Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyMa Heinä 31 2017, 10:47

Se olisi jo melkoinen saavutus. Varsinkin kun ottaa huomioon että tämä foorumi on pieni.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyMa Heinä 31 2017, 10:54

Joo totta mut ois se silt aika siistiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyKe Elo 02 2017, 16:52

Kohta on takana eka päivä uudessa asunnossa Smile Sisustaminen on vielä vähän kesken, mutta sitä asiaa ehtii vielä miettiä.

Oma koti kullan kallis.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTo Elo 03 2017, 09:03

Mun broidi muuttaa suunnilleen kolmen viikon kuluttua Poriin opiskeleen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTo Elo 03 2017, 10:50

Meille iski miehen kanssa tänä kesänä kunnon sisustusvimma, ostettiin uutta ruokaryhmää, tv-tasoa yms. Very Happy Tori.fi on hyvä ystävä tiukan budjetin sisustajille Very Happy Pääsee myös vanhoista huonekaluista kätsästi eroon sitä kautta Smile 

Bläh, sataa. Eilen meinattiin, että oltais lähdetty prätkäilemään tänään (miehellä on motskari), mutta eipä taidetakaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTo Elo 03 2017, 10:52

Vielä voisin hankkia maton tai pari, koska kämppä näyttää vähän autiolta tällä hetkellä. Olen vasta muuttanut tänne ja sisustamista ehtii vielä miettiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 08:29

Hiukan huvittaa toi broidin muutto kun se oli yläasteen kotitaloustunneilla ainoa joka ei erottanu siivilää reikäkauhasta. Et aikooks se elää pelkillä eineksillä. Äiti kyl on opettanu joitakin reseptejä sille mut tuskin sitä koko aikaa selviää pelkällä lihapullarisotolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 08:40

Toivottavasti näistä äidin resepteistä jää edes jotain mieleen ettei tarvitse yhdellä ruualla selvitä.

Itsellä on jotenkuten kokkauksen perusjutut hallussa joten pitäisi jotenkin pärjätä. Onneksi on tuo yläasteen aikainen kotitalouskirja tallessa joten siitä voi saada hyödyllisiä kokkausvinkkejä. Olen kyllä myös oppinut jotain isältä joka aina on ollut vastuussa meidän perheen ruuanlaitosta. Ja hyvä kokki onkin. Olenkin sitä kautta oppinut ajattelutavan, jonka mukaan miehen pitäisi ilman muuta osata laittaa ruokaa. No, onhan se hyödyllinen taito meille kaikillle sukupuolesta riippumatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 08:44

Itekin tykkään kokata. Toisaalta kävin amiksen kokkauspuolen ja täl hetkel oon hommissa päiväkodin keittiössä. Mun kirjahyllyn yks hylly on ihan täynnä keittokirjoja
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 08:52

Taitaa tuo chili con carne olla oma bravuuri. Ihan hyvin on onnistunut vaikka itse sanonkin. 

Ainoa keittokirjan tapainen joka omistan, on se kotitalouskirja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 08:59

Ite tykkään kokeilla kaikkee uutta. Nyt seuraavaks ois vuorossa sellanen kuin munasiilit
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 09:02

Välillä kokeilen eri ruokalajeja vaihtelevalla menestyksellä. Kyllästyisi jos tekisi aina samaa ruokaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 09:09

Joo se onkin viisasta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 09:30

Mä olen aika laiska kokki, yleensä teen ne perusjutut, jotka osaan ilman reseptin katsomista, mutta joskus vapaapäivänä on kiva katella netistä ohje, käydä kaupassa ja tehdä jotain sellaista, mitä ei oo ennen kokeillut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyPe Elo 04 2017, 09:46

Ite tykkään tehdä just ohjeiden kanssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptySu Elo 06 2017, 18:19

Ohjeiden kanssa on varmasti helpompi kokata kun silloin tietää mitä pitää tehdä missäkin vaiheessa. Jos ruokalaji on ennestään tuttu, sen valmistaminen voi sujua ilman reseptiä.

Tietääko kukaan sen tunteen kun on paljon sanottavaa mutta ei tiedä, mistä aloittaisi. Minulla on sellainen fiilis juuri nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptySu Elo 06 2017, 20:05

Kyllä, tuttu fiilis. Ja vaikka kuinka miettii sanottavansa valmiiksi, siinä tilanteessa kun pitäisi puhua, ei vaan saa ulos mitään loogista..

Vielä yksi, YKSI! aamuvuoro ja sitten vapaapäivä! Ja parturiin aika. Mulla alkaa hiukset olla kuin David Hasselhoffilla Ritari Ässässä (normi kuontalo siis toosi lyhyt ja kun en oo pariin kuukauteen käynyt, niin tätä tukkaa on ihan liikaa!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptySu Elo 06 2017, 20:50

Joskus unohtaa oman asiansa vaikka on miettinyt tarkkaan mitä sanoa.

Pitäisi ehkä itsekin käydä leikkauttamassa tukka. Lyhyeksi leikattu tukkani alkaa mennä jo silmien eteen. Edellisen kerran leikkautin hiukset toukokuussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptySu Elo 06 2017, 22:57

Mulla on nykyään pitkä tukka, leikkasin viimeksi 2014 heinäkuussa irokeesin :'D Haluaisin periaatteessa leikata näitä, mutta toisaalta en. Mulla on luonnonkiharat hiukset ja lyhyenä ne kihartuu vielä helpommin, enkä tykkää näistä sellaisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyMa Elo 07 2017, 08:17

Mä leikkasin tänä kesänä pixielle ja se on oikeesti tosi kiva lookki. En yhtään tiedä mist se nimi on otettu mut veikkaan Julia Robertsin osaa Hookissa. Se on Helinä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyMa Elo 07 2017, 18:46

Minulla on monesti ollut pitkä heviletti mutta sain siitä tarpeekseni ja leikkautin viime vuonna lyhyeksi. Nyt kuluu vähemmän shampoota ja kuivuukin nopeammin. Kampaaminen käy hetkessä. Tosin ei suojaa niskaa hyttysenpistoilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTi Elo 08 2017, 03:02

Mulla oli joskus pixie kans, mut sit menin ja kasvatin sen pois. Oon värjänny hiuksiani noin 60 kertaa elämäni aikana, ja nyt huomaan ettei ehkä kaikki se blondaus olis sittenkään kannattanut :'D Tosin vaihtelu on kivaa.

Asioita, joita en ikinä opi tai muista:
1) makaronia ei tarvitse keittää suunniteltua enemmän "varmuuden vuoksi"
2) mustapippurijauhetta ei tarvitse vetää hengitysteihin (aivastaminen jatkuvasti alkaa ärsyttää)
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTi Elo 08 2017, 14:26

retrogalaxy kirjoitti:

2) mustapippurijauhetta ei tarvitse vetää hengitysteihin (aivastaminen jatkuvasti alkaa ärsyttää)
Toi on tuttua
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTi Elo 08 2017, 14:30

Se tekee aika häijyä kun pippuria menee nenään. Joskus olen vahingossa vetänyt henkeen valkopippuria. Kyllä alkoi aivastuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 EmptyTi Elo 08 2017, 14:42

Sama täällä. Kotitekoisiin ranskalaisiin tuli liikaa mustapippurijauhetta ja seuraavaks aivastellaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 23 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 23 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: