| Haasta hahmo (K13, huumori) | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 09 2017, 16:54 | |
| Kieltämättä se oli aika hassua vaikka itse sanonkin. Vinskin reaktion kirjoittaminen oli itse asiassa hauskaa | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 09 2017, 16:56 | |
| Jeah . Haluaisin nähdä sen ilmeen kun ne kattoo Ringiä | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 09 2017, 17:06 | |
| Veikkaan että Vinski säikähtäisi ekana ja menisi piiloon Santun taakse | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 09 2017, 17:07 | |
| Jeah ihan varmana . On siinä mulla machoilija | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Marras 10 2017, 21:35 | |
| Mahtavasti kirjoitettu nämä uudet haasteet! Tykkäsin |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Marras 11 2017, 08:48 | |
| Mäkin tykkään näistä . Sä oot tosi hyvä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Marras 11 2017, 14:19 | |
| Kiitos teille jotka olette kommentoineet Kiva kuulla, että tykkäsitte. Tosin en omasta mielestäni ole kovinkaan kaksinen kirjoittaja. Teksti on tökkivää ja kuvailu on vähäisempää kuin itse haluaisin. Mikä on ollut tähän mennessä hyvää ja mitä voisi parantaa. Seuraavaksi tulee Prätkämimmin viimeisimmät haasteet, joista joitakin voidaan yhdistellä samoihin lukuihin. Ne ovat nyt työn alla ja näillä näkymin ilmestyvät alkuviikosta. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Marras 12 2017, 09:29 | |
| Ja höpö höpö. Sä oot loistava kirjoittaja. Jokaisella on oma tyylinsä kirjoittaa . | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 23 2017, 15:52 | |
| Mul ois muutama haaste hiirille, Santulle ja konnille . Mä haastan Turbon muuttumaan ihmissudeksi, Moton olemaan kreivi Dracula, Vinskin olemaan muumio, Santun olemaan Frankensteinin morsian, Leipäjuuston olemaan mustan laguunin hirviö, Rasvanahan olemaan Frankenstein, Nuikin olemaan mutantti ja Mutantin olemaan Näkymätön mies. Vähän halloween painotteinen haaste myönnä. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 23 2017, 15:54 | |
| Mielenkiintoinen haaste. Täytyykin perehtyä näihin hahmoihin ja otuksiin. Eikä se tuota ongelmia että on halloween-painotteinen haaste. Otan haasteen vastaan. Pahoittelen että en ole vähään aikaan jatkanut ficciä | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) To Marras 23 2017, 15:56 | |
| No problem . Jatkat sit kun kerkeet. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Joulu 24 2017, 07:59 | |
| Mulla ois muutama haaste jätkille ja Santulle . Mä haastan jätkät ja Santun esittämään kolme kohtausta Leijonakuninkaasta jotka kaikki on kyl lauluja mut kuitenkin, Elämän tie, Kunhan kruunun saan kuninkaan ja Hakuna matata. Toinen haaste on et Jätkien ja Santun on käveltävä maailan toisiksi pisimmän kummitustalon läpi ja se on japanilainen Haunted hospital. Pituutta on lähes kilsa ja läpikulkuun menee lähes tunti. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Joulu 24 2017, 08:29 | |
| Ok. Otan haasteet vastaan. Minulla on noita muitakin haasteita työn alla, joten voi mennä jonkin verran aikaa ennen kuin tämä toteutuu. Minun täytyy myös perehtyä tuohon kummitustalojuttuun kun se on uusi asia. Mutta nämä haasteet on mahdollista toteuttaa | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Joulu 24 2017, 08:41 | |
| Hieno juttu . Kannattaa käyttää hakusanaa Haunted houses Japan. Se ainakin toimi mulla | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ti Tammi 30 2018, 17:37 | |
| Jatkuu taas. Varoitan ettei tässä luvussa ole mitään järkeä. You Spin Me Right Round on Dead or aliven tuotantoa, eikä minulla ole siihen tekijänoikeuksia. Luku 9 – Virallinen lounas ja seikkailu huonekalukaupassaPrätkämimmi on haastanut Leipäjuuston syömään poroa ja parmesaania ja Rasvanahan hankkimaan pomolleen punaisen pallotuolin. Leipäjuusto ja Rasvanahka, teille on molemmille haaste. Leipäjuuston pitää syödä poroa ja parmesaania. Rasvanahan pitää hankkia punainen pallotuoli pomolleen. Leipäjuuston ilmeestä huomasi, ettei hän erityisemmin pitänyt saamastaan haasteesta. Mutta hänen oli pakko suostua, koska haasteista ei saanut kieltäytyä. Noin viiden minuutin kuluttua hän sai puhelinsoiton itse pormestarilta. Pormestari oli kutsunut hänet lounaalle, jolla olisi tarjolla poroa parmesaanin kera. Rasvanahka puolestaan oli innoissaan haasteesta ja suostui mielellään. Kun Leipäjuusto oli noussut limusiininsa kyytiin lähteäkseen lounaalle, Rasvanahka nousi oman ajoneuvonsa kyytiin ja suuntasi kohti huonekalukauppaa siinä toivossa, että löytäisi pallotuolin. Huonekalukaupassa Rasvanahka katseli ympärilleen ja ihmetteli huonekalujen paljoutta. Oli sohvia, pyöriviä tuoleja, pöytiä, sänkyjä ja puutarhakalusteita. Radiossa soi musiikkia. Innoissaan Rasvanahka alkoi tutkia paikkoja ja unohti mitä hänen piti oikeastaan tehdä. Punaisia pallotuoleja ei näkynyt missään – ainakaan ensi silmäyksellä. ”Vau, nää pyörivät tuolit on kivoja”, Rasvanahka ihaili erästä pyörivää tuolia ja istui sille. ”Pomollakin on sellanen mut se ei koskaan anna mun istuu sille.” Korsto istahti pyörivälle tuolille ja ryhtyi pyörittämään sitä. Pyöriminen oli aluksi hauskaa ja Rasvanahka nautti vauhdin hurmasta. Mutta pyörimisliike kiihtyi kiihtymistään, eikä Rasvanahka raukka tiennyt, miten saisi kieppumisen loppumaan. Samaan aikaan kun Rasvanahka pyöri tuolilla roiskuttaen öljyä ympärilleen, radiosta kuului Dead or Alive – yhtyeen musiikkia: You spin me right round, babyRight round like a record, babyRight round round roundYou spin me right round baby Right round like a record babyRight round round roundLopulta Rasvanahka putosi kyydistä ja lensi suoraan sängylle jolle oli asetettu joustinpatja. ”Huh, onneks oli pehmee pudotus.” Rasvanahka poikaseni, muistathan että tämä paikka ei ole mikään huvipuisto. Sinun piti hakea se punainen pallotuoli ja viedä se pomollesi. ”Hups, mä unohdin. Kiitti ku muistutit mua. Mulla on vähän huono muisti.” Rasvanahka nousi ylös patjalta joka oli mustien tahrojen peitossa. Hän katsoi ympärilleen ja näki sen mitä oli tullut etsimään – punaisen pallotuolin. ”Ton mä vienkin pomolle. Pari tuntia myöhemmin Leipäjuusto oli palannut lounaalta ja Rasvanahka kuljettanut pallotuolin toimistoon. Leipäjuusto istui pallotuoliin ja toivoi ettei hänen tarvinnut heti uudestaan käydä lounaalla ihmisten kanssa. Seuraavana päivänä postilaatikkoon ilmestui huonekalukaupasta lähetetty ja Rasvanahalle osoitettu lasku öljytahrojen puhdistamisesta aiheutuneista kuluista. * A/N: Anteeksi kun kesti jatkaa tarinaa On ollut muitakin asioita ja inspiraatiokin on ollut vähän epävarmaa. Mutta jatkan tarinaa kuitenkin. Seuraavaksi tulee Prätkämimmin haasteita, sitten yksi oma haasteeni ja sen jälkeen lisää Prätkämimmin haasteita. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 16:35 | |
| Ei se mitään . Ymmärrän kyllä jos ei heti nappaa. Tää oli kyl tosi hauska pätkä ja oot tosi hyvä. Mul ois ykshaaste pahiksille. Mä haastan Leipäjuusto miehineen yrittämään leikata Moton kahtia laserilla niin kuin 007 Kultasormi leffassa. Vähän niin kuin se mikä Terässormi jaksossa jäi puutumaan | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 16:41 | |
| Kiva kuulla jos kelpaa Haaste on otettu vastaan. Minulla on tällä hetkellä useampi haaste työn alla, joten voi olla että kestää jonkin aikaa. Mutta onnistuu kyllä. Vielä kysyisin teiltä lukijoilta yhden asian - mitkä ovat teidän mielestänne olleet tarinan hauskimpia kohtauksia? En teidä teistä, mutta ainakin omasta mielestäni tuon Rasviksen pyöriminen huonekalukaupassa oli hauska juttu. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 16:48 | |
| No mun suosikit on kyl ollu Ievan polkan loppu kun jätkät pakeni oitis paikalta kuullessaan Santun kännykän uuden soittoäänen, Santun pilailu, Vinskin breikkauksen loppu kun siltä putos housut ja Vinskin reaktio kun ne pelas Five night at Freddy's-peliä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 16:53 | |
| Kiva kuulla että olet tykännyt näistä kohtauksista Niiden oli tarkoituskin olla hauskoja Ja pakkohan sitä Vinskiä on jekuttaa. Isoegoisen hahmon nolaaminen voi olla hyvinkin hauskaa, ja tässä tarinassa se on tapahtunut juuri pudottamalla housut kinttuihin breikkausesityksen lopuksi ja hyppäämällä kattoon pelatessa Five Nights at Freddys - peliä Jos on lökäpöksyt, on olemassa riski että ne putoavat nilkkoihin. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 16:58 | |
| Joo todella . Onneks en käytä lökäpöksyjä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 17:18 | |
| Itsekään en käytä sellaisia housuja. Tuskin ne pysyisivät kunnolla päällä. Toisinaan näkee kadulla niitä, joilla on lökäpöksyt jalassa ja silloin alkaa miettiä, että on ajan kysymys milloin näillä tyypeillä putoaa housut nilkkoihin. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 17:20 | |
| Jeah todella. Silloin kun tää niin sanottu räppimuoti oli nousussa melkein kaikilla luokan pojilla oli lökäpöksyt jalassa eikä se ollu musta kovin edustavaa kun joutuu ruokajonossa vilkuileen toisen kalsareita. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 17:25 | |
| Se voi olla kiusallista jos jonkun kalsarit näkyvät - joko sille jonka kalsarit näkyvät tai sille joka näkee ne. Kaikkea muuta kuin edustavaa. Tuollainen pukeutuminen oli yleistä omana yläasteaikana, ja monesti poikien lökäpöksyt roikkuivat puolitangossa. Ihme etteivät pudonneet kokonaan nilkkoihin. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 17:30 | |
| Sitä mäkin mietin aika raskaasti et milloin noi tajuu kiskoo noihousut ylös? Sit vasta kun joltakulta putoo kunnolla pöksyt vai? | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ke Tammi 31 2018, 17:35 | |
| Hyvä kysymys. Vai tajuavatko vasta sitten jos joku toinen huomauttaa asiasta tai alkaa nauraa? Tai jos ei tajua ollenkaan. Tai sitten joillakin on päinvastainen tilanne, eli niin kireät housut että on ihme jos veri kiertää. Nehän voivat revetä - mikä sekin voi olla kiusallista. No, ainakaan ei ole sitä riskiä että ne putoaisivat - se lökäpöksyjen putoamisen riski oli tässä tarinassa vitsin aiheena | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) | |
| |
|
| |
| Haasta hahmo (K13, huumori) | |
|