Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTi Heinä 04 2017, 21:32

Joo, akku menee aika mukavasti kun monet sovellukset itsessään jo kuluttaa sitä ja sitten tietysti internetin käyttö + Samsung ahtaa puhelimensa valmiiksi täyteen omia, hyödyttömiä sovelluksiaan jotka vievät samalla puhelimen sisäistä muistia. Että sillä lailla.
Mun äidillä on joku Nokian näppäinpuhelin, siinä on parhaat pelit! Tosin se on todella rikki, ja puhelut äidin kanssa on välillä tuskaa kun se kyselee 10 minuuttia että oonko mä vielä toisessa päässä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyKe Heinä 05 2017, 08:28

Joo älypuhelmista kuluu akku aika nopeesti se on huomattu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyKe Heinä 05 2017, 16:36

Vaan Nokia 3310:n akku kestää monta päivää. Kätevää kun ei tarvitse olla koko ajan lataamassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyKe Heinä 05 2017, 20:03

Mun isällä oli jossain vaiheessa sellainen paksu laatikkopuhelin, jonka akku kesti kuukauden lataamatta mutta aina kun sen sulki tai avasi, siitä kuului maailman järkyttävin ääni ja tietenkin ihan täysillä... Sillä ei voinut tekstata normaalisti jostain syystä, ja välillä ihmettelin, onko isä ihan okei; tekstarit oli luokkaa "VoiTko Soisttaa Kun Näet TÄmän VIEstin. Tuun köäYMÄÄn Sitten PerjantrAina" :'D Onneksi isä sit hankkiutui siitä eroon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 08:34

Aika vaikeesti selvää saatavaa tekstiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:09

Itelläkin Samsungin J5. Mies hommasi ensin sellaisen ja kun ite hermostuin vanhaan puhelimeeni jossa lataus ei pitäny hyvä jos päivän (A3, jossa ei saanu akkua vaihdettua) niin tuli sitten ostettua J5 myös Smile On kyllä ollut kätsä puhelin, tykkään Smile

Hammaslääkäristä just tulin. Suukirurgi osas asiansa ja lähti kaks pahasti reikiintynyttä hammasta pois että hups vaan. Vielä ku sais esimiehen puhelimella kii, hammaslääkäri määräs tän päivän saikkua, kun ei saa mitään raskasta työtä tehdä ny 24 tuntiin..
Itellä aiemmin ollut vähän kammo noita ulkomaalaistaustaisia hammaslääkäreitä kohtaan, kun edellinen sellainen jankutti "ei voi sattu, puudutettu on!" mutta tämä ymmärsi suomea huomattavasti paremmin ja varmisteli että toimenpide ei satu yhtään Smile Tuntu vaan painetta, kun irrotteli hammasta paikastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:20

Hyvä, että huolehti siitä ettei tee kipeää Smile 

Onneksi on niitä hammaslääkäreitä jotka puuduttavat kunnolla. Muistan erään hammaslääkärin joka puudutti niin perusteellisesti että suusta katosi väliaikaisesi tunto, mutta itse toimenpide ei tuntunut missään. Tajusin kyllä koko ajan mitä lekuri tekee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:27

Kun multa ekan kerran poistettiin viisaudenhampaita ja äiti tuli käymään mun kämpillä toimenpiteen jälkeen, niin ekat sanat oli: "Ihan kuin olisit saanut turpaasi!" Very Happy Oli vissiin naama aika turvoksissa puudutteen ja toimenpiteen jäljiltä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:32

Onkohan viisaudenhampaiden poisto kovin kivulias toimenpide? Itsellä on yhä kaikki viisaudenhampaat tallella ja olen harkinnut poistattamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:42

Ei se satu puudutuksen kanssa yhtään, siinä tuskin edes tuntee paljoa ja koko toimenpide kestääkin noin vajaat kaks minuuttia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:46

Eli ei pitäisi olla sietämättömän tuskallinen. Ihan siksi harkitsen poistattamista, koska viisaudenhampaat voivat tulehtua. Minulla on aikaisempien huonojen kokemusten takia kammo hammaslääkäreitä kohtaan, ja siksi todennäköisesti pyydän perusteellista puudutusta ja vahvan rauhoittavan lääkityksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:54

Ne reikiintyy aika helposti, ja mulla siksi piti poistaa toi yksi. Mullakin oli vahva lääkitys ja kunnon puudutukset, niin kaikki meni just hyvin ja nopeesti. Eikä särkenyt jälkikäteen ollenkaan. Tänään meen poistattaa kaks muuta jotka on muuten vaan pilalla :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 10:56

Mulla oli kaikki neljä viisuria silloin aikanaan jo valmiiksi syvillä rei´illä ennen kuin tulivat ikenistä läpi, joten ne poistettiin heti kun vain pystyttiin. Kolme poisti tavallinen hammaslääkäri ja viimeisen, joka oli osaksi ikenen ja toisen hampaan alla, poisti kirurgi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 11:05

Omat viisurit ovat edelleen ikenen sisässä eivätkä ole puhjenneet. Kipua ja muita vaivoja ei ole niiden takia ollut tähän mennessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 12:07

Tässä toimenpiteessä menee kuulemma 15-20 minuuttia, että sillä viisiin :'D Toivon että nyt selviän tästä.

> oon nukkunu 3h ja särkee ja puudutus laskee tuskastuttavan hitaasti. :/ Väsyttää mut haluan tehdä asioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 19:36

Itellä vähän kuumeinen olo. Verenvuoto ei toisesta poistokohdasta meinannut lakata millään, joten soitin hammaslääkäriin ja kävin näyttämässä sitä. Ny oli eri hammaslääkäri, totesi, että hän ei voi paljoa tehdä, kun hampaan kohdalla monttu, jota ei voi ommella. Painesidettä tuli sitten purtua muutama tunti lisää ja ny illalla tihkutus viimein lakkas. 
Tämä ilta menty kylmällä kasvissosekeitolla ja mehukeitolla. Jos huomenna söis jotain normaalimpaa ja lohduttavampaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 21:28

Mulla kans, päätä särkee ja väsyttää ja vähän kummalta tuntuu. Mulla verenvuoto lakkas yllättävän nopeeta, mutta suussa on yhä sellanen paha maku ja leuka tosi kipee. Ja täytyis pitää jotain kylmää tossa puoli tuntia ja puolen tunnin välein enkä millään jaksais ravata alakerrassa pakastimen luona.

En oo ees hirveen lääkehuuruissa, mikä on sinänsä jännä. Viime kerralla olo oli noin 4 päivää sellanen, että mikä vuosi on nyt ja mikä mun nimi on.

Also haluaisin hirveesti kirjottaa fanfictionia, mutta en osaa päättää kirjotanko englanniks vai suomeks. Jotkut dialogikohdat toimii paremmin toisella kielellä ja jotkut toisella, mutta oon aina halunnu käyttää näitä Leipäjuuston loistavia herjoja, jotka on mun mielestä parempia suomeks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 22:11

Jos julkaiset tarinoita täällä, suosittelen kirjoittamaan suomeksi koska tämä sivusto on suomenkielinen. Muualla internetissä on englanninkielisiä sivustoja joilla voi halutessaan julkaista englannin kielellä kirjoitettuja tarinoita.

Tekisi itsekin mieli kirjoittaa fanfictionia. Yksi pitkä tarina on nyt väliaikaisesti jäissä koska on inspiraatio vähissä. Ehkäpä voisin välillä kirjoittaa jotain muuta. Olenkin miettinyt paria ideaa mutta vielä mietityttää niiden toteuttaminen. Todennäköisesti saan jotain noloa aikaiseksi  silent
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 22:27

Näin mä itsekin ajattelin, että suomeks vois olla parempi.

Mulla on paljon ideoita, mutta en saa niitä yhdistettyä mitenkään järkeväksi ja yhtenäiseksi. En oo koskaan aiemmin kirjottanut Prätkähiiristä ficcejä, joten tää on entistä hankalampaa :'D

Kannattaa kuitenkin kokeilla! Jos teksti ei sellaisenaan tunnu hyvältä, siihen voi lisätä jotain muuta. Se voi mielessä tuntua huonolta idealta, mutta kirjoitettuna paremmalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 22:37

Kerta se on ensimmäinenkin, ja uudet tarinat ovat aina tervetulleita. Smile On myös mahdollisuus kirjoittaa Ideoita ja ehdotuksia- ketjuun jos kaipaa vinkkejä muilta kirjoittajilta. 

Tuntuu tutulta, että on ideoita mutta on myös vaikeuksia yhdistää niitä ja saada aikaan järkevää kokonaisuutta. 

Epäilen että saatan nolata itseni, mutta tosiasiassa ei tiedä etukäteen miten lukijat reagoivat. Ehkä pitäisi vain ottaa itseä niskasta kiinni ja rohkaistua julkaisemaan uutta tekstiä vaikka se tuntuisi hölmöltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyTo Heinä 06 2017, 22:47

Kaikenlaisen tekstin kirjoittaminen on kuitenkin aina kehittävää, vaikka itsekriittisyys saisi ajattelemaan että on parempi pysyä tutussa ja turvallisessa. Välillä tuntuu siltä, että idea X on ihan tyhmä ja huono, mutta monesti itse kirjoitusvaiheessa tulee uusia ideoita joilla hioa alkuperäistä ajatusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyPe Heinä 07 2017, 07:55

Musta ois hauska lukea millasii tarinoita sä saat aikaan. Ja Lil Hoss: Älä epäile itseäs kirjailijana. Sun tarinas on huippuja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyPe Heinä 07 2017, 09:30

Oon nukkunu 3 tuntia, tää kipu pitää hereillä. Just yöllä rupes sattumaan niin että teki mieli hakata päätä seinään eikä särkylääkkeet oo vielä tehonnu. Sen viisaudenhampaan kanssa oli niin helppoa, ei sattunut yhtään toimenpiteen jälkeen ja jostain syystä nyt on vähän kuolemafiilis.

Voidaan kaikki lohduttautua sillä, että huonoimmillaankin saadaan aikaan parempaa tekstiä kuin mitä Twilight on - sori jos joku tykkää siitä - ja onhan vielä sitäkin huonompia teoksia, ja niillä on saatu vielä rahaakin! :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyPe Heinä 07 2017, 10:13

Twilight.. siinä oli kans kirjasarja, joka olis pitäny jättää lukematta xD Oon ollu aikamoinen lukutoukka, viimeisin Harry Potter meni yhdessä viikonlopussa Very Happy Nykyisin ei oo paljoa aikaa vain istua lukemaan, kun tuntuu ettei ole aikaa Smile Toki yövuoroissa voisi taas ottaa tuon kesken olevan kirjan mukaan (Tuntematon Sotilas), mutta tulisko siitä lukemisesta mitään, mene ja tiedä..

Itellä suht freesi olo, toki aamulla heräs siihen, että tuntu vähän jyskytystä molemmin puolin kalloa, mutta grammanen Paratabs helpottaa oloa kummasti Very Happy

Tänään on vuosi siitä, kun sanoimme mieheni kanssa virallisesti papin edessä "Tahdon" eli ensimmäinen vuosihääpäivä. Ei kyl tänään tuu juhlimisesta mitään, mulla alkaa yövuorot ja mieskin koko vkonlopun töissä. Eli ens viikolla mennään jonnekin ulos syömään ja juodaan shampanjapullo puokkiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 EmptyPe Heinä 07 2017, 10:19

Oon lukenu paljon pätkiä Fifty Shades Of Greystä (sehän oli aluks Twilight-fanfic?) ja se on oikeasti huono! Ja se on vielä myynyt ihan mielettömästi. Se kuulostaa lähinnä teinitytön kouluaineelta uskottavan romaanin sijaan :'D

Apua, onnea Minde kauheesti! <3 Mä varmaan jään vanhakspiiaks mut jos 30 vuoden kuluttua on Netflix, niin se riittää mulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 17 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: