Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Jatka tarinaa 2

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyPe Elo 11 2017, 19:00

Moto vilkaisi Santun suuntaan joka oli jo vyötäröään myöten lumessa. Hän katsoi Vinskiä.
- Hämää pahisprinssiä. Mä autan Santtua, Moto sanoi ja oli jo menossa ennen kuin Vinski edes ehdottaa jotain muuta.
- Santtu koita kestää! Moto huusi ja oli jo iskemässä lumipalloa miekalla kun Lokin häntä iski häneltä ilmat pihalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyPe Elo 11 2017, 19:20

"Senkin hölmö. Luulitko pärjääväsi minulle?" Loki naurahti pilkallisesti. Moto veti henkeä ja poimi miekan uudestaan käteensä. 

Santun hampaat kalisivat kylmästä ja hänen kasvonsa olivat muuttuneet kalpeiksi. Vinski yritti hämätä Lokia. Santeri sai silmänsä auki ja yritti nousta hakemaan Lokin sauvaa joka lojui maassa muutaman metrin päässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyPe Elo 11 2017, 19:24

Santtu alkoi olla jo kaulaansa myöten lumessa. Santeri yritti päästä jaloilleen mutta samassa Loki painoi hänet jalallaan maahan. Santeri karjaisi kivusta.
- Hän kuolee jos liikutte, Loki kähisi.
Moto ja Vinski vilkaisivat toisiaan ja se oli huono idea sillä samassa Lokin häntä lennätti heidät vasten lumivallia. Osa lumesta karisi maahan ja paljasti vallin alle jääneen kuljettimen.
- Ajatteleks samaa kuin mä? Moto kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyPe Elo 11 2017, 20:04

"Meinaatsä tota kuljetinta?" Vinski kysyi.
"Jep", Moto vastasi ja madalsi ääntään. "Tolla kuljettimella me päästään eroon Lokista."

Santeri ei voinut liikkua ollenkaan Lokin otteessa. Hän vilkaisi jättimäistä lumipalloa että Santtu oli kadonnut lumihankeen. Vain päälaki näkyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 09:33

Pian sekin katosi näkyvistä. Santeri katsoi kauhistuneena lumipalloa.
- Santtu! hän huusi.

Vinski nyökkäsi selvän merkiksi ja Moto kääntyi Lokin puoleen.
- Hei, lokki! Luuleks sä et joku ylikasvanu kameleontti muka pelottelis meitä?! hän härnäsi.
Lokin vihreät silmät kaventuivat viiruiksi.
- Hyvä on. Kerjäsitte tätä, hän totesi ja alkoi muuttua.
Loki oli taas ihmisen kaltainen mutta hänen ihonsa oli syvänsininen ja silmänsä kirkkaanpunaiset. Hän ei ollut nyt jumala vaan jääjättiläinen. Loki alkoi saman tien laukoa jäätä mutta Moto väisti taitavasti sivusuuntaan. Loki alkoi luoda lumimyrskyä sisätiloissa. Moton onnistui päästä lumipallon luo ja hän rikkoi lasin miekalla. Santtu valui lumen mukana ulos suoraan Moton syliin. Santtu yski ja näytti olevan aivan jäässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 09:42

Santun iho oli kalpea ja huulet sinertävät. "Moto..." Santtu sai sanotuksi. Nainen oli kovin kylmissään.
"Ei hätää, kaikki järjestyy", Moto vakuutteli ja käänsi katseensa kohti Lokia joka alkoi laukoa jäätä. Moto poimi Santun syliinsä ja väisti täpärästi.

Santeri nousi ylös ja hieraisi kipeää kylkeään. Hän oli murtanut pari kylkiluuta, mutta siitä huolimatta hän päätti jatkaa taistelua. Vinski väisti Lokin ampumaa jäätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 10:03

Samalla hän onnistui saamaan kuljettimen päälle. Loki oli aivan kuljettimen ja Moton ja Santun välissä. Santtu katsoi jääjättihahmon ottanutta Lokia ja sitten Motoa.
- Mitä sä olet tehny? hän sopersi.
- Luota muhun, Moto vakuutti.
Vinski sai kuljettimen imemään ja nosti Motolle peukkua. Tämä nyökkäsi ja  katsoi sitten Lokia. Loki virnisti vaarallisesti.
- Olette mennyttä, hän sanoi jäätävästi.
- Ei ihan Loki. Taisit unohtaa jotain, Moto sanoi virinstäen.
Loki näytti kysyvältä.
- Mitä muka? hän kysyi.
- Tarun mukaan Fenris-suden vapautuminen aloittaa maailmanlopun, Moto sanoi.
Loki nyökkäsi myöntävästi mutta yhä kysyvästi.
- Sun päihittämisees ei kuitenkaan tarvita jumalia, Moto sanoi ja syöksyi päin Lokia saaden tämän syöksymään kurimukseen joka veti hänet takaisin kuljettimeen.
Loki yritti päästä takaisin takertumalla kuljettimen karmeihin.
- EIIIIHHH!!! Tämä ei voi päättyä taas näin! Olin niin lähellä! hän huusi kun hänen otteensa irtosi ja hän katosi kuljettimeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 10:16

Loki katosi, samoin lumi. Turbo palasi takaisin ennalleen ja oli hyvillään siitä ettei enää ollut vieterihiiri vaan oma itsensä. Santtu tärisi kylmästä Moton sylissä. Santeri irvisti kivusta ja piteli vasenta kylkeään.

"Santtu sai melkoisen kylmän kyydin", Turbo totesi nähdessään Santun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 10:28

Amy loikkasi alas tappelussa rikkoutuneesta häkistä ja loikkasi Vinskin syliin muutuen sitten tytöksi. Vinski aivasti.
- Sori, oon allerginen kissoille, hän sanoi tukkoisesti.
- Hiiri joka on allerginen kissoille? Nyt mä oon nähny kaiken, Amy mutisi laskeutuen Vinskin sylistä.
Porukka vilkaisi ympärilleen. Torni oli aika rähjäisessä kunnossa lumen ja jään sulattua sen ympäriltä.
- Musta tuntuu et kalakukolla tulee olemaan edessään melkoinen homeremontti, Turbo totesi virnistäen kun porukka lähti ajamaan kohti Amyn kämppää. Santtu pitäisi saada lämpimäksi ja Santeri tarvitsi tukisiteen kylkiluittensa ympärille. Kun sankarit häipyivät pahikset nousivat ylös taas normaaleiksi muuttuneina. Tai melkein.
- Senkin pönttöpäät. Auttakaa minut ulos tästä maljasta, Leipäjuusto manasi sillä hänellä oli kultakalamalja päässään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 10:39

(Repesin tuolle Leipäjuustolle kultakalamalja päässä Laughing )

Hiiret, Santtu, Amy ja Santeri poistuivat rakennuksesta ja poistuessaan Vinski jätti pohjakerrokseen marsilaisia hiirikranaatteja jotka hetken kuluttua räjähtivät. Torni sortui jälleen kerran.

Koko porukka palasi Amyn asunnolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 11:14

(Se oli tarkotuskin Laughing)

Amy auttoi Santun kylpyammeeseen ja alkoi valuttaa ammeeseen lämmintä vettä. Moto jäi kylppäriin kun Amy lähti auttamaan Santeria. Turbo ja Vinski auttoivat Santeria makaamaan vuodesohvalle kun Amy tuli paikalle ensiapulaukun kanssa.
- Okei jätkät. Antakaas tilaa, hän sanoi ja työntyi poikien väliin.
Santerin kyljessä oli aika ilkeän näköinen haava.
- Täs menee hetki ja sattuu aika tavalla, Amy sanoi ja painoi desinfiointiaineella kastellun liinan Santerin haavalle.
Santeri karjahti kivusta ja irvisti tuskaisesti. Vinski katseli Amya. Hänestä tuli mieleen Anni.

Samaan aikaan tornin raunioilla pahikset olivat saaneet Leipäjuuston irti kalamaljasta. Leipäjuusto oli raivoissaan.
- Sinä ja sinun pahuuden jumalasi. Miksi et saman tein kutsunut kuoleman jumalaa? Luulisi että manalan herralla olisi edes jotain parempia valtteja hihassaan kuin tornini valtaaminen, hän karjui Nuikille joka kyyristeli kuljettimen luona.
- Kyllä herra. Heti herra, hän inisi ja veti kahvasta.

(Haades peliin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 11:31

Siirtimestä lensi hetken aikaa kipinöitä ja sieltä astui ulos varsin merkillisen näköinen mies. Miehen iho oli harmaa, silmät keltaiset ja hiusten tilalla oli sinistä tulta. Hänen yllään oli musta kaapu jonka helmat näyttivät savuavan. Haades, manalan herra oli saapunut Chicagon kaupunkiin. 


Amyn kämpällä Santtu alkoi hitaasti lämmetä lilluessaan lämpimässä kylpyvedessä. Moto istui tuolilla ammeen vieressä seuratakseen Santun vointia. Väri alkoi palata naisen kasvoille.

Amy huomasi Vinskin katseen, mutta jatkoi Santerin haavan puhdistamista. Seuraavaksi hän ompeli haavan kiinni. Vinski käänsi katseensa huomattuaan että Amy oli huomannut hänen katselunsa. Hän ei voinut sille mitään, että Amy muistutti häntä Annista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 11:42

Haadeksen perässä kuljettimesta ilmaantui kaksi demonia joista toinen oli sinivihreä ja toinen violetti. Ne  olivat Haadeksen demonikätyrit Piina ja Paniikki.
Leipäjuusto oli suorastaan kunnioituksesta mykkä. Muinaiskreikkalainen kuoleman jumala seisoi hänen edessään. Nuikki ja Rasvanahka kyyristelivät pelosta täristen hänen selkänsä takana.

Santtu avasi heikosti silmänsä ja näki Moton istuvan vieressään.
- Moto? hän sopersi.
Moto huokaisi helpotuksesta.
- Marsin kiitos, hän henkäisi.
- Voitettiks me? Santtu kysyi voimattomasti.
Moto hymyili ja kumartui suutelemaan Santun otsaa.
- Jeah. Me voitettiin, hän kuiskasi.

Amy hymyili hiukan mutta pudisti sitten päätään yrittäen saada itsensa keskittymään. Hän oli oikeasti alkanut pitää Vinskistä, mutta ei halunnut myöntää sitä itselleen. Ei ainakaan sen jälkeen mitä Nathan se rotta oli tehnyt hänelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 11:49

"Tervehdys! Haades on nimi. Manalan herra. Kuis hurisee?" Haades katsoi ympärilleen ja huomasi mykistyneen Leipäjuuston. "Onks tää yleisö vai seinämaalaus?"


Amy ei halunnut ajatella Nathania vaan yritti keskittyä Santerin haavan sitomiseen. Pelkkä ajatuskin teki kipeää. Eikä hän halunnut myöntää itselleen että alkoi tykätä Vinskistä. Vinski käänsi katseensa pois päin sillä hän ei halunnut muiden näkevän punastumistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 12:18

Leipäjuusto rykäisi ja yritti saada bisnesmiesasenteensa takaisin.
- Niin tuota, herra Haades. Olen pyytänyt teidät tänne tekemään pienen palveluksen jos vain sallitte, Leipäjuusto sanoi ja jostain kumman syystä hänestä tuntui että olisi parasta kumartaa.
Manalan herra mikä manalan herra. Haades näytti kysyvältä.
- Ja mikähän tämän homman nimi mahtaa olla? hän kysyi.
- Ööh Prätkähiiret, Rasvanahka totesi avuliaasti saaden pomonsa iskemään käden otsaan.
Haades näytti pohtivan pitkään ja hartaasti.
- Hmm luulenpa että voin auttaa teitä pääsemään eroon syöpäläisongelmasta. Itse asiassa minulla onkin jo apua täällä päin, hän totesi.

Lopulta Amy sai Santerin haavan sidottua ja laski välineet takaisin laukkuun.
- Kas niin. Se on parasta mihin pystyn. Mä käyn hakemassa särkylääkettä et sä saat levättyä kunnolla, hän sanoi ja nousi ylös.
- Kiitti Amy, Santeri sanoi voipuneesti.
Amy hymyili vastauksesi ja lähti sitten lääkekaapille. Hän kuitenkin huomasi että buranat olivat lopussa.
- Just. Tyypit hei! Mä käyn apteekissa osataas pakkauksen buranaa, Amy huikkasi ja lähti ulos napaten matkan varrelta mukaansa käsilaukkunsa.
Hän oli ehtinyt kävellä vain muutaman korttelin verran kun trennssiin ja fedoraan pukeutunut huojuva heppu vetäisi hänet kujalle. Amy yritti hetken rimpuilla mutta huomasi sitten että takin alta vilahti häntä.
- Piina. Paniikki. Jos te yritätte pelotella niin tiedoks vaan et kaikki kauhuleffat on jo nähty, hän tuhahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyLa Elo 12 2017, 12:34

Tämä päivä oli ollut melkoista myllytystä Lokin takia. Vaara oli toistaiseksi ohi. Hiiret eivät olleet tietoisia Leipäjuuston hankkimasta konnasta. 

Santtu oli jo lämmennyt ja Moto ojensi hänelle pyyhkeen jolla nainen kuivasi itsensä. Santtu oli kiitollinen Motolla pelastamisesta. Hän puki omat vaatteet ylleen.

"Toivottavasti Amy löytää etsimänsä", Turbo sanoi katsoen ikkunasta ulos.
"Kyl se löytää ne kipulääkkeet" Santeri vakuutteli, mutta hetken kuluttua irvisti kivusta. "Pahuksen kylkiluut."
Santtu tuli veljensä luokse kylpyhuoneesta. "Sun pitää nyt ottaa rauhallisesti että luut paranee kunnolla."
"Pärjään kyllä." 

Prätkämimmi; Haittaako jos otan vielä yhden hahmon mukaan tarinaan? Hahmon olisi tarkoitus olla Santerin tyttöystävä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptySu Elo 13 2017, 10:28

Lili Hoss; Sopii ihan hyvin.)

Santtu puisteli päätään. Vinski oli jäänyt katselemaan Amyn perään ja Turbo ja Moto huomasivat sen.
- Hei, Vinski. Ootko kuulolla? Turbo kysyi.
Vinski hätkähti hereille ajatuksistaan ja katsoi kysyvästi kavereitaan.
- Joo oon hereillä. Miten niin? hän kysyi.
- Ei mitään. Huomattiin vaan miten sä kattelit Amya, Moto virnisti.
Vinski punastui aika vahvasti.
- No jos kattelinkin niin mitä siitä. Se mimmi tuo mieleen Annin, hän ähkäisi.

Piina ja Paniikki näyttivät yllättyneiltä ja katsoivat sitten toisiaan.
- Mähän sanoin ettei Perjantai 13 toimis, Piina sanoi.
- Mä luulin et tän piti olla Tiedän mitä teit viime kesänä? Paniikki hämmästyi.
- Ei toimi kumpikaan, Amy tuhahti ja tunsi sitten tutun rikinkatkuisen tuoksun takanaan.
Haades oli  saapunut paikalle.
- Hei, Amy. Pikku kukkani. Pikku lintuni, hän myhäili.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptySu Elo 13 2017, 18:35

(Mietin vielä sopivaa kohtausta jossa voin ottaa tämän tyttöystävän mukaan tarinaan.)

Santerin uteliaisuus heräsi. "Kuka on Anni? Joku josta sä oot tykänny?"

Vinski nyökkäsi. Häntä punastutti vieläkin. Hän ei halunnut sanoa ääneen että hän kaipasi Annia edelleen. Amyssa oli jotain samanlaista kuin Annissa.


Amy kääntyi ympäri ja huomasi Haadeksen. "Mitä sä haluat?"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyMa Elo 14 2017, 09:00

(OK)

Vinski näytti hieman vaivautuneelta ja hieroi niskaansa.
- Anni oli meidän lääkintämies ja mekaanikko. Ja joo mä tykkäsin siitä mut piste siitä asiasta, hän sanoi nopeasti naama yhtä punaisena kuin prätkänsä.

Haades virnisti.
- Mitäs luulisit. Sinunhan piti järjestää lisää vainajia mutta tällä hetkellä tilastosi on nollassa, hän totesi ja tutki samalla kynsiään.
- Kuule, sodassa se saattokin olla helppoa mut mä oon lopettanu ne kävelevän kuoleman hommat jo ajat sitten, Amy ärähti ja kääntyi pois päin.
- Selvä. Sen sijaan että vähentäisin rangaistuksestasi kaksi vuotta lisäänkin siihen kaksi okei. Revi siitä huumoria, Haades sanoi.
Amy huokaisi ja katsoi Haadesta turhautuneena.
- Usko kun mä sanon ettei se toimi mulla. Mä en ole viikatemies. Mä oon lääkintämies, hän ähkäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyMa Elo 14 2017, 18:53

"Se on sille vähän arka asia", Turbo selitti Vinskin kääntäessä katseensa pois päin. Hän madalsi ääntään ettei Vinski kuulisi. "Anni joutui rottien sieppaamaksi."
"Ei kai?" Santeri kysyi.
"Niin siinä kävi", Moto selitti. "Mä vihaan rottii enemmän ku mitään muuta koko universumissa."
"Miks?"
"Älä kysy. Se on arka aihe."¨
"Okei, ymmärrän kyllä." Santeri päätti ettei enää utelisi Motolta mitä tällä on rottia vastaan.

Siinä vaiheessa Vinski poistui parvekkeelle haukkaamaan raitista ilmaa. Kyllä, hän oli tykännyt Annista ja nyt hän oli kovaa kyytiä ihastumassa Amyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyTi Elo 15 2017, 15:46

Vinskin mieleensä tuli eräs kappale joka oli jollakin kreikkalaisfilmillä. Hän ei vain saanut mieleensä mikä kyseisen leffan nimi oli.

Haades näytti puntaroivan päässään joitain asioita.
- No sanoisin että sinun on aika jatkaa hommaasi kuolemana, hän virnisti.
- Ymmärtääkseni veljeilet joidenkin hiirien kanssa. Ne luottavat ja tykkäävät ja ehkä taidat itsekin yhdestä niistä, hän jatkoi.
Amy tuijotti Haadesta ällistyneenä ja kääntyi sitten turhautuneena pois päin. Haades alkoi naureskella.
- Hei, Amy. Ihan tosi! Et sä kuoleman herraa huijaa, hän sanoi ja ilmestyi uudestaan Amyn eteen.
- Mut mulla ei ole Santerin lisäks ollu muita kavereita, Amy sanoi.
- Ai niinkö? Ja kukakohan se mahtoi pelastaa sinut siltä kuolettavalta sairaudelta nimeltä särkynyt sydän? Haades kysyi muka loukkaantuneena.
- Sinä, Amy huokaisi.
- Minä, niinpä. Ja nyt ruotuun. Sä oot keikalla etkä tullut leikkimään, Haades sanoi uhkaavasti ja katsoi savupilveen.
- Älä viitti Haades! Kun mä olen töissä mä en ikinä leiki! Amy kivahti hänen peräänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyTi Elo 15 2017, 15:55

"Tykkäämisestä puheenollen..." Santeri aloitti. "Onks teillä muilla joku josta tykkäätte erityisen paljon? Motolla on nyt Santtu mut entäs Turbo?"
"Mulla on tyttökaveri marsissa. Sen nimi on Minni", Turbo selitti.
"Santtu on mulle tosi tärkee", Moto sanoi totuudenmukaisesti.
"Ymmärrän kyllä", Santeri sanoi. "Itse asiassa mullakin on tyttöystävä. Sen nimi on Suvi." Santeri otti lompakostaan esille valokuvan, jossa poseerasi Santun ikäinen nuori nainen, jonka vaalea tukka oli sidottu poninhännälle. Naisella oli siniset silmät ja korvissa oli kullanväriset korvarenkaat.

Amya ei lainkaan huvittanut tehdä yhteistyötä Haadeksen kanssa. Hän painui suoraan apteekkiin hakemaan särkylääkettä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyTi Elo 15 2017, 16:13

Turbo nosti aurinkolasejaan ja Moto vihelsi.
- Vau. Tosi coolin näköinen pimu, Turbo totesi.
Santeri virnisti.
- Kiitti, hän sanoi.
Pidemmälle kukaan ei ehtinyt juttelemaan kun Amy tuli takaisin. Hän näytti tuohtuneelta.
- Ööh onks kaikki okei? Moto kysyi.
Amy nosti katseensa lattiasta ja näytti heräävän ajatuksistaan.
- Joo oon. Miten niin? hän kysyi.
- Näytät vähän kireeltä, Turbo huomautti.
Amy huokaisi ärtyneenä.
- Törmäsin vain yhteen Afganistanin aikojen tuttuun jota en olisi välittänyt tavata enää koskaan. Se siitä, hän murahti ja meni hakemaan vesilasia keittiöstä.
Kun hän palasi olohuoneeseen hän oli vähällä törmätä Vinskiin joka oli juuri tullut sisään parvekkeelta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyTi Elo 15 2017, 16:23

Turbo ei ollut sataprosenttisen vakuuttunut Amyn sanoista. Kyllä hän uskoi että Amy oli törmännyt tyyppiin jota ei olisi halunnut kohdata. Turbo arveli, että Amyn kohtaama tyyppi oli ehkä jokin pahis. 

Amy tarjosi Santerille särkylääkettä ja huokaisi raskaasti. Hän olisi mieluummin jättänyt kohtaamisen Haadeksen kanssa väliin.

Amy joutui kuitenkin kiiruhtamaan eteiseen kun ovikello soi. Santerin tyttöystävä Suvi oli saapunut. Suvi ripusti nahkatakkinsa naulakkoon roikkumaan ja kiiruhti Santerin luokse. "Siinähän sä olet! Susta ei oo kuulunu mitään vähään aikaan ja mä oon ollut huolissani. Mitä sulle on oikein sattunut ja mistä lähtien sä oot hengannut jättiläisgerbiilien kanssa?"
"Hiiriä, me ollaan hiiriä", Turbo selitti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 EmptyTi Elo 15 2017, 16:37

- Hiiriä? Suvi hämmästyi.
- Kilppareitako odotit? Moto ja Santtu kysyivät yhteen ääneen ja vilkaisivat sitten toisiaan huvittuneina.
Suvi katsoi hiirikolmikkoa yhä hämmästyneenä ja katsoi sitten Santeria joka virnisti hieman nolon näköisenä. Amy seurasi huvittuneena tilannetta sivusta kun hän äkkiä tunsi tuijotuksen niskassaan ja kääntyi ympäri. Parvekkeen kaiteella seisoskeli kaksi pulua jotka tuntuivat tarkkailevan häntä. Amy marssi ikkunan ääreen ja tarttui verhoihin.
- Lakatkaa vahtaamasta! hän ärähti ja kiskaisi verhot kiinni.
- Ooksä okei? Vinski kysyi.
- Joo oon ok, Amy sanoi nopeasti ja nojautui sitten ikkunaa vasten.
- Tässä sitä taas ollaan. Näen Piinan ja Paniikin joka paikassa, hän ajatteli turhautuneena
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 12 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jatka tarinaa 2
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Seuraava
 Similar topics
-
» Jatka tarinaa
» Jatka tarinaa 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: