Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyTo Marras 30 2017, 16:38

Totta tuokin mut jenkeissä on esimerkiks palkka-armeija ja se ois kyl tavallaan aika mielenkiintoista jos sama käytäntö ois Suomessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyTi Tammi 02 2018, 12:35

Minusta on täysin hyväksyttävää käydä kauneusleikkauksessa. Perustelen kantani sillä, että jokaisella on täysi oikeus päättää, mitä tekee omalle keholleen - ilman että muut puuttuvat asiaan. Jokaisella on myös täysi oikeus viihtyä omassa vartalossaan. Kannattaa kuitenkin pysyä kohtuuden rajoissa, eikä tehdä liian monta operaatiota eikä saa leikkiä omalla terveydellään tai hengellään. Operaatio pitäisi pystyä maksamaan itse ja sitä varten on osattava löytää hyvä kirurgi joka tietää mitä tekee. Jos menee kauneusleikkaukseen, pitäisi tietää, mitä on tekemässä ja ymmärtää riskit. Ja jos leikkaus menee pieleen, on kirurgin vastuulla korjata se. 

Tässä vaiheessa täytyy myöntää, etten ymmärrä ihmisten kielteistä ja ennakkoluuloista suhtautumista kauneusleikkauksiin. Onko siinä muka jotain pahaa, että haluaa kohentaa ulkonäköään ja muokata vartaloaan? Onko se muka jotain pois muilta jos joku käy plastiikkakirurgin veitsen alla? Mitä pahaa ulkonäön ja vartalon muokkaamisessa muka on? Se, että joku on käynyt tai aikoo käydä kirurgin veitsen alla, ei automaattisesti tarkoita sitä että hän olisi "pilannut" itsensä - kuten moni plastiikkakirurgian vastustaja väittää. 

Se on kyllä totta, että ihmisillä on ulkonäköpaineita yhteiskunnan ja median takia, mikä on yksi syy siihen miksi jotkut menevät kirurgin veitsen alle. Luonnollisuus on ihan hyvä asia, mutta oman ulkonäön muuttamisessa ei ole mitään väärää. 

Tämä on vain minun mielipiteeni, joten älä ota henkilökohtaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyTi Tammi 02 2018, 12:59

Oon samaa mieltä et jokainen voi tehdä kropaleenn mitä haluaa mut en kyl itse hankkis itselleni koripalloja kun ovat jo muutenkin isot
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyTi Tammi 02 2018, 13:08

"Koripallot" eivät näytä kovin hyvältä kenelläkään. Jokin tolkku on hyvä olla tässäkin asiassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 09:15

Jeah sanalla sanoen en ottais implantteja
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 09:38

Moni muukaan ei ottaisi. Veikkaan että suuri enemmistö suomalaisista ei ole koskaan teettänyt itselleen ulkonäköä muuttavia leikkauksia. Vaikka joku menisikin kirurgin veitsen alle, jokin kohtuus on hyvä olla tässäkin asiassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 09:49

Jep. Mun nenässä on luomi mitä mä itse vitsillä kutsun noidan näppyläksi vaik äiti oikein tajuukkaan miks sellainen nimi ja et mun pitäis ajatella sitä kauneuspilkkuna vaik musta sellaset on yleensä poskessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 09:56

Veikkaan että kaikki ihmiset ajattelevat että heillä on ulkonäössään piirteitä joita he haluavat muuttaa. Suurin osa vain elää asian kanssa ja hyväksyy sen jotenkuten. Itse kyllä haluaisin vähän terävämmät kasvonpiirteet.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 10:13

Oon kyl pärstääni ihan tyytyväinen kun oon lukenu tyypeistä jotka on muuttanu itsensä jonkun hahmon näköisiks kuten esim Superman ja sit muista lukeneeni jostakin naisesta jolla on nimissään ennätysmäärä kauneusleikkauksia ja se onkin saanu lempinimen Elävä Barbie-nukke
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 10:33

Olen itsekin lukenut näistä "elävistä barbie-nukeista" ja myös "elävistä Ken-nukeista". Eli näitä ihmisiä jotka ovat teettäneet itselleen lukemattomia leikkauksia siihen pisteeseen asti että oma terveys kärsii. Jos on tehty ennätysmäärä operaatioita, se on varmasti aivan liikaa. Ja jotkut ovat todellakin menneet todella pitkälle näyttääkseen kuvitteelliselta hahmolta tai julkkikselta.

Joku raja pitää tässäkin asiassa olla.

Ehkäpä ihmisten suhtautumine plastiikkakirurgiaan selittyy sillä, että media kiinnittää tosi paljon huomiota juuri näihin tapauksiin, jotka ovat teettäneet itselleen ennätysmäärän operaatioita ja sen takia muuttuneet luonnottoman näköisiksi Rolling Eyes Ja julkkisten pieleen menneistä operaatioista kirjoitellaan myös paljon uutisissa. Joistakin ei välttämättä näy päälle päin että he ovat käyneet leikkauksessa, mutta heitä ei noteerata ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 10:37

Joo todella Rolling Eyes. Muistan jopa yhden kaverin joka teki itsestään kissan näköisen ja kaveri oli sentään mies. Usko tai älä tapaus todellakin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 10:43

Muistan itsekin tämän kissan näköisen miehen. En ymmärrä minkä takia hän halusi muuttua kissan näköiseksi. Minusta ei se ei ole kovin tervettä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 10:58

Last Chance kirjoitti:
Muistan itsekin tämän kissan näköisen miehen. En ymmärrä minkä takia hän halusi muuttua kissan näköiseksi. Minusta ei se ei ole kovin tervettä.
Joo ei todellakaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 11:01

Tällaisille ihmisnukeille ja kissamiehille suosittelisin ammattiauttajaa. Plastiikkakirurgia on minusta ok tiettyyn rajaan asti. Ja näillä edellä mainitun kaltaisilla ihmisillä se tietty raja on tullut vastaan jo kauan sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyKe Tammi 03 2018, 11:05

Joo samaa mieltä. Kroppaansa saa muuttaa millä määrällä tahansa mut liika on aina liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 17:49

Minulle ei tuota mitään ongelmaa se, että susia tapetaan. Ja en varmasti ole ennakkoluuloinen enkä piittaamaton. Ihmislajille nyt vain on luontaista vierastaa petoeläimiä. Sille tosiasialle ei voi mitään vaikka kettutytöt (ja -pojat) ja luonnonsuojelijat muuta väittäisivät. Ei ole oikein että ihminen joutuu pelkäämään turvallisuutensa puolesta muiden lajien takia. Jokaisella on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi.

Toisaalta tähän aiheeseen liittyy sellainen pulma, että miten saada villieläimet pysymään kaukana ihmisistä ilman että kummallekaan osapuolelle tulee vahinkoa. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 17:53

Itse olen susien puolestapuhuja ja pidän idioottimaisena sitä että susia halutaan tappaa. Susi on itse asiassa tosi arka eläin ja pelkää ihmistä.

Mut olenkin eläinhullu joten mikäs mä olen puhumaan Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:00

Jos tässä on jotain idioottimaista, niin se että eläinten oikeudet asetetaan ihmisten turvallisuuden edelle. Minulta menee täysin yli ymmärryksen ihmiset jotka ovat vaarallisten eläinten puolestapuhujia. He antavat itsestään vaikutelman, että heille on yhdentekevää vaikka sudet ja muut pedot teurastaisivat ihmisiä mielivaltaisesti. Muka arka eläin. Just joo. 

Kammoan kettutyttöilyä. 

Tykkään eläimistä, mutta en siitä jos ne tappavat ihmisiä tai muuten vaarantavat heidän turvallisuutensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:02

Jokaisella on oma mielipiteensä enkä halua kiistellä asiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:10

En ole edes yrittänyt kiistellä, enkä odottanut että muut olisivat samaa mieltä. Olen koko ajan yrittänyt ilmaista kantani asiallisesti. Olen vain vilpittömästi ilmaissut huoleni ihmisten turvallisuudesta ja pöyristykseni siitä että eläinten oikeudet asetetaan ihmisten turvallisuuden edelle. Ihmisten turvallisuuden tulisi olla etusijalla.

Vaikka onkin melko kiistanalainen aihe, tästäkin voi ja saa olla montaa mieltä. Sitä vain en ymmärrä, että miksei niistä susista saa olla tykkäämättä ja miksei susien tappamista saa kannattaa. 

Vielä kerran, en halua tapella. Se ei ole tarkoitus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:12

Ei se mitään. Mä olen muutenkin vaan niin hiton (Sori) herkkä. Ja eläimet saa mut käymään tuplasti kierroksilla
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:17

Herkkyyttä ei tarvitse pyydellä anteeksi. Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltäni, mutta ilmeisesti onnistuin senkin tekemään tahtomattani. Minusta on vain käsittämätöntä, että petoeläimiä puolustellaan viimeiseen asti. Tällaisesta ajattelutavasta tulee väistämättä vaikutelma, että olisi yhdentekevää mitä ihmisille tapahtuu.

Olen pahoillani jos onnistuin saamaan aikaan mielipahaa. Se ei ollut tarkoitus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:21

Ei se mitään. Myönnän että monet eläimet voivat saada rumaa jälkeä aikaan kun käyvät päälle ja ymmärrän kyllä kantasi kun ymmärtääkseni olet joutunut melkein pitbull-hyökkäyksen kohteeksi. Yks mikä on kyl jääny naurattamaan on se et Intian vaarallisin eläin on arvaas mikä? Norsu! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:36

Tähän mennessä kolme kertaa. Ne olivat tosin läheltä piti - tilanteita joissa pääsin viime hetkellä pakoon ja selvisin pelkällä säikähdyksellä. Hyökkäykset tapahtuivat täysin arvaamatta - kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut edes yllyttänyt hyökkääjiä millään tavalla - olin joko vain viemässä roskia tai tulossa ovesta ulos. Olen aina koko sydämestäni vihannut pitbulleja, ja seurauksena hyökkäyksistä on se, että vihani tätä rotua ja sen kannattajia kohtaan on vain syventynyt entisestään. En enää edes uskalla liikkua ulkona. 

En ole piittaamaton enkä ennakkoluuloinen. Sitä paitsi pitbullien vaarallisuudesta löytyy runsaasti konkreettista näyttöä ja todistusaineistoa joka kielletään viimeiseen asti. Menee yli hilseen. 

Edelleenkään en halua kiistellä vaan ilmaista vilpittömästi huoleni ihmisten turvallisuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:37

Ymmärrän täysin kantasi ja otan sen huomioon
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: