Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyKe Kesä 28 2017, 16:38

Juu, sille lausahdukselle tulee tyrskittyä vieläkin, jos sen leffan näkee Very Happy

Maanantaina se sitten on edessä. Hammaslääkäri ja yhden pahasti reikiytyneen hampaan poisto. Tuon pelon takia yrittänyt vaan pitkitää, pitkittää, pitkittää hammaslääkäriin menoa, mutta tänään oli aamulla pakko soittaa, kun yksi paikka irtosi. 
Onneksi hammaslääkäri oli tosi mukava ja oikeasti vissiin luki sen esitietolomakkeen, johon kirjoitin että pelkään hammaslääkäreitä. Tänään siis vain sain väliaikaisen paikan kahteen hampaaseen ja maanantaina on luvassa toisen poisto ja toisen paikkaus. Onneksi ovat ylhäällä takimmaiset hampaat kyseessä, joten haittaa sanonko minkä vertaa se, että toinen poistetaan Very Happy
Saatan kyllä olla vähän väsähtänyt siellä operaatiossa, perjantaina alkaa kolmen yövuoron putki ja maanantaina aamupäivällä olis tuo operaatio Smile Se oikeasti tekee paljon minkälainen hammaslääkäri on, että pelkääkö vai ei. Tämä kaveri oikeasti yritti varoa satuttamasta, aikaisempi kokemus on, että ronskisti ronkkien vaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyKe Kesä 28 2017, 20:07

Mulla siirtyi hammaspoisto ensi viikolle, joten samassa veneessä ollaan :'D Onneks mulla on mukava kirurgi, muuten koettaisin vain selviytyä särkylääkkeillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyTo Kesä 29 2017, 09:11

Minde kirjoitti:
 pelkään hammaslääkäreitä.
Jos sä pelkäät hammaslääkäriä niin sit sun ei varmaan kantta kattoo Hammaslääkäriä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 01:40

Siis haluun nyt niin paljon pakastepizzaa etten kestä, sellasta perus tonnikala-yrttisotku-juustopizzaa ja vaikka vanhat kunnon Salkkarit pyörimään niin hyvinvointini olisi taas olemassa <3

Eiks se muuten oo ihan juttu et kuukautisten aikana voi ilmetä samanlaisia kummallisia mielihaluja ruoan suhteen kuin raskaanaolevilla? Mulla joskus tuli ihan sairas himo tyyliin kaurapuuroon ja punasipuliin vaikka vihaan niitä, normaalisti en ees koskis noihin :'D

Olispa sitä pizzaa nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:28

retrogalaxy kirjoitti:
Siis haluun nyt niin paljon pakastepizzaa etten kestä, sellasta perus tonnikala-yrttisotku-juustopizzaa ja vaikka vanhat kunnon Salkkarit pyörimään niin hyvinvointini olisi taas olemassa <3

Eiks se muuten oo ihan juttu et kuukautisten aikana voi ilmetä samanlaisia kummallisia mielihaluja ruoan suhteen kuin raskaanaolevilla? Mulla joskus tuli ihan sairas himo tyyliin kaurapuuroon ja punasipuliin vaikka vihaan niitä, normaalisti en ees koskis noihin :'D

Olispa sitä pizzaa nyt.


Jostain syystä alkoi tehdä mieli pakastepizzaa.

Tuo mielihalujuttu voi hyvinkin pitää paikkansa, ja ihmiset varmasti kokevat monenlaisia mielihaluja kun on se aika kuukaudesta. Joskus nämä mieliteot voivat olla outojakin. Itse syön joskus puoliraakaa pastaa mikä on aika outoa. silent Ja sitten on tietenkin suklaanhimo. Muina aikoina en edes ajattele suklaata.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:50

Lil Hoss kirjoitti:
retrogalaxy kirjoitti:
Siis haluun nyt niin paljon pakastepizzaa etten kestä, sellasta perus tonnikala-yrttisotku-juustopizzaa ja vaikka vanhat kunnon Salkkarit pyörimään niin hyvinvointini olisi taas olemassa <3

Eiks se muuten oo ihan juttu et kuukautisten aikana voi ilmetä samanlaisia kummallisia mielihaluja ruoan suhteen kuin raskaanaolevilla? Mulla joskus tuli ihan sairas himo tyyliin kaurapuuroon ja punasipuliin vaikka vihaan niitä, normaalisti en ees koskis noihin :'D

Olispa sitä pizzaa nyt.


Jostain syystä alkoi tehdä mieli pakastepizzaa.

Tuo mielihalujuttu voi hyvinkin pitää paikkansa, ja ihmiset varmasti kokevat monenlaisia mielihaluja kun on se aika kuukaudesta. Joskus nämä mieliteot voivat olla outojakin. Itse syön joskus puoliraakaa pastaa mikä on aika outoa. silent  Ja sitten on tietenkin suklaanhimo. Muina aikoina en edes ajattele suklaata.
Mul ei ole iskeny mitään noin outoo halua mut kun rupee tekeen mieli jäätelöä niin se on asia erikseen silent
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 08:54

Minkäs teet kun hormonit jylläävät Razz Jotkut saattavat himoita vieläkin oudompia asioita. Suklaa ja jäätelö on vielä "normaalin rajoissa". Veikkaan että ne ovat niitä yleisimpiä mielihaluja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 09:00

Lil Hoss kirjoitti:
Minkäs teet kun hormonit jylläävät Razz Jotkut saattavat himoita vieläkin oudompia asioita. Suklaa ja jäätelö on vielä "normaalin rajoissa". Veikkaan että ne ovat niitä yleisimpiä mielihaluja.
Totta Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 15:34

Moni on himoinnut sementtiä ja hiekkaa raskaana ollessaan :'D Ja pesuaineet on kuulemma yleisiä kans.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyPe Kesä 30 2017, 15:41

Aika outoa himoita sementtiä  Shocked Olen kyllä kuullut siitä että jotkut himoitsevat asioita joita ei ole tarkoitettu syötäväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyLa Heinä 01 2017, 08:47

Lil Hoss kirjoitti:
Aika outoa himoita sementtiä  Shocked Olen kyllä kuullut siitä että jotkut himoitsevat asioita joita ei ole tarkoitettu syötäväksi.
Musitan kuulleeni tosta ja se oli Erilaisissa äideissä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyLa Heinä 01 2017, 13:54

Myös kukkamulta, käsisaippua, vessapaperi, lumi, taululiidut, kissanhiekka, seinälaasti, silikoni, kynsilakanpoistoaine ja bensa ovat jonkin verran tavallisia raskaushimoja, siis niin että on tehnyt mieli syödä niitä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyLa Heinä 01 2017, 13:57

Itse olen aina ajatellut että noin erikoiset mieliteot ovat harvinaisia. Olen kuullut myös hammastahnan syömisestä  Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:17

Okei noi kuulostaa jo tosi oudoilta Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:22

Ja minä kun luulin että omat mielitekoni ovat tosi outoja Shocked Enkä edes ole raskaana.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:30

Jos siit tulee tollasia himoja niin onneks en ole raskaana Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:40

Mielitekoja voi tulla vaikka ei olisi pieniin päin. Esimerkisi aika monet ihmiset haluavat syödä makeaa stressaantuneena. Se on tosin vielä "normaalin rajossa".
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:43

Totta. Mulle tuli yläasteella tavaks raapia korvaa ruotsin tunnilla kun pähkäilin tehtävien kimpussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:48

Ja  jos on mieli maassa tai nukkunut huonosti, voi tehdä mieli kaikkea sellaista mitä pidetään epäterveellisenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 09:53

En kyl o huomannu tuota mut jos on kuuma niin mun rupee kyl ekana tekeen mieli coca-colaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 10:01

Itse ainakin syön enemmän karkkia silloin jos olen nukkunut huonosti tai muuten huonolla tuulella. Ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptySu Heinä 02 2017, 10:01

Joo totta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyMa Heinä 03 2017, 01:27

Itsekin näin yövuoroja välillä tekevänä hoitajana iskee yövuoroissa tai sitten kun herää päivällä unilta, järkyttävä makeanhimo.. viime yönä mussutin töissä kaksi törkeän isoa vaniljaviineriä. Ja huomenna, jos pystyn, menen kiinalaisesta hakemaan ruokaa, koska en todellakaan jaksa kokata itse nukkumapäivänä, joka on aina viimesen yövuoron jälkeen ennen vapaita Very Happy Roskaruokakin maistuu erittäin mutkattomasti, kun on univajetta Very Happy

Ja menkkojen aikana suklaalevy, kiitos nam Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyMa Heinä 03 2017, 02:17

Menkkojen aikana kelpaa kyllä useampikin suklaalevy :'D
Ruoanlaitto on kivaa mut syöminen kivempaa, ja jos meinaa kuolla nälkään niin tekis mieli lyyhistyä keittiön lattialle ja vaikka nukkua nälkä pois ennemmin ku ryhtyä kokkaamaan itse Very Happy

Keskiviikkona hammaspoisto, kuumottaa vähän se esilääkitys kun olin viimeks jo Opamoxista kiitettävästi lääkepöllyissä ja toivon etten tällä kertaa kommentoi poistettuja hampaita...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 EmptyMa Heinä 03 2017, 06:16

Mulla on hammaspoisto ja toisen paikkaus tänään aamupäivällä.. ja kolmas yövuoro loppusuoralla. Todennäköisesti siis kuorsaan hammaslääkärin tuolissa xD Pitää käskeä kiepauttaa mut lattialle sitten kun operaatio on ohi ja että pääsee seuraava asiakas tuoliin Very Happy Sitä vielä mietin, meenkö bussilla vai omalla autolla.. Bussilla mennessä ei tarvisi murehtia parkkeerausta, mutta siinä on riski, että simahdan kyytiin ja nukun pysäkin ohi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: