Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset hehkutukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Heinä 12 2018, 09:18

Näin on Smile Myönteinen ajattelu helpottaa elämää ja on voimavara joka auttaa jaksamaan elämässä eteen päin. Periaatteeni onkin "näe hyvä, tiedosta paha." Olen kuitenkin päättänyt keskittyä hyviin asioihin.

Thaimaassa nämä luolasta pelastetut pojat ovat saaneet nähdä vanhempansa, tosin lasiseinän läpi ilmeisesti terveydellisistä syistä - näin ainakin on annettu ymmärtää. Vanhemmat ovat varmasti olleet todella huolissaan pojista, ja jälleennäkeminen varmasti ilahduttaa kovasti. Varmasti helpottaa nähdä omat perheenjäsenet elossa pitkän piinan jälkeen. (lähde) Nämä pojat varmasti toipuvat kokemuksestaan melko nopeasti kun ovat vielä tosi nuoria. Toivottavasti he toipuvat ja heidän vointinsa kohenee. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Heinä 12 2018, 09:22

Jeah porukat on varmaan ollu ihan sika huolissaan pojista mut onneks ne saatiin ulos sieltä luolasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Heinä 12 2018, 13:14

Jes! cheers Onnistuin juuri äsken pelaamaan Undertalen läpi. Se mahtava fiilis kun on onnistunut jossakin ja pelannut jonkin pelin loppuun asti. Game over- tilanteita tuli vastaan aika monta kertaa, mutta nyt se on ohi ja olen tyytyväinen itseeni kun olen onnistunut. Itsetuntokin kohenee mukavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Heinä 13 2018, 08:42

Hei hieno juttu cheers. Se varmaan tuntuu mahtavalta kun saa pelattua jonkin pelin loppuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Heinä 13 2018, 08:47

Tällaiset onnistumisen kokemukset nostavat itsetuntoa mukavasti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Heinä 13 2018, 09:00

Jeah niin nostaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Elo 09 2018, 14:54

Olen katsellut prätkiksiä pitkästä aikaa Smile Piristävä kokemus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Elo 10 2018, 09:18

Hei hieno juttu Smile. Se sarja on aina yhtä huippu
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Elo 10 2018, 10:53

Älä muuta sano Smile Tämä sarja piristää joka kerta kun sitä katsoo.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Elo 10 2018, 10:54

Joo niin tekee Smile. Ja action saa rokkaamaan mukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptySu Elo 26 2018, 19:45

Nyt kun oikein ajattelee niin... Varoitus, puhun nyt vakavasta asiasta jolta olen pelastunut.

Tämä foorumi on pelastanut minut itsemurhalta ja antanut syyn elää. Se on yksi niistä syistä miksi jaksan jatkaa tämän sivuston pyörittämistä, hetkittäisistä ongelmista huolimatta. Tämä vuosi oli ollut stressaava ja henkilökohtaisia ongelmia oli ollut paljon. Yksinäisyys oli se jonka takia jouduin siiden pisteeseen että elämänhaluni oli kadonnut. Tuntui siltä ettei kukaan välitä minusta ja että olen kuin ilmaa toisille. Puhuin ajatuksistani tällä sivustolla ja yllätyin positiivisesti siitä että puheitani ei vähätelty. Sain tilaisuuden puhua ja avautua, mikä helpotti selvästi.

Haluan kiittää Prätkämimmiä, joka oli silloin linjoilla ja hänen kanssaan jutteleminen helpotti kummasti ja elämänhalu alkoi palata sen keskustelun myötä. Internetin palstalla keskustelu on parempi juttu kuin totaalinen yksinäisyys. 

Tämä sivusto on siis pelastanut minut ja antanut syyn elää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyMa Elo 27 2018, 09:19

Olen iloinen että olen ollut avuksi Smile. Kivat sain annettua paremman olon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyMa Elo 27 2018, 09:23

Olin jo aikeissa heittäytyä parvekkeelta alas mutta lopulta elämä vei voiton Smile Kiitos vielä kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyMa Elo 27 2018, 09:28

Ole hyvä vain Smile. On ilo olla avuksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 16:44

Huomenna koittaa se hartaasti odotettu hetki, kun Ratchet & Clank-, Spyro- ja Resistance- sarjoistaan tunnetun Insomniac Gamesin SpiderMan -peli julkaistaan. Harvaa peliä olen odottanut näin innolla ja mitä arvioista on päätteleminen, peli on todellakin hyvä ja se saattaa todellakin olla se kaikkien aikojen paras Hämähäkkimies -peli tähän mennessä. En tosin vielä osta peliä, sillä siihen on luvattu julkaistavan lisäsisältöä tässä loppuvuoden aikana. Alla vielä erään fanin tekemä video, jossa näytetään pelikuvaa ja jossa käytetään (yllätys yllätys!) Aerosmith -kitaristi Joe Perryn legendaarista teemaa. Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 16:50

Vau vähän siistiä Smile. Ysäri tunnari toimii aina. Ja oliks toi herra Negative?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 16:51

Todellakin. Very Happy

Ja kyllä, heppu videon lopussa on herra Negative.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 16:52

Niin mä vähän arvelinkin vaikka kyseinen konna onkin hiukan uudempi Hämis konna Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 22:37

Teetkö Deadrat itse videoita tai blogaatko peleistä? Kun voin myöntää, mulle noi on ihan uusia juttuja enkä oo tätä ennen kuullutkaan mutta tykkään ihan älyttömästi lukea/katsoa youtubesta kun innostuneet ihmiset kertoo heitä kiinnostavista asioista! Se innostus ihan oikeasti tarttuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 22:45

Oma hehkutus... tapasin sosiaalivirkailijan, joka lupasi auttaa minua!

Olen pelokas mutta onnellinen. On todella noloa tunnustaa aikuisena ihmisenä, ettei pärjää yksin. Olen siis periaattesssa pärjännyt taloudellisesti, mutta se on tarkoittanut sitä, että olen vapaa-aikana linnoutunut kotiin... ja onko se oikeasti pärjäämistä?

En tiedä mitä tästä eteenpäin, olo on tällä hetkellä todella pelokas mutta myös toiveikas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 22:55

Itse asiassa teen säännöllisesti pelivideoita omalle YouTube -kanavalle, jota olen pitänyt pystyssä aina vuodesta 2012 lähtien ja materiaali koostuu pääosin nimenomaan sellaisista "puhtaista" (ilman tyhjänpäiväistä selostusta) pelivideoista. Noudatan seuraavaa mottoa: "Anna katsojalle se, mitä hän tuli katsomaan. Äläkä tuhlaa sekuntiakaan hänen ajastaan". 

Tein tässä vuosia sitten myös musiikkivideoita pelaamistani peleistä, mutta se on minulle enemmän tai vähemmän taaksejäänyttä elämää, koska typerien tekijänoikeuksien takia käytännössä kukaan ei voi niitä YouTubessa nähdä, koska ne on estetty maailmanlaajuisesti ja sitten tällainen paikka, nimeltään GameAnyone.com, johon yleensä laitan läpipeluu-listojani, tässä taannoin lopetti "yksinoikeus/exclusive"-videoiden tukemisen, koska se ei ollut kannattavaa (ARGH!!!) Mad. Tahtoisin todellakin laittaa näitä tekemiäni musavideoita jonnekin yleisön katseltavaksi, missä ei tarvitse tekijänoikeuksista huolehtia. Olisiko kellään tällaista paikkaa tiedossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 23:09

Tilattu!
Discord on ainakin suljettu yhteisö, mutta en tiedä saako sinne ladata mitään? Striimaaminen vissiin kyllä onnistuu sitäkin kautta, mutta katsojien varmaan pitää olla yhtä aikaa paikalla nähdäkseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 23:38

Toi uus hämis kyl näyttää nii lupaavalle!! Kuinkahan sais miehen innostumaan...? silent Ite en osaa pelata, mut katselen kyllä sujuvasti minua kiinnostavia pelejä XD Joitakin pelejä kyl oon kattonu youtubestakin läpipeluuta, kun mies ei oo syttyny niinko minä xD Esim Kingdom Hearsit... Veljeni kanssa ollaan ihan pähkinöinä odottamas sitä kolmosta<3 ;D

Käytii eilen kattomas vihdoin Ihmeperhe 2!! Se oli niin loistava!! Mä toki rakastan sitä ekaa osaaki ihan simona XD Joskus katoin sen melkee putkeen sekä suomeksi, enkuksi että ruotsiksi XDDD Tossa oli nii hyvä ku oltiin säilytetty se henki niinko tos vanhassa : D Riittävän pitkä väli ekaan osaan, että tosta ei tullu huono jatko-osa.

Ja siinä tuli mainoksissa nyt toi Hämis animaation mainoskin! (Gwen raiskattiin suomidubilla alle sekunnissa mitä hän siinä mainokses kerkes suutaan avaamaan) Se on niin komeen näköstä animointia, että en malta odottaa et pääsee katsomaan! mrgreen mrgreen mrgreen Huolimatta siitä, että en tiä mitä ajattelisin tosta koko laajasta Spider-Versestä XD Kaikkine spidersikoineen jne....
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyTo Syys 06 2018, 23:49

Itsellekin Ihmeperhe (ja nimenomaan suuri osa Pixarin elokuvista) on yksi kovimmista animaatio-elokuvista, se on yhä jotenkin niin vetoava ja monipuolinen elokuva, vaikka se julkaistiin sellaiset 14 vuotta sitten. Pitäisi itsekin jossakin vaiheessa tuo kakkonen katsoa, vaikka mitä Muropaketti.comin arvostelusta ymmärsin, se hieman toistaa ykkösosan kaavaa. No, ei tuo arvostelu ainakaan katseluhaluani ole lannistanut. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 EmptyPe Syys 07 2018, 00:05

Very Happy Siis on siinä paljon samaakin (esim ne ihan parhaat musiikit <3), mut olihan toi ihan törkeen siistiä nähdä enemmän Rajatonta toiminnassa x 3 Ja Eira Kuosi on ihan mun idoli mitä supersankarien luomiseen on tullut "EI VIITTAA" XD Nytkään hän ei päässyt pettämään. Ihan mun lemppari.

Mä muutenki oon huono kyl mitää arvosteluja miettimään. Elokuvaa katsoessa mä vaan katon ;D Harvemmin keksin oikein kattoa mitään kovin kriittisellä silmällä.... En kerkee siinä miettimään asioita syvällisesti XD Nyt kyllä ollu hankalaa ku toi julkaistiin täällä noin paljon myöhemmin kuin kaikkialla muualla, että ei oo joutunu spoilatuksi esim instassa... -,-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset hehkutukset
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset
» Sekalaiset vuodatukset vol 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: