Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyPe Heinä 20 2018, 21:51

Kovis joka tapauksessa.

En ymmärrä mikä tässä foorumissa on niin hienoa. Kehutaan kyllä, mutta oikeasti tänne ei kirjoitella paljon mitään. Miksi tänne rekisteröidytään jos ei kerran oikeasti haluta keskustella? Näyttää siltä että vain minä olen se, joka aidosti ja oikeasti haluaa keskustella ja ottaa kontaktia ja muut eivät. Koska muut eivät täällä juurikaan keskustele, he välittävät minulle seuraavan viestin: "Olet surkea ylläpitäjä ja ficcisi ovat surkeita. Vihaamme sinua joten emme puhu sinulle" Sad Mitä täällä oikein pitää tehdä että saa juttukavereita ja sivuston aktiivisemmaksi? Toivoisin enemmän ja syvällisempää keskustelua useammilta eri käyttäjiltä.

En myöskään ymmärrä, mitä pahaa on kostamisessa. Sehän on vain reilua että laitetaan puntit tasan ja että itseä ei kohdella miten tahansa. Ei siinä ole mitään tyhmää tai lapsellista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 08:40

Minäkin haluaisin keskustella syvällisemmin asioista täällä mut jos täällä on ollut nyt aika hiljaista eikä sille varmaan mahda mitään Sad. Etkä sä ole surkea ylläpitäjä, eikä sun ficcis ole surkeita, enkä mä vihaa sua. Ja älä väitä että vihaisin sua sillä se satuttaa mua Crying or Very sad.

Joo kostaminen on lapsellista vaik joskus yläasteella mietin miten mä voisin tehdä jonkin nolon jäynän jollekkin idiootille mut en koskaan tehnyt niin koska oon liian kiltti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:10

Käyttäjät kaikkoavat täältä koska olen epäonnistunut ylläpitäjänä. Miksi muutenkaan? Ja kyllä, ficcini ovat surkeita päätellen siitä ettei niitä juurikaan kommentoida. Ja kyllä sanon että minua vihataan.

Kostamisessa ei ole mitään lapsellista - sitä se nimenomaan ei ole. Siinä ei ole kyse henkisestä kypsyydestä tai sen puutteesta, vaan oikeudenmukaisuudesta jonka koen hyvin tärkeänä. Minä en suostu olemaan kynnysmatto.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:19

Ai sori mä taisin lukea sen edellisen kohdan väärin. No musta kostaminen jollain nololla jäynällä on ihan sallittua ja esimerkiks se et pistää tekijän kokemaan saman mitä uhri on ihan oikein (näin esimerkkinä kolkkaa koulukiusaajansa luokkakokouksessa tajuttomaksi ja tunkee sen ilmastointiteipillä sidottuna pukukaappiin) mut murha menee musta aika tavalla yli.

Jos jokin mua ärsyttää niin sellaset tyypit jotka angstaa aina ja kaikesta. Silleen et "kuitenkin vihaat mua" ja "ei musta kukaan tykkää" jne. Niiden pitäis ottaa itseensä niskasta kiinni ja katsoo asian valoisaa puolta eikä vaan työntää kaikkii jotka haluaa ja yrittää auttaa vaan tylysti pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:40

Sellaiset tyypit ärsyttävät minuakin, mutta minä en todellakaan "angstaa aina ja kaikesta". Se, että minua vihataan eikä kukaan pidä minusta, on totta eikä mitään angstausta. Mieluummin katsoisin asioiden valoisaa puolta mutta ei se aina ole niin helppoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:46

No sellaisen kuvan sä annat itsestäsi. Ja mä pidän susta enkä vihaa sua. En mäkään osaa aina katsoa asian valoisaa puolta mut mä haluan auttaa sua. Mitä mun on tehtävä et sä uskoisit sen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:51

En todellakaan anna vaikka muuta väität. Ja etkä muuten pidä. Vaikka mitä tekisit, en uskoisi. 

Ystäviä ei ole eikä muutenkaan ketään kenen kanssa puhua. Tähän mennessä minulla on ollut vain tämä sivusto, ja nyt minulta ilmeisesti halutaan ottaa pois oikeus puhua omista ongelmista ja asioista mikä vain pahentaa olotilaani. En voi siis puhua täällä enkä missään muuallakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 09:55

On sulla oikeuskin. Ja anna tulla vaan. Pura kaikki mikä painaa mieltä. Se helpottaa kummasti. kokeiltu on. Ja pidänpäs. Jos et usko se on sun ongelmas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:07

Olen yrittänyt purkaa mutta sitten moititaan angstaamisesta tai ei reagoida ollenkaan. Ja minulla ei ole mitään ongelmaa tuon asian suhteen.

Alkaa jo turhauttaa kun ei tämä kädenvääntö näytä johtavan yhtään mihinkään kun toinen vain inttää vastaan. Vaihdetaan välillä puheenaihetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:12

Sopii minulle.

Mitä mieltä sä olet mangoista? Itse luen ja kerään vain yhtä sarjaa nimeltä Salapoliisi Conan. Mut muuten mangojen lukeminen on välillä hiukan hankalaa kun kuvat on oikealta vasemmalle ja teksti perinteisesti vasemmalta oikealle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:15

Ihan ok. Olen voinut pari sellaista lukeakin joskus kauan sitten. No jaa, länsimaissa kirjoitetaan vasemmaltaa oikealle ja Japanissa se on toisin päin joten luonnollisesti mangojen lukemisessa on omat haasteensa. Jäin vain miettimään miten tämä asia liittyy tämän ketjun aiheeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:23

No jos multa kysytään jostakin manga sarjasta niin sanoisin että Naruto on aika yliarvostettu. Kaikki hehkuttaa miten makee ninja se on mut musta se ei ole ninjaa nähnykkään. Toisaalta voi olla että mun käsitys ninjoista perustuu vain teini-ikäisiin mutantti ninja kilpikonniin ja olen selannut vain yhtä Narutoa mutta minuun se ei tehnyt kovinkaan suurta vaikutusta. Ja kuka ninja yleensä pukeutuu oranssiin kokohaalariin? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:31

Tästäkin voi olla montaa mieltä. Oma käsitys ninjoista perustuu mustiin pukeutuneisiin ja arvoituksellisiin ninjoihin joten ihmettelen itsekin oranssiin asuun pukeutunutta ninjahahmoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 21 2018, 10:37

Jeah. Ninjat on mustiin pukeutuneita varjoissa liikkuvia salaperäisyyden hahmoja jotka liikkuvat äänettömästi kuin varjo. Eivätkä pukeudu kirkuvan oranssiin haalariin joka näkyy pimeässä kuin huutomerkki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyPe Heinä 27 2018, 20:05

En ymmärrä miksi nykyaikaisia piirrettyjä ja muutakin nykyaikaista vihataan ja haukutaan niin paljon. On ihan ok katsoa vanhoja piirrettyjä ja vanhaa tuotantoa muutenkin, mutta näillää vanhojen juttujen faneilla on sellainen erittäin ärsyttävä taipumus, että he haukkuvat kaikkea nykyaikaista pelkästään siksi että ne on tehty nykyaikana. He haukkuvat nykytuotantoa esim. "roskaksi" ja jopa "p*skaksi" pelkästään sen takia että se on tehty 2000-luvun aikana wtf (Tällaisia ihmisiä näyttää olevan tälläkin foorumilla, en mainitse nimimerkkejä  Suspect ) He kuvittelevat että vanhat piirretyt ovat niitä ainoita oikeita, vaikka mitään ainoaa ja oikeaa ei ole olemassakaan. Kaikki nykyaikainen ei ole kuraa eikä kaikki vanha hyvää. Ei se ole kiinni siitä milloin se on tehty.

Tällaiset ihmiset ärsyttävät minua. Mad  Ilmeisesti olen heidän silmissään idiootti kun katson sekä uutta että vanhempaakin tuotantoa. Minulle on yhdentekevää, millä vuosikymmenellä, -sadalla tai -tuhannella jokin juttu on tehty - jos se kiinnostaa, niin sitten kiinnostaa. Minusta nykyaikaiset piirretyt eivät todellakaan ole "roskaa", vaan ne voivat olla hyviäkin. Minun puolestani jokainen saa katsoa mitä haluaa, mutta ei kannattaisi automaattisesti tuomita jotain huonoksi sen takia että se on tiettynä aikana tehty.

Tiivistettynä, ärsyttää ihmiset joiden ajattelutapa on "vanha on ainoaa oikeaa" ja "uusi/vuoden 2000 jälkeen tehty = automaattisesti sontaa".

Terveisin nykyajan piirrettyjen puolustaja, joka katsoo myös vanhoja piirrettyjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:20

Mustakin nykyaikaisissa piirrossarjoissa ei ole mitään vikaa vaik joissakin eskarilaisille tarkoitetut ohjelmat tuntuvat aliarvioivan lasten älykkyyttä wtf . Ei kaikki vuoden 2000 jälkeen tehdyt sarjat ole huonoja. X-men evolution, Totally spies, Jake Long Amerikan lohikäärme jne. Myönnän kyllä että aluksi ihmettelin miksi jätkiltä puuttui lihakset uudessa sarjassa mutta ei se yhtään hassumpi sarja
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:24

Ihmettelin itsekin jätkien erilaista ulkonäköä uudemmassa sarjassa.

Sanoit, että tuntuu siltä että eskarilaisille tarkoitetut ohjelmat aliarvioisivat lasten älykkyyttä. Piirrettyjä ei oikeastaan ole suunnattu aikuisille, vaan lähinnä lapsille joten se voi tuntua älykkyyden aliarvioimiselta vaikka se ei olisikaan tarkoitus.

Maailma muuttuu ja piirretyt muuttuvat myös. Deal with it.

Pointtini oli se, että sillä ei pitäisi olla mitään väliä miltä vuosikymmeneltä mikäkin juttu on. Pitäisi olla aivan sama mitä ohjelmia kukakin katsoo- Elä ja anna toistenkin elää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:33

Joo totta puhut. Supersankarisarjat kuitenkin on yhtä hyviä oltiin sitten millä vuosikymmenellä tahansa. Piirrosarjat rokkaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:36

Jokainen voi minun puolestani katsoa mitä haluaa, eikä kenenkään ole pakko katsoa juttuja jotka eivät kiinnosta. Minua vain ärsyttää se jos omia mielenkiinnonkohteita/mielipiteitä/muita juttuja tyrkytetään ainoana oikeana, vaikka jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä ja mielenkiinnon kohteisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:40

Joo se on mustakin tosi ärsyttävää. Esim mä en itse käsitä yaoi-paritusta Batmanilla ja Robinilla ja jotkut katsoo kuin oisin tärähtänyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:51

Täytyy sanoa ettei tuo paritus ole minullekaan henkilökohtainen suosikki. Sama kai se on mistä parituksesta tykkää ja mistä ei tykkää. Kunhan ei tapella eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyLa Heinä 28 2018, 08:54

Jeah samaa mieltä. Ja sekin vielä kun se sankarikaksikko on kuin isä ja poika
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptySu Heinä 29 2018, 13:50

Mahdollisesti kiistanalainen aihe, mutta tästäkin voi olla montaa mieltä. Prätkämimmi varmasti alkaa vihata minua kun sanon tämän, mutta...

Minun mielestäni turkistarhaus on täysin hyväksyttävää, samoin nahkaan ja turkiksiin pukeutuminen. Eläimille ei tietenkään saa aiheuttaa kohtuutonta kärsimystä, ja niiden hyvinvoinnista on huolehdittava. Jokaisella on oikeus päättää, mitä elinkeinoa harjoittaa - näin sanoo jopa Suomen laki, ja turkistarhatoiminta on täällä Suomessa tarkasti valvottua. Jokaisella on myös täysi oikeus päättää mitä pukee ylleen. Sitä paitsi ihmiset ovat pukeutuneet nahkaan ja turkiksiin jo luolamiesajoilta asti.

On hyväksyttävää vastustaa turkistarhausta mutta graffitien piirtäminen ja turkiseläinten vapauttaminen ei ole hyväksyttävää, sillä se on ilkivaltaa. Vapautetut turkiseläimet eivät selviä luonnossa, koska ne ovat tottuneet siihen, että ihminen huolehtii niistä. Sitä paitsi tuollainen toiminta on todella törkeää turkistarhaajaa kohtaan - hänelle tulee sitä kautta rahallisia tappioita. 

Ilmeisesti olen paha ihminen, koska ajattelen näin ja minulla on muutenkin paljon epäsuosittuja mielipiteitä. Tosin minut on jo tuomittu pahaksi pelkästään sen takia koska olen ihminen wtf 

Ai niin muuten, en ymmärrä tätä ihmiset ja/vastaan eläimet - vastakkainasettelua. Eikös ihminenkin ole eläinlaji? Ja jos eläimet ovat... eläimiä, niin mikä ihminen sitten on? scratch Siinä olisi kysymys pohdittavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyMa Heinä 30 2018, 07:52

En ala vihata sua tästä syystä koska mä olen alkanut katsoa turkistarhausta suopeammalla silmällä. En mä edelleenkään siitä pidä mut kunhan eläimillä on ruokaa, vettä ja suojaa eikä paikka näytä pentutehtaalta olen tyytyväinen.

Mitä kettutyttöilyyn tulee en itsekkään kannata turkiseläinten päästöä vapaaksi koska A. ne eivät kuulu Suomen luontoon ja B. ne eivät osaa elää vapaina.

Turkki ei minusta ole koskaan ollut muodikas jollei satu olemaan siltä aikakaudelta mihin Game of thrones sijoittuu koska silloin se oli lämmike eikä turhake. Olen kyllä kerran kokeillut mamman turkislakkia mutta en ottanut sitä käyttöön eikä syy ole se että se oli sutta vaan se oli yksinkertaisesti liian pieni
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 EmptyMa Heinä 30 2018, 08:06

Odotin että suuttuisit kunnolla. Mikä sai sinut muuttamaan suhtautumisesi?

Hyvä huomio, ne lajit eivät kuulu Suomen luontoon. Tosin muista maista saattaa tulla Suomeen lajeja, joita Suomessa ei luonnostaan esiinny ja jotka voivat sopeutua Suomen luontoon. Mutta nämä turkiseläimet ovat eri asia koska ne ovat tottuneet ihmisen huolenpitoon eivätkä siksi osaa elää vapaina.

Muodista viis - jokainen voi minun puolestani pukeutua niin kuin haluaa. Muoti ei ole muutenkaan koskaan kiinnostanut minua. Ikinä en koskisi edes pitkällä tikulla mihinkään sellaiseen mikä on tehty sudesta. Kyllähän sinä tiedät varsin hyvin mitä ajattelen siitä lajista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: