| Sekalaista höpinää | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 10:22 | |
| Kiitos Ei se Netflix varmasti huono kumppani ole Ota joku lemmikki myös jos vain allergia sallii Enkä tarkoittanut tuota minään kettuiluna, anteeksi jos sen voi niin tulkita Itelläkin meni reippasti yli 24v ennen kuin törmättiin tuon miehekkeen kanssa.. |
|
| |
retrogalaxy
Viestien lukumäärä : 202 Join date : 30.03.2017 Ikä : 26 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 10:32 | |
| Mulla on ihana koira, joka lähtee mun matkaan sitten kun omilleni muutan :'D Netflixillä on tosin enemmän kontrollia siitä mitä mä katselen kuin mitä mulla itselläni, joten hieman epäilen tän suhteen kestoa. Koira on sit varasijalla jos Netflix käy liian hankalaksi | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:10 | |
| Ikisinkku ja aion kans pysyä sellasena ellen sitten törmää kanadalaiseen villimieheen tai norjalaiseen muinaisjumalaan . Itsekin pyörittelin silmiäni kun kaikki luokalla hehkutti Twilightia katsoinkin kavereiden kanssa Twilight ykkösen ja kolmosen. Ainoo mikä siinä sai multa vihreetä valoo oli susipoika Jacod. Mulla on lokakuussa viisaudenhampaan poisto ja nyt jo hermostuttaa. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:29 | |
| Tosin se jätkä josta kerroin yritti saada mua yrittämään jotain parisuhdetta sen kanssa (vaikka selitin miljoona kertaa olevani vain platonisesti kiinnostunut), ja lopulta yritti kai vedota sääliin sanomalla miten yksinäinen on ja miettivänsä milloin se oikea sitten tulee vastaan. Ja ollaan oltu yhteyksissä vasta pari kuukautta! Nyt se ei enää puhu mulle. Häpeän tunnustaa, mutta itkin joskus jotain Twilightia katsoessani :'D Ne leffat kun ei oo ees kauheen hyviä! Itken tosin lähes mille tahansa, oon tosi emotionaalinen. Meillä kans melkein kaikki tykkäs Twilightista ja itse pysyin mieluummin Pottereissa. Tosin Taylor Lautner on ihan hot Jacobina, mut siihen se sit jääkin. Ei viisureiden poisto oo yhtään niin paha ku miltä se kuulostaa, ei sulla oo mitään hätää! Hammastarkastuksetkin on musta ahdistavia, mutta toi hampaanpoisto oli paljon helpompi operaatio ku mitä mä olin luullut. Siinä meni tosiaan vaan minuutti kaks ehkä enkä mä tuntenut mitään, ja mitään jälkisärkyjä ei tullut. Siinä sitä vaan oli ja ihmetteli miksi katon maali halkeilee tai muuta turhanpäiväistä, ja sit sai nousta istumaan. Tietenkin kaikki kokemukset on erilaisia, mutta siitä selviää kyllä. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:44 | |
| Viisaudenhampaiden poisto tosiaan on aika helppo homma, käsket vaan antaan kunnon puudutteet ja jotkut hammaslääkärit tarjoaa myös esilääkitystä, jotta kokemus olisi mahdollisimman mutkaton. Myös minulle tarjottiin sitä, mutta sitten suukirurgi tais todeta, että mä oon riittävän rauhallinen, kun ei tunnu kipua, joten se jäi antamatta Mä oon katsonu Twilight-leffoista vain 1 ja 2.. eikä todellakaan ollut mitään kauhean hyviä.. xD Enemmän tykkäsin noista leffoista tehdystä pilaversiosta.. nimi tais olla Vampyyrien Imussa. Siinä Bellan näyttelijä jopa osas näytellä, että hän ei osaa näytellä xD |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:48 | |
| Mä oon niin kipuherkkä että pyysin kaikki mitä pystyivät antamaan, ja se oli kokemuksena aika helppo niiden kaikkien lääkkeiden kanssa. Ainoa vaan että niiden vaikutus kesti useamman päivän. Vampyyrien imussa on parempi ku ykskään alkuperäinen Twilight, ja siinä on jopa hyvät näyttelijät Se viimeinen Twilight oli kuulemma kaikista huonoin, joten sitä en oo vaivautunu näkemään. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:52 | |
| Toivotaan sillä se joudutaan leikkaamaan pois . Ientä joudutaan avaan et sen saa pois. Mä en vaan kässänny mikä siinä vampyyrikundi Edwardissa oli edes hottia ja se auringossa kimaltelua kans häiritsi. Vampyyrinhan kuuluis kärähtää päivän valossa XD | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 11:57 | |
| Kunnon puudutuksilla et tunne mitään ja esilääkityksellä et ees tajua mitään, joten kaikki menee hyvin! Mäkään en ymmärrä, toi kimaltelu nyt oli ihan liikaa ja muutenkaan en voi ottaa Twilightia vakavasti millään tasolla. Edwardin suvun ja Bellan välinen tönkköys oli niinku jostain perhekomediasta, jossa tuleva morsmaikku ei ole tarpeeksi outo voidakseen kuulua sukuun :'D Luen mieluummin vanhoja, myötähäpeätasoltaan noin 1000 olevia ficcejäni yläasteelta kuin Twilighteja (tai 50 Shades of Greytä). | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 12:03 | |
| Toivotaan joskin se operaation jälkeinen tila huolestuttaa kans kun isä on kaikilla kerroilla lojunu koko loppu päivän sohvalla ja äiti lähti siitä suoraan töihin niin musta tuntuu et jään johonkin siihen väliin Samaa mieltä. Jos haluatte vampyyrifilmejä katsokaa Dracula. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 12:10 | |
| Samaistun sun isään hyvin vahvasti! Kannattaa kyllä sit nukkua jos sen esilääkityksen saa, se pistää menemään aika sekaisin Vanhoja Dracula-filmatisointeja vois katsoakin, vanhat leffat on muutenkin hyviä (tosin Tuulen viemää on niin pitkä, etten tiedä katsonko sitä ikinä) ja niissä on sellainen viehättävä tunnelma genrestä huolimatta. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 12:16 | |
| Sen kyllä uskon Tuulen viemää oon nähny pari pätkää ja ainoo mikä siin varsinaisesti kiinnosti oli se kun se sijoittuu Yhdysvaltain sisällissotaan. Draculan eka näyttelijä kuulemma haudattiin sen viittansa kanssa. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Heinä 07 2017, 23:13 | |
| Oon tänään ollut erityisen ahdistunu ja surkutellut miten kaikki on ikävää ja vaikeaa, mutta nyt sain varattua psykologille ajan ja edistämään työelämääni, joten ehkä selviydyn tästä kesästä ja voin kriiseillä seuraavan kerran vasta elokuussa <3 | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Heinä 08 2017, 08:30 | |
| Toivottavasti se saa mieles kuntoon. | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Heinä 08 2017, 20:19 | |
| Mäki toivon et täs alkais jotain muutosta tapahtuu, mut saa nyt nähdä. Vaikka kaikki psyykkinen parantuminenhan on periaatteessa itsestä lähtöisin, on hankalaa asennoitua siihen. Nyt on onneks vähän helpompi kausi meneillään, vaikka takapakkia tuleekin. ♡ Siis mulla on tää leuka/poski täst alhaalta ihan turvonnu ja mun kasvot ei oo ikinä ollu näin epäsymmetriset Kipu on onneks lievittyny ja sain nukuttua yöllä, mut puhuminen ja syöminen ja kaikki on aika vaikeeta vielä. Kirurgi ei yhtää liiotellu sanoessaan et tää on vaikeempi toimenpide ku aikaisempi :'D | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 09 2017, 05:03 | |
| Toivottavasti mieli siitä pikkuhiljaa muuttuu paremmaksi, kun pääset psykologin juttusille.
Itellä on toipuminen edenny aika hyvin.. Jopa yllättävän hyvin. Kirurgi poisti siis ylhäältä takimmaiset hampaat ja suu alkaa tuntua aika normaalilta. Antibioottikuuri vielä tän sunnuntain ja särkylääkettä menee ny aika harvakseltaan. En ainakaan äkkiseltään peilikuvasta nähny mitenkään ylimääräsiä turvotuksia. Kivut ja turvotukset taitaa olla vähän yksilöstä kiinni + se mistä päin suuta hampaat on poistettu.. |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 09 2017, 08:27 | |
| Mä sain hammaslääkäriltä esitteen missä kerrotaan leikkauksen jälkeisistä oireista eli näin nopeasti kysyen onko teillä ollut verenvuotoa, mustelmia, kipua, turvotusta, suun avaamisvaikeuksia tai kuumeilua? | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 09 2017, 14:17 | |
| Oon siis käyny samalla psykologilla aiemminkin, mutta tässä on ollu useamman kuukauden tauko kun mulle pohdittiin lisää kuntoutusmuotoja, mutta jostain syystä se asia ei oo edenny. Harmittaa vähän etten voi saada mitään diagnoosia, koska mun masennus ja ahdistuneisuus on kuulemma ADHD:n "kaupanpäällisiä" (se siis altistaa mielenterveysongelmille hyvin herkästi) ja etten tee sillä mitään. Diagnoosi vois selventää tätä kaikkea ja olis kiva tietää onko taustalla jotain muutakin. Mut kai se on pakko pärjätä näin.
Verenvuotoa oli vain leikkauspäivänä, mustelmia ei oo tullu eikä kuumetta, mutta kipua ja turvotusta kyllä. Turvotuksen voi ehkäistä pitämällä ihoa vasten jotain kylmää koko päivän toimenpidepäivänä, ja se myös lievittää kipua. Ekat kaks yötä oli kamalia ku sattu niin paljon, mut nyt oon nukkunu hyvin ja kipu pysyy poissa särkylääkkeillä. Suun avaamisvaikeuksia on yhä, mutta sekin on lievittymään päin ja turvotus on laskemassa. Mulla poistettiin alhaalta kaks, ja siis kipu oli ekoina päivinä niin hirveetä että melkein itketti :'D Mutta nyt on vasta neljäs päivä ja vointi on hyvä, joten kyllä tästä selviää. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 09 2017, 23:34 | |
| Verenvuotoa kesti toisesta kohdasta alkuiltaan asti, mutta sitten sekin tyrehtyi. Riittävän kauan puri vaan mesoft-taitoksesta tehtyä painesidettä, niin lakkas. Hieman kuumeinen olo oli myös koko päivän, mutta sain reseptillä 1g Para-tabseja jotka helpotti paitsi kipuun, myös siihen tönkköön oloon. Nukuin myös ekan yön poiston jälkeen kuin pieni vauva, heräten vähän tokkuraisena, mutta en kovin kivuliaana.
Nyt olo alkaa olla suht entinen, tänä iltana viimenen antibiootti ja sit pitäis olon tasaantua lopullisesti.
Pitäis vaan ensi viikolla varata aikaa ihan hammastarkastukseen, kun nää akuuteimmat hommat on saatu hoidettua... |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 07:04 | |
| Mitäs kaikkea täällä on ehtinyt tapahtua kun olin poissa foorumilta. Muuttoprojektini ei ole edennyt suunnitelmien mukaan käytännön järjestelyihin liittyvien ongelmien takia. Tosin minulla on jo uuden asunnon avaimet. Myönnä, olen lukenut pätkiä Twilight-kirjoista ja nähnyt yhden elokuvankin. Tästäkin asiasta voi olla eri mieltä mutta ei niissä kehumista ollut. Näiden kirjojen tekijällä on oma tulkintansa vampyyreista ja se on ihan ok - tosin kimaltelu menee yli ymmärryksen. Ei edes selitetä miksi niin tapahtuu. Ja minusta Edwardin ja Bellan suhde ei edes vaikuta kovin terveeltä - esimerkkinä se, että Edwardilla on tapana vahtia Bellaa tämän nukkuessa. Aika häiritsevää. Ajatus vampyyrin ja tavallisen kuolevaisen suhteesta on sinänsä kelvollinen idea kirjaa varten, mutta Twilightissa toteutus ei ole onnistunut. Neljän kirjan sijasta yksi tai kaksi kirjaa olisi voinut riittää. Se katsomani leffa oli kyllä ajanhukkaa. Pääosan näyttelijä oli myös ilmeetön kuin tiiliskivi. Kristen Stewartia voisi kuvailla yhden limeen naiseksi. Pitääpä muuten joskus katsoa tuo Vampyyrien imussa. En nyt tarkoita tuomita niitä jotka Twilightista tykkäävät. Tykätköön ihan rauhassa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 08:10 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- esimerkkinä se, että Edwardilla on tapana vahtia Bellaa tämän nukkuessa. Aika häiritsevää.
Jeah toi on aika karmivaa. Ei sillä mietin itsekin yhdessä vaiheessa Romeon ja Julian vampyyriversiota paitsi et Romeo on ihmissusi ja Julia vampyyri. Noi kakshan on taruissa toistensa viholliset | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 08:32 | |
| - Prätkämimmi kirjoitti:
- Lil Hoss kirjoitti:
- esimerkkinä se, että Edwardilla on tapana vahtia Bellaa tämän nukkuessa. Aika häiritsevää.
Jeah toi on aika karmivaa. Oikeassa elämässä tuollasta toimintaa kutsutaan stalkkaukseksi, ja se on joissakin paikoissa laitonta. Esimerkiksi nykyajan Suomessa. Ja tuollainen käyttäytyminen voidaan mahdollisesti tulkita kotirauhan rikkomiseksi. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 09:06 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
- Prätkämimmi kirjoitti:
- Lil Hoss kirjoitti:
Jeah toi on aika karmivaa. Oikeassa elämässä tuollasta toimintaa kutsutaan stalkkaukseksi, ja se on joissakin paikoissa laitonta. Esimerkiksi nykyajan Suomessa. Ja tuollainen käyttäytyminen voidaan mahdollisesti tulkita kotirauhan rikkomiseksi. Joo totta. Ja mitä mä oon kattonu poliisiohjelmia tänä kesänä niin stalkkaaminen päättyy yleensä uhrin kannalta huonosti. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 09:20 | |
| Harvemmin siinä käy hyvin. Joskus stalkkaaja jää kiinni ja saa rangaistuksen. Suomessa stalkkaamisesta voi saada sakkoja tai vankeutta. Jos yhtään Suomen oikeusjärjestelmää tunnen, rikollinen pääsee tässäkin tapauksessa helpolla ja saa ehdollisen "rangaistuksen". | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 09:26 | |
| - Lil Hoss kirjoitti:
Jos yhtään Suomen oikeusjärjestelmää tunnen, rikollinen pääsee tässäkin tapauksessa helpolla ja saa ehdollisen "rangaistuksen". Vähän hölmöö. Jenkeis siit sais rutkasti rankemmat rapsut. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 10 2017, 09:36 | |
| Onhan se hölmöä. Jenkkilässä on muutenkin kovemmat tuomiot kuin Suomessa. Esimerkkinä on vaikkapa se, että Suomessa raiskaaja selviää käytännössä rangaistuksetta (ehdolliset "tuomiot"), ja jenkkilässä voi joutua vuosikymmeniksi kiven sisään. Kyllä on kumma juttu. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää | |
| |
|
| |
| Sekalaista höpinää | |
|