| Haasta hahmo (K13, huumori) | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Haasta hahmo (K13, huumori) To Loka 26 2017, 20:16 | |
| Title: Haasta hahmo Author: Minä eli Last Chance Genre: Huumori, sarja ficlettejä Pairing: Ei ole, voi muuttua Rating: max k13 Warning: Tarina tulee olemaan ehkä vähän hoopo, joten älä ota sitä vakavasti. Disclaimer: En omista prätkähiiriä enkä niitä populaarikulttuurin tuotoksia/ilmiöitä joihin tässä tarinassa viitataan. Kirjoitan vain huvin vuoksi. Summary: Hahmoja haastetaan tekemään hauskoja asioita tai mitä tahansa mitä mieleen tulee. Annetusta haasteesta ei saa kieltäytyä vaan se on pakko ottaa vastaan. A/N: Olen lueskellut fanfictionia, jossa hahmoja haastetaan/yllytetään lukijoiden toimesta tekemään kaikenlaisia juttuja joita lukijat ehdottavat. Näitä olen lukenut lähinnä Five Nights at Freddy’s – pelisarjan fandomissa englanninkielisinä ja ajattelin että ehkä tämä toimii prätkiksissäkin. Ihan aluksi kuitenkin kirjoitin malliksi pari kolme lukua jotta lukijat saivat käsityksen siitä mistä on kyse. Lukijat eivät voineet siitä syystä esittää haasteita ihan vielä, mutta on muuttunut. Ilmoitin 28.10 kun lukijat voivat esittää omia haasteitaan. Päivitystä 28.10.-17: Tästä eteen päin lukijat voivat esittää omia haasteitaan hahmolle ja minä kirjoitan luvun haasteeseen perustuen. Lähetä haasteesi tässä ketjussa. Sano, mille hahmolle/hahmoille haaste on osoitettu ja mitä hänen/heidän pitää tehdä. Saa haastaa niin hyviksiä, pahiksia kuin sivuhahmojakin. Joissakin tapauksissa voidaan harkita kahden tai useamman haasteen yhdistämistä samaan lukuun. Kirjoitan ja julkaisen haasteita siinä järjestyksessä kuin ne on lähetetty tähän ketjuun. Päivitän samalla nämä tiedot aloitusviestiin. Tarina on luonteeltaan sellainen, että myös lukijat voivat vaikuttaa sen kulkuun/etenemiseen. Pituus riippuu täysin sekä kirjoittajan että lukijoiden ideoista. Vain mieikuvitus on rajana Luku 1 – Vinski vastaan MotoHaaste: Vinskin pitää vääntää kättä Moton kanssa. ”Kuulinks mä oikein?” Vinski kysyi. ”Eka haaste on mulle? Jes! JES! Mä oon eka! Jahuu!” ”Oliks pakko antaa eka haaste Vinskille?” Santtu kysyi. ”Nyt se egoilee maailman tappiin asti.” ”Vinski vääntää kättä Moton kanssa?” Turbo ihmetteli ”Missähän Moto on?” ”Moi”, Kuului Moton tervehdys ovelta. ”Isoveikka, Vinski on haastettu vääntään kättä sun kanssa”, Turbo selitti. Moto nyökkäsi ja virnisti. ”Ei ongelmaa.” ”Mua et voita”, Vinski uhosi. ”Näkis vaan”, Moto kuittaili. Vinski ja Moto istuivat keittiön pöydän ääreen vastakkaisille puolille. Santtu ja Turbo päättivät toimia erotuomareina. Vinski ja Moto nostivat oikeat kätensä pöydälle, tarttuivat käsistä kiinni ja katsoivat toisiaan päättäväinen ilme kasvoillaan. ”Kolmosella lähtee”, Santtu opasti. ”Yks, kaks, kolme!” Heti kun Santtu lopetti laskemisen, Vinski alkoi vääntää kättä oikein olan takaa ja hampaat irvessä. Moto, jonka käsi ei hievahtanutkaan, istui rennon oloisena pöydän toisella puolella – eikä hänen ilmeensä edes värähtänyt. Vinski väänsi ja huhki naama punaisena kuin kypsä tomaatti, mutta ei saanut aikaan muuta kuin sen että Moton käsi hieman tärähti. Eikä harmaa hiiri edes vääntänyt täysillä. Ikuisuudelta tuntuneen ajan kuluttua Turbo oli ehtinyt hakea kotikaljaa. Hän istahti pöydään päätyyn ja kysyi Santulta: ”Mikä on tilanne?” ”Vinski paahtaa täysillä mutta Moto ei hievahdakaan.” Santtu nojaili tylsistyneenä seinään. Tässä vaiheessa Moto haukotteli muka tylsistyneenä. ”Joko aloitetaan?” ”Mä... Vasta... Lämmittelen!” Vinski huohotti, hiki valuen otsalla. Vaikka valkoisen hiiren voimat alkoivat olla lopussa, Moton sanat saivat hänet vääntämään entistä kovempaa. Siinä vaiheessa Moto lisäsi hieman voimaa, minkä seurauksena Vinski menetti tasapainonsa ja putosi tuolilta lattialle. ”Voitto kotiin! Moto hihkui. ”Niin sitä pitää, isoveikka!” Turbo kehui lyöden ylävitoset harmaaturkkisen toverinsa kanssa. ”Mä jotenkin arvasin et sä voittaisit”, Santtu sanoi hymyssä suin. ”No, on täst metallisesta handusta sittenkin jotain iloa.” Moto virnisti, tyytyväisenä itseensä. Vinski ei ollut yhtä tyytyväinen kuin Moto. ”Ou män... Kyl mä haasteist tykkään mut tää meni yli hilseen!” * A/N: Kysyttävää? Kommentoitavaa?
Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm To Huhti 12 2018, 09:28, muokattu 11 kertaa (Raportin syy : päivitystä) | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 08:19 | |
| Tää vaikuttaa tosi hauskalta tarinalta. Jään seuraamaan aivan varmasti | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 08:49 | |
| Kiva kun tykkäät Tämä tarina on luonteeltaan sellainen, että sen kulkuun voi vaikuttaa myös lukijat. Kirjoitan nyt itse pari kolme lukua jotta lukijoille syntyisi selvä käsitys siitä missä mennään. Ei haittaa vaikka ideat olisivatkin täysin älyvapaita, sillä tämän tarinan on tarkoitus olla hauska eikä siinä siksi tarvitse olla mitään järkeä Ilmoitan sitten kun lukijat voivat haastaa hahmoja. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 08:52 | |
| Okei . Tää vaikuttaa tosi hauskalta. Pidän tästä ideasta | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 08:57 | |
| Täytyy sanoa, että en tiedä kuka alunperin keksi idean, jossa kirjoitetaan ficciä jossa hahmoja haastetaan tekemään hauskoja asioita. Olen lukenut tämän tyyppisiä tarinoita muissa fandomeissa ja ajattelin soveltaa sitä ideaa prätkiksiin Tässä tulee samalla kokeiltua jotain uutta. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 09:13 | |
| Itsekin olen lukenu samanlaisia juttuja mut kilppareilla | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 10:01 | |
| Hauska idea ja toteutus, tykkäsin! Ehkä Vinskin olis pitäny ehdottaa, että väännetään kättä vasureilla.. xD Tai en tiedä, lopputulos olis saattanu olla sama Mutta katsotaan ne sun kirjoittamat haasteet ensin, niin ehkä nakkaan myös täältä haastetta tulemaan |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 10:04 | |
| Joo totta . Vinski raukka. Kaveri on niin egoisti et oksat pois | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 10:18 | |
| Kiitos kommentista, Minde. Veikkaan itsekin että sama juttu olisi tapahtunut vaikka olisi väännetty vasurilla. Vinski olisi hävinnyt joka tapauksessa. Kiva kun tykkäät Prätkämimmi, älä muuta sano. Siksi hänestä onkin niin helppo laskea leikkiä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 10:21 | |
| Heh jeah . Vinski on hauska hahmo | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:15 | |
| Jatkuu. Tästä luvusta tulee pidempi kuin edellisestä.
Luku 2 – Musiikkikidutusta
Haaste: Lalli Leipäjuuston pitää pakottaa prätkähiiret kuuntelemaan Ievan polkkaa.
”Mitä?” Leipäjuusto tiuskaisi. ”Etkö näe, että minulla ei ole aikaa haasteisiin?”
Leipäjuusto, haasteet on pakko ottaa vastaan, eikä niistä saa kieltäytyä. Sinun pitää pakottaa prätkähiiret kuuntelemaan Ievan polkkaa. Sinähän tiedät että he vihaavat polkkamusiikkia koko sydämestään.
”Mutta toisaalta...” Plutolaisen ilme kirkastui. ”Miten ihastuttavan ilkeä idea. Vaikka itse sanonkin.”
Anteeksi, se oli minun ideani.
”No, joka tapauksessa on korkea aika siirtyä tuumasta toimeen ja toteuttaa tämä ideaalisen ilkeä idea. Olenkin jo valmiiksi onnistunut ottamaan kiinni ne ärsyttävät karvakasat ja sulkemaan heidät häkkeihin. ” Leipäjuusto nousi työpöytänsä äärestä ja osoitti kädellään metallihäkkiä, jossa prätkähiiret olivat vankeina, kädet ja jalat kahleissa etteivät he olisi pystyneet tappelemaan vastaan. Hiirten prätkät oli myös vangittu. Vaikka nekin oli kahlittu paikalleen, ne yrittivät siitä huolimatta tehdä vastarintaa tempoilemalla ja nousemalla takarenkailleen kuin pillastuneet hevoset, jotka nousevat takajaloilleen.
”Mitä sä aiot tehdä, senkin hajuhemmo?” Turbo tokaisi. ”Pian näet, pieni siimahäntä.” Leipäjuusto virnisti, nosti radion pöydälle ja otti taskustaan kasetin. ”Älä vaan sano että... sä aiot soittaa polkkaa.” Moto nielaisi. ”Osui ja upposi.” Plutolainen virnisti entistä häijymmin. ”Eikä mitä tahansa polkkaa, vaan Ievan polkkaa. ” ”Ei!” Kaikki hiiret huusivat yhtä aikaa. ”Mitä tahansa mut ei sitä!” Vinski aneli.
Vinskin pyynnöt kaikuivat kuuroille korville. Leipäjuusto naurahti häijysti asettaessaan kasettia radioon ja painoi play-nappia. Heti, kun musiikki alkoi soida, hiiret alkoivat rimpuilla kahleissaan ja anella armoa. ”Armoa!” Moto rukoili ja turhaan yritti pidellä korviaan. "Mä arvasin et se kiduttais meitä mut tää on jo liikaa!” Turbokin yritti turhaan pidellä korviaan. ”Mä en todellakaan tykkää tästä!” Vinski ulisi. ”Tilanne ei vois muuttua pahemmaks.” ”Usko pois mutta kyllä voi”, Moto valitti.
Hiiret nostivat katseensa ja näkivät Rasvanahan tanssimassa polkan tahtiin ja heiluttamassa purjosipulia toisessa kädessään. Öljyinen korsto hyräili epävireisesti. Hiiret vaikeroivat kovaan ääneen toivoen että kidutus loppuisi. Leipäjuusto tosin nautti olostaan, koska hän sai suurta tyydytystä siitä että näki verivihollisensa kiemurtelemassa tuskissaan.
Hiirten suureksi helpotukseksi musiikki lakkasi, kun Moton prätkä ampui radion mäsäksi, minkä seurauksena Leipäjuusto ja Rasvanahka loikkasivat syrjään. Kaikki kolme hiirtä huokaisivat helpotuksesta, kun prätkät ampuivat häkin lukon ja kahleet rikki. Hiiret vapauttivat prätkänsä, jättivät kolme hiirikranaattia keskelle toimiston lattiaa ja poistuivat rakennuksesta. Kranaatit räjähtivät kovaäänisesti pamahtaen ja tornitalo sortui maan tasalle.
Muutaman minuutin kuluttua hiirikolmikko palasi korjaamolle, ja Santtu oli heitä vastassa. ”Moi, jäbät”, Santtu tervehti. ”Missä te ootte ollu?” ”Et uskoisi vaikka kerrottais se”, Turbo vastasi. ”Varmaan seikkailemassa. Muuten, mitä te tykkäätte mun uudesta soittoäänestä?”
Santtu painoi kännykän nappia ja kännykästä alkoi kuulua Ievan polkkaa. Pojat kaatsoivat toisiaan merkitsevästi, painoivat kypärät päähänsä ja kaahasivat pois korjaamolta. ”Mikä niille oikein tuli?” Santtu ihmetteli. ”No, pitää varmaan vaihtaa soittoääni.” | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:22 | |
| Oi voi! Tää oli huippu pätkä! Mä jotenkin arvasin et jätkille Ivean polkka on yhtä kuin viisaudenhampaan poistoleikkaus eli kidutusta | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:27 | |
| Kiitos kommentista, Prätkämimmi. Idea tähän lukuun syntyi eräästä foorumipeliketjusta jossa oli kysymys, jossa pohdittiin mitä tapahtuisi jos Leipis pakottaisi jätkät kuuntelemaan Ievan polkkaa. Ja sitten kun itse sarjassa on myös vihjailua siihen suuntaan, että hiiret inhoaisivat polkkaa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:31 | |
| Itsekin veikkaan sitä kun nyt muistan et Hiiri ja hänen prätkänsä jaksossa Moton prätkä sekosi Nuikin labrassa kun Leipis rupes soittaan polkkaa | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:34 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
- Itsekin veikkaan sitä kun nyt muistan et Hiiri ja hänen prätkänsä jaksossa Moton prätkä sekosi Nuikin labrassa kun Leipis rupes soittaan polkkaa
Sen jakson muistan. Ja Leipiksen mukaan prätkä on vain kone joka toimii kuin omistajansa, joten sillä perusteella voisi olettaa Moton ja kumppaneiden kammoavan polkkaa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Pe Loka 27 2017, 11:37 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- Prätkämimmi kirjoitti:
- Itsekin veikkaan sitä kun nyt muistan et Hiiri ja hänen prätkänsä jaksossa Moton prätkä sekosi Nuikin labrassa kun Leipis rupes soittaan polkkaa
Sen jakson muistan. Ja Leipiksen mukaan prätkä on vain kone joka toimii kuin omistajansa, joten sillä perusteella voisi olettaa Moton ja kumppaneiden kammoavan polkkaa. Joo totta. Ja en kyl ihmettele joka kerta kun laviksessa on ollu polkkaa | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Loka 28 2017, 09:04 | |
| Se vaan, mistä lähtien jätkät ovat inhonneet polkkaa ja mistä syystä.
No, tarina jatkuu nyt joka tapauksessa. Olkaapa hyvät.
Luku 3 – Pilaillen
Haaste: Santun pitää tehdä kepposia jätkille.
”Moi. Tää haaste on siis mulle?” Santtu kysyi.
Kyllä, se on sinulle. Sinun pitää tehdä kepposia jätkille, ja saat itse keksiä minkä kepposen teet kenellekin.
”Okei.” Santtu nyökkäsi. ”Mun pitäis käydä nyt kaupassa. Mä ostan samalla jotakin jolla voisin tehdä kepposia jätkille. Poikkean samalla reissulla pilailukaupassa.” Nainen laittoi kypärän päähänsä, nousi prätkänsä satulaan ja ajoi pois korjaamolta.
Noin 45 minuuttia myöhemmin Santtu palasi kahden ostoskassin kanssa. Hän ryhtyi purkamaan kasseja ja suunnitteli kepposiaan. Hänellä oli ruokaostosten joukossa mm. nakkeja ja sämpylöitä hotdogeja varten. Pilailukaupasta hän oli ostanut pilailulasit ja höyhenen. Ostosten joukossa oli myös purkillinen vihreää wasabi-tahnaa ja kermavaahtoa. Pojat eivät aavistaneet, mitä Santtu oli suunnitellut.
Santtu ryhtyi lämmittämään sämpylöitä ja nakkeja mikroaaltouunissa. Yhden sämpylän hän täytti nakilla, wasabi-tahnalla, sipulisilpulla ja kurkkusalaatilla. Tämän erikoishodarin hän tarjoaisi Vinskille.
Hetken kuluttua Santtu kuuli moottoripyörän pärinää ja päätteli jätkien tulleen korjaamolle. ”Juhuu, kotona ollaan!” Vinski hihkui. ”Hei, pojat. Täällä on ruokaa”, Santtu kutsui keittiöstä. Hän asetti ruuat tarjolle ja ojensi wasabitäytteisen hodarin Vinskille.
Kaikki neljä istuivat pöydän ääreen syömään. Santtu tarkkaili Vinskiä syrjäsilmällä varmistaakseen että kepponen onnistuu. Valkoinen hiiri oli autuaan tietämätön hotdogin täytteistä. Vinski nuolaisi huuliaan ja haukkasi hodaristaan. ”Eiks ookin hyv... AAAARGH!” Vinski pudotti hodarin käsistään ja säntäili ympäri keittiötä kuin päätön kana. ”Suu palaa! Vettä ja äkkiä!” Valkoinen hiiri säntäsi tiskialtaan luokse, avasi hanan ja alkoi huuhdella suutaan kylmällä vedellä. Santtu pidätteli nauruaan Vinskin kurlatessa kylmällä vedellä ja Turbon ja Moton katsoessa hodarien sisään, mitä täytteitä siellä olisi. Kepponen oli onnistunut.
Ruuan jälkeen Turbo ja Moto päättivät ottaa nokoset sohvalla. Santtu odotti että hiiret nukahtaisivat. Kun Santtu kuuli kuorsausta, hän otti kermavaahtopullon ja pilailulasit ostoskassistaan. Hän hiipi hiirenhiljaa ja päätti toimia mahdollisimman huomaamattomasti etteivät Turbo ja Moto heräisi. Santtu puristi kermavaahtoa Moton kädelle ja asetti pilailulasit Turbon päähän. Seuraavaksi hän alkoi kutittaa Moton nenänpäätä höyhenellä. Moto säpsähti hereille ja löi kämmenensä naamaa vasten. Juuri sen kämmenen jolle Santtu oli pursottanut kermavaahtoa. Kermavaahdon peitossa oleva harmaa hiiri katsoi hölmistyneenä kämmentään ja sitten Santtua.
Turbo heräsi ja näki mitä oli tapahtunut. Hän ei tajunnut että hänen kasvoilleen oli asetettu hullunkuriset pilailulasit joissa oli tekoviikset. Santtu pidätteli nauruaan, ja paikalle saapunut Vinski nauraa räkätti estottomasti.
”No mutta, isoveikka”, Turbo naurahti nähdessään Moton. ”Yrititsä ajaa partaa unissas?” ”Mikä tässä on niin hauskaa?” Moto kysyi. ”Kato nyt ittees”, Vinski nauroi. Moto otti vastaan Santun ojentaman peilin ja hänen leukansa loksahti kun hän näki naamansa peilistä. ”Oi äiti. ” ”Näkisitpä ittes nyt, Turbo!” Vinski oli tikahtua nauruunsa. ”Mitä..?” Turbo katsoi itseään peilistä jonka Moto oli ojentanut hänelle. Hän tajusi vasta nyt, että hänellä oli päässään tekoviiksilla varustetut pilailulasit jotka saivat hänet näyttämään siltä kuin hänen silmänsä olisivat kierossa. Nyt oli Moton vuoro tirskua. Santtu nauroi jo avoimesti.
Santtu poistui hakeakseen postia, ja pojat katsoivat toisiaan merkitsevästi. Hetken kuluttua nainen palasi takaisin ja meni vessaan. Hetken kuluttua Santtu palasi takaisin ja huomasi jätkien nauravan. ”Mikä nyt on niin vitsikästä?” Santtu kysyi. ”Kato ittees, söpöliini”, Vinski hekotti ja näytti Santulle peiliä. ”Mitä..?” Santtu katsoi peiliin ja tajusi, että hän oli onnistunut sotkemaan naamansa ja kätensä mustaksi. Sitä mustaa oli valunut vaatteillekin. Hän tajusi että pojat olivat vaihtaneet hänen saippuapalansa mustaavaan pilailusaippuaan. ”No, kai me sitten ollaan tasoissa.”
*
Ja nyt ilmoitan, että tästä eteen päin lukijat voivat esittää omia haasteitaan hahmolle ja minä kirjoitan luvun haasteeseen perustuen. Lähetä haasteesi tässä ketjussa. Sano, mille hahmolle/hahmoille haaste on osoitettu ja mitä hänen/heidän pitää tehdä. Saa haastaa niin hyviksiä, pahiksia kuin sivuhahmojakin. Joissakin tapauksissa voidaan harkita kahden tai useamman haasteen yhdistämistä samaan lukuun. Kirjoitan ja julkaisen haasteita siinä järjestyksessä kuin ne on lähetetty tähän ketjuun. Päivitän samalla nämä tiedot aloitusviestiin.
Kysyttävää, kommentoitavaa? | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Loka 28 2017, 09:18 | |
| Tää oli tosi hauska pätkä. Mä todella odotin sitä kun Santtu alkaa pilailla jätkien kustannuksella. Mä haastan Turbon järjestään pitkän lounaan Minnille. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Loka 28 2017, 09:23 | |
| Kiva kun tykkäät ja haaste on otettu vastaan Idea näihin pilailujuttuihin syntyi siitä, kun tuolla pelihallin ketjuissa on myös noita kepposteluun liittyviä kysymyksiä. Mikä on suosikkihaasteesi tähän mennessä? | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) La Loka 28 2017, 09:25 | |
| No musta toi pilahaaste oli kyl hauskin tähän mennessä | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Loka 29 2017, 15:05 | |
| Oli kyl loistavia kumpikin haaste Mä haastan Vinskin tanssimaan breakdancea. |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Su Loka 29 2017, 18:26 | |
| Kiitos kommentista, Minde. Kiva kun tykkäät. Mikä on suosikkihaasteesi tähän mennessä? Haaste on otettu vastaan. Saa nähdä miten Vinskin breakdance-esitys sujuu. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ma Loka 30 2017, 07:05 | |
| Mä psitän peliin vielä toisen haasteen . Mä haastan Moton uimaan Genesaretin järvessä. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ma Loka 30 2017, 07:47 | |
| Mielenkiintoista, Motolle eka haaste Haaste on otettu vastaan. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) Ma Loka 30 2017, 07:53 | |
| Kiva et tykkäät . Saatoin jo hiukan innostua, mut mä haastan vielä Vinskin järjestään Santulle kotiinpaluu juhlat | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Haasta hahmo (K13, huumori) | |
| |
|
| |
| Haasta hahmo (K13, huumori) | |
|