Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptySu Kesä 11 2017, 21:48

Takaisin Suomessa ollaan Smile Reissu oli MAHTAVA ja lämmintä ja aurinkoa piisas (jopa niin, että tuli vähän ihoa käräytettyä uimassa käydessä). Oppaan mukaan meillä oli tuuria, just edellinen viikko oli satanut ja ollut kylmää, aurinko ja lämpö olivat tulleet Dubrovnikiin yhtä aikaa meidän kanssa Smile
Keskiviikkona kutsuvat taas työt, mutta onneksi vapaapäivinä ehtii viettää aikaa tuon miehekkeen ja kavereiden kanssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyMa Kesä 12 2017, 11:16

Toivottavasti teillä oli kiva loma Smile. Rhodos ja Kreeta on mun ainoat etelä-Euroopan reissut ja tosi kivat lomat olikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyTi Kesä 13 2017, 20:54

Vuosina 2011, 2012 ja 2013 vietettiin muutamat viikot Kanariansaarilla med isä ja toinen veljeni, kunnes isä tajusi voivansa lähteä yksinkin ja nyt se matkustelee keskenään :'D Itse tosin pidän enemmän kaupunkilomista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 14 2017, 08:52

Itekin haluisin päästä kaupunkilomalle esimerkiksi Lontooseen. Mä haluisin nähdä Kingscrossin aseman ja Baker street 221 B:n. Kingscrossin asemalla on kuvattu Pottereiden asemakohtaukset ja Baker street 221 B:ssä on Sherlock Holmes-museo. Broidi sen sijaan hinkuu Doctor Who-museoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 14 2017, 15:10

Lontoo on kyl hieno, oon käyny kahdesti ja sinne kyl haluais uudelleen. 2015 marraskuussa kävin siellä isän ja siskon kanssa, laitettiin isä johonkin museoon ja mentiin sit siskon kanssa Potter-studioille. Oltiin molemmat ihan taivaassa ja niin innostuneita, että kanssanörtit vähän tuijottivat huolestuneesti :'D

Haluaisin käydä Irlannissa, mulla on sukujuuret sieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyTo Kesä 15 2017, 10:36

Ai joo Lontoos on kans Potter-studiot. Nekin ois aika makeeta nähdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyPe Kesä 23 2017, 12:15

Hyvää juhannusta! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyPe Kesä 23 2017, 12:42

Sitä samaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyLa Kesä 24 2017, 19:41

Samaa teille muillekin  Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptySu Kesä 25 2017, 07:46

Arvatkaa hei mikä on ollut hoopointa mitä isä on sanonu kun me ollaan katsottu Bonesia. Isä on kova rockfani vaikka se älytön heviletti lähtikin (onneksi) syöpäsäätiölle Englantiin. Bonesissa oli kerran tapaus missä uhria oli isketty päähän 3000 gibsonilla ja isä vaan toteaa "kitara parka" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptySu Kesä 25 2017, 20:49

Aika hoopoa Laughing

Mitä vikaa on hevileteissä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyMa Kesä 26 2017, 02:37

Bones on muuten ihan loistava sarja, kohta 10. kausi menossa.

Mun isällä olis mielettömän tuuheat hiukset jos se kasvattais niitä, mut aina se ajaa ne pois. Hän ei ilmeisesti ole samaa mieltä kaljuuntumattomuuden hyödyistä mun kanssa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyMa Kesä 26 2017, 08:50

Ei siin o mitään vikaa mut jos sellanen on 46-vuotiaalla miehellä niin mä en näyttäydy sen kanssa kaupungilla.

Jeah Bones mega hauska sarja. Tää hauska kommentti on kyl mun suusta mut on se silti hauska. Meil oli koulus ollu viininmaistajaiset osana hotelli-ja ravintolapuolen koulutusta enkä mä maistanu mitään muuta kuin et ne maistu kaikki samanlaiselta eli kauheelta. Bonesissa oli kerran tapaus mis ruumis löytyi viinitynnyristä kesken viininmaistajaisten ja mä totesin et jos oisin ollut kyseisessä tilanteessa mä en olis maistanu mitään eroa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyTi Kesä 27 2017, 20:24

Kyllä tuli naurettua kun luin netistä jutun jossa trollin synonyymiksi ehdotettiin rölliä Laughing Mitä, Röllihän on ihan harmiton tapaus vaikka kehuukin olevansa hirmuinen. Myönnän, fanitin Rölliä pienenä ja kelpaa nyt vielä aikuisenakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyTi Kesä 27 2017, 23:31

Rölli on ihana, lapsena rakastin sitä! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 08:40

Mulla on edelleen muutama Rölli-kasetti tallessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 08:53

Minulla on tallessa pari Rölli-Cd:tä ja videolle nauhoitettuja jaksoja. Röllillä on vähän erikoinen ajatuksenjuoksu, mutta se ei haittaa, sillä juuri se tekee Röllistä hauskan. Esimerkiksi tämä kohtaus, en muista jaksoa:

Rölli: (vilkaisee kylttiä jossa lukee Kaatopaikka 70 m) Kaatopaikka. (vilkaisee samaa kylttiä uudestaan) 70 miestä on kaatunut tässä nurin, nyt pitää olla hyvin varovainen.

Ja sitten se Röllin voimistelulaulu aika hauska myös. Smile Kehuu olevansa kaikista paras voimistelija mutta onnistuu vääntämään itsensä solmuun lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:19

Lil Hoss kirjoitti:


Ja sitten se Röllin voimistelulaulu aika hauska myös. Smile Kehuu olevansa kaikista paras voimistelija mutta onnistuu vääntämään itsensä solmuun lmao
Oma lempparini on Lothar Smile . Siin kerta puhutaan vanhoista sarjakuvasankareista niinku Taika-Jim, Tarzan, Tex Willer, He-man ja mainitaan siin kilpparitkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:23

Hauskin Rölli-sitaatti on varmaan tämä: "Jos ei tiedä, mitä eläytyminen tarkoittaa, niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä, niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa." (lähde: wikisitaatit)

lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:33

Lil Hoss kirjoitti:
Hauskin Rölli-sitaatti on varmaan tämä: "Jos ei tiedä, mitä eläytyminen tarkoittaa, niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä, niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa." (lähde: wikisitaatit)

lmao
Rölli saa kyl puistelemaan päätään ja hihittämään lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:38

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Hauskin Rölli-sitaatti on varmaan tämä: "Jos ei tiedä, mitä eläytyminen tarkoittaa, niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä, niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa." (lähde: wikisitaatit)

lmao
Rölli saa kyl puistelemaan päätään ja hihittämään lmao

Todellakin Laughing Hänellä on vähän erikoinen ajatuksenjuoksu ja hän ottaa asiat välillä kirjaimellisesti, mikä on aika huvittavaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:42

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Hauskin Rölli-sitaatti on varmaan tämä: "Jos ei tiedä, mitä eläytyminen tarkoittaa, niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä, niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa." (lähde: wikisitaatit)

lmao
Rölli saa kyl puistelemaan päätään ja hihittämään lmao

Todellakin Laughing Hänellä on vähän erikoinen ajatuksenjuoksu ja hän ottaa asiat välillä kirjaimellisesti, mikä on aika huvittavaa Laughing
Todellakin Laughing . Mä muistan yhdeltä kasetilta sellasen et ala- ja yläkuloinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:45

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Hauskin Rölli-sitaatti on varmaan tämä: "Jos ei tiedä, mitä eläytyminen tarkoittaa, niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä, niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa." (lähde: wikisitaatit)

lmao
Rölli saa kyl puistelemaan päätään ja hihittämään lmao

Todellakin Laughing Hänellä on vähän erikoinen ajatuksenjuoksu ja hän ottaa asiat välillä kirjaimellisesti, mikä on aika huvittavaa Laughing
Todellakin Laughing . Mä muistan yhdeltä kasetilta sellasen et ala- ja yläkuloinen

Muistan tuon Laughing Ja sitten yhdessä jutussa Rölli höpöttää "tulitikuista ja menitikuista" lmao
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 09:47

Jeah tosi hassua Laughing. Yks toinen mun lemppari Rölliltä on Noitien vuori
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 EmptyKe Kesä 28 2017, 12:32

Muistan Röllistä ja metsänhengestä kohtauksen jossa Rölliltä kysytään, miten tämä voi nukkua keskellä päivää. Vastaus kuuluu: "Minä olen aina ollut hyvä sängyssä." lmao Ei sitten yhtään kaksimielistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: