Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 08 2017, 14:45

Chilijauhe ei vain aivastuta, vaan saa aikaan myös kirvelyä ja vuotamista. Ei olisi pitänyt mennä haistelemaan purkkia, joka sisältää väkevää chilijauhetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 08 2017, 14:53

Sitä en kyl epäile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 14:06

En tiedä miten ihmeessä aina onnistun tässä, mutta kaikki on näköjään mulle mahdollista. Mun viimeinen lukuvuosi on alkanut hienosti: tein taas saman mitä keväällä, eli kipittelin väärään luokkaan ja väärälle kurssille - en kehdannut millään heti sanoa et hei anteeks en kuulu tänne moikka, opettaja nimittäin selitti kurssista puolisen tuntia ja koko sen ajan istuin ihan siinä edessä kiusaantuneena ja odottelin sit että milloin saisin tilaisuuden paeta käytävälle :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 15:27

Voi apua Smile Onneksi me ihmiset tehdään kaikki joskus elämässä virheitä ja tuo ei kuitenkaan ole sellainen, joka kaataisi koko maailman Smile 

Mä tein pitkästä aikaa juustokakkua. Kaveri tulossa huomenna kylään ja nähdään ylipitkästä aikaa ja meidän tapaamiseen perinteisesti kuuluu, kiinalaista ruokaa, höpötystä, pelaamista ja leffoja Very Happy 
Jos saatais vaikka tuota Tales of Berseriaa pelattua eteenpäin.. juonellisesti peli on jo lopputappelua vaille, mutta sidequestit on vielä tekemättä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 15:36

Nyt alkoi tehdä mieli juustokakkua.

Taas on yksi viikko takana päin ja sain siivottua kämppäni aika perusteellisesti. Moppasin, imuroin ja pyyhin pölyjä. Edessä on viikonloppu videopelituokioineen. 

Nyt kun tuota viikonlopun sääennustetta katselin, näyttää siltä että ensin on aurinkoinen ja lämmin sää mutta sitten voi tulla ukkosta. Aika vähän on ukkosta ollut tänä kesänä - minun kotiseudullani vain kerran tai pari tänä kesänä. Tämä kesä on muutenkin ollut kovin viileä ja epävakaa, joten toivon että ensi vuoden kesä on parempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 18:44

Joo täks viikonlopuks on luvattu Lucifer-ilmiöö. Eli ihan sairaan kuumaa.

Nyt on eka työviikko on hoidettu pois alta ja ihan hyvinhän tää on menny. Tuli tänään katsottua Tuomari ja voin vain kuvitella miten kivuliasta se on kun joku kiskoo pihdeillä lävistykset irti naamasta yks kerrallaan  pale Auts!
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 19:22

Auts Sad 

Pitäisi tulla hellettä viikonlopuksi. Sitten voi tulla ukkosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 19:40

Jeah todellakin mut repijä oli gangsteri joka halus  Tuomarin hengiltä ja uhri ei laulanu edes operaation jälkeen Sad 

Joo siitäkin oli puhetta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 21:29

Meidän kämppä alkaa olla aika lämmin, koneellinen ilmanvaihto, mutta ei se poista lämmintä ilmaa asunnosta. 
Onneksi ikkunat saa niin auki, että kissa ei heti karkaa suureen maailmaan Very Happy Siis niissä on välissä pienet "kiskot" jotka estää ikkunaa aukeamasta pientä rakoa enempää. Jos sais läpivetoa sen verran aikaiseksi, että pystyis nukkuun.. Ite nukkunu kesän alusta asti pelkällä pussilakanalla, kun ei pysty nukkuun niin, ettei oo jotain peittoon rinnastettavaa päällä Smile 

Ja mahtavaa kuunnella Radio Novalta taas Retroperjantaita Oku Luukkaisen juontamana <3
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyPe Elo 11 2017, 23:39

Mulla on ikkuna auki 24/7, jotta yöllä olis kylmä ja olis helpompi nukkua. Teen tätä tosin talvellakin.

Värjäsin hiukset punaseks kestovärillä, ja on jotenkin ollut parempi fiilis näiden kanssa :'D Kylpyhuone näytti tosin murhapaikalta sen jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyLa Elo 12 2017, 09:25

retrogalaxy kirjoitti:


 Kylpyhuone näytti tosin murhapaikalta sen jälkeen.
Sitä en epäile. Muistan joskus nähneeni lasten huoneen minkä seinät oli saanu maalata viisivuotias. Punaista maalia roiskittuna joka seinällä. Paikka näytti siltä että siel oli tapahtunu murha.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyLa Elo 12 2017, 09:34

Muistan kuinka itse nuorempana värjäsin omaa tukkaa punaiseksi, ja jälkeen päin kylpyhuoneen lattia näytti siltä kuin siellä olisi tapettu joku Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyLa Elo 12 2017, 10:06

Lil Hoss kirjoitti:
Muistan kuinka itse nuorempana värjäsin omaa tukkaa punaiseksi, ja jälkeen päin kylpyhuoneen lattia näytti siltä kuin siellä olisi tapettu joku Shocked
Sen voin kuvitella Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 15:08

Kesä on kohta ohi. Miten on foorumin väellä kesä sujunut? Omalla kohdalla on ollut kiireitä muuttoprojektin kanssa mutta nyt olen asunut kaksi viikkoa uudessa kämpässä ja olen jo kotiutunut.

Eipä ole pahemmin ukkosia ollut kesän aikana, tosin Etelä-Suomi koki melkoisen rajumyrskyn viikonloppuna. Täällä Pohjois-pohjanmaalla on ukostanut ehkä kerran tai pari.

On olemassa vaikka ja mitä asioita jotka mielelläni jakaisin tämän yhteisön kanssa. Olen aloittamassa isoa elämänmuutosta, mutta en ole ihan vielä valmis kertomaan kaikkea mahdollista. Kerron lisää sitten kun olen valmis. Yritän vielä etsiä oikeita sanoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 15:30

Mulla on ollu ihan ok kesä. Jonkin verran shoppailua ja enemmän Porissa käyntiä kuin yleensä tänä kesänä mut sen selittää se et pikkuveli lähtee Poriin opiskeleen kulttuurin tuotantoa ja maiseman tutkimusta.

Joo tänä kesänä en o kokenu muuten ukkosmyrskyä kuin kerran kun me oltiin lähtemässä Puuvillasta ja satoi kuin aisaa.

Kerrot kun olet valmis. Kyl me ymmärretään
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 15:36

Kiitos ymmärtävästä suhtautumisesta. 

Tämän kesän ainoa ukkonen omalla kotiseudulla oli muistaakseni kesäkuussa. Paljon vähemmän on ukostanut kuin muina kesinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 15:54

Todellakin. Sen myrskyn aikaan niin ainoa juttu täällä päin oli et heräsin kolmen aikaan aamulla heräsin siihen et satoi rankasti
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 17:21

Täällä Helsingissä oli ihan hirveä myrsky, olin äidin kanssa vahtimassa siskon puolivuotiasta tytärtä ja täysin yllättäen rupes sataa kaatamalla. Salamoi ja ukkosti muutaman tunninkin ajan, mutta lasta itseään ei voinut vähempää kiinnostaa koko myrsky :'D Yksi kaverini oli vähällä jäädä kaatuvan puun alle ja toisen kaverin talon päälle yks puu kaatuikin. Vähän joka paikassa toi myrsky repi puita irti juurineen päivineen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 17:25

Lehdis puhuttiinkin et oli aikamoinen myrsky Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 17:28

Muistankin että lehdessä on ollut vaikka ja mitä juttuja viime viikonlopun myrskystä. Sellaisia tapahtuu melkein joka kesä. Muistan itse niin rajuja ukkosmyrskyjä, että vettä satoi vaakasuoraan, puita kaatui teille ja tuuli niin kovaa ettei ulkona voinut kävellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyTi Elo 15 2017, 17:36

Mä muistan yhden aika nolon tapauksen kun isä oli tuskafestareilla ja mä, äiti ja pikkuveli oltiin jääty kotiin. Äiti huikkasi meidät ulos katsomaan myrskyä ja ovi pamahti tuulen ansiosta kiinni ja meni lukkoon. Äiti joutu juokseen (lue uimaan) korttelin matkan hakeakseen vara-avaimen mammalta ja mä ja pikkuveli se aika kuistilla odottamassa. Yritin saada veljeäni leikkimään Marvelin supersankareita mutta tämä Thor värjöttelee vain Stormin selän takana. On siinä mulla ukkosenjumala.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyKe Elo 16 2017, 15:30

Nyt on uutta fanficciä työn alla. Tämä onkin lyhyehkö ja yksiosainen ficci, koska niiden kirjoittamien sujuu minulta paremmin kuin pitkien ja moniosaisten raapustaminen. En kerro enempää etten paljasta liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyKe Elo 16 2017, 15:39

Toivottavasti me saadaan pian lukea se.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyKe Elo 16 2017, 15:41

Kyllä saatte. Ilmestyy viimeistään sunnuntaina. 

Mahtavaa, inspis näyttäisi palanneen ainakin jotenkuten. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 EmptyKe Elo 16 2017, 15:48

Hieno juttu että sulla leikkaa taas runosuoni:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 24 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 24 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: