Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Sekalaiset vuodatukset

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:02

DeadRat21 kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Vai muka on kiroilu älykästä? Kuka älypää sen artikkelin oikein kirjoitti?
Tässä.
Tyypillä ei taida olla ollu ihan kaikki himassa kun ton kirjoitti sanon mä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:09

Täytyy kyllä ihmetellä mitä sen artikkelin kirjoittajalla on ollut mielessä. scratch 

Onhan se tauoton ärräpäiden päästely aika tyhmää ja lapsellista, mutta joka tapauksessa katson parhaaksi olla puuttumatta toisten ihmisten käyttäytymiseen vaikka se välillä vaikuttaa typerältä. Minä en ole vastuussa toisten käytöstavoista tai niiden puutteesta. On tilanteita joissa on ihan ok päästää ärräpää tai pari, mutta pitää nyt vähän ajatella mitä suustaan päästää varsinkin ihmisten ilmoilla. Itse kiroilen aika vähän ja lähinnä silloin jos koen fyysistä kipua tai olen erityisen huonolla tuulella. Onneksi suurin osa ihmisistä ajattelee mitä sanoo ja pystyy ilmaisemaan itseään ilman kirosanoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:12

Jeah sama täällä scratch. Viimeksi muistan päästäneeni kirouksia suustani kun vedin pesuhuoneen varpailleni ja isovarpaan kynsi meni rikki niin pahasti et jalasta vuoti verta ja se kyl sattu ihan sikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:17

Auts, tuo teki varmasti häijyä ja siinä tilanteessa on varmasti aiheellista päästää ärräpäitä. 

Viimeksi kiroilin eilen kun löin pääni vahingossa astiakaapin oven kulmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:19

Auts se varmasti teki häijyä. Olen itsekin lyönyt useamman kerran töissä pääni sivuhyllyn kulmaan ja siinä on sentään kumisuojus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:23

Niin tekikin. Sattui oikeasti. Ei varmasti tunnu kivalta vaikka olisi kumisuojus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyLa Toukokuu 19 2018, 11:24

Joo ei todellakaan. On tullut kolhittua niin päätä kuin selkää
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 20:30

No voi..! Evil or Very Mad 

Moneen viikkoon en ole pystynyt pelaamaan Steamin pelejä. Joka kerta kun yritän käynnistää pelin, näyttöön tulee ilmoitus pelin käynnistämisestä ja sen jälkeen näyttö muuttuu mustaksi eikä se etene enää mihinkään. Vaan koko peli jäätyy ja joudun lopettamaan sen tehtävienhallinnan kautta. Pelaamisnautintoni on pilalla. 

Tätä on jatkunut monta viikkoa, enkä pysty tekemään asialle yhtään mitään. Steamin on parempi korjata ongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 20:39

Last Chance kirjoitti:
No voi..! Evil or Very Mad 

Moneen viikkoon en ole pystynyt pelaamaan Steamin pelejä. Joka kerta kun yritän käynnistää pelin, näyttöön tulee ilmoitus pelin käynnistämisestä ja sen jälkeen näyttö muuttuu mustaksi eikä se etene enää mihinkään. Vaan koko peli jäätyy ja joudun lopettamaan sen tehtävienhallinnan kautta. Pelaamisnautintoni on pilalla. 

Tätä on jatkunut monta viikkoa, enkä pysty tekemään asialle yhtään mitään. Steamin on parempi korjata ongelma.
No johan on ongelma. Kyllä itseänikin v*tuttaisi, jos tuollainen sattuisi kohdalleni. Itselläni taasen Steam toimii niin kuin pitääkin: peli lähtee käyntiin niin kuin pitääkin. Koskeeko tämä ongelmasi jokaikistä peliä vai koskeeko tämä vain yhtä peliä? Ja oletko muuten suorittanut päivitykset aina, kun niistä on ilmoitettu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 20:46

DeadRat21 kirjoitti:
Last Chance kirjoitti:
No voi..! Evil or Very Mad 

Moneen viikkoon en ole pystynyt pelaamaan Steamin pelejä. Joka kerta kun yritän käynnistää pelin, näyttöön tulee ilmoitus pelin käynnistämisestä ja sen jälkeen näyttö muuttuu mustaksi eikä se etene enää mihinkään. Vaan koko peli jäätyy ja joudun lopettamaan sen tehtävienhallinnan kautta. Pelaamisnautintoni on pilalla. 

Tätä on jatkunut monta viikkoa, enkä pysty tekemään asialle yhtään mitään. Steamin on parempi korjata ongelma.
No johan on ongelma. Kyllä itseänikin v*tuttaisi, jos tuollainen sattuisi kohdalleni. Itselläni taasen Steam toimii niin kuin pitääkin: peli lähtee käyntiin niin kuin pitääkin. Koskeeko tämä ongelmasi jokaikistä peliä vai koskeeko tämä vain yhtä peliä? Ja oletko muuten suorittanut päivitykset aina, kun niistä on ilmoitettu?

Tämä on kumma juttu että toisilla Steamin käyttäjillä ei ole mitään ongelmaa ja toisilla ongelma saa aikaan sen ettei voi pelata ollenkaan scratch Tämä ongelma on tapahtunut aivan kaikkien pelien kohdalla. Mitä päivityksiin tulee, omalla kohdalla Steam on ladannut ja suorittanut päivitykset joka kerta automaattisesti. 

Vain pelien käynnistäminen tuottaa ongelmia. Kaikki muut Steamin toiminnot, esimerkiksi chat, toimivat moitteettomasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 21:00

Mitä nyt tästä keskustelusta olen ymmärtänyt, mahdollisesti virustorjunta-ohjelma voi estää pelien käynnistymisen. Eräällä keskusteluun osallistuneella käyttäjällä on AVG -niminen virustorjunta-ohjelma, ja laitettuaan sen pois päältä peli käynnistyi. Kokeilepa tätä. Jos ei tämäkään toimi, suosittelen laittamaan Steam Supportiin viestiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 21:05

Tarkistan vielä tuon virustorjuntajutun. Ihan hyvä juttu, että sellaisia ohjelmia on olemassa tietokoneen suojaamiseksi. Mutta niissä on se hankala juttu, että ne saattavat estää jopa täysin harmittomien ohjelmien ja pelien toiminnan kokonaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Toukokuu 31 2018, 22:12

Otin selvää, olisiko syynä virustorjuntaohjelma, mutta niistä se ongelma ei johtunut. AVG:tä minulla ei edes ole. Kokeilin muita linkitetyssä Steam-keskustelussa käsiteltyjä asioita. Jouduin Steamin sovelluksen kautta tyhjentämään välimuistin ja sitten vielä tarkistamaan pelitiedostojen eheyden -jokaiselle pelille erikseen. Mutta ongelma näyttäisi ratkenneen, sillä kokeilin käynnistää pelejä - ja nyt homma toimii taas entiseen tapaan. 

Kiitän niistä ohjeista ja vinkeistä jotka olen saanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyPe Kesä 01 2018, 16:22

Mua rassaa täl hetkellä eniten se ettei google chrome näytä youtubea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTi Kesä 05 2018, 23:08

Selvän teki Sad Turhaan olen yrittänyt saada kavereita tältä foorumilta ja tästä fandomista viimeiset 10 vuotta. Kun en kerta kelpaa kenenkään kaveriksi niin ei sitten. Mutta sitä ei viitsitä sanoa suoraan. Vaikka kärsin yksinäisyydestä, tulen mieluummin rehellisesti torjutuksi kuin siedän epäselvyyttä. Kenelläkään ei tietenkään ole mitään pakkovelvoitetta ystävystyä kanssani vaikka ystävien puute on syvältä.

Voisin myydä sieluni jotta saisin ystäviä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 15:57

Mä voin olla sun ystäväs Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 16:00

Enpä usko. Liian myöhäistä.

En edes odota saavani ratkaisuja ongelmiini täältä, odotan vain tilaisuutta päästää höyryjä. Minulla ei edes ole muista yhteyksiä muihin ihmisiin kuin tämä sivusto.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 16:02

Usko pois. Kyllä voin olla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 16:05

Sanoin jo että ei, ja tein myös selväksi että en enää edes yritä ystävystyä täällä kenenkään kanssa kun ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 16:06

No ihan miten vian. Yritin ainakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 06 2018, 18:52

Myönnän rehellisesti, että elämänhaluni on usein koetuksella tämän raastavan yksinäisyyden takia koska kukaan ei halua olla minulle kaveri. Ja ainoa joka puhuu minulle, on lähikaupan henkilökunta ja hekin siksi että ovat asiakaspalveluammattilaisia. Ekstroverttiyden ja yksinäisyyden yhdistelmä on suoraan sanottuna painajaista. Yritän olla mukava muille mutta mitä minä siitä saan? En mitään, minua vain kohdellaan kuin ilmaa.

Pakko sanoa, että nyt minä luovutan kun ei tästä kuitenkaan tule mitään. Minun on opeteltava introvertiksi, jotta en kärsisi yksinolosta. Mutta kun ei, missään ei ole mitään ohjeita siihen miten ekstrovertti voisi muuttua introvertiksi. Tämän muutoksen haluan tehdä siksi koska ekstrovertin yksinäisyys on oikeasti kamalaa. Enkä tällä kertaa kaipa introverttien tylytystä niin kuin viimeksi yksinäisyydestä puhuessani.

Täälläkin tuntuu jatkuvasti siltä, että vain minä olen se joka oikeasti haluaa keskustella ja ottaa kontaktia. Ei tunnu kauhean reilulta olla se ainoa joka on äänessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyTo Kesä 07 2018, 15:29

Toi tuntuu kyl aika surulliselta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyPe Kesä 08 2018, 16:13

Onhan tuo surullista. Sad

Huh, tässä eilen juuri katsottuani Jigsawin, netti ja kone päättivät tehdä minulle tenät, eli en päässyt nettiin uudella läppärilläni. Kumma juttu tässä on se, että tämä ongelma koski ainoastaan uutta MSI -läppäriäni, eikä muita koneita. Vaikka yritin tehdä kaiken sen, mitä minua on neuvottu tekemään tälläisessä tilanteessa, kone näytti ainoastaan sitä pahamaineista keltaista varoituskolmiota. Tässä soitin äskettäin Jimm'sin tekniseen tukeen, ja sieltä neuvottiin minua poistamaan langaton verkkosovitin, mikä poisti ongelman. Sovitin vielä asentui uudelleen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kaikki on siis jälleen hyvin, tosin oli tässä kyllä ainekset isoonkin paniikkiin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyPe Kesä 08 2018, 21:02

Tais olla aika turhauttavaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 EmptyKe Kesä 13 2018, 07:07

Taas foorumilla. 

Jos nyt rehellisiä ollaan, fiilikseni eivät ole vieläkään kovin hyvät - johtuen osittain ikävästä perheriidasta jota en halua kuvailla tämän tarkemmin ja osittain siitä etten ole taaskaan saanut nukuttua. Tämän uniongelman takia olen menossa lääkäriin ensi viikolla, siinä toivossa että saisin kunnon unilääkkeet. Saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään. Positiivista tässä tilanteessa on se, että tämä kyseisen lääkärin työsuhde on loppumassa tänä vuonna. Joten voin olla varma, ettei tule ikävä.

Unilääke on tosiaankin tarpeeseen koska melatoniinista ei ole apua ja olen monesti ottanut alkoholiakin jotta saisin nukuttua. Tiedän ettei se ole kovin terveellistä tai järkevää, mutta minkäs teet kun on epätoivonen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaiset vuodatukset   Sekalaiset vuodatukset - Sivu 26 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaiset vuodatukset
Takaisin alkuun 
Sivu 26 / 38Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset vuodatukset vol 2
» Sekalaiset hehkutukset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Kaatopaikka-
Siirry: