollut tarkoitus.

Viime aikoina on jo tapahtunut jonkin verran kun on kirjoiteltu tavallista enemmän ja on jopa tullut kaksi uutta käyttäjää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyTo Elo 02 2018, 09:04

Musta on kiva juttu et käyttäjämäärää kasvaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyPe Elo 03 2018, 19:53

Kumma juttu, kun kukaan ei oikeasti pidä tästä foorumista, joka yhtäkkiä muuttuu tärkeäksi jos otan sen aktiivisuuden tai sen puutteen puheeksi.

Olen yrittänyt ratkoa tätä sähköposti-ilmoituksiin liittyvää ongelmaa. Niitä ilmoitusasioita on mahdollista säätää omista käyttäjätiedoista. En tilaa tältä foorumilta mitään ilmoituksia sähköpostiini (yksityisviestit poikkeuksena), eikä minulla ole mitään vaikeuksia selata foorumin uusia viestejä ilman erillisiä ilmoituksia. Käytännössä luen kaikki viestit jotka tänne tulevat koska käytännössä päivystän täällä kellon ympäri - paitsi öisin ja silloin jos pidän taukoa.

Mutta jos tämä juttu tuntuu hankalalta, jatkan asian selvittämistä ja autan jatkossakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Elo 04 2018, 08:00

Mistä sä niin päättelet ettei kukaan muka oikeasti pidä tästä foorumista jos tänne on ilmestynyt jo kaks käyttäjää lisää.

Mulla ainakin kaikki ilmoitukset tulee ajallaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Elo 04 2018, 18:03

Olen hämmästynyt ja positiivisesti yllättynyt siitä että tänne on tullut pari uutta käyttäjää. Minulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää mikä tässä foorumissa on niin hienoa ja mikä oikein kiinnostaa niitä jotka tänne kirjoittavat.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Rimfire




Viestien lukumäärä : 20
Join date : 26.07.2018
Ikä : 25
Paikkakunta : Pohjois-Savo

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Elo 04 2018, 19:59

Rakkaudesta lajiin, bro!  Wink Jos ja kun jostakin alkaa tykkäämään, ei sitä oikein voi selittää. Ja jos siitä tykkää tosissaan, se on sit menoa!  lol! En minäkään oikein osaa muuten selittää kuin että olen saanut todella paljon intoa, elämänhalua, iloa, inspiraatiota, mukavaa tekemistä tylsiin päiviin, mahtavia juttukavereita jotka ovat samasta asiasta kiinnostuneita jne jne jne tänne löydettyäni... Lista on pitkä  Laughing Mutta jos kysymykseen tulisi tämän sivun lakkautus, aloittaisin vaikka itse uuden sivun rustaamisen, koska tää on vaan niin mahtavaa!!! Vinskin sanoin, AHUHUHUU, TÄST MIE PIÄN!  Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptyLa Elo 04 2018, 22:45

Olen lähinnä hämmästynyt ja positiivisesti yllättynyt, että on olemassa ihmisiä joilla on kiinnostusta tähän sivustoon. Mikäs siinä jos tykkää.

En ole aikeissa lakkauttaa tätä sivustoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptySu Elo 05 2018, 08:11

Oon samoilla viivoilla Rimfiren kanssa Wink. Tää foorumi on mahtis ja paras paikka päästä puhumaan Prätkähiiristä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptySu Elo 05 2018, 09:08

Vieläkään en ymmärrä mikä tässä foorumissa oikein viehättää. Loin sen alunperin sitä varten että saisin itse sosiaalisia kontakteja ja ystäviä ihmisistä joilla on samansuuntaisia kiinnostuksen kohteita. Vaan toisin kävi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptySu Elo 05 2018, 09:53

No jos ei ystäviä niin tuttavia. Tää foorumi paikka jossa voi puhua siitä mistä muualla laskettaisiin lapselliseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptySu Elo 05 2018, 09:57

Kyllä tuttavakin on parempi kuin ei mitään. Vaikka harmittaakin että olen epäonnistunut ystävien hankkimisessa.

Mitä tuohon lapselliseksi haukkumiseen tulee... Joka toista haukkuu, se on itse.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 EmptySu Elo 05 2018, 10:04

Niin ajattele käyttäjiä tuttavina. Sitä mäkin ajattelin ja kans silloin kun mulle sanottiin et mä olen vammainen sen takia et tykkään piirrossarjoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Foorumin aktiivisuuden parantaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Foorumin siivous 10.5.-18
» Mitä mieltä foorumin ulkoasusta?
» Ylläpidon terveiset foorumin väelle
» Muistutus Pelihalli-osastosta ja foorumin tarkoituksesta
» Foorumin ulkoasu on muuttumassa (Ei enää voimassa)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: