Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 18 2017, 17:01

Itselläkin ihan suht hyvä kesä alkaa olla purkissa Smile Kesäkuun alussa oli se reissu Kroatiaan, joka oli ihan mahtava ja pian alkaa sijaisten työt olla taputeltu tuolla vanhusten hoitopaikassa jossa oon töissä. Eli vähän niin kuin syysloma meikäläiselle tulossa, mutta olis kiva jos ne työt sitten taas pian jatkuisi. Smile Ny ei esimiehellä ollut tarjota töitä, mutta jos äkillisiä ja pitkiä saikkuja tulee, sitten tilanne on eri..

Täällä Nokialla ukkosti useamman kerran vain yhtenä päivänä, muuten on myrskyt kiertäneet kaukaa. Mikä on ehkä ihan hyvä, mä en tykkää ukonilmasta yhtään Sad 

Tänään iski töissä migreenikohtaus.. onneksi niin, että oli vain reilu tunti kotialähtöön ja työkaverit oli sen verran mukavia, että komensivat lähtemään jo aiemmin kotia.. Teen sitten tuon puoli tuntia, mikä jäi työpäivästä pois, ylihuomenna sisään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 18 2017, 17:14

Kroatia ois kyl aikast makee lomakohde mut mun listalla on kyl yhä Egypti levottomuuksista huolimatta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 08:07

Kumma juttu kun herään aina aikaisemmin kuin on tarkoitus. Jos laitan kännykän herättämään 7.00, saatan herätä puoli tuntia aikaisemmin. Tänäänkin heräsin ennen seitsemää vaikka arvelin että heräisin vasta kahdeksan jälkeen. 

Onko teille muille tapahtunut mitään vastaavaa? Että heräisitte aikaisemmin kuin mitä on tarkoitus?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 08:30

Mä oon muutenkin aamuvirkku et jos mä herään kahdeksan jälkeen niin musta tuntuu hiukan hämmentyneeltä. Toisaalta kun tultiin Rhodokselta niin mä pääsin nukkumaan vasta kuudelta aamulla ja heräsin puol kahentoista maissa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 08:35

Jos herää oletettua aikaisemmin, tulee sellainen olo, että "täh, joko nyt".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 08:39

Joo toi on totta
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 08:45

Olen etsinyt vanhoja mainoksia Youtubesta siinä toivossa että saisin ideoita fanfictioniin.

Yritin etsiä Jaffan mainosta, jossa lauletaan ainoasta oikeasta nautinnosta. Olen joskus vuonna nakki ja keppi kirjoittanut siihen mainokseen perustuvan ficin josta ei ole kovin tarkkaa muistikuvaa mutta idea on jotenkuten mielessä. Jos löytäisin sen mainoksen jostakin, pystyisin ehkä kirjoittamaan uusintaversion kyseisestä ficistä. Valitettavasti tätä mainosta ei ole löytynyt mistään, joten voi olla ettei tämän ficin uusintaversio ehkä ilmesty Sad 

Ifan pastillimainos kyllä löytyi, joten pystyn kirjottamaan uusintaversion ficistä joka parodioi juuri tätä mainosta. Edellisestä kerrasta on kauan aikaa, joten uusinta voi olla erilainen kuin alkuperäinen josta ei ole yksityiskohtaisen tarkkaa muistikuvaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 09:13

No toivotaan et se löytyy Sad. Ifan pastillit on kyl tosi hoopo
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 09:23

Ei ole varmaa löytyykö sitä jaffajuttua mistään. Youtubessa ei ainakaan ollut.

Ja se ifan juttu on varmasti aika hoopo - ja parodiaficci on varmasti vielä hoopompi(?).
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptySu Elo 20 2017, 09:24

No pidetään peukkuja.  Ihan varmasti
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTi Elo 22 2017, 21:37

Jaffan "Aito oikea nautinto"- mainosta ei valitettavasti löytynyt mistään, mutta Ifan mainoksen video löytyi. Tämä tarkoittaa sitä että se Ifan mainosta parodioivan ficin uusintaversio on nyt työn alla. Ilmestyy viimeistään sunnuntaina. 

Minulla on edessä hieman kiireinen syksy opinnäytetyön takia, ja sitten olen aloittamassa aika isoa elämänmuutosta - josta kerron myöhemmin lisää koska en ole ihan vielä valmis, jännittää kertoa ja yritän yhä hakea oikeita sanoja. Näiden asioiden takia en ole varma siitä, kuinka paljon fanfictionia pystyn kirjoittamaan, mutta yritän kirjoittaa jotain aina välillä. Inspiraatio on parantunut jonkin verran viime aikoina, ja aikomus on kirjoittaa uutta tekstiä. Millaista - sen näkee sitten tulevaisuudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTi Elo 22 2017, 22:49

Toivottavasti tää sun elämänmuutos on positiivinen!

Mulla taas koulu on sössinyt asioita mukavasti. Multa peruttiin 6 kurssia, ja kun yritin valita korvaavia tilalle, ei järjestetäkään mitään sellaisia joita voisin enää käydä. Mun seuraavat 3 jaksoa on ihan täynnä kursseja, ja tuun niin palamaan loppuun about 35 kertaa, mutta pakko ne on käydä jotta pääsisin tuolta viimein pois - ja multa silti puuttuu 4 kurssia, mutta mitään jo aikaisemmin käymättömiä ei tosiaan enää löydy edes toisista kouluista, tai niitä ei enää järjestetä (opetussuunnitelma vaihtui). Äiti onneksi lupasi ottaa yhteyttä vaikka presidenttiin, kunhan vaan saan jotain apua tähän tilanteeseen. Pahimmassa tapauksessa joudun jäämään vielä ensi syksyynkin, mutta siihenkin pitää anoa lupa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTi Elo 22 2017, 22:55

Sitä toivon itsekin. Toivottavasti se on muutos parempaan Smile 

Harmi, ettei koulunkäynti ole sujunut ja että kursseja on peruttu. Toivottavasti löytyy apua siihen tilanteeseen jossa olet nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyKe Elo 23 2017, 16:42

Mä en oikein tiedä miten sen selittäisin mut mul on jotenkin yhtä aikaa huojentunu ja haikee fiilis siitä kun broidi on muuttanu Poriin opiskelun perässä. Kyse on siis pikkuveljestä ja ainoosta veljestä kans. Toinen juttu on se et mä meni tyhmyyksissäni potkaisemaan itseäni nilkkaan kun yritin estää itseäni itkemästä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyKe Elo 23 2017, 18:18

Katselin sääennustetta ja näyttää siltä että ainakin täällä päin on vain pilvisiä päiviä tulossa tällä viikolla  confusion
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyKe Elo 23 2017, 18:43

Täällä päin näyttäis olevan kaunista mut aika ilkee viima confusion
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyKe Elo 23 2017, 23:12

En tiedä muistatteks, mutta kerroin joskus täällä siitä yhdestä jätkästä jolla on tunteita mua kohtaan (long story short, tyyppi ei millään uskonut kun sanoin etten ole kiinnostunut mutta se yritti vedota kaikkeen, sääliinkin). No, aina välillä tää tyyppi on joko avautunut siitä miten kukaan ei pidä hänestä tai alkanut pätemään asioista, joista mä tiedän paljon mutta hän ei mitään. Joku oikeassaolemisen tarve sillä on koko ajan, ja jossain vaiheessa se rupes dissaamaan lyttyyn kaikkea, mistä se tietää mun pitävän. Nyt sitä sit raivostutti etten jaksanut sen päällekäyvää käytöstä ja se on estänyt mut facebookissa ja instagramissa :'D Onneks on fiksujaki miehiä, tää ei tosin kuulunut niihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTo Elo 24 2017, 07:42

Ripustautuu kiinni kuin takiainen. Ei vaikuta erityisen tasapainoiselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTo Elo 24 2017, 16:18

Ei o kokemusta tyypistä mut osaa varmasti olla todella rasittava
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTo Elo 24 2017, 17:46

Viestimäärähän kasvaa huimaa tahtia Surprised Ja se on vain hyvä asia.

Tälläa tahdilla päästään kymppitonniin jo syksyn aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyTo Elo 24 2017, 17:49

Pidetään peukkuja sille Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 25 2017, 17:28

Se olisi taas yksi viikonloppu edessä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 25 2017, 17:52

Todellakin Smile. Muuten Lil Hoss. Löysin yhden vanhan mainoksen josta vois ehkä saada jotain ideaa irti. Vanhat Grandi mainokset
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 25 2017, 17:53

Harkitsen asiaa ja etsin näitä mainoksia Youtubesta. Idea on toteutettavissa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 EmptyPe Elo 25 2017, 18:02

Ne on oikeesti tosi hauskoja Smile. Itse löysin ne hakusanalla Grandi mainokset
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 25 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 25 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: