Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Epäsuositut mielipiteet

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 09:23

Kiva et ollaan saatu pidettyä sut hyvällä tuulella Smile

Amiksessa mä halusin olla yksin lähinnä sen takia koska mä en vaan yksinkertasesti luottanu yhteenkään mun luokkakavereista ja varsinkaan yhteen yläasteen tuttuun joka oli yhden toisen tytön kanssa syrjiny mua ysin lopun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 12:08

Ikävää, että olet joutunut syrjityksi. Sad 

Taitaa olla aika palata ketjun alkuperäiseen aiheeseen eli epäsuosittuihin mielipiteisiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 12:21

Jeah mut pärjään kyllä Sad

No mua ärsyttää yleensä se et jos sattuu pitään tai fanittaan joitain vanhoja piirostoimintasarjoja niin leimataan oitis oudoksi tai jotenkin jälkeen jääneeksi. Mä iten satun pitämään just anthrohahmoista, supersankareista ja muista sellaisista ja arvatkaa vaan kuinka monta kertaa mä olen saanu kuulla "Kuinkas vanha sä taas olitkaan? Noi on lasten juttuja. Prätkikset kuuluu kuusvuotiaille." Antakaa jokasen fanittaa mitä haluaa sanon minä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 12:28

Ikävää, että sinut on leimattu oudoksi kiinnostuksen kohteiden takia. Sad Piirrossarjojen, anthrohahmojen ja supersankareiden fanittamisessa ei ole mitään vikaa, eikä se tarkoita sitä että olisi outo tai jälkeen jäänyt. Näillä haukkujilla ei taida olla omaa elämää kun arvostelevat toisten ihmisten harmittomia mielenkiinnon kohteita.

Täällä voi huoletta ja hyvällä omalla tunnolla fanittaa piirrettyjä, anthroja sekä supersankareita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 19:48

Siis mitä oon kavereiltani kuullu niin Prätkisten fandom taitaa koostua lähinnä aikuisista ihmisistä, mikä on tosi jees! En myöskään tiedä ketään omanikäistäni joka ei tykkäis vaikkapa Muumeista, tai Disneystä tai muustakaan piirretystä. No need to tone it down, pääasia on että sä tuut iloseks niistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 20:04

Tämän foorumin käyttäjistä suurin osa on yli 20 v, eli piirrettyjä voi huoletta fanittaa aikuisenakin Smile Ei niistä muiden kommenteista kannata välittää. Pääasia että itse tulee iloiseksi piirrossarjoista. Elä ja anna toistenkin elää.

Olen ihmetellyt myös sitä, että monesti 2000- luvulla tehtyjä piirrettyjä haukutaan lyttyyn pelkästään sen takia että ne on tehty vuoden 2000 jälkeen. On ihan okei tykätä nykyaikaisista piirretyistä. Eivät kaikki vanhatkaan piirrossarjat ole häikäisevän hyviä. Saa tykätä ja olla tykkäämättä. Kumpikin on ihan ok.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 22:07

Nykyaikaisiakin piirrettyjä on hyviä! Monet nollaluvulla näytetyt sarjat ovat vähintään katsomiskelpoisia, ja vanhoissakin löytyy niitä ei-niin-helmiä... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 22:16

Tämäkin on makuasia, ja makuasioista ei kannata kiistellä. Jokainen katsoo sellaisia sarjoja joista itse tykkää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Vierailija
Vierailija




Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 23:05

Mä rrrrakastan hot wingsejä <3 Niitä kaupan Atrian Hornet wingsejä vois syödä vaikka joka päivä chilimajoneesin kanssa...

Harmi vaan, että maha ei tykkää Very Happy


Sekä 80-90-lukujen piirretyissä, että 2000 luvun piirretyissä on hittejä ja huteja. Ihan nuorempien muksujen animaatioita katsoessa tulee vaan usein mieleen, että oikeesti, luuleeko tekijät lapsien olevan noin tyhmiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 23:21

Joitain ihan uusimpia lastenohjelmia katsoessa (ei sillä että niitä katselisin, vahingossa vain näen Very Happy) kyllä tuntuu, että lapsia pidetään melko pumpulipäisinä :'D

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyLa Heinä 15 2017, 23:54

Tämän vuoksi olen koonnut mahdollisesti tuleville sukupolville dvd-kirjastoa Disneyn ja Studio Ghiblin elokuvista Very Happy Että on edes jotain sellaista, mitä voi itse katsoa muksun kanssa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptySu Heinä 16 2017, 00:08

Disney ja Studio Ghibli on kyllä rakkaus ♡ Hayao Miyazaki ei tosin millään tahdo pysyä siellä eläkkeellään :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptySu Heinä 16 2017, 09:29

Miyazakilta oon nähny vaan muutaman filmin ja Kissojen valtakunta on kyl tosi hauska filmi.

Musta kannattaa ihastua vaan kuvitteelliseen mieheen koska mun kaikki kokemukset todellisista miehistä on et ne on nuijia (muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta). Sen takia mä oon päättäny pysyä ikuisesti sinkkuna ellen mä törmää johonkin tosi hottiin urokseen joka muistuttaa jotakin mun lempparihamoa
Takaisin alkuun Siirry alas
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptySu Heinä 16 2017, 12:45

Fiktiiviset miehet eivät jää jankkaamaan kun tulevat torjutuksi Very Happy Ikisinkkuus on omana valintana ihan hyvä päätös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptySu Heinä 16 2017, 19:34

Kuvitteellisiin hahmoihin ihastumisessa on se hyvä puoli että niiden kanssa ei tarvitse pelätä torjutuksi tulemista eivätkä ne jää jankkaamaan jos ei itse ole kiinnostunut. Veikkaan että suurin osa kaikista ihmisistä on ollut ainakin kerran elämässään ihastunut kuvitteellisiin hahmoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 17 2017, 09:21

Jeah ja kuvitteelliset hahmot on aina tuhat kertaa paremman näköisiä kuin tavalliset tapaukset. Vai onks joku nähny kaveria jolla on tosi hyvin treenattu kroppa ja jalassa vain farkut ja bootsit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 17 2017, 09:27

Harvemmin sellaisia tulee vastaan oikeassa elämässä. Voisi olla epäkäytännöllistä täällä Suomen ilmastossa. Ja kauneus on katsojan silmässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 17 2017, 10:11

Joo totta ja toi olikin yhden mun lempparihahmon kuvaus
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyTi Heinä 18 2017, 17:56

On ihan okei fanittaa Justin Bieberiä. En välitä hänen musiikistaan, mutta minusta hän on saanut kohtuuttoman paljon lokaa niskaansa. Hän on ihminen siinä missä muutkin. Tosin hän saisi lopettaa hölmöilyn ja kasvaa aikuiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
retrogalaxy

retrogalaxy


Viestien lukumäärä : 202
Join date : 30.03.2017
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyTi Heinä 18 2017, 20:40

Justin Bieber ei oo musta huono ollenkaan, ja onhan se tässä viime vuosina parantanut tapojaan mikä on hieno juttu. Olihan se myös ihan söpö teinivuosinaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyKe Heinä 19 2017, 09:16

En välitä Justin Bieberistä tai hänen biiseistään mutta myönnän sen että nauroin sitä kun uutisissa kerrottiin että turva-aidatkin oli kaatua kun tää teinitähti astui ulos autosta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 24 2017, 10:32

Seuraava epäsuosittu mielipide on mahdollisesti kiistanalainen.

On ihan okei uskoa jumalaan - tai olla uskomatta. Minun on vaikea käsittää tätä nykyaikaista uskonnonvastaisuutta ja uskovaisten mollaamista. Uskovaisia syyllistetään suvaitsemattomuudesta ja ahdasmielisyydestä -tosin en ole itse huomannut että uskonnollisella vakaumuksella olisi mitään tekemistä ahdasmielisyyden kanssa. Jokainen joka aloittaa suomalaisilla nettisivuilla keskustelun uskonnoista, joutuu kauniisti sanottuna muiden silmätikuksi. Itse katsoisin, että uskonnot itsessään eivät ole ongelma, vaan ääriliikkeet.

Vaikka en ole itse uskonnollinen, puolustan jokaisen ihmisen oikeutta päättää siitä mihin uskoo vai uskooko yhtään mihinkään. Elä ja anna toisten elää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 24 2017, 10:48

En ole ateisti mut en uskovainenkaan vaik äiti onkin töissä seuriksella nuoriso-ohjaajana. Joissakin jutuissa uskonnon kanssa menee mun mielestä kuitenkin raja. Esimerkiksi muistan yhden x-men fanfilmin missä vessan ovessa oli lappu jossa luki "Jesus was a mutant" ja olin eka et hei jotain rajaa vaik myöhemmin tulin ajatelleeks et se kyl selittäis yhtä ja toista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 24 2017, 11:20

Itse kuulun kirkkoon vähän kuin tavan vuoksi, vaikken mikään hirmu uskovainen olekaan.

Koko ihmiskunnan historian ajan on tehty myös paljon kauheuksia uskontoon vedoten.. Mm. Suomessakin poltettiin ihmisiä noituudesta, jos he valmistivat luonnonlääkkeitä tai osasivat vanhoja parannustaitoja.

Ja taitaa nykyisen lähi-historian sodatkin saaneet alkunsa uskonnollisista syistä ja erimielisyyksistä.

Joskus miettii, millainen maailma olisi, jos uskontoja ei olisi, mutta ihmisillä on kova tarve uskoa johonkin. Saisi se jokin olla vain vähän enemmän maailmaa ja erilaisuutta rakastava, ainakin minusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 EmptyMa Heinä 24 2017, 11:30

Oon kyl samaa mieltä ja jos suoraan sanon niin WTC ei ois siin tapauksessa koskaan taphtunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Epäsuositut mielipiteet   Epäsuositut mielipiteet - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Epäsuositut mielipiteet
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Sekalaista höpötystä-
Siirry: