Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyMa Heinä 30 2018, 08:15

Juttelin asiasta äidin kanssa ja sen mielestä tää asia on vähän samanlainen kuin vegaanien asenne kaikkea lihaperäisen syömiseen. Eli tarkemmin ajateltuani en ole niin eläinhullu.

Just sitä mäkin ajattelin. Vieraslaji voi helposti horjuttaa luonnontasapainoa. Vähän niin kuin agakonna Australiassa.

En minäkään koskisi joskin eri syystä. Ja sekin tuli kokeiltua lähinnä siksi että kädet olivat muuten täynnä muuttopäivänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyMa Heinä 30 2018, 08:33

Okei. Huomaan kyllä että asenteesi on muuttunut. Eläinhulluus on ollut juuri se suurin syy siihen miksi en ole lämmennyt ystävystymisehdotuksillesi. Ei millään pahalla.

Eivät kaikki vegaanit tuomitse niitä jotka syövät eläinperäistä ruokaa, mutta näitäkin ihmisiä on olemassa. Sama kai se on kuka syö mitäkin kunhan huolehtii omasta terveydestään eikä puutu toisten syömistottumuksiin. Vegaanius on hyväksyttävä elämäntapa, vaikka siinä on omat haasteensa. Joitakin ravintoaineita saa nimittäin vain eläinperäisistä ruuista. Itse olen lihansyöjä, mutta syön kuitenkin ennakkoluulottomasti kaikenlaisia ruokia ja en puutu toisten ihmisten syömisiin. Elä ja anna toistenkin elää.

Jos ihmiset kunnioittaisivat toistensa elintapoja ja mielipiteitä, yhteiselo olisi helpompaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyMa Heinä 30 2018, 08:38

Ei se mitään. Olen itsekin huomannut ampuneeni hiukan yli.

Itsekin olen kaikki ruokainen ja kasvisruuissakin on jotain kivoja kokeiltavia. Sopparuuista en pidä mutta jokainen syö sitä mistä tykkää.

Joo toi on totta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyMa Heinä 30 2018, 20:11

Onhan tuo ampunut yli mutta hyvä että ajattelutapasi on nyt maltillisempi. Toivottavasti äitisi saa sinut myös lopettamaan susien ja taistelukoirien puolustamisen. Kyllä sinä tiedät mitä ajattelen niistä ja olen myös perustellut miksi ajattelen niin kuin ajattelen. 

En ole täydellinen ja myönnän, että olen joskus turhankin ehdoton mutta tässä asiassa seison sanojeni takana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 08:15

No nyt on hiukan hankala puhua äidin kanssa koska se on kesäleirillä mutta näin tarkemmin ajatellen siihenkin olen luultavasti alkanut olla suvaitsevampi. Siis en edelleenkään toivo susien katoavan mutta jos jokin häiriintynyt yksilö alkaa kierrellä pihoilla nappailemassa kissoja ja koiria tai käy ihmisen kimppuun uimarannalla niin silloin sallin kaatoluvan.

Mitä taas taistelukoiriin tulee ymmärrän kyllä miksi ne joka kerta joudutaan lopettamaan siksi että ne ovat liian arvaamattomia. Sitä en puolustele mutta säälin niitä koiraparkoja jotka joutuvat repimään toisensa riekaleiksi vain omistajien huviksi. Oikeastaan olen alkanut kannattaa erästä keski-eurooppalaista juttua mistä kuulin. Koiran pitokoulutus. Jos sitä ei läpäise ei saa omistaa koiraakaan. Ja joillekin tyypeille se olis ihan oikein.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:16

Kantani näihin otuksiin on edelleen sama ja tuskin tulee muuttumaan. Huomaan että suhtautumisesi on hieman muuttunut mutta edelleen näyttää siltä että olet susien ja tappajakoirien puolella - mikä on minusta käsittämätöntä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:17

No se on minun kantani. Ei mielipiteistä kannata kiistellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:20

Juuri tuo on se syy, miksi en halua olla ystäväsi Mad Tämä ei ole mielipidekysymys, vaan tässä on (kuten kyllästymiseen asti olen toistellut) kyse elämästä ja kuolemasta. Sen takia odotan, että muutat kantasi ja lakkaat puolustamasta näitä paholaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:22

Ei väkisin. En minä sitä enää tuputakaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:34

Sinun on syytä muutta kantasi. Tämä on elämän ja kuoleman kysymys, ja minua ärsyttää juuri sinun kaltaisesi ihmiset jotka suhtautuvat näin kuolemanvakaviin asioihin noin piittaamattomasti.

Olen monta kertaa yrittänyt muuttaa asennettasi oikeaan suuntaan puhumalla järkeä ja lyömällä faktat tiskiin, mutta se tuntuu turhalta Mad Toivottavasti edes äitisi saa sinut muuttamaan kantasi ja onnistuu puhumaan järkeä sitten kun hän palaa. Kun näyttää siltä ettet edes yritä ottaa minua vakavasti.


Viimeinen muokkaaja, Last Chance pvm Ti Heinä 31 2018, 11:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 10:51

Ymmärrän kyllä sinun kantasi kun olet kerta joutunut pitbulin hyökkäyksen kohteeksi. En itsekkään pitäisi rodusta joka on käynyt päälle. Hyvä on. Uskotaan. Minun on muutettava kantaani mutta ei se yhdessä yössä tapahdu. Mietin asiaa joka kulmalta ja pohdittava valintoja. Ja joo Pitbulit ja muut tappelukoirat ovat vaarallisia niin ihmiselle kuin muille koirille eikä niitä saisi pitää vapaana ja ne ovat pelottavia. Itse asiassa en kyllä haluaisi kohdata sellaista räksyttäjää kadulla enkä kyllä haluaisi tavata suttakaan metsässä. Se ois pelottavaa. Olen pahoillani kun olen vaikuttanut piittaamattomalta mutta nyt ymmärrän. Tosiaalta olen kyllä kuullut tässä jonkun koiran raadelleen miehen käden mutta se oli kultainen noutaja. Susien kaato lupaa pitäisi ehkä lisätä mutta vain vähän. Pelkään että jos sudet katoavat myös luonto kärsii. Mutta jos ne iskevät kaupunkiin niin silloin kaataminen on kyllä sallittua. Ja tämä kaikki tuli ilman puhumista äidin kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 11:12

Itse asiassa näitä pitbull-hyökkäyksiä on ollut kolme, ja kaikista olen selvinnyt pelkällä säikähdyksellä koska lähellä oli ovi pakoreittinä. Sekä hyökkäykset että saamani tieto ovat vaikuttaneet ajattelutapaani. Hyökkäykset ovat saaneet aikaan sen, etten pitkään aikaan uskaltanut liikkua ulkona mutta nyt voin liikkua, koska hyökkäyksiä ei ole tapahtunut vähään aikaan. Vähintä mitä päättäjät voisivat tehdä, on määrätä kuonokopat pakollisiksi ja rajoittaa näiden rotujen pitämistä. Minun puolestani pitbullit voisi kieltää kokonaan lailla. 

Siinä olen yhtä mieltä ettei niitä saisi pitää vapaina. Suomen lakikin määrää, että kaikkien koirien pitäisi olla hihnassa ihmisten ilmoilla. Ja ymmärrän kyllä, että minkä tahansa rotuinen koira voi purra tai hyökätä. Ja vastuu on ensisijaisesti koiran omistajalla.

Olen pahoillani jos olen antanut turhankin ehdottoman vaikutelman. Tässä taustalla on ollut se, että a) olen aidosti huolissani ihmisten turvallisuudesta ja b) tuntuu ettet sinä välitä ollenkaan näistä turvallisuusasioista, mikä turhauttaa ja ärsyttää minua. En tarkoittanut pahaa.

Susia ei tarvita mihinkään. Vähintä mitä voisi tehdä, on yrittää keksiä keino jolla ne saa pysymään kaukana ihmisistä. Minua lähinnä hirvittää se, että niitä liikkuu yhä enemmän ihmisasutusten alueella ja jopa lasten koulureiteillä. Minua hirvittää myös se, että ne ovat tappaneet lemmikkieläimiä ja epäilen että me ihmiset olemme seuraavia. Sudet ovat myös tappaneet lampaita, mikä on väärin lammastilan omistajia kohtaan. Tässä vaikuttaa myös se että ihmislajilla on luontainen kammo petoja kohtaan, enkä minä ole poikkeus tässä asiassa.

Tietenkään ei ole ehdottoman pakko olla samaa mieltä. Enää en yritä saada sinua muuttamaan kantaasi vaikka en asennettasi ymmärräkään, koska se tuntuu siltä kuin hakkaisin päätäni kiviseinään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 11:24

Muistaakseni Detroitissa ja San Fran Siscossa pitbulit onkin kielletty. Tuollaisten kohtaamisten perusteella en yhtään ihmettele kantaasi ja itse asiassa alan olla samaa mieltä.

Mustakin koirien pitäminen kiinni pitäminen on viisaampaa etteivät ne hyökkää joko ihmisten ja/tai toisten koirien kimppuun.

Ei se mitään. Itsehän minä tämän sotkun olen aloittanut.

Nyt kun sen sanot noin niin se on varmaan totta. Sudet ovat olle uhka ihmiselle niin kauan kuin niitä on ollut olemassa. Ne tappavat karjaa ja lapissa ne ovat poromiesten riesa vaikka samaa saavat aikaan myös ahma ja ilves. Tuokin on totta että ihmislaji luontaisesti pelkää petoja.

Ei tarvitse enää saada muuttumaan sillä se muuttui jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 11:40

Ainakin Tanskassa ne on myös kielletty. Täällä Suomessa voisi vähintäänkin rajoittaa ja valvoa tiukemmin että millaisia koiria ihmiset hankkivat. Ja se koiranpitokurssi voisi olla hyvä ajatus. 

Koirat kannattaa pitää kiinni myös siksi etteivät ne karkaa - vaikka ne eivät olisikaan aggressiivisia. Esimerkiksi meidän perheen bichon frise on kiltti kuin mikä, eikä se koskaan hyökkää ihmisten tai muiden koirien kimppuun. Mutta se saattaa juosta kissojen, lintujen ja oravien perään ja siten karata - koska sillä on jonkin verran tuota metsästysvaistoa. Siksi sitä pidetään aina hihnassa.

Oli syy kenen tahansa, pahoittelen tapahtunutta.

Vähintä mitä susille voisi tehdä, olisi keksiä keino pitää ne kaukana ihmisistä. Ihmislajin luontaisen petokammon takia minun on vaikea ymmärtää niitä ihmisiä jotka ovat susien puolella.

Enää en aio vääntää tästä asiasta kättä kenenkään kanssa, ja olen oppinut että joskus on vain parempi antaa asioiden olla. En halua, että täällä tapellaan. Minua kaduttaa, että aloitin tämän ketjun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 11:49

Joo mustakin se voisi olla hyvä ajatus. Sitä käytetään kuulemma Keski-Euroopassa.

Joo sekin vielä. Karnnut koira voi helposti eksyä tai jäädä auton alle. Bichon friset on muutenki söpöjä.

Minäkin olen pahoillani.

Mustakin toi jokin keino pitää sudet kaukana ihmisistä olisi parempi vaihtoehto.

Minä taas kadun että aloitin koko tämöän sotkun. Minäkään en halua riitelyä.

Haluan pyytää anteeksi kaikkea mitä olen sanonut ja totean olleeni täysi idiootti. Toivottavasti annatte anteeksi Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 11:57

Vähintäänkin tiukempi valvonta ja rajoitukset ovat paikallaan. 

Se on totta, karannut koira voi eksyä tai joutua muuten vaikeuksiin. Pari kertaa tämä bichon frise on päässyt karkuun mutta onneksi löytyi samana päivänä. 

Selvä. Minusta alkaa tuntua siltä että tämä asia on loppuun käsitelty.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptyTi Heinä 31 2018, 12:00

Joo oon samaa mieltä. Tiukempi valvonta varsinkin agressiivisiin rotuihin.

Jeah niin on. Siksi on viisainta siruttaa koira. Onneksi pikkuinen löytyi saman päivän aikana.

Samaa mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:24

Last Chance kirjoitti:
En ymmärrä miksi nykyaikaisia piirrettyjä ja muutakin nykyaikaista vihataan ja haukutaan niin paljon. On ihan ok katsoa vanhoja piirrettyjä ja vanhaa tuotantoa muutenkin, mutta näillää vanhojen juttujen faneilla on sellainen erittäin ärsyttävä taipumus, että he haukkuvat kaikkea nykyaikaista pelkästään siksi että ne on tehty nykyaikana. He haukkuvat nykytuotantoa esim. "roskaksi" ja jopa "p*skaksi" pelkästään sen takia että se on tehty 2000-luvun aikana wtf (Tällaisia ihmisiä näyttää olevan tälläkin foorumilla, en mainitse nimimerkkejä  Suspect ) He kuvittelevat että vanhat piirretyt ovat niitä ainoita oikeita, vaikka mitään ainoaa ja oikeaa ei ole olemassakaan. Kaikki nykyaikainen ei ole kuraa eikä kaikki vanha hyvää. Ei se ole kiinni siitä milloin se on tehty.

Tällaiset ihmiset ärsyttävät minua. Mad  Ilmeisesti olen heidän silmissään idiootti kun katson sekä uutta että vanhempaakin tuotantoa. Minulle on yhdentekevää, millä vuosikymmenellä, -sadalla tai -tuhannella jokin juttu on tehty - jos se kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Minusta nykyaikaiset piirretyt eivät todellakaan ole "roskaa", vaan ne voivat olla hyviäkin. Minun puolestani jokainen saa katsoa mitä haluaa, mutta ei kannattaisi automaattisesti tuomita jotain huonoksi sen takia että se on tiettynä aikana tehty.

Tiivistettynä, ärsyttää ihmiset joiden ajattelutapa on "vanha on ainoaa oikeaa" ja "uusi/vuoden 2000 jälkeen tehty = automaattisesti sontaa".

Terveisin nykyajan piirrettyjen puolustaja, joka katsoo myös vanhoja piirrettyjä.
No, itse asiassa olen katsonut monia 2000 -luvun TV -ohjelmia ja piirrettyjä, kun minulla oli tapana vahdata TV:tä urakalla toisin kuin nykyään, eli katson enintään Simpsoneita ja iltaleffoja satunnaisesti. Näitä ovat esim. vuoden 2006 Prätkähiiret (kyllä, katselin sitä varsinkin silloin, kun sain huomata, että jätkien alkuperäiset ääninäyttelijät olivat palanneet), Digimon, Pokemon, Transformers -sarjat (Armada, Energon, Cybertron, Animated, Prime), Yu-Gi-Oh GX!, Capeta, Code LyokoDuel MastersLost, Gladiaattorit, The Batman eikä tässä ole vielä edes kaikki. Ei minulla sinänsä mitään nykyajan ohjelmia vastaan ole, mutta jotenkin niissä ei vain tunnu olevan sitä "tämä on mun juttu" -vetoa, mitä olen kokenut edellämainittujen sarjojen kanssa ja voi olla, että ehkäpä olen liian tuomitseva nykyajan tv-tarjontaa kohtaan. Olen esim. yrittänyt katsoa huippusuosittua ja palkittua The Walking Dead -TV -sarjaa moneen kertaan (nuorempi pikkusiskoni on franchisen hardcore -fani, samalla tavalla kuin minä fanitan Mass Effectiä), mutta se ei vain tunnu olevan minun juttuni, koska se on omasta mielestäni ultrasynkkä, ultraväkivaltainen (ei tosin niin pahasti kuin eräs aikoinaan näkemäni pseudo-dokkari, joka... sanon vain, että se on minulle sama, mitä Hostel on sinulle) ja se on sellaisia tekeleitä, jotka voivat saada minut potemaan katsoja-apatiaa hahmoja (jopa päähahmoja) kohtaan. No, joku voi tykätä, joku toinen taas ei tykkää.

Siinä olen toki samaa mieltä, että eivät ne vanhat piirretyt ja ohjelmat nekään ole täydellisiä/virheettömiä, vaikka minkälaisin nostalgia-lasein niitä katsoisi: esim. kovassa arvossa pitämäni Spider-Man: The Animated Series ja Batman: The Animated Series ovat molemmat loistavia piirrossarjoja, mutta niissä(kin) on ongelmansa. Ensiksimainittu tuli aikoinaan tunnetuksi siitä, että taistelukohtaukset saattoivat muistuttaa enemmän tanssikohtauksia ja sensuuri oli aika ankara (Spider-Man ei saanut lyödä ketään ja tuliaseet oli korvattu laseraseilla). Batmanin tapauksessa ei enää välttämättä voida puhua lastenohjelmasta, sillä sarja on sen verran synkkäsävyinen ja se käsittelee sen verran aikuisille soveltuvia aiheita, jotka eivät välttämättä avaudu lapsille helposti (rikos, omankädenoikeus, kosto, terrorismi, ihmiskokeet, persoonallisuushäiriöt...). Ja molemmissa sarjoissa, aivan kuten Prätkähiirissäkin, vaikka näissä kaikissa on loistavia jaksoja, niistä löytyy myös näitä ns. "hutijaksoja".
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:29

Itse pidän 2000-luvun sarjoista eikä ne musta ole kuraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:31

Itselleni on yhdentekevää, miltä vuosikymmeneltä jokin piirrossarja tai muu tuotos on. Ei se ole niin vakava asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:37

Oikeastaan olen kans vähän samalla kannalla Last Cahncen kanssa . Se ei ole vakava asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:41

Ei olekaan. Katson, että tässä maailmassa on tähdellisempiäkin asioita kuin se, miltä vuosikymmeneltä jokin sarja on lähtöisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 10:43

Jeah samaa mieltä. Sarja kuin sarja. Vanha tai uusi. Yhtä hyviä ne kaikki on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 11:02

Joillakin ihmisillä on asiat liian hyvin kun pitää tehdä numero nykypiirretyistä. Ne ovat vain piirrettyjä. Ihmisiä kuolee sotien ja nälänhädän takia ja jotkut vain jaksavat keskittää energiansa nykytuotannon haukkumiseen. Tällaisten yksilöiden kannattaa opetella suhteuttamaan asioita ja suhteellisuudentajusta voisi olla apua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 EmptySu Elo 26 2018, 11:04

Joo jonkun pitäis kyl katsoa vähän tärkeämpi asioita ensin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: