Last Chance Garage
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Last Chance Garage

Suomenkielinen foorumi Prätkähiiret Marsista - sarjan faneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Jatka tarinaa 2

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 17:01

Muut alkoivat epäillä että kaikki ei ollut ihan ok, päätellen Amyn kireydestä. 

Useimmat ihmiset säikähtäisivät nähdessään kolme ihmisen kokoista motoristihiirtä, mutta Suvi oli enemmänkin hämmästynyt kuin säikähtänyt. Hän halusi tietää lisää marsilaisista ja viime päivien tapahtumista. Turbo ja kumppanit kertoivat yhteenotoista pahisten kanssa ja keskustelun lomassa saatiin tietää että Santeri ja Suvi olivat tavanneet toisensa noin vuosi sitten kun Suvi oli tullut ostamaan ekaa prätkäänsä. 

Amy vilkuili yhä ikkunaa kohti, toivoen että pulut olisivat lähteneet.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 17:18

Vinski laski kätensä Amyn olalle ja sai tytön hyppäämään melkein kattoon.
- Älä säikyttele. Olen muutenkin kireenä, Amy sähähti.
- Miks sä oot niin kireenä? Suvi kysyi.
Amy tajusi heti puhuneensa sivu suunsa.
- En mikskään. Mun täytyy käydä haukkaamassa raitista ilmaa, hän mutisi ja livahti nopeasti ulos parvekkeen ovesta.
Vinski katseli hieman huolestuneena Amyn perään. Mikä sai hänet niin hermostuneeksi.

Amy seisoi parvekkeella huokaisten. Miksi Haadeksen pitikään ilmestyä taas kiusaamaan häntä vaatimalla häntä hankkimaan uusia vainajia tai houkkutelemaan sankareita ansoihin tai muuta vastaavaa. Sitten hän tunsi tutun kylmän tuijotuksen niskassaan.
- Unohda se pelaaminen. Jätkät ei sotkeennu sun lankoihis. Ne kiertää joka syötin minkä asetat, Amy hymähti katse suunnattuna jonnekkin kaupungin ylle.
- Olenkohan sittenkään käyttänyt sitä oikeata syöttiä Amy kultaseni, Haades myhäili.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 17:30

Muut katselivat parvekkeelle päin. He kuulivat puhetta mutta eivät saaneet selvää siitä.
"Näyttää siltä et Amy ei oo yksin", Santtu totesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 17:46

Verhojen läpi näkyi Amyn ja jonkin mieheltä vaikuttavan hahmon silhuetit. Kaverin pää ja jalat näyttivät savuavan tai olevan tulessa. Puheesta ei kuitenkaan ei saanut mitään selvää.

Amy puuskahti ja katsoi Haadesta ärtyneenä.
- Älä unta nää hei, hän sanoi.
- Katsos heillä täytyy olla heikkous koska jokaisella meistä on jokin heikkous. Pandoralla se oli suljettu lipas. Troijalaiset ne veikkas väärää hepoa. Ota selville keino tuhota hiiret niin minä annan vastineeksi sen mitä halajat eniten koko maailmassa, Haades sanoi ja antoi Amylle kukkaruukun.
Amy katseli kukkia kiinteästi kun hän kuuli viimeisen henkäyksen korvassaan Haadeksen kadotessa:
- Vapautesi.
Amy pudotti järkyttyneenä ruukun käsistään ja meteli sai muut säntäämään parvekkeelle.
- Mitä tapahtu? Vinski kysyi ja katsoi sitten pudonnutta ruukkua ja sitten taas Amya.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 17:52

"Oliks täällä joku?" Santtu kysyi. 
"Aika erikoinen hiustyyli sillä tyypillä", Vinski totesi. 
"Kuteista puhumattakaan", Moto täydensi.
"Se mies katosi kuin tuhka tuuleen." Santtu katseli ympärilleen muttei nähnyt ketään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTi Elo 15 2017, 18:01

Amy ei sanonut mitään. Hän oli liian järkyttynyt Haadeksen sanoista. Vinski meni lähemmäs heilutti kättään Amyn kasvojen edessä.
- Hei haloo? Onks kaikki kotona? hän kysyi.
Amy ravisteli päätään saaden itsensä hereille. Hän katsoi Vinskiä ja muita hieman hämmentyneenä ja kiusaantuneena.
- Tuota noin. Se oli....yks tuttu. Mä en osaa selittää tätä, hän sanoi ja vilkaisi sitten taas olkansa yli kuin tarkistaakseen ettei muita kuulijoita olisi lähellä.
- Koita, Turbo kehoitti.
Amy oli aikeissa avata suunsa kun hän taas näki ne kaksi pulua jotka tarkkailivat häntä.
- Antaa vetää senkin juorukellot! hän karjaisi puluille jolloin nämä alkoivat räpistellen lentää pakoon.
Kaikki katsoivat Amya hämmentyneinä.
- Oikeesti mikä sun on? Santtu kysyi ja laski kätensä Amyn olalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 15:14

Amy raapi päätään vaivautuneena. Hänen oli vaikea puhua asiasta. "Yks vanha tuttu menneisyydestä. Joku jonka kohtaamisen oisin mieluiten jättänyt välistä."
"Kertoisitsä vähän lisää?" Turbo yritti kannustaa Amya kertomaan lisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 15:36

Amy vilkaisi ympärilleen kuin varmistaakseen kuulisiko kukaan.
- Okei. Mut sisällä ja suljettujen ovien takana, hän sanoi ja johdatti muut sisälle.
Hän sulki parvekkeen oven ja veti verhot kiinni. Samaa vauhtia hän veti muutkin verhot kiinni ja laittoi oven varmistinketjun paikalleen. Muut katselivat häntä hieman kummissaan. Miksi Amy oikein teki tällaisia varmistuksia vain siksi että voisi puhua.
- Okei. Haluuttuks te teetä? Amy kysyi saatuaan varmistukset hoidettua.
Santtu ja Suvi nyökkäsivät. Amy vastasi nyökkäykseen nyökkäyksellä ja aikoi lähteä keittiöön mutta kävi ensin kirjahyllyllä hakemassa Kreikan tarustosta kertovan kirjan. Hän ojensi sen Turbolle.
- Tosta löytyy osa selitys, Amy sanoi ja meni keittiöön keittämään teetä.
Turbo katsoi kirjaa hieman kysyvänä mutta huomasi sitten kirjanmerkin missä oli kirjaimet MH
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 15:38

"MH?" Turbo ihmetteli. "Onks siinä kirjan tekijän nimikirjaimet vai mitä se meinaa?" Turbo avasi kirjan ja katseli kreikkalaisia jumalia ja taruolentoja esittäviä kuvia. 

Vinski ja Moto tulivat lähemmäksi nähdäkseen kirjan. Amy laittoi teeveden kiehumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 15:45

Hetken sivuja selailtuaan Turbo löysi kuvan miehestä jonka hiukset näyttivät olevan hitsiliekki. Vinski vihelsi.
- Johan on ruma hemmo, hän totesi.
- Eiks toi ole se jonka silhuetti me nähtiin? Moto kysyi.
Turbo nyökkäsi ja katsoi sitten kuvan alla olevaa tekstiä.
- Haades, kuoleman jumala ja manalan herra. Tarkottaaks MH...? Turbo ei ehtinyt kysyä loppuun kun Amy tuli takaisin teetarjottimen kanssa.
- Kyllä. MH on Haades. Manalan herra, hän sanoi väkinäisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 15:58

"Manalan valtias ja kuoleman jumala." Amy asetti teekupit pöytään ja kaatoi niihin kuumaa vettä.
"Kuulostaa aika hurjalta", Suvi totesi. "Muistan kuinka koulun historiantunnilla oli juttua kreikkalaisista jumalista."
"Haadeksen kanssa ei kannata pelleillä." Amy kävi hakemassa teepussit.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 16 2017, 16:26

- Se kaveri on kierompi yksikään demoninsa, hän sanoi tullessaan takaisin.
Amy sujautti teekuppeihin Keisarin morsian teepussit ja ojensi kupit muille. Hän itse istui viemärinkannen muotoiselle ja näköiselle jalkarahille ja sekoitteli hetken kupissa olevaa teetä. Pitkään oli hiiskumaton hiljaisuus. Sitten Amy huokaisi.
- Mussa on hitunen kreikkalaista verta minkä takia mä olen ehkä vähän tulinen tyyppi, hän sanoi.
- Tulisuudesta en tiedä mut söpö sä ainakin olet, Vinski totesi virnistäen.
Turbo, Moto ja Santeri pukkasivat kaikki kolme yhtä aikaa häntä kyynärpäällä kylkeen saadakseen hänet pitämään suunsa kiinni. Amy punastui aavistuksen verran mutta jatkoi sitten:
- Se miten mä kohtasin Haadeksen on kyl aika surullinen tarina.
Amy piti katseensa teekupissa.
- Mä ja mun sen aikainen poikaystävä Nathan oltiin samaan aikaan Afganistanissa. Se tienvarsipommi joka aiheutti mulle tän palovamman se haavoitti Nathania niin pahasti että tämä vaipui koomaan. Mä rukoilin jumalia avuksi ja olin valmis myymään vaikka sieluni jos vain saisin nähdä Nathanin vielä elossa. Tietysti sellaset sanat houkuttelee Haadeksen esille. Haades ilmestyi mulle ensikertaa kun mä olin yksinäni vartiokierroksella ja lupasi pelastaa Nathanin jos mä myisin sieluni sille. Tietty mä tyhmänä menin suostumaan. Seuraavana päivänä mä sain tietää et Nathan oli herännyt yön aikana. Me oltais vapauduttu palveluksesta samaan aikaan jos..., Amy keskeytti lauseensa.
- Jos mitä? Santtu kysyi ja laski kätensä hänen kädelleen.
Amy näytti taistelevan itsensä kanssa. Kertoisiko vai eikö kertoisi. Lopulta hän sai puuskahdettua kyyneleet silmissä:
- Nathan ei olis karannu sen blondin hoitsupimun kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptySu Elo 20 2017, 08:38

Kaikki vaikenivat kuultuaan mitä Amylle oli tapahtunut. Amy nyyhkytti hiljaa katse teekupissa. Hän ei halunnut näyttää olevansa heikko. Hän oli aina yrittänyt kahlita tunteensa mutta nyt ne olivat murtumispisteessä. Suvi nousi ylös ja meni Amyn luo. Hän laski kätensä Amyn olalle.
- Oon pahoillani, hän sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyKe Elo 30 2017, 18:14

Vinskin kädet puristuivat nyrkkiin. Amy ei ollut mikään neito hädässä mutta nyt hän oli hermoraunio.
- Kunhan mä saan sen Kajokatin käsiini niin mä, hän murisi.
Amy nosti itkuisen katseensa ja näytti hätääntyneeltä.
- Ei, Haades on liian vahva, hän sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 16:43

Juuri kun Amy pääsi sanomasta sen ulkoa kuului hirmuliskomaista karjuntaa. Kakki ryntäsivät ikkunalle. Godzillan kokoinen monipäinen matelija pisti juuri kaupunkia palasiksi.
- Oho! Kuka kutsu Godzillan kylään? Vinski kysyi virnistäen.
Amy näytti lähnnä pelästyneeltä.
- Ei toi oo Godzilla. Toi on Hydra! hän huudahti.
Pojat katsoivat toisiaan. Oli aika ryhtyä toimimaan.
- Okei kaverit. Aika panna hösseliks, Turbo sanoi.
Moto, Vinski ja Santeri olivat heti mukana.
- Jääkää te tytöt tänne, Turbo sanoi kun nelikko oli säntäämässä ulos.
Vinski antoi Amylle lähtijäisiksi suukon poskelle ennen kuin Amy ehti edes sanoa mitään ja juoksi ulos. Amy hieroi poskeaan hymyillen. Santtu ja Suvi huomasivat nopeasti Amyn ilmeen.
- Sä taidat tykätä Vinskistä, Santtu tuumasi virnistäen.
- Jeah, Amy huokaisi ja ravisteli sitten päätään.
- Äh mikä mua vaivaa. Enks mä ikinä opi. En rakastaa mä tahdo lainkaan. Sen aina kai teen mä väärin. Ne rentut kurjat mua narraa. On näitä nähty jo mielin määrin, hän puuskahti osittain itselleen osittain tytöille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 16:49

Santtu ymmärsi Amya, joka oli pettynyt miehiin Nathanin takia. Mokoma renttu oli häipynyt toisen tytön matkaan. Eivät kaikki Santun suhteetkaan olleet järin onnellisia - koska Jori van Hame oli vaihtanut hänet koulun tanssiaisissa toiseen tyttöön. Santtu muisti edelleen miten Santeri oli haukkunut Jorin pystyyn moisen tempauksen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 16:58

Amyn sydän kuitenkin näytti sykkivän Vinskille joten Santtu ja Suvi päättivät kannustaa Amya myöntämään tunteensa itselleen.
- Kuule sydäntäsi. Hän on maa ja taivas sulle. Et kai järjelläsi tuota sano kai. Voi kuule meitä et sä petä. Tiedän kyllä ketä tässä kaivataan, Santtu sanoi ja laski kätensä Amyn olalle.
Amy oli kuitenkin aivan toista mieltä.
- Ei käy. Ehei. Valhe tunne se on, hän sanoi ärtyneenä.
- Sulle ainut on, Suvi sanoi hymyillen.
- Se on cliche. Rakastaa mä en saa, Amy äyskähti ja istui jalkarahille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 17:02

Samaan aikaan miehet yrittivät keksiä miten peitota Hydra. Hirviö olisi varmasti kova vastus.
"Täst tulee tosi tiukkaa", Turbo arveli.

Amy ei halunnut myöntää edes itselleen että oli kovaa kyytiä ihastumassa Vinskiin. Eikä hän edes tiennyt että se tunne oli molemminpuoleinen. Tosin kumpikaan osapuoli ei suostunut sanomaan sitä ääneen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 17:14

Vinski tähtäsi prätkänsä lasertulituksen kohti yhtä päätä ja laukaisi. Pää hajosi laserin ansiosta vihreäksi limaksi.
- Jes! Vinski hihkaisi mutta tajusi sitten hihkuneensa liian aikaisin.
Katkaistun kaulan tilalle kolme uutta.
- Ups, Vinskiltä pääsi.

- Ei ole tunteillani vertaa kun katse ihana huumaa. Jo tytöt kokemukset kertaa tai yösi itket ja ulvot kuuta, Amy sanoi pää käsien välissä.
- Häntä et sä jätä vaikka kiellät raivoisasti. Uskon en mä tätä. Lensit beibi kattoon asti. Rinnsasi tulta. Usko että kulta sua kaivataan, Santtu sanoi.
Amy nousi ylös ja alkoi kävellä ympäriinsä.
- Ei käy. Ehei. Valhe tunne se on, hän mutisi puoli ääneen.
- Jaha, okei, miksi naurat sä taas? Suvi kysyi virnistäen.
- Mut näy se ei rakastaa mä en saa, Amy päätti ja lähti kohti parvekkeen ovia tyttöjen tullessa perässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyTo Elo 31 2017, 18:21

- Kun leijailen, tiedän sen, rakastan, Santtu sanoi.
Amy huokaisi ja käveli parvekkeelle.
- Sä luulet vain. Mä en myönnä. Et kuule lain. Mä en myönnä! Amy huusi epätoivoisesti ja painoi päänsä vasten kaidetta.
- Se onnen saa joka ain rakastaa, Santtu ja Suvi sanoivat yhteen ääneen ja painoivat molemmat kätensä Amyn olkapäille.
Amy nosti katseensa ylös ja katsoi kuuta. Hän alkoi hymyillä ja katsoi tyttöjä.
- Mut ääneen kai rakastaa mä en saa, hän sanoi hymyillen.
Santtu ja Suvi vilkaisivat toisaan ja tekivät ajatuksissaan ylävitosen. Amy oli vihdoin hyväksynyt sen tosi asian että hän oli ihastunut Vinskiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyPe Syys 01 2017, 15:19

Amy hymyili tytöille ja halasi heitä.
- Kiitti tytöt et saitte mut hyväksyyn viimeinkin tän jutun, hän sanoi.
- No problem, Amy. Sä voit ihan hyvin unohtaa sen luuserin joka petti sut, Santtu sanoi ja Suvi nyökkäili vieressä.
Amy hymyili ja puisteli päätään. Santtu ja Suvi siirtyivät takaisin sisälle mutta Amy jäi vielä katselemaan tähtitaivasta ja selvittämään päätään. Sitten hän tunsi saman tutun kylmän tuulahduksen mikä merkitsi Haadeksen saapumista.
- Hei mitä uutta Amy? Mikä on hiirten heikko kohta? Haades kysyi virnistellen.
- Kysy joltain muulta. Mä lopetan, Amy kivahti.
- Tuota ei tainnut oikein kuulua. Minulla on varmaan tuhkaa korvissa tai jotain, Haades mutisi ja puhdisti korviaan.
- Lue se mun huulilta! U-noh-da se! Amy ärähti.
- Amy Amy Amy. Minun sievä harhautunut palvelijani. Meillä on nyt hieman hankala tilanne päällä joten minun on mainittava merkittävä pikku asia. MINÄ OMISTAN SINUT!!!!! Haades karjui ja leimahti niin valtavalle roihulle että parveke oli pian liekeissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyPe Syys 01 2017, 15:23

Amy säikähti Haadeksen karjumista mutta kokosi itsensä nopeasti. Parveke oli liekeissä joten hänen oli pakko hakea vaahtosammutin ettei tuli leviäisi sisätiloihin tai muihin asuntoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyPe Syys 01 2017, 15:43

Amy yritti hivuttautua sisälle mutta Haades sulki häneltä tien.
- Sinä työskentelet minulle. Jos käsken laulaa sinä kysyt "Mikä kappale?" Jos sanon haluan hiirten päät lautasella sinä kysyt..., Haades sanoi ja jäi odottamaan vastausta.
- Raakana vai puoli kypsänä? Amy heitti.

Sisällä Santtu ja Suvi olivat huomanneet Amyn olevan lievästi sanottuna tukalassa tilanteessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Last Chance
Admin



Viestien lukumäärä : 11984
Join date : 27.10.2013
Ikä : 34
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyPe Syys 01 2017, 15:45

Kumpikin heistä seurasi tilannetta ikkunaverhojen raosta ja pohti pitäisikö Amya auttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://lastchancegarage.palstani.com
Prätkämimmi

Prätkämimmi


Viestien lukumäärä : 13095
Join date : 18.01.2015
Ikä : 30

Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 EmptyPe Syys 01 2017, 15:53

- Mitä tehdään? Suvi kysyi.
- En oikeastaan tiedä. Meillä on vastassa kuoleman jumala, Santtu mutisi.
Ennen kuin Suvi ehti edes ehdottaa mitään heihin tarrasi kaksi pienikokoista demonia. Piina ja Paniikki.

Parvekkeella Amy oli vihdoinkin päättänyt vihdoinkin antaa palautetta pomolleen.
- En välitä. En auta sua satuttaan niitä, hän sanoi.
- En olisi ikinä uskonut pääsi sekoittaa noin joku mies, Haades hymähti.
- Vinski on erilainen. Hän on rehellinen ja hän on kiltti. Ja sitä paitsi oi ylhäisyys et voita heitä. Heillä ei ole heikkouksia. He ovat..., Amy vaikeni sillä Haades katsoi häntä virnistäen.
- Taitaapa olla Amy. Taitaapa hyvinkin olla, hän sanoi ja napsautti sitten sormiaan.
Ikkunaverhot vetäytyivät syrjään ja Amy näki kauhukseen että Piina ja Paniikki olivat vanginneet Santun ja Suvin. Hän tiesi kyllä kuka olisi kolmas panttivanki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Jatka tarinaa 2   Jatka tarinaa 2 - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jatka tarinaa 2
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava
 Similar topics
-
» Jatka tarinaa
» Jatka tarinaa 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Last Chance Garage :: Muu keskustelu :: Pelihalli-
Siirry: