Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 02 2017, 08:19

Joo samaa mieltä Smile. Sateessa on kans se hyvä puoli että luonto saa ravinteikasta vettä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 02 2017, 14:05

Näin on. Vesi on elämän edellytys. Sadesää voi olla itse asiassa virkistävä kokemus, varsinkin jos on ollut kuuma sää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 02 2017, 20:09

Ja jos pienessä tihkusateessa / sateen jälkeen lähtee ulos, saa paljon paremmin hengitettyä ja ilma on puhtaampaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 02 2017, 20:32

Ilma on jotenkin raikkaampaa ja puhtaampaa sateen jälkeen. Ja silloin voi nähdä jopa sateenkaaren Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 03 2017, 15:14

Jeah todella Smile. Sateenkaaressa on aina jotain maagista
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 03 2017, 19:47

Ja se on myös kaunis Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyKe Loka 04 2017, 15:06

Jeah niin on Smile. En ole mikään yksisarvishullu mut kultaruukku kuulostaa jännemmältä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyKe Loka 04 2017, 19:28

Joidenkin myyttien mukaan sateenkaaren päästä voi löytää aarteen. 

Tämän kuun lopussa on Halloween. Miten te muut aiotte viettää Halloweenia vai onko se vain päivä muiden joukossa? Itse aion pelata Five Nights at Freddy's -  pelejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTo Loka 05 2017, 10:30

Jos sattuu olemaan vapaata silloin, voisin katsoa vaikka Nightmare Before Christmas tai Corpse Briden.. Smile En oo kovin suuri kauhuleffojen ystävä, mutta Tim Burtonin animaatiot ovat sopivan huvittavaa viihdettä Smile

On kyllä ollu harvinaisen energinen ja aikaansaavat kaks vapaapäivää.. Eilen leivoin mokkapaloja, pesin pyykkejä ja tiskejä ja tänään petivaatteet pesuun ja ulos tuulettumaan ja imuroin Smile Puoliltapäivin hakemaan kaveria meille kylään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTo Loka 05 2017, 13:45

Itse ajattelin Halloweenina katsoa vihdoin ja viimein uusimman Alien -elokuvan, Alien: Covenantin, vaikka kyseinen leffa ei saanut kovinkaan hyvää vastaanottoa. Ja tiedä häntä, voisi vaikka pelailla pitkästä aikaa AvP (Alien vs. Predator) -pelejä, joista varsinkin vuoden -99 pelissä on aivan uskomaton tunnelma ja käsinkosketeltava kuolemanpelko, varsinkin mariinilla pelattaessa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTo Loka 05 2017, 15:59

En ihmettele. Ekan ötökän ilmaantuessa kuvaruutuun sydän oli hypätä kurkkuun.

Mä en o ihan varma mitä aion tehdä mutta jos hyvä tuuri käy testaan mun uutta Leijonakuninagtar pukua
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 09 2017, 09:56

Hammaslääkäri käynti takana tältä aamulta.. Koska oon pitkittänyt ja jättänyt käymättä hammaslääkäris muutamaan vuoteen, niin nyt sitten korjattiin tuon lusimisen jälkiä.. eli pikkureikiä, joita tullut muutamien hampaiden ienrajoihin... Onneks tuo hammaslääkäri ja hoitaja osasivat asiansa ja puudutus toimi.. Itte asiassa mulla on vieläkin vasen puoli aika tunnoton eikä suu liiku kunnolla Very Happy
Mutta loppupäivä onneks on vähän mukavammissa merkeissä, käydään kaverin kanssa Ikeassa ja sitten tullaan viettämään rentoa oleskeluiltaa meille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 09 2017, 17:07

Minde kirjoitti:
 Itte asiassa mulla on vieläkin vasen puoli aika tunnoton eikä suu liiku kunnolla Very Happy
Joo toi on tuttua mullekin Very Happy . Tai mulla on porattu vain kerran mut toi tunnottomuus on kyl tuttua
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 09 2017, 19:27

Hyvä että sattui osaava hammaslääkäri kohdalle. Sehän on aika yleistä että suun puuduttamisen jälkeen tunnottomuus kestää aikansa mutta se menee varmasti ohi. Kerran puudutettiin perusteellisesti hampaan poiston yhteydessä minkä seurauksena monta tuntia oli suu tunnoton ja syöminen ja puhuminen työlästä. Meni kuitenkin ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 10 2017, 15:08

Oliks joku teistä sunnuntaina Turun kirjamessuilla? Cosplay-puvussa pääsi sisään ilmatteeks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 10 2017, 21:59

En ollut Turussa sunnuntaina.

Näyttää siltä että omalta osaltani kiinnostus jatkotarinoihin ja foorumipeleihin on ainakin toistaiseksi hiipunut ja kadonnut. Minun puolestani te muut voitte pelata ihan vapaasti. Osasto on yhä avoinna normaalisti.

Nyt on vähän hankala sanoa, missä vaiheessa seuraavan kerran kirjoitan fanfictionia. Stressiä on nyt sen verran että luovuus on kärsinyt ja nyt olen taas kerran flunssassa - vastahan minä sairastuin noin kuukausi sitten. Jo on kumma juttu. Juuri nyt on pää tyhjä, koska olen nukkunut tavallistakin huonommin. Toivottavasti tilanne muuttuu paremmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyKe Loka 11 2017, 16:02

Ymmärrän kyllä täysin. Mulla itsellänikin on aika ilkeä flunssa tällä hetkellä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyMa Loka 16 2017, 23:14

Itelläkin inspis kirjoittamiseen takkuaa tällä hetkellä.. ja Pahgizin mokomalla on meidän yhteisficin kirjoitusvuoro, yritän potkia häneen vauhtia, että saisi oman pätkänsä valmiiksi ja mä inspistä jatkaa sitten kun saan tekstin taas itselleni Smile

Pikkusiskoni tuli tänään meille kylään pariksi yöksi ja huomenna mennään Särkänniemen Karmivaa Karnevaalia katsomaan Smile Pitää käydä varmaan Tokmannillta hakemassa jotan Halloween-teemaista asustetta ennen Särkkään menoa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 17 2017, 15:31

Minde kirjoitti:
Itelläkin inspis kirjoittamiseen takkuaa tällä hetkellä.. ja Pahgizin mokomalla on meidän yhteisficin kirjoitusvuoro, yritän potkia häneen vauhtia, että saisi oman pätkänsä valmiiksi ja mä inspistä jatkaa sitten kun saan tekstin taas itselleni Smile

Pikkusiskoni tuli tänään meille kylään pariksi yöksi ja huomenna mennään Särkänniemen Karmivaa Karnevaalia katsomaan Smile Pitää käydä varmaan Tokmannillta hakemassa jotan Halloween-teemaista asustetta ennen Särkkään menoa Very Happy
Saaks kysyy millainen stoori teil on tulossa Smile. Jos näät Tigerin niin kantsii ostaa ihmissusihanskat sieltä. Vaan kaks euroo
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyTi Loka 17 2017, 23:49

En paljasta vielä mitään, että ylläri säilyy loppuun saakka Wink Lisätään se foorumille vasta täysin valmiina Very Happy

Karnevaali oli kyl tosi mahtava ja hyvin toteutettu! Nukuttiin kaikki aika myöhään, joten ei ehditty käydä ostamassa mitään Halloween-teemaista, mutta sisko osti nätin hiuspannan Särkänniemestä Smile 
Ja ne zombit oli aika pelottavia, jopa minusta Very Happy Vaikka tiesi, että he ovat näyttelijöitä ja eivät käy kimppuun, niin kyllä silti teki sydän pari ylimääräistä pomppua niiden ohi kävellessä Very Happy
Siskokin esitti kovista, mutta aina zombin nähdessä kiersi mun toiselle puolen turvaan ja otti kädestä kii <3 (ikä 12wee) Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyKe Loka 18 2017, 16:00

Minde kirjoitti:
En paljasta vielä mitään, että ylläri säilyy loppuun saakka Wink Lisätään se foorumille vasta täysin valmiina Very Happy

Karnevaali oli kyl tosi mahtava ja hyvin toteutettu! Nukuttiin kaikki aika myöhään, joten ei ehditty käydä ostamassa mitään Halloween-teemaista, mutta sisko osti nätin hiuspannan Särkänniemestä Smile 
Ja ne zombit oli aika pelottavia, jopa minusta Very Happy Vaikka tiesi, että he ovat näyttelijöitä ja eivät käy kimppuun, niin kyllä silti teki sydän pari ylimääräistä pomppua niiden ohi kävellessä Very Happy
Siskokin esitti kovista, mutta aina zombin nähdessä kiersi mun toiselle puolen turvaan ja otti kädestä kii <3 (ikä 12wee) Very Happy
Okei Wink . Tais olla siistit karnevaalit
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyPe Loka 20 2017, 13:13

Nyt on ollut kovasti stressiä, mutta nyt helpottaa, sillä olen koko ensi viikon syyslomalla. Smile Ja ehkä saan aikaan uutta tekstiäkin.

Täällä päin on satanut lunta tänään. Entäs teidän muiden kotipaikkakunnalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyPe Loka 20 2017, 15:38

Toivottavasti saat Smile. Tääl ei ole satanu lunta mut aamulla oli pakkasta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyPe Loka 20 2017, 21:35

Täällä on ollut jo pientä pakkasta öisin. Tietää talven lähestymistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 EmptyLa Loka 21 2017, 08:41

Joo totta. Eilen aamulla töihin mennessä olikin aika kirpeän kylmä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 30 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 30 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: