Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:47

Ok. Hyvä että osoitat ymmärrystä. Samaa mieltä ei ole pakko olla. Mutta sitä vaarallisuuden kieltämistä en käsitä. 

Ehkä nyt voisi välillä siirtyä petoeläinaiheista muihin teemoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:54

Joo totta. Must Star Wars on vähän yliarvostettu kun nyt on tulossa kolmas trilogia. Eka ja toka trilogia on jo ok mut tää alkaa kuulostaa jo rahastukselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyPe Tammi 19 2018, 18:59

Ehkä. Niitä elokuvia on tehty kahden ensimmäisen trilogian jälkeen lisää mahdollisesti sen takia, että Star Warsilla on todella paljon faneja ja ne aikaisemmat elokuvat ovat menestyneet erittäin hyvin. Ehkä  siinä alkaa olla jo rahastamisen makua. Voit olla oikeassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyPe Tammi 19 2018, 19:01

Oon aika varama siitä mut yritäppä saada sitä mun broidin kaaliin
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 12:45

Nämä asiat ovat minun omia mielipiteitäni, eikä niistä tarvitse olla samaa mieltä.

Minusta tätä uutta alkoholilakia ei olisi pitänyt viedä läpi, vaan aikaisempaa alkoholilakia olisi kuulunut tiukentaa - se olisi ollut ihmisten omaksi parhaaksi. Täällä Suomessa on jo valmiiksi todella paljon päihdeongelmaisia, ja päihteiden itse aiheutettujen haittojen hoitamiseen kuluu vuosittain valtavasti rahaa. Epäilen vahvasti, että tämä uusi laki vain pahentaa tätä ongelmaa entisestään. Täällä Suomessa on jo muutenkin todella paljon päihdeongelmaisia, enkä minä halua että tämä ongelma pahenee. 

Muutenkin näyttää siltä, että suomalaisilla on vääristynyt suhde alkoholiin. Päihteet ovat mielestäni muutenkin yliarvostettuja, eikä minulta heru tippaakaan sympatiaa ihmiselle, joka on pilannut oman elämänsä ja terveytensä päihteillä. Humalatilan ihannoiminen on mielestäni täysin p*rseestä. En kuitenkaan sekaannu muiden ihmisten elämäntapoihin. Jos joku haluaa välttämättä juoda, toimikoon vastuullisesti. Otetaan vastuu niistä omista teoista eikä syytellä muita osapuolia. Pitäisi osata rentoutua ja pitää hauskaa selvin päin. 

Olen myös sillä kannalla ettei demokratia ole täysin ongelmaton tapa hallita, koska tällöin on se riski, että kansa ajaa läpi sellaisia asioita, joissa ei ole mitään järkeä - esimerkkinä tämä uusi alkoholilaki. Mitä seuraavaksi - vaativatko suomalaiset että alkoholin pitää olla ilmaista? Se vasta olisi typerää. Kansalle on annettava se, mikä on heidän omaksi parhaakseen. Joskus ihan oikeasti vaikuttaa siltä että ihmiset eivät ymmärrä omaa parastaan, kuten tässä edellä mainitun lakiuudistuksen tapauksessa. Isän mielestä tämä tarkoittaa sitä että olisin diktatuurin kannattaja ja kehtasi jopa vetää natsikortin mukaan wtf Isän mielestä natsit ajattelivat kansan parasta sillä miljoonien juutalaisten lahtaamisella wtf  Tietenkään en vaatinut häneltä samanmielisyyttä, mutta tuo diktaattoreihin ja natseihin vertaaminen loukkasi minua. Koin myös turhauttavana sen että jouduin yli tunnin ajan vääntämään rautalangasta ennen kuin osoitti mitään ymmärrystä. Tietenkään en ole natsi enkä diktaattori.

Tietenkään ei ole pakko olla samaa mieltä, ja kaikilla ihmisillä on on täysi oikeus omiin mielipiteisiinsä ja tuoda ne julki täällä. Mutta kun tämä päihteiden ihannointi on typerää.

Olen puhunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 12:49

Okei isälläs on joku ihmeen ongelma suoraan sanoen wtf. Itekin olen sitä mieltä et alkoholilakia ois voinu tiukentaa vaik se merkitsiskin sitä et jengi yrittää rahdata kaljaa Virosta niin että auton jousitus parkuu armoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 13:00

Prätkämimmi kirjoitti:
Okei isälläs on joku ihmeen ongelma suoraan sanoen wtf. Itekin olen sitä mieltä et alkoholilakia ois voinu tiukentaa vaik se merkitsiskin sitä et jengi yrittää rahdata kaljaa Virosta niin että auton jousitus parkuu armoa.

Selvästi on ongelma. Politiikka jakaa usein mielipiteitä, ja erimielisyys on itsessään ihan ok kunhan annetaan vastapuolenkin tuoda kantansa esille. Kyllä minä ymmärrän ja hyväksyn eriävät mielipiteet, ja alkoholilaista voi myös olla montaa mieltä, samoin siitä mikä on paras tapa hallita. Mutta tuo natseihin vertaaminen loukkasi minua.

Jos ihmisten suhtautuminen päihteisiin muuttuisi, vähenisi juominenkin ja sen aiheuttamien haittojen hoitamiseen liittyvät kustannukset myös. Jotakin on pakko tehdä, ettei tilanne pahenisi tästä enää.

Toivottavasti en antanut sellaista vaikutelmaa että olisin natsi. Se ei ollut tarkoitus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 13:12

En saanut sellaista kuvaa. Jeah totta. Lisää vaan tullin porukkaa Helsinki-Tallinna terminaaliin sanon mä. Mun puolesta voisivat pistää pystyyn vaik uuden kieltolain jos ois pakko
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptySu Tammi 21 2018, 13:21

Hyvä etten antanut natsivaikutelmaa. Ehkä sinne terminaaliin voisi laittaa lisää henkilökuntaa. Jos on aivan välttämätöntä, voisin hyväksyä kieltolainkin. Hieman voisi sitä lakia tiukentaa ja ehkä nostaa alkoholiveroa. Se ei ole mitään "holhoamista" niin kuin moni suomalainen väittää. Jonkin verran sääntelyä on pakko olla, ettei karkaisi mopo käsistä kokonaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 07:50

Jeah alkoholivero niin korkeeks et jengi luovuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:19

Tuskin ne kokonaan luovuttaisivat mutta veron korottaminen ainakin vähentäisi ja rajoittaisi kansalaisten juomista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:20

Jeah. Onneks mä en juo. En edes tykkää alkoholin mausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:35

Hyvä päätös thumbs up 

Minä kyllä juon, mutten koskaan humalaan asti. Lasi viiniä pari kertaa kuussa ja siihen se jää. Ne kerrat, kun olen ollut kännissä, on laskettavissa yhden käden sormilla. Osaan kyllä pitää hauskaa selvin päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyMa Tammi 22 2018, 08:38

Thanks thumbs up. Mulle riittää alkoholiton tai cola
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 13:01

Olenko ainoa, joka ei käsitä sitä, että paljastavaa pukeutumista kuvaillaan "rohkeaksi". En ymmärrä mitä "rohkeaa" on siinä jos on vähissä vaatteissa - kyllähän se kiinnittää huomiota mutta minusta se ei ole rohkeaa vaan huomionhakuista. Uutisissakin on joka päivä turhia juttuja julkkisten "rohkeasta" (Lue: paljastavasta) pukeutumisesta vaikka enemmän voisi keskittyä maailman ajankohtaisiin tapahtumiin.

Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 15:20

Oon kyl samaa mieltä siitä et paljastava puvustus on paljastava eikä rohkea
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 15:40

Toisaalta, mikäpä minä olen toisten pukeutumiseen puuttumaan. Vielä kun tietäisi mikä tekee paljastelusta "rohkeaa". Rolling Eyes En kuitenkaan puutu siihen miten muut ihmiset pukeutuvat - ihmettelen vain tämän sanan käyttöä vaatteista tai niiden puutteesta keskustellessa. Jos jotain asiaa voisi kuvailla rohkeaksi, niin ihmishengen pelastamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 15:42

Jeah sama täällä Rolling Eyes. Tykkään käyttää toppeja mut vaan kesällä ja nekin ei niin avoimina
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 15:50

Jos elää kuumassa ilmastossa tai jos on kuuma kesäpäivä, voi olla perusteltua keventää vaatetusta. 

Joskus kyllä näyttää siltä että moni julkkis pukeutuu paljastavasti nimenomaan päästäkseen otsikoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 15:52

Jeah todella. Mitä avarampi kaulakaukko sitä isommat otsikot
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 16:00

Totta, avarilla kaula-aukoilla ja myös lyhyillä hameilla on helppoa päästä otsikoihin. Ja silläkin, jos on bikinit yllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTo Helmi 01 2018, 16:06

Jeah totta. Luulis et ois muuitakin mahiksia kuin koripallot paidan alla
Takaisin alkuun Siirry alas
Norton

Norton


Viestien lukumäärä : 306
Join date : 31.08.2016

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTi Helmi 27 2018, 18:04

Last Chance kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ei käsitä sitä, että paljastavaa pukeutumista kuvaillaan "rohkeaksi". En ymmärrä mitä "rohkeaa" on siinä jos on vähissä vaatteissa - kyllähän se kiinnittää huomiota mutta minusta se ei ole rohkeaa vaan huomionhakuista. Uutisissakin on joka päivä turhia juttuja julkkisten "rohkeasta" (Lue: paljastavasta) pukeutumisesta vaikka enemmän voisi keskittyä maailman ajankohtaisiin tapahtumiin.

Tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

Siis tämä, tästä paistaa läpi sellainen muualta (USAsta) otettu termistö. Siellähän ollaan aika puritaaneja tämän suhteen kun taas Suomessa (ainakin aimmin) saunakulttuurin ihmemaassa ihon pilkahtaminen ei oo ollut niin iso juttu. 

Jotenkin rohkeampaa olis vaikka mennä Emma gaalaan t-paita ja verkkarit päällä tai muuta normeista poikkeavaa... Ne "rohkeat" bilevaatteet on jo niin nähty

Epäsuosituista mielipiteistä puheen ollen, Lennu koira ei oo söpö, se on ylijalostettu ja kärsii siitä
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyTi Helmi 27 2018, 18:08

No, ehkä siellä jenkkilässä suhtaudutaan tällaisiin asioihin eri tavalla. Tosin en ole pannut merkille sellaista että Suomessa näkyisi kovin paljon paljasta pintaa. Sanan "rohkea" käyttäminen vähäpukeisuudesta puhuttaessa on niin yleistä, että se on jo klisee johon ainakin minä olen kyllästynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 EmptyKe Helmi 28 2018, 16:00

Jeah käyttäisin ehkä enemmän sanaa härski.

Kenen muun mielestä on ihan ok kuunnella smurffi-CD:itä. Musta ne kappalemuunnokset on tosi hyviä eikä yhtään niin lapsellisia kuin joku ehkä väittäis. Mulla on kaikki tähän mennessä ilmestyneet levyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: