Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyTo Toukokuu 25 2017, 13:25

Tänne voi tulla ilmaisemaan oman epäsuositun mielipiteensä, oli aihe mikä tahansa. Suosittelen, että perustelet mielipiteesi. Ei sitten aleta kinastelemaan, kiitos.


Pari omaa epäsuosittua mielipidettä. 


Henkilökohtaisesti en ymmärrä Batmanin suosiota. Minun makuuni tämä hahmo on turhan totinen, synkkä ja iloton. En edes käsitä miksi häntä pidetään supersankarina - eihän hänellä ole edes supervoimia. 

Minusta 2000-luvulla tehdyissä piirretyissä ei ole mitään vikaa. Ei ole pakko katsoa jos ei tykkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Toukokuu 26 2017, 04:11

60-luvun Batman-sarja on ihan loistava, mutta en itsekään ihan ymmärrä mikä tekee Batmanista niin erityisen hahmon.
Harley Quinn on myös mun mielestä vähän yliarvostettu, enkä oikein edes pidä koko hahmosta.

Oon varmaan laajan kaveripiirini ainoa, joka ei innostu myöskään DC:n tai Marvelin sarjakuvista/leffoista etc. Jostain syystä ne eivät vain kiinnosta vaikka olen yrittänyt kiinnostua niistä ihan tosissani :'D

Pakkoruotsi on jees, mun mielestä tärkeä kieli ja saa paremmin duunia (ainakin täällä pk-seudulla) jos puhuu muutakin kuin suomea ja englantia. Tosin suhteellisen haastava kieli joten ymmärrän miksi siitä ei pidetä.

Mulla on kavereissa monia Prätkähiirten faneja, mutta mä taidan olla ainoa joka ei juurikaan pidä Vinskistä. Tää on ollut mun mielipide jo lapsesta saakka, ja mulla on hyvä syy siihen! Vanhemmat ovat liberaaleja ja feministejä, joten meidät kaikki neljä on kasvatettu sellaisten aatteiden mukaan. Koska Prätkähiiret oli olennainen osa meidän lapsuutta, niin on moneen otteeseen tupannut ärsyttämään Vinskin seksistinen ja sukupuolisyrjivä ajattelutapa, ihan jo pikkutyttönäkin.

Soijakastike on hirveen pahaa, joskus aloin itkemään kun veljeni uhkasi laittaa sitä ruokaan :'D

Mulla on näköjään eniten asiaa öisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Toukokuu 26 2017, 08:06

Samaa mieltä tuosta pakkoruotsi-jutusta. En edes ymmärrä mikä siinä pakollisessa ruotsin opiskelussa tuottaa ongelmia ihmisille - onhan englantikin pakollista eikä kukaan valita "pakkoenglannista".

Vinski ei ole minunkaan henkilökohtainen suosikkini, lähinnä siitä syystä että hän on omistushaluinen ja mustasukkainen Santtua kohtaan, on piittaamaton Santun turvallisuudesta, haikailee edelleen Annin perään, ei osaa päättää haluaako Santun vai kaikki maailman naiset, ja on epäkunnioittava (esim. kutsuu Santtua söpöliiniksi/kultsiksi/beibiksi vaikka Santtu ei ole antanut lupaa). Vinski myös yrittää toistuvasti iskeä Santtua vaikka tämä ei ollenkaan lämpene lähestymisyrityksille. Eikä sitä miehisyyttä tarvitsisi korostaa niin älyttömän paljon. Tosin Vinski on samalla myös aika hauska hahmo.

Kunpa suomalaiset lakkaisivat valittamasta "sääntö-suomesta", "byrokratiasta" ja "byroslaviasta." Nuo sanat saavat minut näkemään punaista, etenkin jos niitä näkyy uutisjuttujen otsikoissa. Tätä valitusta en ymmärrä siksi, että tosiasiassa Suomi on kansainvälisesti verrattuna yksi niitä vapaimpia maita. Taitaa tuo "sääntö-suomi" olla ihmisten omien päiden sisällä. Nämä kitisijät lähettäisin mielelläni Pohjois-Koreaan jossa ei käytännössä ole vapautta missään muodossa. Ihmisten pitäisi olla kiitollisia siitä että Suomi on vapaa maa jossa asiat ovat aika hyvin. Minä ainakin olen kiitollinen.

On ihan okei, ettei ole liberaali tai feministi (itse en ole kumpaakaan). Minulle on yksi ja sama, millainen kanta muilla ihmisillä on tähän asiaan. Elä ja anna toistenkin elää.

En ymmärrä, mikä niissä älypuhelimissa on niin hienoa. Kalliita, hauraita ja monimutkaisia. Täynnä toimintoja joilla minä itse en tekisi yhtään mitään -käytän puhelinta vain soittamiseen ja tekstiviestien lähetämiseen. En edes tarvitse niitä kaikkia sovelluksia joita älylaitteiden mukana tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Toukokuu 26 2017, 16:11

Itse pidän Teräsmiestä yliarvostettuna koska häntä on turhankin vaikea päihittää jos ei ole käytössä magiaa tai kryptoniittia. Ja toinen on suorastaan naurettavan vähäinen naamiointi. Silmälasit veke ja muutut supersankariksi. Onko Lois Lanella oikeasti niin surkea huomiokyky?

Toinen juttu mikä nyppii supersankareissa varsinkin vanhemmissa on se että tytöt päätyvät enimmäkseen neidoksi hätään tai sivusta katsojaksi. Kuinka moni tyttö tappeli pahiksia vastaan supersankarisarjakuvissa ennen Wonder Womania. Vastaus on 0.
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 00:59

Eikö vanhimmat supersankarisarjikset/-tarinat/etc oo jo ennen 1900-lukua ilmestyneitä? Niihin aikoihin naisista ajateltiin hieman alakanttiin, joten se vois selittää vähän. Mut siis nykyäänkin oon kuullu niin monen miehen valittavan miten naispuoliset supersankarit syrjäyttää miehet ja kaikki on pilalla ja muuta vastaavaa kitinää. Ymmärtäisin ehkä jos elettäisiin 50-lukua (jos silloinkaan), mutta että 2010-luvulla vahvoja naishahmoja on yhä harvassa...

Näin koiraihmisenä mun mielestä englanninbulldoggien, mopsien ja (cavalier) kingcharlesinspanieleiden kanta pitäis tukahduttaa. Ei nyt niin että kaikki ko. rotujen edustajat pitäis lopettaa heti ja nyt mutta ettei niitä olisi tulevaisuudessa, ne on vaan niin sairaita ja kärsimykset harvoin näkyvät päällepäin. Tosin sitä vaikeuttais kaikki nämä "minun fifini on onnellinen ja terve koira kun se heiluttaa häntää" -tyyppiset koiranomistajat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 07:46

Itse pidän kaikenlaisista koirista enkä oikein ymmärrä miksi jotkut eivät hyväksy pitbulleja. Koira sekin on missä muutkin. Olkoonkin että kyseinen koira on luonteeltaan muita koirarotuja ärhkäämpi ja sitä pidetään isona ja ilkeänä mutta se johtuu vain siitä että niillä on ihan turhan takia huonomaine. Koiratappelut ovat julmaa touhua ja on ihan väärin tuomita kaikki rodun koirat vain sen takia että joitakin niistä on koulutettu (lue pakotettu) tappelemaan viimeiseen hengen vetoon.

Myönnän olevani todella eläinrakasihminen ja pitäväni kaikenlaisista eläimistä. Joten älkää ihmetelkö jos totean kuullessani jonkun joutuneen alligaattorihyökkäyksen että "kuka käski hypätä laiturilta suoraan sen päälle?". Olen todella kova gaattorifani ja olen jo pitkään ollut sitä mieltä että konflikteja alligaattorien ja ihmisten ei syntyis jos ihmiset ei tunkis asuntoineen alligaattorien elinalueelle. Suot pitäis jättää rauhaan. Itse asiassa koko planeetta pitäis jättää rauhaan. Yksi unelmakuvani tulevaisuudesta on että Maa on yksi iso luonnonsuojelualue ja ihmiset asuvat jollain isolla avaruusasemalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 08:22

Koiraihminen olen ja siksi minulla on pari koiriin liittyvää epäsuosittua mielipidettä.

Chihuahuat ovat oikeita koiria siinä missä muutkin koirat. Ne ovat vain muita pienempiä. mutta käyttäytyvät kuin muutkin koirat.

Itse en hyväksy pitbulleja ekä muitakaan tappelukoiria ollenkaan ja olen sitä mieltä että ne pitäisi ihan turvallisuussyistä hävittää tältä planeetalte kokonaan. Pitbulleilla muka huono maine? Päinvastoin -  tuosta rodusta tuputetaan epärealistisen myönteistä kuvaa mediassa, eikä tätä rotua ilmeisesti saa kritisoida ollenkaan. Vingutaan siitä kuinka ne ovat niin "väärinymmärrettyjä" ja ylistetään muita rotuja paremmaksi ja ylivertaisemmaksi roduksi jossa ei ole "mitään huonoja puolia". Nämä "väärinymmärretyt" otukset ovat tappaneet enemmän ihmisiä kuin muut koirarodut yhteensä, ja on nimenomaan jalostettu tappamaan. Joten ymmärrän erittäin hyvin miksi kaikki ihmiset eivät hyväksy tätä rotua. Miksei näitä asioita saa sanoa ääneen? Entä kuinka monta ruumista pitää vielä tulla ennen kuin asialle tehdään jotain? En kuitenkaan kiistä sitä, että mikä tahansa koira voi purra, oli rotu mikä hyvänsä. Vaikka asenteeni on tämä, en siitä huolimatta yritä väkisin saada muita ihmisiä muuttamaan kantaansa.


Ja sitten jotain mikä ei liity koiriin.

Poikabändien fanittaminen on ok. Jokainen saa minun puolestani kuunnella juuri sellaista musiikkia kuin itse tahtoo.

On ihan ok fanittaa kaikkea 80-lukuun liittyvää. Siinä ei ole mitään noloa. Fanitan itsekin paljon 80-luvun juttuja. 

On ok olla eri mieltä. Maailma olisi tylsä paikka jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 08:42

Pitbulleihin vielä viitaten siitä että kyseessä on agressiivinen koirarotu. Samaa sanottiin dopermanneista ja rotweilereista jossain vaiheessa. Mut jokaisella on oma mielipiteensä.

Itsekin pidän kasarijutuista. Kilpparit, kirkkaat värit ja tupeerattut kampaukset. Tosi kivan näköstä. Oon myös tosi kova TMNT fani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 09:09

No, jokaisessa koirarodussa on niitä ongelmatapauksia.

Muuten, minulla on joskus ollut 80-luvun tyylisiä kampauksia Smile 

Minun mielestäni Suomessa on asiat aika hyvin. Kaunis ja puhdas luonto, tasa-arvo, kaikki voivat käydä kouluja ja valita itselleen ammatin aika vapaasti, sananvapaus, eikä tarvitse elää nälässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 09:15

Lil Hoss kirjoitti:


Muuten, minulla on joskus ollut 80-luvun tyylisiä kampauksia Smile 

Ai sellanen kasaripermanetti Smile ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 09:18

Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:


Muuten, minulla on joskus ollut 80-luvun tyylisiä kampauksia Smile 

Ai sellanen kasaripermanetti Smile ?

Ei nyt ihan permanenttia mutta kreppirauta Smile Silläkin voi saada 80-lukulaisen, tuuhean hiuspehkon.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 09:29

Lil Hoss kirjoitti:
Prätkämimmi kirjoitti:
Lil Hoss kirjoitti:


Muuten, minulla on joskus ollut 80-luvun tyylisiä kampauksia Smile 

Ai sellanen kasaripermanetti Smile ?

Ei nyt ihan permanenttia mutta kreppirauta Smile Silläkin voi saada 80-lukulaisen, tuuhean hiuspehkon.
Aa joo silleen krepattu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptySu Toukokuu 28 2017, 14:53

Siis olisin niin halunnut olla tämän ikäinen 80-luvulla! Onneks vintage on nykyään muodissa niin en oo ainoa katukuvassa joka näyttää menneisyydestä ilmestyneeltä. Jos joskus voitan lotossa niin käytän kaiken vintagekirpputoreihin.
80-luku oli muutenkin ihan hyvää aikaa, rasismi ja muut ihmisoikeusongelmat oli laantunu hieman ja ei ollu matkapuhelimia. Haluaisin hirveesti lankapuhelimen, meillä oli joskus muinoin mutta nykyteknologia syrjäytti hänet.

Koirista vielä sen verran, että nykyään kai purematilastoissa kultainennoutaja on kärjessä. Tuntuu että niin moni on vasta viime vuosina alkanut tajuamaan koirien psyykkeestä jotain (Facebookin koiraryhmään liittyminen saattoi olla virhe), kuten vaikka sairaiden rotujen tilanteen nykypäivänä tms vastaavaa. Pitbulleja ja staffordshirenbullterriereitä on kyllä käytetty epäeettisesti, mutta kyllä niistäkin saa hyviä koiria osaavissa käsissä. Tosin kaikilla koiraroduilla on ongelmansa, ja monille tietämättömille myydään koiria liian helposti.

Onneks on erilaisia näkökulmia, niin on mahdollista keskustella paljon syvällisemmin :'D
Suomi on kyllä jees paikka elää, kun täällä ei ole terroriuhkaa ja on muutenkin suht turvallista. Tasa-arvokin onneksi toteutuu jossain määrin hyvin, vaikka toivoisin että siinä edettäis vähän nopeammin. Tää on sinällään aika pieni juttu, mutta suorastaan raivostuttaa se, miten tyttöjä kohdellaan vieläkin kouluissa joskus eri tavoin kuin poikia (jopa täällä sivistyksen siunaamassa Helsingissä) - yläasteella mulle ei annettu hokkareita liikuntatunnille koska "sä oot tyttö niin ne ei oo sulle" (tosin parinkymmenen minuutin kiivaan väittelyn jälkeen sain ne lopulta) ja jostain syystä etenkin liikuntatunneilla meille on aina hoettu että te teette nyt näin koska olette tyttöjä ja asia loppuunkäsitelty. Onneksi nyt lukiossa ollaan saatu mennä poikien mukaan jos siltä tuntuu, ja oon saanut paljon tasa-arvoisempaa kohtelua. Eriarvoistaminen ei siis todellakaan jäänyt noihin liikuntatunteihin, mutta se nyt oli päällimmäisenä mielessä.

Asiasta kuudenteen, koulukiusaamiseen pitäis oikeesti puuttua eikä taputella kiusaajia päälaelle että "ethän Erno-Laurikki tee enää noin kun tulee paha mieli" kun siitä ei oo mitään hyötyä. Muistan itse omilta alakouluajoilta sen ettei opettaja oikein osannut tehdä mitään kuten ei rehtori tai kukaan muukaan, joten jouduin odottamaan kuudennen luokan päättymistä että pääsis viimein pois monen vuoden helvetistä. Breaking news, siitä ei toivu juuri koskaan.
Niin monta kertaa oon lukenu siitä ettei opettajat viitsi/kehtaa/uskalla/osaa tehdä asialle mitään vaikka valtuuksiakin olis, ja vielä enemmän ärsyttää tällanen vanhempien suojelu lastaan kohtaan koska eihän oma jälkikasvu ikinä tekis mitään pahaa muille.

Viimeisestä tuli hieman katkeraa tilitystä, mutta oon kyllä katkera ollutkin nää yli 10 vuotta Very Happy

Ja avokado on muuten pahaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyMa Toukokuu 29 2017, 08:36

Kiusaamisesta tuli mieleen kokemusta on. Uhrina siis. En edes muista kuinka monta kertaa sain juosta tuparilla purkamassa  pahaa oloa. Muutaman viikon tauko ja kohta sama näytelmä. Viitosen lopusta yhdeksännen loppuun. Pari kertaa teki vetää turpiin tai heittää joku päänsä aukoja lattiaan. Itse asiassa mä vetäsin yhtä jätkää turpiin kun multa katkes pinna yks päivä. Toisaalta se päivä oli muutenkin tosi huono kun paras kaveri oli poissa, kaks tyttöä syrjii ja jätkät ärsyttää. Terveystiedon opettajaa odottamassa, jätkät yrittää työntää mut pois penkiltä, mä nousen, vetäsen yhtä jätkää naamaan avokämmenellä ja lähden mutisten lähimmille tytöille "Se ansaitsi sen". Tuparillehan mä siitä jouduin mut en saanu onneks jälkkää. Ja Retrogalaxy on oikeessa siit ei koskaan toivu No
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyMa Toukokuu 29 2017, 08:55

Retrogalaxy ja Prätkämimmi: Ikävää, että olette joutuneet kiusatuiksi. Sad Ja siinä olette ihan oikeassa ettei kiusaamiskokemuksista toivu koskaan. Olen itsekin joutunut kiusatuksi.

Avokado ei ole minunkaan suosikkihedelmäni, tosin enemmän siitä syystä että olen allerginen sille.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyMa Toukokuu 29 2017, 09:26

Avokado on muuten ok mut raakana se on vaikee avata
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyMa Toukokuu 29 2017, 12:04

Mun kaverin mukaan avokado maistuu "muovailuvahan ja pahvin rakkauslapselta", mikä on vielä melko lievä kuvaus :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyTi Toukokuu 30 2017, 13:46

Ite inhoan hernekeittoa. Se näyttää siltä kuin se ois syöty kertaalleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyKe Toukokuu 31 2017, 20:42

Minusta on hienoa, että Gladiaattoreihin tehdään uusia jaksoja. Palan halusta nähdä, mitä lajeja on luvassa, millaisia kilpailijat ovat ja miten gladiaattorit pärjäävät. Ainoa asia joka häiritsee minua, on se että suurin osa gladiaattoreiden taiteilijanimistä on suoraan kopioitu 90-luvun sarjasta. Olen myös sitä mieltä, että 90-luvun sarjassa oli hienommat asut. Joka tapauksessa odotan innolla uusia jaksoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyTo Kesä 01 2017, 08:33

Mäkin oon innoissani uusista Galdiaattoreista. Musta ne uudet puvut on aika makeet kun ne muistuttaa vähän enemmän gladiaattori-pukuja. Eikä mua haittaa et 90-luvun nimet on lainattu uusille gladiaattoreille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyTo Kesä 01 2017, 13:50

Olen sitä mieltä että näille uusille gladiaattoreille olisi voitu keksiä uusia taiteilijanimiä sen sijaan että kopioitaisiin 90-luvun sarjaa. Tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että melkein hain tähän uuteen gladiaattorisarjaan kilpailijaksi. Olisin kyllä mielelläni ryhtynyt gladiaattoriksi. Tuskin minulla kestäisi kunto, sillä kyseessä on aika kova kisa. 

Muutenkin tätä uutta sarjaa on ainakin minun mielestäni haukuttu ihan syyttä, sillä kukaan ei ole vielä katsonut sitä. Kun se tulee vasta syksyllä. Tuskin maltan odottaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyTo Kesä 01 2017, 20:28

Kyllähän tossa varmaan kunto kohenis samalla! Meinasin mennä armeijaan kun suunnittelin ryhtyväni poliisiks mutta mun selkä ei kestäis ni se siitä sit Very Happy

Saattaa olla että toi ysärinimien lainaaminen on joku kunnianosoitus edeltäville osanottajille, tai sit mielikuvitus jäi vähän puolitiehen, tai sitten osa on niin nostalgiahuuruissa ettei halua luopua ihan kaikista vanhoista nimistä, mene ja tiedä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Kesä 02 2017, 14:43

Itekin veikkaan et ne ysärinimet on kunnianosoitus vanhalle sarjalle Very Happy. Toisaalta mistä ne ois saanu ne vanhat gladiaattorit kun mun tietääkseni Viikinki on kuollu ja Timantti istuu tällä hetkellä linnassa paloittelumurhasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Kesä 02 2017, 15:28

Veikkaan että syynä on mielikuvituksen puute. Ja niiden vanhojen gladiaattoreiden ottaminen uuteen sarjaan ei ehkä ole mahdollista. Toisaalta luin jostakin että ainakin osa vanhoista gladiaattoreista olisi mielellään lähtenyt mukaan uuteen sarjaan - esimerkiksi Barbaari (joka on yksi suosikkejani ysärisarjassa).

Keskustelu alkaa mennä aiheen vierestä joten on aika palata alkuperäiseen aiheeseen eli epäsuosittuihin mielipiteisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet EmptyPe Kesä 02 2017, 15:54

Joo totta. No yks juttu mikä on jääny koulusta sellaseks mitä en kyllä halua nähdä enää koskaan on kyllä italiankeitto. Se ja hernekeitto näytti molemmat jo kertaalleen syödyltä. Varsinkin hernekeitto. Mä en tosin o koskaan pitäny hernekeitosta. Toinen juttu on sellanen että ahvenen aukasu kerran jälkeen en ole halunnut avata enää yhtäkään silakkaa. Biologian ja kotitalouden tunnit osu samalle päivälle. Ja amiksessa jouduin nylkemään sammen. Joo ei tuu kesää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 16Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: