Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptySu Toukokuu 06 2018, 19:27

Mua ahdistaa ja vähän hirvittää alkava viikko.. Ennen viikonloppua oli sellainen tilanne, että työkaveri otti yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun ja niitä asioita käydään läpi sitten perjantaina.. Sad En oikein voi kertoa mistä on kyse, mutta ei oo kyl kovin hyvä fiilis mennä ny vapaiden jälkeen töihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptySu Toukokuu 06 2018, 19:29

Kuulostaa aika vakavalta asialta, koska on otettu yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun Sad Ei ole pakko kertoa tuon tarkemmin mistä on kyse.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptySu Toukokuu 06 2018, 19:52

Aah, selvä, jätänpä kyselyn otollisempaan hetkeen. Ei todellakaan hyvä, jos joutuu työsuojeluvaltuutettuun ottamaan yhteyttä. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyMa Toukokuu 07 2018, 16:17

Auts ei kuulosta hyvältä jos joudutaan ottaan yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 08 2018, 20:42

Jälleen kerran suren sitä, ettei minulla ole ystäviä Sad Mikä minussa on vikana kun en kelpaa muille ystäväksi? Näin ekstroverttinä kärsin tästä suuresti. Tällaisina hetkinä toivon, että olisin introvertti. Silloin ystävien puute ei haittaisi minua. Ja minut hyväksyttäisiin paremmin tämän maan tapakulttuurissa. Mutta kun ekstrovertti ei voi muuttua introvertiksi ja päinvastoin Sad 

Koulun takia on myös ollut kova stressi päällä mutta onneksi se on melkein ohi. Melkein.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 08 2018, 21:58

Last Chance kirjoitti:
Jälleen kerran suren sitä, ettei minulla ole ystäviä Sad Mikä minussa on vikana kun en kelpaa muille ystäväksi? Näin ekstroverttinä kärsin tästä suuresti. Tällaisina hetkinä toivon, että olisin introvertti. Silloin ystävien puute ei haittaisi minua. Ja minut hyväksyttäisiin paremmin tämän maan tapakulttuurissa. Mutta kun ekstrovertti ei voi muuttua introvertiksi ja päinvastoin Sad 

Koulun takia on myös ollut kova stressi päällä mutta onneksi se on melkein ohi. Melkein.
Jos sinä et sellaisenaan kelpaa jollekin ihmiselle, ei se sinun vikasi ole. En voi asemaasi asettua, kun itse olen introvertti, joka nauttii enemmän yksinolosta, mutta kyllä introverttikin sitä juttukaveria/ystävää saattaa kaivata, vaikka ei ehkä ulkoisesti siltä näytä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 08 2018, 22:04

Niinpä tietenkin Neutral 

Olen tuossa asiassa täydellinen vastakohta, eli alan voida suorastaan huonosti jos joudun olemaan yksin. Ja lataan akkuja kun olen tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Missään nimessä en kuitenkaan tunkeudu väkisin toisten seuraan. Mutta kun tämä yksinäisyys tekee häijyä.

Sosiaaliset kontaktit ovat se syy siihen, miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä vuodesta ja pian myös vuosikymmenestä toiseen.

Harmittaa myös se, että meitä ekstroverttejä leimataan pinnallisiksi bilehileiksi, jotka ovat aina äänessä. Arvatkaa mitä? Kyllä minä pystyn syvälliseenkin keskusteluun, kertaakaan en ole bilettänyt edes opiskeluaikoina ja ihan koko aikaa en ole äänessä vaan osaan antaa puheenvuoron muillekin.

Edit 9.5.-18: Muutin viestiä toivottavasti vähän järkevämpään muotoon. Sen siitä saa kun kirjoittelee iltamyöhään väsyneenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyKe Toukokuu 09 2018, 16:12

Olen itsekin ollut kouluaikoina yksinäinen vaikka oon ollut porukassa niin tiedän mitä meinaat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyKe Toukokuu 09 2018, 16:15

Olisihan se mukava juttu jos muutkin tervehtisivät ja huomaisivat kuin linja-autokuskit ja lähikaupan kassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyKe Toukokuu 09 2018, 16:19

Joo totta. On kurjaa olla yksinäinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTo Toukokuu 10 2018, 07:29

Lievästi sanottuna. Meitä yksinäisiä kohtaan ei osoiteta myötätuntoa vaan syyllistetään omasta yksinäisyydestä. Jos olisi edes yksi ystävä, se olisi paljon parempi kuin se tila jossa olen juuri nyt. Oikeastaan haluaisin olla introvertti, etten kokisi näin suurta kärsimystä yksinäisyyteen liittyen, ja silloin myös tulisin paremmin hyväksytyksi tämän maan tapakulttuurissa. Valitettavasti olen luonnostaan ekstrovertti, minkä vuoksi sosiaalinen kanssakäyminen on minulle elinehto - ulkopuoliseksi jääneenä se on tosi kurjaa. Ekstroverttiys ja yksinäisyys yhdessä on suoraan sanottuna hanurista. Mitä kaikkea minun on tehtävä että saisin ystäviä tai edes huomiota? facepalm
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTo Toukokuu 10 2018, 08:52

Tota  mäkin mietin ja usko tai älä yhdessä vaiheessa harkitsin tekeväni jotain radikaalia kuten ryhtyä punkkariksi tai jotain että saisin huomiota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTo Toukokuu 10 2018, 09:04

Punkkariksi ryhtymisessä ei ole mitään väärää. Ajattelitko, että saisit huomiota hankkimalla itsellesi punkkari-lookin hiustyyli mukaan luettuna?

Vapaaehtoinen yksinolo on ihan ok, mutta täytyy myöntää että ihmettelen sitä miksi yksinolon oletetaan aina olevan vapaaehtoista ja hieno asia. Ei välttämättä. Joillekin se varmasti on vapaaehtoista ja hienoa olla omissa oloissaan - huomautan ettei siinä ole mitään pahaa. Mutta vastentahtoinen yksinolo ja ulkopuoliseksi jääminen - joka on tullut itselleni liiankin tutuksi - on eri asia. Jos jää vasten tahtoaan ulkopuoliseksi, se on kaikkea muuta kuin hienoa - ja tätähän ei täällä yksin olemista ihannoivassa kulttuurissa käsitetä. 

Joskus olen jopa harkinnut julkisilla paikoilla häiriköintiä, että saisin huomiota. Tiedän kyllä, että se voi olla laitonta. 

Tämän tarinan opetus on, että ekstroverttikin voi olla yksinäinen, yksinolo on joillekin ihmisille myrkkyä, ja yksinäisten syyllistäminen pitäisi lopettaa - ja syyllistämisen sijaan voisi osoittaa edes vähän myötätuntoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTo Toukokuu 10 2018, 09:08

Joo sitä justiinsa ajattelin. Kaikki uusiksi aina prätkä buutseista ja revityistä pillifarkuista aina niittikoristeiseen nahkatakkiin ja irokeesiin asti. En kylläkään mennyt niin pitkälle kun sain tietää et irokeesi voi saada hiukset katkeamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 13:44

Ehdin jo iloita opinnäytetyöni valmistumisesta, mutta sitten uutisia lukiessani törmäsin tähän rikosjuttuun, jonka mukaan nukkuva nainen oli joutunut raiskatuksi ja tekijä oli saanut "rangaistukseksi" 1 vuoden ja 2 kuukauden ehdollisen "tuomion". (Varoitus: jutussa kuvaillaan tapahtunutta rikosta melko yksityiskohtaisesti ja se voi ahdistaa lukijoita.) Hienosti toimittu, Suomen oikeusjärjestelmä facepalm  "Rangaistusta" oli perusteltu sillä, että tekijä oli rikoksen tapahtuessa 15-vuotias. Toinen "perustelu" oli se että käräjäoikeuden mielestä "ei käytetty väkivaltaa tai sen uhkaa". Käräjäoikeudessa olivat myös sitä mieltä että "ehdollinen vankeus on sosiaalisen selviytymisen edistämiseksi että uusien rikosten ehkäisemiseksi perusteltua". Tekijä oli siis käyttänyt hyväkseen uhrin tiedotonta tilaa, jossa uhri ei voinut puolusta itseään.

Että mitä? Mad  Jälleen kerran todiste siitä, että maamme oikeusjärjestelmä on läpimätä. Seksuaalirikoksista pitäisi saada kunnolliset rangaistukset eikä mitään ehdollisia. Kovat tuomiot pitäisi antaa jo alaikäisille rikoksen tekijöille, eikä antaa iän vaikuttaa rangaistuksen pituuteen Vihaksi pistää myös se, että tässä tapauksessa oli ajateltu lähinnä tekijän etua eikä uhrin kärsimystä. Mahdollisesti olivat ajatelleet, miten merkinnät rikosrekisterissä vaikuttavat rikollisen omaan tulevaisuuteen. Sympatiani ovat täysin uhrin puolella, koska kukaan ei ansaitse joutua raiskatuksi. Tällaiset tapaukset koettelevat uskoani ihmiskuntaan.

Onneksi en ole itse joutunut raiskatuksi, mutta minut on uhattu raiskata. Onneksi uhkaus ei toteutunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:08

Oon kyl kanssas samaa mieltä et tän maan oikeusjärjestelmä on ihan retuperällä facepalm. Täälkin varmaan sarjaraiskaaja vaan tuomittais vaan kolmen kuukauden ehdonalaiselle vaik se ois hakannu naisen henki hieveriin kakkosnelosella. Tapaus suoraan Paula Zhanin murhien motiiveista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:18

Todennäköisesti selviäisi ehdonalaisella, vaikka olisi tehnyt juuri niin kuin viestissäsi kuvailit.

Rikosaiheisia uutisia lukiessa on tullut selväksi, että ilmeisesti omaisuutta arvostetaan enemmän kuin ihmisten turvallisuutta ja fyysistä koskemattomuutta. Päättelin sen siitä, että pahoinpitelyista ja raiskauksista selviää ehdonalaisella, ja talousrikoksista pitkällä ehdottomalla tuomiolla. Uskomatonta eikä mitenkään hyvällä tavalla. Lain säätäjillä on väärä tärkeysjärjestys. Ihmisten turvallisuuden pitäisi olla tärkeämpää. 

Vertailun vuoksi - joissakin maissa raiskaaja voi joutua kymmeniksi vuosiksi tai loppuelämäkseen vankilaan. Ja joissakin maissa tällaiset ihmishirviöt voidaan tuomita kuolemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:24

Joo ja se nainen oli kyl melkoisessa kunnossa sen pahoinpitelyn jäljiltä. Kun mä näin sen naisen niin eka ajatus oli et "Oho!".  Verta joka puolella naamaa ja molemmat silmät mustina. Aika järkky näky.

Joo siltä toisiaan näyttää. "Eiks elinkautinen ole tuttu käsite mitä?" tekis mieli kysyä.

Joo oon kuullu samaa vaik se et Dubaissa saa kuoleman tuomion huumeiden salakuljetuksesta on ehkä vähän liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:29

Naisparka, ei voi muuta sanoa Sad Tekijä ansaitsisi kunnon rangaistuksen.

Tuollainen salakuljettaminen on arveluttavaa touhua, mutta siinä olen yhtä mieltä että kuolemantuomio on ehkä liian kova rangaistus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:32

Joo kaveri sai muistaakseni kuolemantuomion Sad.

Joo kun kuolemantuomio on jo se et jos yks ampullipakkaus pettää vatsassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:34

Ihan oikein sille pahantekijälle kun sai kuolemantuomion.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 15:38

Jeah todella. Tyypillä ei varmaan ollut ihan kaikki himassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 19:53

Last Chance kirjoitti:
Ehdin jo iloita opinnäytetyöni valmistumisesta, mutta sitten uutisia lukiessani törmäsin tähän rikosjuttuun, jonka mukaan nukkuva nainen oli joutunut raiskatuksi ja tekijä oli saanut "rangaistukseksi" 1 vuoden ja 2 kuukauden ehdollisen "tuomion". (Varoitus: jutussa kuvaillaan tapahtunutta rikosta melko yksityiskohtaisesti ja se voi ahdistaa lukijoita.) Hienosti toimittu, Suomen oikeusjärjestelmä facepalm  "Rangaistusta" oli perusteltu sillä, että tekijä oli rikoksen tapahtuessa 15-vuotias. Toinen "perustelu" oli se että käräjäoikeuden mielestä "ei käytetty väkivaltaa tai sen uhkaa". Käräjäoikeudessa olivat myös sitä mieltä että "ehdollinen vankeus on sosiaalisen selviytymisen edistämiseksi että uusien rikosten ehkäisemiseksi perusteltua". Tekijä oli siis käyttänyt hyväkseen uhrin tiedotonta tilaa, jossa uhri ei voinut puolusta itseään.

Että mitä? Mad  Jälleen kerran todiste siitä, että maamme oikeusjärjestelmä on läpimätä. Seksuaalirikoksista pitäisi saada kunnolliset rangaistukset eikä mitään ehdollisia. Kovat tuomiot pitäisi antaa jo alaikäisille rikoksen tekijöille, eikä antaa iän vaikuttaa rangaistuksen pituuteen Vihaksi pistää myös se, että tässä tapauksessa oli ajateltu lähinnä tekijän etua eikä uhrin kärsimystä. Mahdollisesti olivat ajatelleet, miten merkinnät rikosrekisterissä vaikuttavat rikollisen omaan tulevaisuuteen. Sympatiani ovat täysin uhrin puolella, koska kukaan ei ansaitse joutua raiskatuksi. Tällaiset tapaukset koettelevat uskoani ihmiskuntaan.

Onneksi en ole itse joutunut raiskatuksi, mutta minut on uhattu raiskata. Onneksi uhkaus ei toteutunut.
Huoh, Amerikassa raiskauksesta voi saada todella kovan tuomion, mutta täällä sen sijaan siitä selviää aika vähällä (kuten monesta muustakin rikoksesta). Kyllä itsekin olen ihmetellyt sitä, että välitetäänkö uhreista ja näiden kokemasta kärsimyksestä ollenkaan vai välitetäänkö ainoastaan siitä, ettei "pilata" pahantekijän elämää? Pahantekijä on sillä, että on mennyt tekemään toiselle ihmiselle pahaa, pilannut kyllä aivan itse elämänsä. Toivottavasti sentään jonakin päivänä oikeusjärjestelmällemme kasvaa kanttia laittaa rikolliset kärsimään kunnon rangaistukset teoistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 20:12

Käytännössä rikolliset siis juoksentelevat vapaalla jalalla terrorisoimassa ihmisiä uutta uhria etsien. Tuo ehdollinen "tuomio" vain pilkkaa ja vähättelee uhrin kokemaa kärsimystä. Tekijä siis saa elää vapaana, kun taas uhrille tulee pysyvät traumat. Huomaa kyllä, että systeemi suojelee rikollisia ja pitää heidän uhrejaan pilkkanaan. Tämä ei voi olla oikein Mad Kyllä minua oikeasti hirvittää, kun tietää että tuolla ihmisten ilmoilla voi liikkua joku, jolle on annettu ehdonalainen "rangaistus" seksuaalirikoksen takia. Tällaiset uutiset uhkaavat omaa turvallisuuden tunnetta.

Päättäjät ja oikeusjärjestelmä ovat aivan selkärangattomia kun eivät viitsi antaa kunnon rangaistuksia niille, joille ne kuuluisivat. Suomen kansa vaatii kovempia tuomioita, mutta nämä aiheelliset vaatimukset vain kaikuvat kuuroille korville.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 EmptyTi Toukokuu 15 2018, 20:34

Joo, turvallisuuden pitäisi todellakin olla tärkeämpää kuin omaisuus.

Ja voi *******! Sain huomata, että jotkut äänittämäni pätkät Grand Theft Auto IV:stä ovat mykkiä, eli niistä ei kuulu ollenkaan ääntä. Tämä siis tarkoittaa sitä, että minun on pelattava ja äänitettävä tämä pitkä peli kokonaan uudestaan läpi. facepalm
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 24 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 24 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: