Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset vol 2

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyPe Loka 19 2018, 17:34

Sekalaiset vuodatukset, osa 2. 

Ottaako aivoon? Saiko jokin asia näkemään punaista? Painaako jokin asia mieltäsi? Vai haluatko päästellä höyryjä muuten vain? Tee se tässä ketjussa?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyKe Marras 14 2018, 12:46

Hermot menee tämän tietokoneen kanssa Evil or Very Mad Hidastelee ja kaatuilee enemmän kuin toimii, käynnistyminen kestää ikuisuuden, pelit eivät käynnisty, chrome-selaimen aukeaminen kestää ja kestää, herjaa koko ajan että se ja se ohjelma ei vastaa. Kone menee tämän tästä jumiin ja on pakko sammuttaa se virtanappia painamalla.

Ilmeisesti läppärini on tullut tiensä päähän, no, onhan se aika vanhakin. Hyvin se on toiminut aikaisemmin mutta nykyisin se on sietämättömän hidas. Ei näytä olevan muuta vaihtoehtoa kuin hankkia uusi kone - mutta kunpa olisi varaa hankkia uusi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyKe Marras 14 2018, 15:44

Joo tiedän miten ärsyttävää se on Evil or Very Mad. Vanha koneeni kesti aika pitkään ja lopulta se sano työsopimuksen irti silloin kun mun piti tallentaa yks tarina jota olin kirjoittanut. Onneks nyt on veljen vanha kone.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyKe Marras 14 2018, 18:42

Se on tosi ärsyttävää kun kone tilttaa, varsinkin jos on on tallentamassa jotain tai jokin juttu on kesken. 

Harkinnassa on nyt uuden tietokoneen hankinta, koska nykyinen masiina alkaa olla aika heikossa hapessa. Tämä kone on aika vanha, ja se oli kuulunut alun perin siskolleni joka luovutti tämän läppärin minulle kun edellinen läppärini oli sanonut sopimuksensa irti. Vaikka tämän veisi huoltoon, tuskin siihen saisi enää varaosia koska kone on vanha, eikä Windows 7- systeemiä enää tuetä - koska käytännössä kaikissa tietokoneissa on Windows 10.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyTo Marras 15 2018, 15:30

Joo niin olikin. Onneks pikkuveli on tietokonevelho
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyPe Joulu 07 2018, 08:54

Olen syvästi järkyttynyt niistä kotikaupungissani Oulussa tapahtuneista rikoksista, joista on viime aikoina uutisoitu mediassa Sad Juttujen mukaan useat ulkomaalaistaustaiset miehet ovat käyttäneet hyväksi alaikäisiä tyttöjä. Tällaiset teot ovat aina tosi järkyttäviä, riippumatta siitä kuka niihin on syyllistynyt. Yhtä järkyttynyt olisin siinäkin tapauksessa jos tekijät olisivat olleet kantasuomalaisia. Sympatiani ovat uhrien puolella. Kukaan ei ansaitse kokea tuollaista.

Toivottavasti tekijät jäävät kiinni ja saavat rangaistuksen. Tai no, tarkemmin ajateltuna... jos yhtään Suomen oikeusjärjestelmää tunnen - saavat tietysti ehdollisen "tuomion" joka on yksi iso vitsi. 

Edelleenkään minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan, mutta tällaisten tapausten julki tulon jälkeen alan väistämättä miettiä, olisiko aiheellista tiukentaa linjaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyPe Joulu 07 2018, 09:07

Mä en ole huomannut noita juttuja uutisissa mut en hirveesti katsokkaan uutisia Sad. Sympatiat on kuitenkin uhrien puolella ja näissä tapauksissa olen kyllä kantilla et toivottavasti saavat saman kohtelun vankilassa vaik oikeusjärjestelmä onkin lähinnä vitsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptyLa Joulu 08 2018, 20:56

Auts, pitikin satuttaa sormi perunoita kuoriessa tänään päivällä. Kuorimaveitsi osui sekä etusormeen että peukaloon ja haavojahan siinä tuli. Tänään olen joutunut vaihtamaan laastaria etusormen haavaan monta kertaa vaikka on pieni haava. Miten pieni haava voikin vuotaa niin runsaasti scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptySu Joulu 09 2018, 08:08

Auts! Ei kuulosta kivalta. Olen itsekin onnistunut saamaan haavan sormeeni mut se tuli kyl siitä kun ajatuksissani nypin ruven irti scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptySu Joulu 09 2018, 10:03

Ja varsinkin kun haava on nivelen kohdalla joten on hankala liikuttaa laastaroitua sormea. Suosittelen, että jätetään ruvet rauhaan niin pääsevät paranemaann kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 EmptySu Joulu 09 2018, 10:04

Joo sama paikka kuin mulla se rupi. Joo yleensä mä jätänkin ne rauhaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset vol 2   Sekalaiset vuodatukset vol 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: