Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Foorumin aktiivisuuden parantaminen

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 08:49

DeadRat,

Olisiko tosiaan liikaa pyydetty, että lakkaisit nöyryyttämästä minua tuolla tavalla? Sinusta tuo ei ehkä ole vihaisuutta tai nöyryyttämistä, mutta minusta on. Opettelisit asettumaan toisen asemaan ja ajattelemaan miltä toisesta tuntuu. Mitä oikein kuvittelet saavuttavasi käyttäytymällä noin ja tuollaisella asenteella? Et ainakaan mitään hyvää. Haluaisin mennä eteen päin ja jättää vanhat kaunat taakse, mutta siitä ei tule yhtään mitään kun sinä vain revit auki vanhoja haavoja. 

Valitan, mutta et pysty mitenkään todistamaan että olisit vahtinut foorumia päivittäin. Enkä ole uhannut sinua porttikiellolla. Ja kyllä, voin ilmoittaa porttikieltotilanteista julkisesti. Sen sijaan että nöyryytit minua kahdella viimeisellä viestilläsi julkisesti, olisit voinut hoitaa asian yksityisviestillä. Olen huomaavinani tekopyhyyttä.

Kadun syvästi sitä että erehdyin nimittämään sinut moderaattoriksi ja harkitsen vakavasti moderaattorin oikeuksien poistamista. Olisin voinut valita paremminkin. 

Ja tämä keskustelu alkoi niin lupaavasti facepalm
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 09:21

No voi yhden kerran teidän kanssanne oikeesti facepalm! Se felian juttu jo ollutta ja mennyttä eli voisitteks te kaks jo antaa olla. Jos tää rähinä vielä jatkuu se joka häipyy olen minä. En aio sotkeentua tähän juttuun tän enempää joten tämä oli tässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 09:26

Minun osaltani se juttu on loppuun käsitelty. Haluan vain antaa menneiden olla ja jatkaa eteen päin. Toivoisin että muutkin toimisivat samoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 09:59

Sitä mäkin toivoisin. Ja oon kyl täysin sun puolellas
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 10:06

Kiitos tuesta, Prätkämimmi. 

Keskustelu alkaa mennä aiheen vierestä joten palataan alkuperäiseen aiheeseen eli foorumin aktiivisuuteen. Vanhojen kiistojen käsitteleminen saa luvan loppua tähän. Minä en halua enkä ole koskaan halunnut riidellä. Enkä halua muidenkaan riitelevän täällä. Olen jo tehnyt selväksi mikä on oma näkemykseni ja versioni tapahtuneista. 

Jos olen onnistunut aiheuttamaan mielipahaa, olen aidosti pahoillani - ei ollut tarkoitus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 10:10

Joo sitä mäkin toivosin. Yks mikä kävi mielessä olis sellainen kuin Levyraati
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 10:17

Mielenkiintoinen idea Smile Levyraadin pitäminen voisi olla mahdollista tuolla Pelihalli-osastolla jossa on tällaisia hupiketjuja. Jos on muita ideoita tai ehdotuksia tähän liittyen, anna palaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptySu Elo 26 2018, 10:18

Kiva että pidit siitä Smile. Tykkään vain niin kauheasti vanhoista uusista iskelmistä että se tuli mieleen
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 EmptyMa Elo 27 2018, 10:43

Ketju on ollut jo pidemmän aikaa pystyssä ja asia näyttäisi olevan loppuun käsitelty, joten katson parhaaksi koota aktivointi-ideat omaan ketjuunsa. Aion myös poimia ketjusta ne ideat jotka eivät suoraan liity aktiivisuuteen, mutta antaa mahdollisuuden keskustella niistä.

Lukkoon ja kaatopaikalle, koska asia on loppuun käsitelty. Minuun voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä jos vielä kaipaa apua sähköposti-ilmoitusongelmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin aktiivisuuden parantaminen   Foorumin aktiivisuuden parantaminen - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Foorumin aktiivisuuden parantaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Foorumin siivous 10.5.-18
» Mitä mieltä foorumin ulkoasusta?
» Ylläpidon terveiset foorumin väelle
» Muistutus Pelihalli-osastosta ja foorumin tarkoituksesta
» Foorumin ulkoasu on muuttumassa (Ei enää voimassa)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: