| Sekalaista höpinää | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Loka 22 2017, 10:06 | |
| Täällä on lämpötila nollassa ja tulee varmasti laskemaan. Puissa ei ole enää juuri ollenkaan lehtiä, ja maisema on nyt vähän ankean näköinen. Mutta kyllä se siitä kaunistuu kunhan ensilumi tulee. | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Loka 22 2017, 10:07 | |
| Mä todella toivon et täks talveks tulee ihan kunnolla lunta kun parina edellisenä talvena on ollu aika vähästä | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Loka 22 2017, 10:12 | |
| Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Loka 22 2017, 10:16 | |
| Samaa mieltä. Saman verran mitä 2011 oli | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Loka 26 2017, 20:20 | |
| Olen tyytyväinen itseeni kun sain julkaistua uutta tekstiä | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Loka 26 2017, 23:10 | |
| Ja talvi humpsahti tänne Pirkanmaalle yhdessä yössä. On se kumma, että siitä varoitellaan ja edellisenä iltanakin monesta eri lähteestä kuului, että jos sulla on kesäpyörät autossa, elä aja sillä metriäkään... ja silti noita kolareita sattuu siellä, täällä ja tuolla.. Onneksi ite pääsi kulkemaan töihin bussilla ja oli iltavuoro, ettei tarvinnut puolen metrin kinoksessa kahlata, kun olivat jo saaneet teitä aurattua Mahtavaa, Lil Hoss! |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 08:40 | |
| Sun tarinas on tosi hauska . Täälläkin on lunta maassa ja oli jo eilen. Eniten mua kyl häiritsee täl hetkel mun leuka joka on kipeä viisaudenhampaan poistoleikkauksen takia. Se jouduttiin leikkelemään pienemmäksi kun juuret oli koukussa | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 08:52 | |
| Täällä on jo lumi ehtinyt sulaa pois mutta kyllä se pysyvä lumi vielä tulee. Toivottavasti. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 08:57 | |
| Mäkin toivon ettei tää lumi sula niin nopeasti | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 09:00 | |
| Toivottavasti saadaan kunnon lumipeite jouluksi | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 09:14 | |
| Samaa mäkin toivon | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 18:58 | |
| Se on taas viikonloppu Miten teillä on viikko sujunut? | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 20:04 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- Se on taas viikonloppu Miten teillä on viikko sujunut?
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni. - Lil Hoss kirjoitti:
- Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.
Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä.
Viimeinen muokkaaja, DeadRat21 pvm Pe Loka 27 2017, 20:34, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 20:12 | |
| - DeadRat21 kirjoitti:
- Lil Hoss kirjoitti:
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni.
- [/size][/b][b]Lil Hoss[/b][b][size=12] kirjoitti:
Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi. Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä. Millaista videopeliä äänität? Ihan varmasti on hankalaa pyöräillä jos on lunta maassa. Joka tapauksessa toivon että tulisi edes jonkin verran sitä lunta että olisi hyvä talvi. Nyt olen ollut tämän viikon syyslomalla, ja niin hyvässä vireessä että olen saanut aloitettua uuden ficin ja julkaissut sitä pari lukua Seuraava ilmestyy viimeistään sunnuntaina. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 20:34 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- DeadRat21 kirjoitti:
- Lil Hoss kirjoitti:
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni.
- [/size][/b][b]Lil Hoss[/b][b][size=12] kirjoitti:
Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.
Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä. Millaista videopeliä äänität? Ihan varmasti on hankalaa pyöräillä jos on lunta maassa. Joka tapauksessa toivon että tulisi edes jonkin verran sitä lunta että olisi hyvä talvi. Nyt olen ollut tämän viikon syyslomalla, ja niin hyvässä vireessä että olen saanut aloitettua uuden ficin ja julkaissut sitä pari lukua Seuraava ilmestyy viimeistään sunnuntaina. Formula 1 -peliä nimeltään F1 06, allekirjoittanut kun on formulafriikki. Tarkennettuna kyseesä on pelin PSP -versio (Sonyn käsikonsoli Playstation Portable), jonka takia aikoinaan ostin PSP:n. Nykyään formulapeleissä on sellainen pelitila kuin uramoodi, jossa pelaaja voi itse luomallaan hahmolla ajaa muutaman kauden kestävän uran ja yrittää voittaa maailmanmestaruuden. 06:ssa ura kestää "vain" 5 kautta, sen sijaan Codemastersin kehittämissä F1 -peleissä voi ajaa jopa 10(!) kauden ajan. Tänään sitten aloitin viidennen (ja viimeisen) kauteni ja tähän mennessä on tullut voitettua on yksi valmistajien/tallien (Ferrari) ja kolme kuljettajien maailmanmestaruutta (Red Bull, Ferrari, BMW Sauber). |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Loka 27 2017, 20:40 | |
| Hyvä juttu jos on löytynyt kiinnostavaan aiheeseen liittyvä peli äänitettäväksi Viestin perusteella nämä mainitsemasi pelit ovat muuttuneet ajan myötä, kuten tuosta uramoodijutusta voi päätellä. Itse en ole formulaihmisiä, mitä nyt olen nähnyt pätkän sieltä täältä televisiosta ja lukenut joitain aiheeseen liittyviä uutisia. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 08:29 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
No miten sen ottaa. Se et broidi löysi leffadivarista Disneyn piirretyn Liisa Ihmemaassa DVD:n niin se on ihan kiva juttu, mut mun tää loppuviikko on ollu kurja kun multa poistettiin viisaudenhammas torstaina ja leuka on ihan jumissa ja sattuu | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 08:55 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
- Lil Hoss kirjoitti:
No miten sen ottaa. Se et broidi löysi leffadivarista Disneyn piirretyn Liisa Ihmemaassa DVD:n niin se on ihan kiva juttu, mut mun tää loppuviikko on ollu kurja kun multa poistettiin viisaudenhammas torstaina ja leuka on ihan jumissa ja sattuu Auts, ei varmasti tunnu kivalta Toivottavasti kipu menee pian ohi. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:24 | |
| No mul on burana ja antibiootti lääkitys et eiköhän se siitä . Siin lääkärin lapussa luki et 3-4 päivää pitäis ottaa rennosti. Harmittaa kyl vähän kun muu perhe ahmii sipsejä ja yks joutuu tyytyyn muussattuun banaaniin. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:25 | |
| No ihan varmasti harmittaa Toivottavasti lääkitys tehoaa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:28 | |
| Ei sillä se banaani on kyl ihan hyvää muussattuna . On se ainakin pitäny säryn loitolla niin et se on lähinnä jomotusta. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:35 | |
| No hyvä ettei ole aivan sietämätöntä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:43 | |
| Jeah todella. Äiti sano et se on hammassärky on tuskallisin kipu mitä se on kokenu mukaan lukien mun ja mun veljen pukkaaminen maailmaan | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 09:51 | |
| Voin kuvitella vaikka en ole juuri noita kipuja koskaan kokenut. Ei ole ollut hammassärkyä eikä kokemusta lasten saamisesta. Oikeastaan pahin mahdollinen kipu jonka olen kokenut, on migreenin aiheuttama pääkipu. Se ei ole mitään normaalia päänsärkyä, vaan se kipu on oikeasti niin sietämätöntä että se saa oksentamaan, makaamaan lattialla ja toivomaan että kuolee Ja siihen ei mikään burana auta. Sympatiani ovat kaikkien migreenistä kärsivien puolella. Edellinen kohtaukseni oli vähän yli 2 viikkoa sitten mutta onneksi tavallista lievempänä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Loka 28 2017, 10:05 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
-
Oikeastaan pahin mahdollinen kipu jonka olen kokenut, on migreenin aiheuttama pääkipu. Se ei ole mitään normaalia päänsärkyä, vaan se kipu on oikeasti niin sietämätöntä että se saa oksentamaan, makaamaan lattialla ja toivomaan että kuolee Ja siihen ei mikään burana auta. Sympatiani ovat kaikkien migreenistä kärsivien puolella. Edellinen kohtaukseni oli vähän yli 2 viikkoa sitten mutta onneksi tavallista lievempänä. Auts toi ei kuulosta yhtään kivalta kokemukselta . En o kyl kärsiny migreenistä mut osaan kyl kuvitella millasta se on | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää | |
| |
|
| |
| Sekalaista höpinää | |
|