Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaista höpinää

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06 2016, 14:55

Sitä samaa kaikille  Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyKe Joulu 07 2016, 08:21

Millasii joulusuunnitelmii teil on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyKe Joulu 07 2016, 11:24

Jouluna oon töissä (hoitsuna ei erota pyhää tai arkea paitsi tilipussin koossa) Very Happy Mutta ainakin aattona ja joulupäivänä on aamuvuorot, joten ehtii illat sitten viettää joulua tuon miehen ja kissan kanssa ihan kotosalla Smile Välipäivinä varmaan käydään sukulaisissa jos osuu vapaapäivät yhtä aikaa Smile 
Asunto on kuitenkin koristeltu jouluiseksi, joten ei se työssäkäynti ainakaan meikäläisen tunnelmaa pilaa Smile Kun ny tulis vielä valkoonen joulu tänne Tampereen seudullekin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTo Joulu 08 2016, 08:49

Onks Tanyan duuni sairaanhoitajana idea sun duunistas Very Happy. Kivat suunnitelmat muuten. Meidän joulu varmaan menee siihen samaan tapaan kuin aina ennenkin. Eli et aamulla annetaan joulupukin kuuman linjan pölistä niin kauan et Lumiukko alkaa ja katotaan sit Walking in the airiin asti ennen kuin lähdetään kuuntelemaan kirkon pihalle joulurauhan julistusta. Sen jälkeen viedään eläintenhautausmaalle kynttilä meidän kissan Nessun haudalle ja sit mennäänkin mammalle syömään jouluruokaa. Sit mennään hautausmaalle sytyttämään kynttilöitä ja loppuilta ollaankin meillä avaamassa lahjoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTo Joulu 08 2016, 16:57

Eeeen myönnä mitään xD (no okei, kyl vähän..) Tanyan persoona ei oikein sovi eturintamalle hyökkäykseen, vai mitä? Smile Hoitsuna saa olla kaukana rintamasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyPe Joulu 09 2016, 08:07

Minde kirjoitti:
Eeeen myönnä mitään xD (no okei, kyl vähän..) Tanyan persoona ei oikein sovi eturintamalle hyökkäykseen, vai mitä? Smile
Totta  Smile . Jos ihan totta puhutaan mä olen suurtalouspuolen kokki ja ajattelin et Sissi oli armeijan kenttämuonituksessa ennen ku siirty vapaustaistelijoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyLa Joulu 17 2016, 21:53

Enää viikko jouluun Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyLa Joulu 17 2016, 22:02

Lil Hoss kirjoitti:
Enää viikko jouluun Smile
Totta ja vielä puolet joululahjoista ostamatta  silent.. Ja meijän joulu on tänä vuonna aikas mielenkiintoinen: Me matkustetaan kittilään koko porukalla ja vietetään siellä joulua. Meitä on minä, isä, isoveikka tyttöystävänsä kanssa, siskopuoli, 5 koiraa ja 2 kissaa  Rolling Eyes. Käyään hakeen isän kaa metästä kuusi, katotaan kuumaalinjaa ja lumiukkoa, käyään joulusaunassa, syödään jouluruoka ja avataan lahjat ja sitte 25 päivä serkulle  Razz. Mä sitten rakastan joulua  cheers santa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptySu Joulu 18 2016, 10:03

Puvitsu kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Enää viikko jouluun Smile
Totta ja vielä puolet joululahjoista ostamatta  silent.. Ja meijän joulu on tänä vuonna aikas mielenkiintoinen: Me matkustetaan kittilään koko porukalla ja vietetään siellä joulua. Meitä on minä, isä, isoveikka tyttöystävänsä kanssa, siskopuoli, 5 koiraa ja 2 kissaa  Rolling Eyes. Käyään hakeen isän kaa metästä kuusi, katotaan kuumaalinjaa ja lumiukkoa, käyään joulusaunassa, syödään jouluruoka ja avataan lahjat ja sitte 25 päivä serkulle  Razz. Mä sitten rakastan joulua  cheers santa!
Kivat suunnitelmat sulla silent . Me mennään aattona syömään mammalle, joulupäivänä syödään kotona ja tapanina mennään syömään mummille ja vaarille. Kolmen päivän edestä jouluruokaa ja jos jotain mä odotan niin mummin sacher-kakkua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptySu Joulu 18 2016, 13:33

Oih, kelpais kyllä mullekin tuollainen mökkijoulu lumien keskellä Very Happy

Täällä on lahjat ostettu, ruokakaupassa pitää vielä käydä ennen aattoa ja tehdä lahjojenjakokierros lähisuvulle Smile Pitää varmaan myös imuroida noi varisseet kissanhiekat pois eteisestä Very Happy Sen suuremmin en siivoamisesta tänä vuonna stressaa. Joululaatikotkin tulee äidiltä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyMa Joulu 19 2016, 10:48

Jos haluutte tietää mitä mul on lahjoa ostettuina niin äidille ostin yöpaidan jos lukee ihana äiti, pikkuveljelle micromachinen Star Wars avaruusaluksia, isälle Star Wars kalsarit, mammalle mietekirjan jossa on kissojen kuvia ja mummille ja isän siskolle on menossa itse tehdyt tyynyt Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Puvitsu

Puvitsu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 02.08.2015
Paikkakunta : oulu

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyMa Joulu 19 2016, 13:38

Prätkämimmi kirjoitti:
Jos haluutte tietää mitä mul on lahjoa ostettuina niin äidille ostin yöpaidan jos lukee ihana äiti, pikkuveljelle micromachinen Star Wars avaruusaluksia, isälle Star Wars kalsarit, mammalle mietekirjan jossa on kissojen kuvia ja mummille ja isän siskolle on menossa itse tehdyt tyynyt Very Happy
Tosi kivan kuuloisia lahjoja  Smile. Itellä tulee annettuu tällasii: isosiskolle itse tehty susitaulu, siskonlapsille kaks pikkuautoa ja nallet, isälle ja kaverille itsetehdyt tyynyt, isoveikalle myös itse tehty susitaulu, serkuille mukit ja koruja, veljen tyttöystävälle on tietty pari lankakerää Smile. Sitte pitäs vielä keksii siskopuolelle ja velipuolelle jotain  Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTi Joulu 20 2016, 09:39

Puvitsu kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Jos haluutte tietää mitä mul on lahjoa ostettuina niin äidille ostin yöpaidan jos lukee ihana äiti, pikkuveljelle micromachinen Star Wars avaruusaluksia, isälle Star Wars kalsarit, mammalle mietekirjan jossa on kissojen kuvia ja mummille ja isän siskolle on menossa itse tehdyt tyynyt Very Happy
Tosi kivan kuuloisia lahjoja  Smile. Itellä tulee annettuu tällasii: isosiskolle itse tehty susitaulu, siskonlapsille kaks pikkuautoa ja nallet, isälle ja kaverille itsetehdyt tyynyt, isoveikalle myös itse tehty susitaulu, serkuille mukit ja koruja, veljen tyttöystävälle on tietty pari lankakerää Smile. Sitte pitäs vielä keksii siskopuolelle ja velipuolelle jotain  Rolling Eyes
Kivoja lahjaideoita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTo Joulu 22 2016, 07:50

Vihdoinkin joululomani alkoi Smile Vielä pitää leipoa ja siivota kotia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTo Joulu 22 2016, 08:14

Me leivottiin eilen pipareita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyPe Joulu 23 2016, 12:31

Hyvää joulua koko konkkaronkalle! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyPe Joulu 23 2016, 20:17

DeadRat21 kirjoitti:
Hyvää joulua koko konkkaronkalle! Very Happy

Hyvää joulua sinullekin Smile

Vaihdoin etusivulle kuvan joka sopii paremmin tähän vuoden aikaan. Kun tuo edellinen oli ollut aika kauan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyLa Joulu 24 2016, 10:29

Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Hyvää joulua koko konkkaronkalle! Very Happy

Hyvää joulua sinullekin Smile

Vaihdoin etusivulle kuvan joka sopii paremmin tähän vuoden aikaan. Kun tuo edellinen oli ollut aika kauan.
Sopii hyvin tähän aikaan vuodesta Very Happy . Plus toi jakso on aivan ihana
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyLa Joulu 24 2016, 11:21

Rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto.

Hauskaa joulua kaikille!  santa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptySu Joulu 25 2016, 09:53

Hyvää joulua sullekin santa. Mitäs saitte lahjaks?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptySu Joulu 25 2016, 19:10

Hyvää joulua itse kullekin Smile Taisin olla kohtuullisen kiltti, sain joulahjaksi:
- kivan tyynyn
- suklaata
- Harry Potter ja Kirottu Lapsi-kirjan

ja yhteiseksi isännän kanssa tuli:
- Mad Max: Fury Road-leffa
- Kimble-peli
- joululaatikot
- joululimppua pala

Ei sitä oikein näin vanhana tarvi mitään krääsää saati kallista, itse ostan itselleni ne kalleimmat jutut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyMa Joulu 26 2016, 08:27

Kivoja lahjoja sulla Smile. Mä sain supersankarilemuripehmolelun (tajuttoman söpö), kaks japanilaista nukkea muistuttavaa parfyymipulloa, vintage coca-cola laatikon, funkopop Thorin, Masterchef Suomi pelin, Nomination laatan rannekoruun, lego kaulakorun, Cluedon, Hopeasurffari mukin, kolme kirjaa, TMNT out of the shadows-leffan, ihonhoitosetin, Team Sportian lahjakortin, Marvel palapelin ja erinäisen kasan vaatteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyMa Joulu 26 2016, 22:15

Pehmeä paketti tuli, ja paketissa oli kylpytakki. Sen lisäksi pari pakettia Panda-suklaata ja seinäkalenteri.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyTi Joulu 27 2016, 09:14

Kivoja lahjoja sulla
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 EmptyPe Joulu 30 2016, 18:58

Kohta se vuosi vaihtuu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista höpinää   Sekalaista höpinää - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista höpinää
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaista höpinää vol 4
» Sekalaista höpinää vol 2
» Sekalaista höpinää vol 3
» Sekalaiset vuodatukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: