Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptySu Loka 22 2017, 10:06

Täällä on lämpötila nollassa ja tulee varmasti laskemaan. Puissa ei ole enää juuri ollenkaan lehtiä, ja maisema on nyt vähän ankean näköinen. Mutta kyllä se siitä kaunistuu kunhan ensilumi tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptySu Loka 22 2017, 10:07

Mä todella toivon et täks talveks tulee ihan kunnolla lunta kun parina edellisenä talvena on ollu aika vähästä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptySu Loka 22 2017, 10:12

Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptySu Loka 22 2017, 10:16

Samaa mieltä. Saman verran mitä 2011 oli
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyTo Loka 26 2017, 20:20

Olen tyytyväinen itseeni kun sain julkaistua uutta tekstiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyTo Loka 26 2017, 23:10

Ja talvi humpsahti tänne Pirkanmaalle yhdessä yössä. On se kumma, että siitä varoitellaan ja edellisenä iltanakin monesta eri lähteestä kuului, että jos sulla on kesäpyörät autossa, elä aja sillä metriäkään... ja silti noita kolareita sattuu siellä, täällä ja tuolla.. Onneksi ite pääsi kulkemaan töihin bussilla ja oli iltavuoro, ettei tarvinnut puolen metrin kinoksessa kahlata, kun olivat jo saaneet teitä aurattua Smile

Mahtavaa, Lil Hoss!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 08:40

Sun tarinas on tosi hauska Smile. Täälläkin on lunta maassa ja oli jo eilen. Eniten mua kyl häiritsee täl hetkel mun leuka joka on kipeä viisaudenhampaan poistoleikkauksen takia. Se jouduttiin leikkelemään pienemmäksi kun juuret oli koukussa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 08:52

Täällä on jo lumi ehtinyt sulaa pois mutta kyllä se pysyvä lumi vielä tulee. Toivottavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 08:57

Mäkin toivon ettei tää lumi sula niin nopeasti
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 09:00

Toivottavasti saadaan kunnon lumipeite jouluksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 09:14

Samaa mäkin toivon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 18:58

Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 20:04

Lil Hoss kirjoitti:
Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut? 
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni.

Lil Hoss kirjoitti:
Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.
Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä.


Viimeinen muokkaaja, DeadRat21 pvm Pe Loka 27 2017, 20:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 20:12

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut? 
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni.

[/size][/b][b]Lil Hoss[/b][b][size=12] kirjoitti:

Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.


Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä.

Millaista videopeliä äänität?

Ihan varmasti on hankalaa pyöräillä jos on lunta maassa. Joka tapauksessa toivon että tulisi edes jonkin verran sitä lunta että olisi hyvä talvi.

Nyt olen ollut tämän viikon syyslomalla, ja niin hyvässä vireessä että olen saanut aloitettua uuden ficin ja julkaissut sitä pari lukua Smile Seuraava ilmestyy viimeistään sunnuntaina.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 20:34

Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut? 
Ihan hyvin, syysloman jälkeen oli kiva palata taas koulun penkille ja tässä on ollut eräs videopeli äänitettävänä jo pidemmän aikaa työn alla ja ajattelin sen saatuani valmiiksi pitää taukoa äänityshommista ja katsoa, saisinko jatkettua ficcejäni.

[/size][/b][b]Lil Hoss[/b][b][size=12] kirjoitti:

Sitä toivon itsekin. Mitä enemmän lunta, sen parempi.


Itse toivoisin, ettei lunta tulisi nyt sentään liian paljon, sen verran kuitenkin, että pääsisi hiihtämään. Esim. 2010-11 talven aikaan itsellä oli tuskaa pyöräillä kouluun, kun pyöräteillä oli lunta monen senttimetrin edestä.

Millaista videopeliä äänität?

Ihan varmasti on hankalaa pyöräillä jos on lunta maassa. Joka tapauksessa toivon että tulisi edes jonkin verran sitä lunta että olisi hyvä talvi.

Nyt olen ollut tämän viikon syyslomalla, ja niin hyvässä vireessä että olen saanut aloitettua uuden ficin ja julkaissut sitä pari lukua Smile Seuraava ilmestyy viimeistään sunnuntaina.

Formula 1 -peliä nimeltään F1 06, allekirjoittanut kun on formulafriikki. Tarkennettuna kyseesä on pelin PSP -versio (Sonyn käsikonsoli Playstation Portable), jonka takia aikoinaan ostin PSP:n. Nykyään formulapeleissä on sellainen pelitila kuin uramoodi, jossa pelaaja voi itse luomallaan hahmolla ajaa muutaman kauden kestävän uran ja yrittää voittaa maailmanmestaruuden. 06:ssa ura kestää "vain" 5 kautta, sen sijaan Codemastersin kehittämissä F1 -peleissä voi ajaa jopa 10(!) kauden ajan. Tänään sitten aloitin viidennen (ja viimeisen) kauteni ja tähän mennessä on tullut voitettua on yksi valmistajien/tallien (Ferrari) ja kolme kuljettajien maailmanmestaruutta (Red Bull, Ferrari, BMW Sauber).
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyPe Loka 27 2017, 20:40

Hyvä juttu jos on löytynyt kiinnostavaan aiheeseen liittyvä peli äänitettäväksi Smile Viestin perusteella nämä mainitsemasi pelit ovat muuttuneet ajan myötä, kuten tuosta uramoodijutusta voi päätellä. Itse en ole formulaihmisiä, mitä nyt olen nähnyt pätkän sieltä täältä televisiosta ja lukenut joitain aiheeseen liittyviä uutisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 08:29

Lil Hoss kirjoitti:
Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut?
No miten sen ottaa. Se et broidi löysi leffadivarista Disneyn piirretyn Liisa Ihmemaassa DVD:n niin se on ihan kiva juttu, mut mun tää loppuviikko on ollu kurja kun multa poistettiin viisaudenhammas torstaina ja leuka on ihan jumissa ja sattuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 08:55

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Se on taas viikonloppu Smile Miten teillä on viikko sujunut?
No miten sen ottaa. Se et broidi löysi leffadivarista Disneyn piirretyn Liisa Ihmemaassa DVD:n niin se on ihan kiva juttu, mut mun tää loppuviikko on ollu kurja kun multa poistettiin viisaudenhammas torstaina ja leuka on ihan jumissa ja sattuu

Auts, ei varmasti tunnu kivalta Sad Toivottavasti kipu menee pian ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:24

No mul on burana ja antibiootti lääkitys et eiköhän se siitä Sad.  Siin lääkärin lapussa luki et 3-4 päivää pitäis ottaa rennosti. Harmittaa kyl vähän kun muu perhe ahmii sipsejä ja yks joutuu tyytyyn muussattuun banaaniin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:25

No ihan varmasti harmittaa Sad Toivottavasti lääkitys tehoaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:28

Ei sillä se banaani on kyl ihan hyvää muussattuna Sad. On se ainakin pitäny säryn loitolla niin et se on lähinnä jomotusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:35

No hyvä ettei ole aivan sietämätöntä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:43

Jeah todella. Äiti sano et se on hammassärky on tuskallisin kipu mitä se on kokenu mukaan lukien mun ja mun veljen pukkaaminen maailmaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 09:51

Voin kuvitella vaikka en ole juuri noita kipuja koskaan kokenut. Ei ole ollut hammassärkyä eikä kokemusta lasten saamisesta. 

Oikeastaan pahin mahdollinen kipu jonka olen kokenut, on migreenin aiheuttama pääkipu. Se ei ole mitään normaalia päänsärkyä, vaan se kipu on oikeasti niin sietämätöntä että se saa oksentamaan,  makaamaan lattialla ja toivomaan että kuolee pale Ja siihen ei mikään burana auta. Sympatiani ovat kaikkien migreenistä kärsivien puolella. Edellinen kohtaukseni oli vähän yli 2 viikkoa sitten mutta onneksi tavallista lievempänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 EmptyLa Loka 28 2017, 10:05

Lil Hoss kirjoitti:
 

Oikeastaan pahin mahdollinen kipu jonka olen kokenut, on migreenin aiheuttama pääkipu. Se ei ole mitään normaalia päänsärkyä, vaan se kipu on oikeasti niin sietämätöntä että se saa oksentamaan,  makaamaan lattialla ja toivomaan että kuolee pale Ja siihen ei mikään burana auta. Sympatiani ovat kaikkien migreenistä kärsivien puolella. Edellinen kohtaukseni oli vähän yli 2 viikkoa sitten mutta onneksi tavallista lievempänä.
Auts toi ei kuulosta yhtään kivalta kokemukselta pale . En o kyl kärsiny migreenistä mut osaan kyl kuvitella millasta se on
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 31 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 31 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: