Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 12:48

Anteeksi, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä mikä tässä foorumissa on niin hienoa. 

On ihan okei valita omat ystävät. Kenenkään kanssa ei ole mitään pakkovelvoitetta ystävystyä. Kaikkien kaveri ei ole pakko olla mutta pitää edes yrittää käyttäytyä ihmisiksi.

Edelleenkään en suostu allekirjoittamaan perätöntä ja loukkaavaa väitettä siitä että ihminen olisi luonnostaan paha. Asiasta ei edes ole tieteellistä näyttöä. Koen väitteen loukkaavana siksi, että väitteen esittäjä antaa ymmärtää että minä olen hänen mielestään paha pelkästään siksi koska olen ihminen. Tällainen asennoituminen osoittaa vain ennakkoluuloisuutta ja tuomitsevaa suhtautumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 15:58

En vihaa ihmisiä enkä sinua jo olen kyllä samaa mieltä siitä että väite "ihmiskunta olisi luonnostaan paha" on täyttä huuhaata.

Jos jotakin en ymmärrä on uudemmat kauhuleffat. Siis vanhat kunnon Dracula, Ihmissusi, Frankenstein, Näkumätön mies, Muumio, Mustan laguunin hirviö ja muut vastaavat ovat kyllä ihan riittävän karmivia. mutta pitääkö leffasta tehdä täydellinen teinien jahtaamiseen perustuva veren ja suolenpätkien kyllästämä lahtiralli? Tietääkseni sekä Chucky että Pennywise ovat aiheuttaneet yhdelle sukupolvelle sekä nukke- että klovnikammon. Ja eräs todellinen hullu on todella pistänyt kesäleirin lihoiksi vaikka macheten sijaan aseena oli konekivääri vuonna 2011 Norjassa. Suoraan sanoen uudet pyskotappajat ampuvat yli ja raskaasti ja lisäks joka leffassa on suunnilleen aina sama kilsee. Ollaan keskellä korpea eikä saada yhteyttä mihinkään kun ei ole kenttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:12

Prätkämimmi kirjoitti:
Jos jotakin en ymmärrä on uudemmat kauhuleffat. Siis vanhat kunnon Dracula, Ihmissusi, Frankenstein, Näkumätön mies, Muumio, Mustan laguunin hirviö ja muut vastaavat ovat kyllä ihan riittävän karmivia. mutta pitääkö leffasta tehdä täydellinen teinien jahtaamiseen perustuva veren ja suolenpätkien kyllästämä lahtiralli? Tietääkseni sekä Chucky että Pennywise ovat aiheuttaneet yhdelle sukupolvelle sekä nukke- että klovnikammon. Ja eräs todellinen hullu on todella pistänyt kesäleirin lihoiksi vaikka macheten sijaan aseena oli konekivääri vuonna 2011 Norjassa. Suoraan sanoen uudet pyskotappajat ampuvat yli ja raskaasti ja lisäks joka leffassa on suunnilleen aina sama kilsee. Ollaan keskellä korpea eikä saada yhteyttä mihinkään kun ei ole kenttää.

Hoksaan mitä tarkoitat. Modernit kauhuelokuvat ovat kieltämättä täynnä kliseitä - teinien lahtaamista, naamiomiehiä teräaseen tai moottorisahan kanssa, mennään keskelle korpea tai johonkin rakennukseen, ei saada yhteyttä ulkopuolisiin ja niin edelleen. Jonkin verran olen kauhuelokuvia katsellut ja olen samoilla linjoilla kanssasi - onko niistä aivan välttämättä tehtävä juuri sellaista kliseistä teinien teurastusta? 

Monet kauhuelokuvat ovatkin ennalta arvattavia juuri näiden kliseiden takia. Mutta jos joku tykkää sellaisista leffoista, niin mikä siinä. 

Kauhuleffoista puheen ollen, lasten ei pitäisi antaa katsoa kauhuleffoja. Annetaan lasten olla lapsia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:20

Joo oon samaa mieltä siitä että lasten ei kannattaisi antaa katsoa kauhuleffoja. Muistan kerran töissä kuulleeni joidenkin poikien puhelevan että onko Manaaja paha ja ajattelin itsekseni että "en suosittele mutta jos välttämättä haluatte nähdä miten tyttö kääntää päätään 360 astetta ympäri niin siitä vaan". Pojat oli varmaanki jotain kolmosluokkalaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:30

Aika hurjaa kuulla kolmasluokkalaistan suusta tuollaisia. Manaajaa en ole nähnyt mutta mitä nyt olen saanut ymmärtää niin on pelottava elokuva. Kauhuleffat ovat usein aika raakoja ja väkivaltaisia, ja todennäköisesti tästä syystä myös Suomen lain mukaan ei kannattaisi antaa lasten katsoa kauhuelokuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:35

Joo niin ne on. Ja aika usein varsinkin uudemmissa oikein mässäillään veren kanssa. Mitä enemmän seinille lentää sen parempi mikä on suoraan sanoen ällöä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:39

Siltä se näyttää että niissä mässäillään verenvuodatuksella ja suolenpätkillä. Ja aika monesti näyttää siltä, ettei niissä ole erityistä juonta vaan silkkaa verenvuodatusta. Olisi hyvä juttu jos elokuvassa keskityttäisiin ennen kaikkea juoneen ja tapahtumiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:43

Jeah samaa mieltä. Teinilauma lähtee jonnekkin, joutuu hullun takaa-ajamaksi ja blondi bimbo lähtee ekana. Sama juttu melkeen joka kerta. Ja siks mä pidänkin enemmän supersankarileffoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 16:57

Juuri tuon kaavan mukaan moni kauhuleffa menee. Nuorisoa lähtee keskelle ei mitään, tappaja lähtee perään ja bimbo listitään ekana. Ja yksi eloonjäänyt pääsee pakoon. 

Myös zombielokuvat ovat mielestäni kliseisiä ja ennalta arvattavia. Kuolonkankeat zombit lisääntyvät kuin kanit, himoitsevat aivoja (miksi aina juuri niitä? Mad) ja hitaudestaan huolimatta saavat ihmiset kiinni. Ja jossain on aina ryhmä ihmisiä jotka yrittävät keksiä keinoja puolustautua tai pysäyttää zombit - ja yleensä epäonnistuvat, jonkun ryhmästä joutuessa zombilauman välipalaksi.

On myös varmasti olemassa vähemmän kliseisiä kauhuelokuvia, jotka keskittyvät enemmän ns. psykologiseen kauhuun kuin verenvuodatukseen. Niissä on juoni pääosassa ja siksi katson mielelläni niitä.

Supersankarileffat ovat myös minun mieleeni Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 17:03

Jep ja yleensä se on älykkö ja murhaajaa ei meinaa saada millään hengiltä vaikka kuinka hakkaisi lapiolla päähän Mad .

Joo zombileffat oli kyllä naurettavuuden huippu jo silloin kun Walking Dead alkoi. Porukka selviytyneitä yrittää suojautua johonkin hylättyyn mestaan ja aika pian zombit valtaa alaa.

Onneks ei kaikki sentään perusta pelkkään verilöylyyn niin kuin psykologinen kauhu. Black Swan on mun tietääkseni just sellainen.

Jeah ne on mahtavia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 17:09

Ja juuri kun luullaan että tappaja on vainaa - eipäs olekaan. Ja tuollaisissa teurastusleffoissa ei juuri koskaan näy poliiseja - ja tuskin hekään pärjäisivät tappajalle.

Kiitos vinkistä - taidan joskus katsoa Black Swanin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 17:13

Halloweenissä vissiin sen hullun perään lähteekin kyttä mut kuolee varmaan saman tien kiettiöveitseen veikkan mä.

Ole hyvä vain Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 21:33

Ja kerropa minulle, miksi sinun mielestäsi introverttiys ja ihmisviha muka ovat yksi ja sama asia, se on jäänyt vähän itseäni askarruttamaan. Vai saitko päähäsi minun kommentistani, että jokaikinen introvertti maan päällä on samanlainen kyynikko kuin minä? Introvertti saa energiaa yksinolemisesta, mutta se ei tarkoita välttämättä ihmisvihaa. Ja minähän olen jo kertonut syyn asenteelleni (hyväksikäyttävä isä, vuosia kestänyt koulukiusaaminen, kotona tapahtuvat päivittäiset riitelyt).

Minäpä kerron teille vielä loppuun minulle läheisestä henkilöstä, joka on myös introvertti: oma äitini. Hän työskentelee koulussa keittiöjohtajana ja tulee hyvin toimeen niin kanssatyöntekijöitten kuin oppilaiden kanssa. Mutta koska hän on introvertti, hänkin on ilmeisesti ihmisvihaaja. Vai onko?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyPe Syys 28 2018, 22:03

Taas tuota samaa sontaa facepalm Olipas mukavaa aloittaa viikonloppu. (Sarkasmi loppuu tähän.) Tiedän kyllä, että vihaat minua mutta en arvannut että noin paljon.

Kyllä, se johtuu sinusta että pidän introverttiyttä ja ihmisvihaa samana asiana. Jos tarkoituksesi oli antaa introverteista mahdollisimman huono kuva minulle, niin voit onnitella itseäsi - olet saavuttanut tavoitteesi. En ole "saanut päähäni" yhtään mitään. Sinun takiasi pidän kaikkia introverttejä kyynisinä ihmisvihaajina.

Ei millään pahalla mutta kertomuksesi ei oikeasti vakuuttanut minua. Sain sinusta sellaisen mielikuvan, että yrität vain oikeuttaa huonoa asennetta ja keksiä tekosyitä. Sitä paitsi minusta näyttää siltä, ettet edes yritä ottaa vastuuta omasta käytöksestäsi vaan kuvittelet että sinulla on täysi oikeus olla hankala minua ja muitakin kohtaan kokemiesi asioiden takia. Vaikka mitä olisi tapahtunut, sinulla ei ole oikeutta tylyttää minua tai ketään muutakaan. Minä en ole syypää sinun ongelmiisi - joten älä kiusaa minua.

Suoraan sanottuna kaduttaa, että erehdyin nimittämään sinut moderaattoriksi tänne. Nimitin sinut vain ja ainoastaan siksi koska en saanut ketään muuta ja en silloin ymmärtänyt millainen oikeasti olet. Jos tavoitteesi oli hankkiutua huonoihin väleihin kanssani, olet onnistunut siinä. 

Anteeksi kun olen ihminen. (Huom. sarkasmi.)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptySu Syys 30 2018, 10:55

Kerron nyt hiukan tarkemmin siitä miksi minulla on kielteinen käsitys introverteista. Aion myös perustella näkemykseni. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, vaan kertoa miksi ajattelen niin kuin ajattelen. Ei millään pahalla. Tarkoitukseni ei ole haukkua ketään. 

1. Tuntuu siltä, että introvertit odottavat että me ekstrovertit luemme heidän ajatuksensa. Jos odotatte meiltä jotain, sanokaa se suoraan. Ekstrovertit eivät ole ajatustenlukukoneita. Jos sanot suoraan että kaipaat omaa aikaa ja tilaa, ymmärrän kyllä. 

2. Olen saanut ymmärtää, että introvertit vihaavat ekstroverttejä. Esimerkkinä se, että internet suorastaan nostaa introvertit jalustalle ja ekstroverteista puhutaan etupäässä kielteiseen sävyyn. Ekstrovertteja usein syyllistetään introverttien ongelmista. Introvertit haukkuvat ekstrovertteja Nykyaikana tuntuu vallitsevan sellainen mentaliteetti että introvertit olisivat parempia kuin ekstrovertit. wtf Anteeksi, mutta millä tavalla parempia? Ja minä en siis ole mitään koska olen ekstrovertti? Millä tavalla luonteenlaatuni on uhka teitä kohtaan?

3. Olen saanut ymmärtää että introvertti on yhtä kuin kyyninen ihmisvihaaja jolla on paha asenneongelma. Tiedätte varmaan ketä "kiitän" tästä mielikuvasta.

4. Introvertit vaikuttavat välinpitämättömiltä, tylyiltä, ylimielisiltä, herkkänahkaisilta ja vaikeaselkoisilta.

5. Joudun ekstroverttinä hoitamaan puhumiset heidän puolestaan. Tuntuu jopa epäreilulta, että minä joudun olemaan se joka on äänessä muidenkin puolesta kun muut eivät sano mitään. Täälläkin se on minä, joka on äänessä suurimman osan ajasta. En halua enkä jaksa olla 24/7 äänessä, vaan haluan myös kuulla, mitä sanottavaa toisilla on ja ottaa toiset huomioon. 

6. Introvertit valittavat, että elämässä suositaan ekstroverttejä, mutta omat kokemukseni ovat päinvastaiset ja siksi koen väitteen vähättelevänä. Ekstroverttiys ei ole Suomessa hyväksyttyä - sitä pidetään teennäisyytenä ja amerikkalaisten hapatuksena. Minulla on introvertit vanhemmat jotka ovat jatkuvasti valittaneet ekstrovertistä luonteestani. Suomalaisen tapakulttuurin ja introverttivanhempieni takia minusta tuntuu siltä, että joudun koko ajan tukahduttamaan ja sensuroimaan itseäni.

7. Tuntuu siltä että introvertit pitävät meitä ekstrovertteja pinnallisina ja tyhminä. Tällä luonteenpiirteellä ei ole mitään tekemistä pinnallisuuden tai älykkyyden kanssa. Olenko minä teidän mielestänne muka pinnallinen ja vajaaälyinen?


Vuosikaudet olen halunnut oppia ymmärtämään introverttejä ja tulemaan heidän kanssaan juttuun - turhaan. Tietenkään en yritä väkisin tunkeutua heidän seuraansa. Olen yrittänyt olla hyvä ja ystävällinen introvertteja kohtaan mutta turhalta se tuntuu, sillä introvertit eivät pidä minusta. Tiedän kyllä, milloin minusta ei pidetä ja seurani on ei-toivottua. Muutun kuitenkin yhtäkkiä tärkeäksi ja pidetyksi kun sanon ettei minusta pidetä. Outoa. scratch 

Olen puhunut. Siinä tuli samalla avautuminenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptySu Syys 30 2018, 11:02

No nyt se ainakin selkis wtf. Musta tuntuu kyl ihan samalta kun on varsinaisesti vain yksi kaveri ja senkin kanssa ollaan kasvettu erilleen
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptySu Syys 30 2018, 11:15

Ja minusta myös tuntuu siltä, että kaikki pitää vääntää rautalangasta yksityiskohtaisesti ennen kuin ihmiset edes yrittävät ymmärtää minua.

Anteeksi kun olen ihminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptySu Syys 30 2018, 13:07

Tässä on vielä käytännön esimerkki siitä, miten introverttien nostaminan jalustalle ekstroverttien kustannuksella ilmenee:

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Introv10
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 01 2018, 19:43

Joo musta tuntuu että Suomessa (ja Japanissa myös) ymmärretään introvertteja paremmin kuin muualla koska ujous&hiljaisuus on täällä normaali - vaikka toisaalta myös ekstrovertti voi olla ujo&hiljainen vaikka heitä varmasti onkin vähemmän.

Neutraalein erottelu mitä oon kuullut on että ektstrovertti saa voimaa seurasta ja introvertiltä se vie voimat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 01 2018, 20:03

Suomi, tuo ihmisvihaajien paratiisi. Itse en näe tämän maan tapakulttuurissa mitään introverttien ymmärtämistä, vaan ekstroverttien halveksintaa.

Koska ujous ja hiljaisuus (joka on täällä Suomessa käytännössä ihmisvihaa) on täällä normi ja ekstroverttiyttä pidetään suunnilleen mielisairautena, minulla on täällä Suomessa ekstroverttinä aika masentavat oltavat. Tarvitsen välttämättä sosiaalista kanssa käymistä ja ihmiskontakteja, etten masentuisi - pahimmillaan ihmiskontaktien puute on johtanut itsetuhoisiin ajatuksiin. Minun on täysin mahdotonta ymmärtää miten joku voi viihtyä yksin. Ihminen on sosiaalinen laumaeläin joka tarvitsee lajitovereita ympärilleen.

Ja sitten esimerkkejä suomen ekstroverttivastaisuudesta. Minulle on esimerkiksi valitettu että "ei ne muut elämöi noin kuin italialaiset!" wtf Ympärilläni elävät ihmiset ovat toistuvasti ja tuloksetta yrittäneet muokata minusta  introverttia. Haluan pois täältä ja asua kulttuurissa, jossa minun ei tarvitsisi joutua sensuroimaan ja tukahduttamaan itseäni jatkuvasti. Toivoisin myös että internetin käyttäjät lakkaisivat haukkumasta ekstrovertteja.

Mitä nyt olen käsittänyt, introvertit vihaavat ihmisiä ja varsinkin ekstroverttejä. En tee eroa introvertin ja ihmisvihaajan välillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 08 2018, 08:42

Yks toinen kauhuleffojen uus ulottuvuus on vanhat videonauhat jotka saa sekoamaan wtf. Muistan kun Ringin takakannessa sanottiin että tämän leffan jälkeen heität kaikki nimettömät videokasetit menemään. Mut musta idea riivaavista videokaseteista on aika tyhmä. Siis et jostain kaivosta kapuava hiukset silmillä roikkuva likka on ehkä hiukan karmivaa mut miks sen pitää tunkea ulos TV:stä? En tajuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 08 2018, 08:43

Hyvä kysymys.

Minusta hiljaisissa ihmisissä on se hieman ärsyttävä ominaisuus, että aina saa arvuutella mitä heillä on mielessä koska he eivät sano mitään. Samasta syystä joudun hoitamaan puhumiset heidän puolestaan, mistä tulee yksipuolisuuden tunne.


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Ma Loka 08 2018, 09:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 08 2018, 08:45

Hyvä huomio. Se voi olla hieman ärsyttävää kun saa vain yksitavuisen vastauksen tai jotain vastaavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 08 2018, 08:48

Niinpä. Olisi helpompaa saada selvää toisen ajatuksista jos tämä sanoisi jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 EmptyMa Loka 08 2018, 08:53

Joo todella. Toinen aika ärsyttävä juttu on se et toinen keskittyy kännykkä peliin enemmän kuin puhumiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: