| Sekalaista höpinää | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Kesä 28 2017, 16:38 | |
| Juu, sille lausahdukselle tulee tyrskittyä vieläkin, jos sen leffan näkee Maanantaina se sitten on edessä. Hammaslääkäri ja yhden pahasti reikiytyneen hampaan poisto. Tuon pelon takia yrittänyt vaan pitkitää, pitkittää, pitkittää hammaslääkäriin menoa, mutta tänään oli aamulla pakko soittaa, kun yksi paikka irtosi. Onneksi hammaslääkäri oli tosi mukava ja oikeasti vissiin luki sen esitietolomakkeen, johon kirjoitin että pelkään hammaslääkäreitä. Tänään siis vain sain väliaikaisen paikan kahteen hampaaseen ja maanantaina on luvassa toisen poisto ja toisen paikkaus. Onneksi ovat ylhäällä takimmaiset hampaat kyseessä, joten haittaa sanonko minkä vertaa se, että toinen poistetaan Saatan kyllä olla vähän väsähtänyt siellä operaatiossa, perjantaina alkaa kolmen yövuoron putki ja maanantaina aamupäivällä olis tuo operaatio Se oikeasti tekee paljon minkälainen hammaslääkäri on, että pelkääkö vai ei. Tämä kaveri oikeasti yritti varoa satuttamasta, aikaisempi kokemus on, että ronskisti ronkkien vaan.. |
|
| |
retrogalaxy
Viestien lukumäärä : 202 Join date : 30.03.2017 Ikä : 26 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ke Kesä 28 2017, 20:07 | |
| Mulla siirtyi hammaspoisto ensi viikolle, joten samassa veneessä ollaan :'D Onneks mulla on mukava kirurgi, muuten koettaisin vain selviytyä särkylääkkeillä. | |
|
| |
Prätkämimmi
Viestien lukumäärä : 13095 Join date : 18.01.2015 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää To Kesä 29 2017, 09:11 | |
| - Minde kirjoitti:
- pelkään hammaslääkäreitä.
Jos sä pelkäät hammaslääkäriä niin sit sun ei varmaan kantta kattoo Hammaslääkäriä | |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Kesä 30 2017, 01:40 | |
| Siis haluun nyt niin paljon pakastepizzaa etten kestä, sellasta perus tonnikala-yrttisotku-juustopizzaa ja vaikka vanhat kunnon Salkkarit pyörimään niin hyvinvointini olisi taas olemassa <3
Eiks se muuten oo ihan juttu et kuukautisten aikana voi ilmetä samanlaisia kummallisia mielihaluja ruoan suhteen kuin raskaanaolevilla? Mulla joskus tuli ihan sairas himo tyyliin kaurapuuroon ja punasipuliin vaikka vihaan niitä, normaalisti en ees koskis noihin :'D
Olispa sitä pizzaa nyt. | |
|
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Kesä 30 2017, 08:28 | |
| - retrogalaxy kirjoitti:
- Siis haluun nyt niin paljon pakastepizzaa etten kestä, sellasta perus tonnikala-yrttisotku-juustopizzaa ja vaikka vanhat kunnon Salkkarit pyörimään niin hyvinvointini olisi taas olemassa <3
Eiks se muuten oo ihan juttu et kuukautisten aikana voi ilmetä samanlaisia kummallisia mielihaluja ruoan suhteen kuin raskaanaolevilla? Mulla joskus tuli ihan sairas himo tyyliin kaurapuuroon ja punasipuliin vaikka vihaan niitä, normaalisti en ees koskis noihin :'D
Olispa sitä pizzaa nyt. Jostain syystä alkoi tehdä mieli pakastepizzaa. Tuo mielihalujuttu voi hyvinkin pitää paikkansa, ja ihmiset varmasti kokevat monenlaisia mielihaluja kun on se aika kuukaudesta. Joskus nämä mieliteot voivat olla outojakin. Itse syön joskus puoliraakaa pastaa mikä on aika outoa. Ja sitten on tietenkin suklaanhimo. Muina aikoina en edes ajattele suklaata. | |
|
| |
Prätkämimmi
| |
| |
Last Chance Admin
Viestien lukumäärä : 11984 Join date : 27.10.2013 Ikä : 34 Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Kesä 30 2017, 08:54 | |
| Minkäs teet kun hormonit jylläävät Jotkut saattavat himoita vieläkin oudompia asioita. Suklaa ja jäätelö on vielä "normaalin rajoissa". Veikkaan että ne ovat niitä yleisimpiä mielihaluja. | |
|
| |
Prätkämimmi
| |
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Kesä 30 2017, 15:34 | |
| Moni on himoinnut sementtiä ja hiekkaa raskaana ollessaan :'D Ja pesuaineet on kuulemma yleisiä kans. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Pe Kesä 30 2017, 15:41 | |
| Aika outoa himoita sementtiä Olen kyllä kuullut siitä että jotkut himoitsevat asioita joita ei ole tarkoitettu syötäväksi. | |
|
| |
Prätkämimmi
| |
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Heinä 01 2017, 13:54 | |
| Myös kukkamulta, käsisaippua, vessapaperi, lumi, taululiidut, kissanhiekka, seinälaasti, silikoni, kynsilakanpoistoaine ja bensa ovat jonkin verran tavallisia raskaushimoja, siis niin että on tehnyt mieli syödä niitä | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää La Heinä 01 2017, 13:57 | |
| Itse olen aina ajatellut että noin erikoiset mieliteot ovat harvinaisia. Olen kuullut myös hammastahnan syömisestä | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:17 | |
| Okei noi kuulostaa jo tosi oudoilta | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:22 | |
| Ja minä kun luulin että omat mielitekoni ovat tosi outoja Enkä edes ole raskaana. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:30 | |
| Jos siit tulee tollasia himoja niin onneks en ole raskaana | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:40 | |
| Mielitekoja voi tulla vaikka ei olisi pieniin päin. Esimerkisi aika monet ihmiset haluavat syödä makeaa stressaantuneena. Se on tosin vielä "normaalin rajossa". | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:43 | |
| Totta. Mulle tuli yläasteella tavaks raapia korvaa ruotsin tunnilla kun pähkäilin tehtävien kimpussa. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:48 | |
| Ja jos on mieli maassa tai nukkunut huonosti, voi tehdä mieli kaikkea sellaista mitä pidetään epäterveellisenä. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 09:53 | |
| En kyl o huomannu tuota mut jos on kuuma niin mun rupee kyl ekana tekeen mieli coca-colaa. | |
|
| |
Last Chance Admin
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 10:01 | |
| Itse ainakin syön enemmän karkkia silloin jos olen nukkunut huonosti tai muuten huonolla tuulella. Ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa. | |
|
| |
Prätkämimmi
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Su Heinä 02 2017, 10:01 | |
| | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 03 2017, 01:27 | |
| Itsekin näin yövuoroja välillä tekevänä hoitajana iskee yövuoroissa tai sitten kun herää päivällä unilta, järkyttävä makeanhimo.. viime yönä mussutin töissä kaksi törkeän isoa vaniljaviineriä. Ja huomenna, jos pystyn, menen kiinalaisesta hakemaan ruokaa, koska en todellakaan jaksa kokata itse nukkumapäivänä, joka on aina viimesen yövuoron jälkeen ennen vapaita Roskaruokakin maistuu erittäin mutkattomasti, kun on univajetta Ja menkkojen aikana suklaalevy, kiitos nam |
|
| |
retrogalaxy
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 03 2017, 02:17 | |
| Menkkojen aikana kelpaa kyllä useampikin suklaalevy :'D Ruoanlaitto on kivaa mut syöminen kivempaa, ja jos meinaa kuolla nälkään niin tekis mieli lyyhistyä keittiön lattialle ja vaikka nukkua nälkä pois ennemmin ku ryhtyä kokkaamaan itse Keskiviikkona hammaspoisto, kuumottaa vähän se esilääkitys kun olin viimeks jo Opamoxista kiitettävästi lääkepöllyissä ja toivon etten tällä kertaa kommentoi poistettuja hampaita... | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää Ma Heinä 03 2017, 06:16 | |
| Mulla on hammaspoisto ja toisen paikkaus tänään aamupäivällä.. ja kolmas yövuoro loppusuoralla. Todennäköisesti siis kuorsaan hammaslääkärin tuolissa xD Pitää käskeä kiepauttaa mut lattialle sitten kun operaatio on ohi ja että pääsee seuraava asiakas tuoliin Sitä vielä mietin, meenkö bussilla vai omalla autolla.. Bussilla mennessä ei tarvisi murehtia parkkeerausta, mutta siinä on riski, että simahdan kyytiin ja nukun pysäkin ohi |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaista höpinää | |
| |
|
| |
| Sekalaista höpinää | |
|