| Sekalaista höpinää | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 16:55 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
- No enimmäikseen pään aukomista. Yhdeksännellä pari tyttöä rupes syrjiin minkä ansiosta mä jäin enimmäkseen yksin. Pari sellasta juttua mitkä on parhaiten jääny mieleen on kun mulla iski pahmman luokan menkka kivut kesken historian tunnin ja Forrest Gumpin niin joku jätkistä päätti kuvata sitä kun mä kärvistelen kivuissani lattialla. Opettaja oli lähteny luokan ulkopuolelle puhumaan puhelimessa. Ja sit toinen on sellanen kun mulla on tummanpunainen lippis jossa on kuva vanamosta joka on mun nimikkokukka latinaks. Se katos äidinkielen tunnin jälkeen ja mä tutkin koko käytävän tosi tarkkaan ja mainitsin sit kans opettajalle joka kehotti mua ilmoittaan rehtorille. Ennen kuin sitä kuulutusta kuitenkaan tuli niin jätkät löysi sen muka jostain ja palautti sen. Lyön vaik mistä vetoa et ne sen oli kans piilottanu. Kyl mä siit kerroin kuraattorille ja siihen puututtiinkin mut paljooks siitä oli apua. Katin kontit
Tuo kuulostaa aika ikävältä jutulta Ja tietenkin kun opettajan silmä välttää, ryhdytään tekemään kiusaa. Aika tyypillistä kiusaamista. Ikävältä kuulostaa myös se, että tavaroitasi on hävitetty ja että puuttumisesta ei ollut apua. Ulkopuolelle jättäminen on tullut itsellekin tutuksi. Sen lisäksi tavaroitani on rikottu ja varastettu, levitetty ilkeitä huhuja (älä kysy mitä huhuja), huoriteltu ja uhkailtu. Sen lisäksi sukunimeäni on väännelty ja vartaloani arvosteltu aika julmasti. Kiusaaminen on aina ikävä asia, ja sympatiani ovat kaikkien kiusattujen puolella. | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 17:13 | |
| Yks juttu mistä sain teitää vasta kun olin päässy yläasteelta amikseen oli et yks niistä syrjiä tytöistä väitti ulkovälkkällä mun puhuvan maksullisiin numeroihin kun oikeesti puhuin äidin kanssa. Ei oikein ollu muuta juttu seuraa ja miks mä olisin hakennu maksullista miesseuraa kun kaikki jätkät oli silloin musta (ja on aika ajoin yhä) ääliöitä. Ihmettelen kyl yhä et mistä se sen oikein repäs ? | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 17:16 | |
| Mistä se tyttö oli oikein repinyt tuon jutun? Uskomatonta, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Tyypillistä kiusaamista kertoa keksittyjä juttuja. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 17:18 | |
| Sitä mäkin ihmettelen kun siihen aikaan mä luin sanomalehdistä vain sarjakuvat | |
|
| |
retrogalaxy
Viestien lukumäärä : 202 Join date : 30.03.2017 Ikä : 26 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 18:44 | |
| Kaverini äidillä on mielenterveysongelmia, ja sen verran vakavia että kaveri koki parhaakseen ettei pidä yhteyttä enää, ja tietääkseni päätti katkaista välit. Isä hyväksyi asian heti, mutta taisikin olla perheestä ainoa. Tämä ystävänikin on joutunut kokemaan identiteettinsä takia vaikka ja mitä, mutta nykyään kaikki on suurimmaksi osaksi todella hyvin <3
Uskon todella, että jos vain saat kahleet perheeseesi katkaistua niin elämä alkaa helpottua siitä hiljalleen. Facebookissa ja muuallakin internetissä on paljon transyhteisöjä, joista saa ihan varmasti tukea ja kohtalotovereita.
Prätkämimmi, kuulostaa tosi inhottavalta! Mulla on ollut samankaltaisia kokemuksia. Mutta tässä me molemmat yhä ollaan, mikä on hieno juttu! Ja itse pohdin aikoinaan samaa, tosin en kokenut olevani mies vaan enemmänkin halusin olla. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ti Marras 14 2017, 18:53 | |
| Kuulostaa aika vakavalta jutulta. Joskus voi olla parempi katkaista välit.
Olen jo tavannut samassa tilanteessa olevia ihmisiä vertaistukiryhmässä. Heiltä olen saanut tukea ja ymmärrystä tilanteeseen. Mietin vielä noita internetissä olevia ryhmiä ja sivustoja.
Seuraavaksi aion päivittää käyttäjätietoni tällä sivustolla. Aion vaihtaa nimimerkin. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 16:09 | |
| | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 16:14 | |
| Pitää vielä miettiä sopivaa nimimerkkiä. Olen jo muutamaa vaihtoehtoa pohtinut.
Päätin tulla ulos kaapista siitä syystä, että näin ison asian salaileminen on ollut henkisesti raskasta. Oloni on sekä helpottunut että hieman kiusaantunut. Saa nähdä mitä tästä seuraa mutta ulostulo sujui yllättävän hyvin. Olen hämmästynyt ja positiivisesti yllättynyt siitä miten hyvin ihmiset ovat suhtautuneet asiaan. Ilmeisesti pelkäsin turhaan että tulisi jyrkän kielteinen reaktio. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 16:22 | |
| No sitähän oli turha pelätä ainakaan täällä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 16:25 | |
| Eikä sellaista näe ihan joka päivä että foorumin ylläpitäjä tulee kaapista ulos. Tänne ovat kaikki prätkähiirten fanit lämpimästi tervetulleita, sukupuolesta tai suuntautumisesta riippumatta | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 16:26 | |
| Joo totta . Se on kiva se | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 15 2017, 22:29 | |
| Tuli ihan varmasti yllätyksenä kun pudotin tällaisen pommin.
Asiasta toiseen, sääennusteen mukaan lunta tulisi viikonloppuna, ainakin omalla kotipaikkakunnalla. Tosin täällä on jo ehtinyt sataa vähän lunta. Lämpötilan pitäisi huidella noin -1 asteen tuntumassa. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Marras 16 2017, 10:47 | |
| Tulispa tännekin lunta, olis muitakin värejä ulkona kuin synkän harmaata. Eilen vähän näyttäytyi aurinko, mutta kun mies haki mut töistä, niin aika nopeasti tuli pimeää :/ Jesh, Sappeen kausikortti-kampanja toteutuu Niillä oli haaste, että jos ne saa yli 16 500 varausta, niin ne myyvät sitä hintaan 99,90€ Eilen näytti aamusta siltä, että ei mee yli, mutta päättivät kuitenkin varanneille sen myydä sillä hinnalla.. Eilisen aikana tulikin varauksia sitten niin, että niitä oli 17 000.. Kun vaan tulis niin kylmää, että pystyisivät tykittämään lunta Viime vuonna käytiin laskettelemassa siellä viikkoa ennen joulua |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Marras 16 2017, 16:14 | |
| Mäkin toivon et tänne tulis ihan kunnolla lunta . Muuten onks teil koskaan tullu jossakin metsässä tai muualla sellanen fiilis et se on niin maagisen kaunis et sinne vois helposti kuvitella taruolentoja? Mulle kävi niin kun olin pari vuotta sitten kesällä perheen kanssa Rhodoksella. Me käytiin sellaisessa luonnonpuistossa kuin Perhoslaakso. Siel on kesällä sadoittain perhosia ja opas sano et heinäkuussa niitä on suorastaan tuhansia parveilemassa. Kuitenkin yhdes kohas paikan luontopolkua tuli sellanen kohta jossa aurinko siivilöityy puiden lehtien lomasta ja pieni vesiputosu laskee lampeen metsän keskellä niin tuli niin vahva fiilis siitä et en ois yhtään yllättyny jos oisin nähny satyyrin istumassa kannon nokassa soittamassa panhuilua tai kentaurin juoksemassa metsän läpi. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Marras 16 2017, 20:06 | |
| Jotain tuon tapaista olen miettinyt. Jos näen jossain metsän, sinne voisi kuvitella esimerkiksi yksisarvisia. Jos annan mielikuvituksen laukata, kuvittelen peikkoja hiiviskelemässä metsässä - terveisin eräs joka on katsonut mahdollisesti liikaa Rölliä pienenä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Marras 17 2017, 15:27 | |
| Jeah sama täällä. Kesäaamuina pelloille nousevaan usvaan kuvittelee helposti yksisarvisia ja haltijaneitoja ja sama juttu myöhään illalla synkän metsän usvaan örkkejä ja peikkoja. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Marras 17 2017, 17:39 | |
| Kivaa, täällä päin on jo oikea lumihanki Lämpö on nollassa, mutta pitäisi laskea lähipäivinä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Marras 17 2017, 17:41 | |
| Tännekin päin uhkailtiin lumisadetta mut vielä ei o näkyny muuta kuin myrskytuuli | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Marras 18 2017, 10:43 | |
| Se on taas viikonloppu | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Marras 18 2017, 10:44 | |
| Jeah niin on | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Marras 19 2017, 13:12 | |
| Ja itsellä on vain sunnuntai vapaata.. Noh, ehti sitä sentään tänäänkin jotain tehdä Ainakin käydä kurkkaamassa tuota Nokian uutta Prismaa, jossa oli väkeä ihan riittävästi (ilmaiset kakkukahvit ja omistaja-asiakaspäivät saa ihmiset näemmä liikkeelle..) Kun lähdin kauppaan, näytti vähän siltä, että jesh, nyt tulee lunta! Mutta kauppareissun aikana se olikin taas muuttunut vesisateeksi Elikkä sohvannurkkaan pelaamaan Kingdom Heartsia |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Marras 20 2017, 07:51 | |
| Tänne päin uhkailtiin täks viikoks lumisadetta mikä ois kyl ihan kiva tän ikuisen pimeyden ja sateen sijaan | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Marras 20 2017, 07:58 | |
| Täällä on ollut lunta jo muutaman päivän ajan ja lisää pitäisi tulla myöhemmin tällä viikolla. Tänä aamuna heräsin jo puoli seitsemän aikoihin lumiauran kolinaan. On miellyttävämpiäkin tapoja herätä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Marras 20 2017, 08:16 | |
| Luultavasti onkin mut se on merkki talvesta. Musta ainaskin. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Marras 22 2017, 15:58 | |
| Uutisten mukaan pitäisi kohta tulla lumimyrsky. Saa nähdä paljonko lunta tulee. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää | |
| |
|
| |
| Sekalaista höpinää | |
|