Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset hehkutukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Marras 01 2013, 10:23

Oletko jostain syystä ilahtunut? Onko jokin asia piristänyt sinua tai muuten aiheuttanut myönteisen fiiliksen? Vai tekeekö mielesi intoilla muuten vain? Voit tehdä sen täällä.


Viimeinen muokkaaja, Lil Hoss pvm Ma Huhti 06 2015, 14:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Helmi 27 2015, 11:51

Jes Very Happy Nyt alkoi hiihtoloma. Viimeiset pari kuukautta meni opiskelujuttujen kanssa ahkeroidessa mutta nyt voin huilata jonkin aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Helmi 27 2015, 17:34

Kiva huomata et tää foorumi on herännyt henkiin Very Happy Lueskelin vanhaa foorumia hyvän aikaa ennen kuin se katosi, mutten koskaan itse uskaltautunut kirjoittamaan mitään. Hienoa et prätkisfaneja löytyy vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Helmi 27 2015, 17:40

Feila Eldfluga kirjoitti:
Kiva huomata et tää foorumi on herännyt henkiin Very Happy Lueskelin vanhaa foorumia hyvän aikaa ennen kuin se katosi, mutten koskaan itse uskaltautunut kirjoittamaan mitään. Hienoa et prätkisfaneja löytyy vielä.

Samaa mieltä Smile Tosi hyvä juttu että meitä prätkisfaneja löytyy yhä. Meitä ei ole kovin paljon mutta on hienoa että täälläkin käy faneja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Helmi 28 2015, 09:41

Lil Hoss kirjoitti:
Feila Eldfluga kirjoitti:
Kiva huomata et tää foorumi on herännyt henkiin Very Happy Lueskelin vanhaa foorumia hyvän aikaa ennen kuin se katosi, mutten koskaan itse uskaltautunut kirjoittamaan mitään. Hienoa et prätkisfaneja löytyy vielä.

Samaa mieltä Smile Tosi hyvä juttu että meitä prätkisfaneja löytyy yhä. Meitä ei ole kovin paljon mutta on hienoa että täälläkin käy faneja.
Älä muuta virka Very Happy . Prätkähiiret on kovia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Helmi 28 2015, 17:18

Lil Hoss kirjoitti:
Feila Eldfluga kirjoitti:
Kiva huomata et tää foorumi on herännyt henkiin Very Happy Lueskelin vanhaa foorumia hyvän aikaa ennen kuin se katosi, mutten koskaan itse uskaltautunut kirjoittamaan mitään. Hienoa et prätkisfaneja löytyy vielä.

Samaa mieltä Smile Tosi hyvä juttu että meitä prätkisfaneja löytyy yhä. Meitä ei ole kovin paljon mutta on hienoa että täälläkin käy faneja.

Kyllähän niitä BMFM -faneja löytyy ympäri ämpäri tätä maata, tosin voi olla niinkin, etteivät ihmiset ole sattuneet löytämään tätä paikkaa tai ettei fanifiktio mahdollisesti kiinnosta. Minulla itsekin kesti vähän aikaa ("vain" 8 kuukautta) foorumin löytymisen jälkeen löytää rohkeutta kirjoitella sinne, enkä sitä päätöstä ole katunut hetkeäkään. Prätkähiiret ovat jo lapsesta asti olleet lähellä sydäntäni ja tulevat aina olemaan  Smile .
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyTi Maalis 03 2015, 11:43

DeadRat21 kirjoitti:

Kyllähän niitä BMFM -faneja löytyy ympäri ämpäri tätä maata, tosin voi olla niinkin, etteivät ihmiset ole sattuneet löytämään tätä paikkaa tai ettei fanifiktio mahdollisesti kiinnosta. Minulla itsekin kesti vähän aikaa ("vain" 8 kuukautta) foorumin löytymisen jälkeen löytää rohkeutta kirjoitella sinne, enkä sitä päätöstä ole katunut hetkeäkään. Prätkähiiret ovat jo lapsesta asti olleet lähellä sydäntäni ja tulevat aina olemaan  Smile .

Jos täällä Suomessa on paljon faneja mutta harva on löytänyt tämän saitin, minun pitänee alkaa mainostamaan tätä foorumia enemmän jotta saataisiin lisää käyttäjiä. Tai jos fanfiction ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta. Tälle saitille rekisteröityminen ei velvoita kirjoittamaan fanfictionia, vaan tänne voi tulla jutustelemaan ja hengailemaan ihan muuten vain Smile

Tai sitten Lil Hoss on vain kamala mörkö jolle kukaan ei uskalla sanoa mitään. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Maalis 06 2015, 16:59

Lil Hoss kirjoitti:

Jos täällä Suomessa on paljon faneja mutta harva on löytänyt tämän saitin, minun pitänee alkaa mainostamaan tätä foorumia enemmän jotta saataisiin lisää käyttäjiä.

Finfanfunista näyttäisi löytyvän vanhan foorumin mainos, mutta tämän uudenkin voisit hyvin sinne linkittää Smile En tiedä pyöriikö siellä prätkähiiristä kiinnostuneita, jotka eivät tänne ole löytäneet, mutta voihan sitä kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Maalis 06 2015, 17:05

Feila Eldfluga kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:

Jos täällä Suomessa on paljon faneja mutta harva on löytänyt tämän saitin, minun pitänee alkaa mainostamaan tätä foorumia enemmän jotta saataisiin lisää käyttäjiä.

Finfanfunista näyttäisi löytyvän vanhan foorumin mainos, mutta tämän uudenkin voisit hyvin sinne linkittää Smile En tiedä pyöriikö siellä prätkähiiristä kiinnostuneita, jotka eivät tänne ole löytäneet, mutta voihan sitä kokeilla.

Sen verran olen Finfanfunissa vieraillut, että olen huomannut siellä muutamia prätkähiiristä kiinnostuneita ja on siellä joitakin prätkisficcejä. En ole kuitenkaan kirjoitellut sinne mitään moneen vuoteen. Ehkä olisi mahdollista antaa siellä tietoja tästä uudemmasta foorumista. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Maalis 06 2015, 17:15

Lil Hoss kirjoitti:

Sen verran olen Finfanfunissa vieraillut, että olen huomannut siellä muutamia prätkähiiristä kiinnostuneita ja on siellä joitakin prätkisficcejä. En ole kuitenkaan kirjoitellut sinne mitään moneen vuoteen. Ehkä olisi mahdollista antaa   siellä tietoja tästä uudemmasta foorumista. Rolling Eyes

Mä en ole kirjoittanut sinne ikinä mitään, lukenut vain. Mut siellä näyttäisi olevan erikseen topic foorumien yms. mainoksille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyTi Maalis 17 2015, 13:17

Sekalaiset hehkutukset P3172869
Kolisteli postilaatikkoon, joten seuraava tunti menee mukavasti vapaapäivää vietellen. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyTo Maalis 19 2015, 09:02

Onks toi kuvakirja vai video Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Maalis 20 2015, 18:13

Prätkämimmi kirjoitti:
Onks toi kuvakirja vai video Very Happy
Parempaa, se on ohut pokkari. Ei muuta kuvitusta kuin kannessa. 58 ja puol sivua. Äkkii luettu. Se noudatteli aika tarkkaan Hevi-Hemmo jakson juonta, mitä nyt Hevi-hemmo itse oli kuvattu synkäks, pelottavaks piikkitukkaseks jättiläisen mittaseks ja sennäköiseks et se sai jopa Leipiksen näyttää enkeliltä. 8'D Aika kaukana jakson langanlaihasta rokkikukosta. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Maalis 21 2015, 08:02

ukuotus_ukuli kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Onks toi kuvakirja vai video Very Happy
Parempaa, se on ohut pokkari. Ei muuta kuvitusta kuin kannessa. 58 ja puol sivua. Äkkii luettu. Se noudatteli aika tarkkaan Hevi-Hemmo jakson juonta, mitä nyt Hevi-hemmo itse oli kuvattu synkäks, pelottavaks piikkitukkaseks jättiläisen mittaseks ja sennäköiseks et se sai jopa Leipiksen näyttää enkeliltä. 8'D Aika kaukana jakson langanlaihasta rokkikukosta. Suspect
Ai novellipokkari Very Happy . Kuulostaa kivalta. Aika kaukana jakson rokkikukosta jonka puhe muistuttaa Andy McCoyta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Maalis 28 2015, 18:21

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427513542988.html

Ilta-Sanomien juttu siitä miten ryhmä koulupoikia ryhtyi puolustamaan kiusattua tyttöä. Pojat toimivat tosi hienosti - aika harvalla tuntuu olevan selkärankaa puuttua koulukiusaamiseen. Tämä maailma tarvitsee lisää näiden poikien kaltaisia oikeudentajuisia arjen sankareita. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Maalis 28 2015, 22:27

Lil Hoss kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427513542988.html

Ilta-Sanomien juttu siitä miten ryhmä koulupoikia ryhtyi puolustamaan kiusattua tyttöä. Pojat toimivat tosi hienosti - aika harvalla tuntuu olevan selkärankaa puuttua koulukiusaamiseen. Tämä maailma tarvitsee lisää näiden poikien kaltaisia oikeudentajuisia arjen sankareita. Smile

Joillakin ihmisillä vaikuttaa olevan sydän paikallaan, kun kerran ovat laittaneet pisteen tuolle kiusaamiselle. Tosin harmittaa se, että maailmassa on lähes loputon määrä kaameita tapauksia, joista vaikka kuinka paljon opettajille toitotettaisiin, kiusaaminen kuitenkin jatkuu ja kuka tietää, kuinka karmivaan lopputulokseen se johtaa Crying or Very sad.

Vielä enemmän ottaa päähän se, että jotkut ihmiset eivät näytä omaavan minkäänlaista sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat syntyneet... 'rumina' eivätkä voi olomuodolleen mitään vaikka kuinka yrittäisivät, esim. Lizzie Velasquez, joka sai teini-ikäisenä huomata YouTubessa erään lyhyen videon, jossa hän oli ja tämän kyseisen videon kommentit olivat uutisen mukaan... sanoinkuvaamattoman järkyttäviä. Vaikka Velasquez omasta mielestäni vaikuttaa jokseenkin karmivalta, hän on kuitenkin ihminen siinä missä me kaikki muutkin ja mua oikeasti käy sitä naista sääliksi, kun on joutunut vain ulkonäkönsä tähden idioottien silmätikuksi. Osoittaa vaan sen tylyn tosiasian, että jotkut ihmiset eivät näe 'rumaa' ihmistä ihmisenä, vaan täytyy heittää ämpärikaupalla lokaa tämän niskaan. Evil or Very Mad

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015031519359413_ul.shtml
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Maalis 28 2015, 22:55

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427513542988.html

Ilta-Sanomien juttu siitä miten ryhmä koulupoikia ryhtyi puolustamaan kiusattua tyttöä. Pojat toimivat tosi hienosti - aika harvalla tuntuu olevan selkärankaa puuttua koulukiusaamiseen. Tämä maailma tarvitsee lisää näiden poikien kaltaisia oikeudentajuisia arjen sankareita. Smile

Joillakin ihmisillä vaikuttaa olevan sydän paikallaan, kun kerran ovat laittaneet pisteen tuolle kiusaamiselle. Tosin harmittaa se, että maailmassa on lähes loputon määrä kaameita tapauksia, joista vaikka kuinka paljon opettajille toitotettaisiin, kiusaaminen kuitenkin jatkuu ja kuka tietää, kuinka karmivaan lopputulokseen se johtaa Crying or Very sad.

Vielä enemmän ottaa päähän se, että jotkut ihmiset eivät näytä omaavan minkäänlaista sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ovat syntyneet... 'rumina' eivätkä voi olomuodolleen mitään vaikka kuinka yrittäisivät, esim. Lizzie Velasquez, joka sai teini-ikäisenä huomata YouTubessa erään lyhyen videon, jossa hän oli ja tämän kyseisen videon kommentit olivat uutisen mukaan... sanoinkuvaamattoman järkyttäviä. Vaikka Velasquez omasta mielestäni vaikuttaa jokseenkin karmivalta, hän on kuitenkin ihminen siinä missä me kaikki muutkin ja mua oikeasti käy sitä naista sääliksi, kun on joutunut vain ulkonäkönsä tähden idioottien silmätikuksi. Osoittaa vaan sen tylyn tosiasian, että jotkut ihmiset eivät näe 'rumaa' ihmistä ihmisenä, vaan täytyy heittää ämpärikaupalla lokaa tämän niskaan. Evil or Very Mad

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015031519359413_ul.shtml

Surullista mutta totta - on tosi tavallista että opettajat eivät reagoi kiusaamiseen vaan antavat sen jatkua Sad Antavat ymmärtää puuttuvansa mutta oikeasti eivät viitsi tehdä mitään Evil or Very Mad

Minua ihan oikeasti suututtaa että pilkataan sellaisia ominaisuuksia joille ei voi mitään Evil or Very Mad Ihan oikeasti pistää vihaksi kaikki kiusaaminen - varsinkin kun olen itse joutunut kestämään sitä kouluaikoina. Tämän yksityiskohtaisemmin en mielelläni avaudu asiasta.

Huh huh.

Olen varmasti paasannut tästä aiheesta jo ihan tarpeeksi tämän päivän osalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptySu Maalis 29 2015, 10:32

Lil Hoss kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427513542988.html

Ilta-Sanomien juttu siitä miten ryhmä koulupoikia ryhtyi puolustamaan kiusattua tyttöä. Pojat toimivat tosi hienosti - aika harvalla tuntuu olevan selkärankaa puuttua koulukiusaamiseen. Tämä maailma tarvitsee lisää näiden poikien kaltaisia oikeudentajuisia arjen sankareita. Smile

Sillä tytöllä kävi aika hyvä säkä Very Happy . Mua on kiusattu ala-asteen lopusta ylä-asteen loppuun ja jos suoraan sanon täl hetkel olen sitä mieltä et jos mun luokan jätkät ois ruvennu puolustaan mua niin oisin varmaan revenny totaallisesti
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyKe Huhti 01 2015, 08:19

Viikonloppuna tekemäni aprillipäivä -spesiaalin olen saanut lopultakin ladattua YouTubeen. Aiheena on: millä pelotetaan H.R. Gigerin peloton alien Twisted Evil?

Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Huhti 03 2015, 21:04

Iloista pääsiäistä koko jengille Smile

Olen löytänyt uusia kiinnostuksen kohteita joista viimeisimpänä kauhupeli Five Nights at Freddy's. Pelin idea on selvittävä viisi yötä hengissä pizzeriassa jossa vaeltaa öisin robottieläimiä jotka pyrkivät pelaajan työhuoneeseen ja tappaa tämän. Pelissä pitääkin olla koko ajan valppaana etteivät elukat pääse toimistoon. Ei sisällä lainkaan verenvuodatusta ja pelin pelottavuus perustuukin psykologiseen kauhuun (painostava tunnelma heti alusta asti). Pelasin läpi demoversion ja tykästyin heti.

Kunhan tässä vaan hehkutan ja intoilen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Huhti 03 2015, 21:13

Lil Hoss kirjoitti:
Iloista pääsiäistä koko jengille Smile

Olen löytänyt uusia kiinnostuksen kohteita joista viimeisimpänä kauhupeli Five Nights at Freddy's. Pelin idea on selvittävä viisi yötä hengissä pizzeriassa jossa vaeltaa öisin robottieläimiä jotka pyrkivät pelaajan työhuoneeseen ja tappaa tämän. Pelissä pitääkin olla koko ajan valppaana etteivät elukat pääse toimistoon. Ei sisällä lainkaan verenvuodatusta ja pelin pelottavuus perustuukin psykologiseen kauhuun (painostava tunnelma heti alusta asti). Pelasin läpi demoversion ja tykästyin heti.

Kunhan tässä vaan hehkutan ja intoilen.

Tuosta pelistä olen kuullutkin, pitääpä itsekin kokeilla jossakin vaiheessa.

Tosin, nyt on kysyttävä arvon adminilta, onko foorumilla joku maksimiraja sanamäärälle? Tässä kun olen viimeiset minuutit yrittänyt saada Pientä lomaa -tarinani ensimmäisiä lukuja tänne postattua, saan seuraavan tekstin yrittäessäni lähettää niitä: 'Viesti on liian pitkä.' eli täytyykö minun karsia sitä sanamäärää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Huhti 03 2015, 21:30

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
Iloista pääsiäistä koko jengille Smile

Olen löytänyt uusia kiinnostuksen kohteita joista viimeisimpänä kauhupeli Five Nights at Freddy's. Pelin idea on selvittävä viisi yötä hengissä pizzeriassa jossa vaeltaa öisin robottieläimiä jotka pyrkivät pelaajan työhuoneeseen ja tappaa tämän. Pelissä pitääkin olla koko ajan valppaana etteivät elukat pääse toimistoon. Ei sisällä lainkaan verenvuodatusta ja pelin pelottavuus perustuukin psykologiseen kauhuun (painostava tunnelma heti alusta asti). Pelasin läpi demoversion ja tykästyin heti.

Kunhan tässä vaan hehkutan ja intoilen.

Tuosta pelistä olen kuullutkin, pitääpä itsekin kokeilla jossakin vaiheessa.

Tosin, nyt on kysyttävä arvon adminilta, onko foorumilla joku maksimiraja sanamäärälle? Tässä kun olen viimeiset minuutit yrittänyt saada Pientä lomaa -tarinani ensimmäisiä lukuja tänne postattua, saan seuraavan tekstin yrittäessäni lähettää niitä: 'Viesti on liian pitkä.' eli täytyykö minun karsia sitä sanamäärää?

Olen yrittänyt selvitellä tätä ongelmaa mutta  en ole onnistunut ratkaisemaan sitä. Ikävä kyllä näyttää siltä, että sanamäärää täytyy karsia.  Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Huhti 03 2015, 21:49

Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Tosin, nyt on kysyttävä arvon adminilta, onko foorumilla joku maksimiraja sanamäärälle? Tässä kun olen viimeiset minuutit yrittänyt saada Pientä lomaa -tarinani ensimmäisiä lukuja tänne postattua, saan seuraavan tekstin yrittäessäni lähettää niitä: 'Viesti on liian pitkä.' eli täytyykö minun karsia sitä sanamäärää?

Olen yrittänyt selvitellä tätä ongelmaa mutta  en ole onnistunut ratkaisemaan sitä. Ikävä kyllä näyttää siltä, että sanamäärää täytyy karsia.  Sad
No voihan turkanen sentään! Ja minä kun vieläpä panostin tarinani uudelleenkirjoittamiseen niin kovastikin Evil or Very Mad (painokelvotonta tekstiä)... *rauhoittelee itseään* No, koitanpa vielä yrittää postata niitä eri tavalla (pienempi fonttikoko). Kiitoksia kuitenkin yrittämisestä.

EDIT: Kokeilin vielä hieman eri tavalla ja olen tullut siihen lopputulokseen, että täytyy sittenkin tyytyä leikkaamaan sitä sanamäärää. Ensimmäinen luku meni ihan mukisematta läpi, ja se oli noin 4600 sanan pituinen, kun taas toiseen oli mennyt peräti 5876 sanaa! Täytyypä painaa muistiin, etten ainakaan tuota 5000 sanan rajaa ylitä jatkossa. Ottaa kuitenkin syvästi päähän...
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyPe Huhti 03 2015, 21:59

DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Tosin, nyt on kysyttävä arvon adminilta, onko foorumilla joku maksimiraja sanamäärälle? Tässä kun olen viimeiset minuutit yrittänyt saada Pientä lomaa -tarinani ensimmäisiä lukuja tänne postattua, saan seuraavan tekstin yrittäessäni lähettää niitä: 'Viesti on liian pitkä.' eli täytyykö minun karsia sitä sanamäärää?

Olen yrittänyt selvitellä tätä ongelmaa mutta  en ole onnistunut ratkaisemaan sitä. Ikävä kyllä näyttää siltä, että sanamäärää täytyy karsia.  Sad
No voihan turkanen sentään! Ja minä kun vieläpä panostin tarinani uudelleenkirjoittamiseen niin kovastikin Evil or Very Mad (painokelvotonta tekstiä)... *rauhoittelee itseään* No, koitanpa vielä yrittää postata niitä eri tavalla (pienempi fonttikoko). Kiitoksia kuitenkin yrittämisestä.
Ihan ymmärrettävää että tämä tilanne harmittaa kun olet vielä nähnyt vaivaa tarinan kirjoittamisessa. Silloin tällöin vastaan tulee pulmia jotka tuottaa päänvaivaa myös ylläpidolle. Sad Juuri nyt asialle ei pysty tekemään mitään Mad *turhautunut fiilis* 

Eiköhän ole aika palata tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli sekalaisiin hehkutuksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset EmptyLa Huhti 04 2015, 08:08

Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:
DeadRat21 kirjoitti:
Tosin, nyt on kysyttävä arvon adminilta, onko foorumilla joku maksimiraja sanamäärälle? Tässä kun olen viimeiset minuutit yrittänyt saada Pientä lomaa -tarinani ensimmäisiä lukuja tänne postattua, saan seuraavan tekstin yrittäessäni lähettää niitä: 'Viesti on liian pitkä.' eli täytyykö minun karsia sitä sanamäärää?

Olen yrittänyt selvitellä tätä ongelmaa mutta  en ole onnistunut ratkaisemaan sitä. Ikävä kyllä näyttää siltä, että sanamäärää täytyy karsia.  Sad
No voihan turkanen sentään! Ja minä kun vieläpä panostin tarinani uudelleenkirjoittamiseen niin kovastikin Evil or Very Mad (painokelvotonta tekstiä)... *rauhoittelee itseään* No, koitanpa vielä yrittää postata niitä eri tavalla (pienempi fonttikoko). Kiitoksia kuitenkin yrittämisestä.
Ihan ymmärrettävää että tämä tilanne harmittaa kun olet vielä nähnyt vaivaa tarinan kirjoittamisessa. Silloin tällöin vastaan tulee pulmia jotka tuottaa päänvaivaa myös ylläpidolle. Sad Juuri nyt asialle ei pysty tekemään mitään Mad *turhautunut fiilis* 

Eiköhän ole aika palata tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli sekalaisiin hehkutuksiin.

Juuri tässä ennen unten maille painumista ja raskaan pettymyksen kadotessa keksin ratkaisun ongelmaani: täytyy vain postata pitkät luvut ainakin kahdessa viestissä, niin eiköhän se siitä. Harmi, etten tuota tullut ajatelleeksi vielä eilen. Tuli vaan niin inhottavan kitkerä, vihainen, hysteerinen olo, kun kaikki vaivannäkö tuntui valuneen hukkaan, muttei siinä enää mitään. Ekat kolme lukua tulee sittenkin luettavaksi ihan piakkoin! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset hehkutukset Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset hehkutukset   Sekalaiset hehkutukset Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset hehkutukset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 16Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset
» Sekalaiset vuodatukset vol 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: